زاویه سازی صورت مردان

زاویه سازی صورت مردان با تزریق ژل |اصلاح فرم چانه | دکتر خوب برای زاویه سازی

زاویه سازی صورت مردان

زاویه سازی صورت مردان با استفاده از تزریق ژل و فیلر چگونه انجام می شود؟

حتما تا به حال این اصطلاح را شنیده اید که می گوید : فلانی چونه اش از چاقو تیزتره!!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

صرف نظر از این جمله ، خیلی ها هستند که زاویه دار بودن چانه و فک را نشان دهنده ی عظمت و قدرت می دانند.به همین خاطر است که مردان تا به این حد به سمت زاویه سازی صورت و علی الخصوص فک خود می روند.

هیچ مردی تمایل ندارد صورت گرد و قلبی شکلی داشته باشد.دست کم مردانی که ما در اطراف خود می شناسیم ، دوست دارند که صورتی چند گوش و زاویه دار داشته باشند. کافیست نگاهی به سلبریتی های مرد بیاندازید تا متوجه شوید دقیقا از چه صحبت می کنیم.

زاویه سازی صورت مردان

در دعوایی که میان طرفداران لئوناردیو دی کاپریو و براد پیت وجود دارد ، همه می دانند که براد پیت جذاب تر است چرا که صورت چندگوش و زاویه داری دارد.

حالا با این مقدمه ، حتما شما هم وسوسه شده اید که بدانید ، چگونه می توان زاویه سازی صورت را انجام داد؟ آیا تنها راهکار آن عمل جراحی می باشد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که به هیچ وجه این گونه نیست. ادامه ی مطلب را بخوانید تا شما را با یکی از بهترین روش های زاویه سازی صورت مردان آشنا کنیم!

تزریق ژل و فیلر 

وقتی که اسم تزریق ژل و فیلر می آید ، همه ناخودآگاه به یاد لب های برجسته و گونه های توپُر می افتند. اما این تنها خواص فیلرها نیست بلکه می توان از آن ها برای زاویه سازی صورت نیز استفاده کرد.

ژل هایی مثل ژوویدرم و رستیلن امروزه در بازار به عنوان محبوب ترین برندهای ژل محسوب می شوند. این ژل ها که حاوی هیالورونیک اسید می باشند ، اثراتی شگفت انگیز به همراه خواهند داشت.

برخلاف تصور خیلی ها که فکر می کنند از این گونه ژل ها تنها در لب و گونه استفاده می شود ، باید بگوییم که ژل های هیالورونیک اسید برای اصلاح فرم کلی چانه و هم چنین زاویه سازی جایگزین بسیار خوبی برای جراحی به حساب می آید و خیلی وقت ها افرادی که تمایلی به کاشت پروتز چانه ندارند ، می توانند از این شیوه ی درمانی استفاده کنند.

تزریق ژل و فیلر

تزریق ژل و فیلر برای زاویه سازی صورت مزایای خیلی زیادی دارد که در ادامه به چندتا از آن ها اشاره می کنیم :

تزریق ژل هیچ گونه عوارضی ندارد چرا که مواد تشکیل دهنده ی آن (هیالورونیک اسید ) به طور طبیعی در بدن وجود دارند و هیچ گونه مشکلی برای سازگاری با بدن نخواهند داشت.

این عملیات تحت بی حسی موضعی انجام می شود و نیازی به بیهوشی نیست

فرد بلافاصله بعد از اتمام درمان می تواند به فعالیت های روزمره ی خود بازگردد و نیازی به بستری شدن نخواهد داشت.

کل مدت زمان درمان حدودا 20 دقیقه به طول خواهد انجامید.

قیمت و هزینه ی خیلی کمتری نسبت به جراحی و کاشت پروتز خواهد داشت

با تمام این تفاصیل به نظر می رسد که تزریق ژل و فیلر برای زاویه سازی صورت یکی از بهترین راه هایی است که افراد می توانند به کار بگیرند

ماندگاری زاویه سازی صورت

اگر برای زاویه دار کردن صورت خود از تزریق ژل و فیلر استفاده می کنید ، نکته ی خیلی مهم این خواهد بود که این گونه مواد ماندگاری همیشگی نخواهند داشت. بسته به نوع ژل و هم چنین ساختار چهره ی خود، دوام ژل ها از 6 ماه الی 2 سال خواهد بود.

البته راه های زیادی وجود دارد که بتوانید نتایج حاصل از تزریق ژل را ماندگار تر کنید.

یکی از این راه ها ، تزریق مجدد ژل و فیلر است. به این ترتیب که پیش از از بین رفتن اثرات ژل ، دوباره و مجدداً این تزریق را انجام دهید.

البته نکته ی خوبی که در این میان وجود دارد ، این است که تزریق ها بعدی نیاز به ژل کمتری خواهد داشت و ممکن است به مرور زمان نتیجه ی بهتری هم داشته باشند.

ماندگاری زاویه سازی صورت

دکتر خوب برای زاویه سازی صورت

مهم ترین نکته به هنگام زاویه سازی صورت با ژل ، انتخاب یک پزشک ماهر و با تجربه است. اگر این عملیات را به دست هر کسی بسپارید ، ممکن است نتیجه فاجعه بار شود.

یک پزشک ماهر در ابتدا ، اجزای صورت شما را بررسی خواهد کرد و سپس با توجه به نیازتان ، میزان مشخصی از ژل را برای تزریق در نظر خواهد گرفت.

عملیات درمان نیز به این صورت خواهد بود که در ابتدا ، پزشکتان نقاط تزریق را مشخص می کند. معمولا این نقاط در نواحی چانه و خط فک می باشند.

بعد از آن تزریق را در نقاط مشخص شده انجام خواهد داد.

پزشکی که هیچ چیزی راجع به آناتومی چهره و ساختارهای کلی زیبایی شناسی نمی داند ، قطعا انتخاب چندان مناسبی نخواهد بود.

مرکز زیبایی برکه ، همواره تلاش کرده است بهترین متخصصین پوست و زیبایی را در کنار هم گرد آورد تا بهترین خدمات را به مراجعه کنندگان خود ارائه کند. با انتخاب پزشکان مرکز برکه می توانید اطمینان حاصل نمایید که نتیجه شگفت انگیز خواهد بود. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید یا این که روی این لینک کلیک نمایید.

قیمت زاویه دار کردن صورت با ژل

یکی دیگر از دغدغه های اصلی مردان به هنگام زاویه دار کردن صورت این است که قیمت و هزینه های این عملیات چقدر خواهد شد.

قیمت زاویه دار کردن صورت با ژل

ژل ها همان گونه که گفتیم ، انواع و اقسام دارند و این تنوع محصول ، به تنوع قیمت ها نیز ختم خواهد شد.

ژل های حاوی هیالورونیک اسید ( ژوویدرم و رستیلن) بهترین انتخاب شما هستند .به خاطر داشته باشید که قیمت های پایین همواره ضامن کیفیت هم نیستند و برخی مواقع می تواند منجر به بروز عوارض جانبی وخیمی شوند.

در بیشتر مراکز تهران ، هزینه ی تزریق هر سی سی ژل ژوویدرم از 800 الی 2 میلیون تومان خواهد بود. البته فاکتورهای مانند مهارت و تجربه ی پزشک نیز در تعیین قیمت نهایی اثرگذارند!

توصیه ی ما به شما این است که به هنگام تصمیم برای زاویه دار کردن صورت خود، در ابتدا به فکر انتخاب یک پزشک ماهر و با تجربه باشید ، پس از آن می توانید مطمئن باشید که هزینه هایی که پرداخت کرده اید ، کاملا مقرون به صرفه خواهند بود.

مترجم و محقق : ندا ناصری

1 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments