ماندگاری تزریق ژل و بوتاکس

ماندگاری ژل لب؛ ماندگاری ژل چانه و گونه با بهترین مارک ژل

ماندگاری تزریق ژل: بهترین مارک ژل- بوتاکس

ماندگاری تزریق ژل و بوتاکس

سلام.

شب و روزتون به نیکی. دوستانی با مراکز تخصصی تهران اسکین تماس می گیرند و درباره ی ماندگاری انواع برندهای ژل فیلر و بوتاکس سوالاتی می کنند. ساده ترین جواب کلی این است که ماندگاری انواع ژل های موقتی و نیمه موقتی از شش ماه تا یکسال و در نهایت بین دو تا سه سال می باشد. ماندگاری بوتاکس نیز بستگی به مرغوبیت برند و نیز بستگی به مقاومت یا اثرپذیری پوست هر فرد نسبت به ماده بوتاکس دارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اما اگر بخواهیم جواب دقیق تری به سوال ماندگاری ژل و بوتاکس بدهیم، بهتر است با هم متن کوتاه زیر را مرور کنیم.

ماندگاری تزریق ژل و بوتاکس- عوارض ژل

برخی از ما یک نکته مهم در رابطه با ماندگاری انواع ژل را فراموش می کنیم: اینکه عوارض ژل های ماندگار و بلندمدت نسبت به ژل های موقتی و کوتاه مدت بسیار بیشتر است!

هر برند ژل یا بوتاکسی در یک دسته بندی جای می گیرد: کوتاه مدت موقتی، میان مدت با اثرات متوسط و بلند مدت دایمی. ترکیبات هر برند نیز دوام آن را مشخص می کند. دوام مواد سازنده ی ژل یا بوتاکس به معنی این است که هر چه بیشتر در زیر پوست بمانند، اثرات جانبی بیشتری به همراه دارند. بنابراین، با شنیدن تبلیغات پرسروصدای “ژل های دایمی بدون عارضه،” هیجان زده نشویم زیرا این شعار دروغی بیش نیست!

به علاوه، مواد سازنده ی ژل های موقت و نیمه موقت با بدن سازگار هستند که به معنی جذب آنها به زیرپوست است. به عنوان مثال، ژل های حاوی اسید هیالورونیک.
برای اینکه ژلی در بلند مدت بادوام بماند، باید دیرجذب باشد؛ مواد سازنده ی چنین ژلی شیمیایی مصنوعی ست نه طبیعی. ورود هیچ ماده ی شیمیاییِ بی عارضه ای به زیرپوست خالی از عوارض نیست.

بگذارید چند مثال از ژل های بلندمدت با عوارض جانبی بزنیم: ژل های حاوی روغن سیلیکون، پارافین، هیدروکسی اتیل متاکریلات، پلی آکریل آمید، پلی اَلکیلیمید و غیره. توصیه می کنم فریب تبلیغات ماندگاری این نوع ژل ها را نخورید. برای اطلاع از ترکیبات هر یک از برندهای معروف ژل، اینجا را کلیک کنید.

ماندگاری تزریق ژل اسید هیالورونیک و بوتاکس

هدف تزریقِ هر ژلی پرکردن حجم های خالی گونه، صورت، خط خنده و گردن و دور دهان، و رفع چین و چروک های صورت است. ژل ها برای پرکردن حجم های خالی باسن (گودی کنار باسن) و سینه و حجیم کردن اندام تناسلی نیز کاربرد دارند. البته نوع ژل های مورد استفاده برای سینه و باسن با صورت فرق دارد.

اسید هیالورونیک (HA) یک فیلر موقتی و از جنس خود بدن با خاصیت آبرسانی ست؛ به طور طبیعی در استخوان ها و مفاصل، چشم و پوست تولید می شود. وجود این ماده در بدن قسمتی از جوانی ما را تضمین می کند. با گذشت سن، هر سال ۲ درصد از الاستین و کلاژن (فاکتورهای جوانساز) پوستمان را از دست می دهیم. خوشبختانه ژل های حاوی اسیدهیالورونیک جایگزینی برای تولید یا تحریک این مواد حیاتی در پوست هستند.

ماندگاری ژل های جذب شونده ی حاوی اسید هیالورونیک از شش ماه تا یکسال است. برخی برندها مانند ولوما (برای گونه) تا ۲۴ ماه ماندگاری دارند.

نکته مهم: ماندگاری یک ژل بستگی به ناحیه تزریق نیز دارد. برای مثال، یک برند با تزریق به لب شش ماه ماندگاری دارد؛ با تزریق به ناحیه بین لب و دور بینی از ۹ تا ۱۲ ماه باقی می ماند و ؛ با تزریق به گونه تا ۲۴ ماه اثرش باقیست.

به علاوه، ماندگاری هر ژل یا بوتاکس از فردی به فرد دیگر متفاوت است. برای مثال، بوتاکس های چینی هیچگونه تاثیری در از بین بردن خط اخم من نداشتند. جالب اینکه همان نوع بوتاکس برای رفع خط اخم دوستم تا شش ماه ماندگاری داشت.

معروف ترین برندهای ژل اسید هیالورونیک

برخی از معروف ترین برندهای ژل  محتوی ماده اسید هیالورونیک عبارتند از:

۱. بلترو بلانش

۲. ژوودرم آلترا

۳. ژوودرم آلترا پلاس

۴. رستیلن یا رستیلان

۵. رستیلان سیلک

۶. رستیلان لیفت و

۷. ولوما

ماندگاری ژل: تفاوت ژل با بوتاکس

هدف بوتاکس ها رفع خطوط اخم عضلات بین دو ابرو، پیشانی ست. بوتاکس بیشتر برای یک سوم بالای صورت کاربرد دارد اما ژل تقریبا برای تمام نقاط بدن به کار می رود.

بهترین مارک بوتاکس خارجی؛ بهترین مارک بوتاکس ایرانی

در حال حاضر، بهترین برند بوتاکس دیسپورت انگلیسی ست. مسپورت ایرانی نیز تا حدودی موفق بوده. نورونوکس نیز شهرتی برهم زده. ماندگاری بوتاکس از شش ماه تا حداکثر یکسال است و دوباره باید تمدید کنید. البته ماندگاری بوتاکس بستگی به بدن خود فرد (از نظر واکنش یا مقاومت)، و نیز به دقت پزشک در تزریق درست آن دارد. همچنین، مراقبت های قبل و بعد از تزریق در ماندگاری اثر بوتاکس دخالت دارند.

عوارض ژل لب و عوارض بوتاکس در مراکز نامعتبر

دوستان، بارها بر انتخاب مراکز رسمی و معتبر تاکید کرده ایم. شناخت آناتومی نواحی مختلف تزریق اهمیت فراوانی دارد؛ علاوه بر مهارت پزشک، مرغوبیت ماده ژل یا بوتاکس و عدم فریبکاری مرکز در ارایه جنس بسیار مهم است. اگر مرکز نامعتبر باشد، خطرات زیر در کمین سلامت پوست شماست:

واکنش های شدید آلرژیک چند ساله مانند کهیر، خارش، زخم

عفونت خون (نفوذ مواد به خون)

بی حسی پوست در نواحی مختلف بدن

جابجایی ماده ژل و بوتاکس

احتمال ایجاد کیست و تاول

تورم شدید پوست

تخریب رنگدانه پوست به آبی

انسداد عروق

کوری

زخم شدید

و غیره.

چرا اینهمه عوارض؟ کافیست یک مرکز درست حسابی انتخاب کنید تا از نعمت زیبایی با تزریق ژل و بوتاکس مرغوب بهره مند بمانید.

ایمن ترین و بهترین مارک ژل و بوتاکسِ

دوستان عزیز هنوز هیچ برند ژل یا بوتاکسی بدون هیچگونه عوارضی ساخته نشده و باید پنج سالی تا رسیدن این زمان صبر کنیم. اما می توان گفت ژل های موقت و قابل تمدیدی ماند اسید هیالورونیک (ژوودرم، رستیلن،…) بی خطر هستند و عوارض آن ها زودگذر و موقتی ست. البته تزریق همین ژل ها نیز دقت و مراقبت زیادی می خواهد. اگر ماده ژل یا بوتاکس درست در نقاط خاصش تزریق نشود (به نقاط اشتباهی نفوذ کند)، احتمال بروز عوارض جدی تر وجود دارد. حداقل عوارض زودگذر بهترین برندها عبارت است از: کبودی، قرمزی، مقداری ورم و درد که ظرف چند روزی برطرف خواهند شد.

قیمت هر سی سی ژل هیالورونیک اسید

دوستان خوب، برای اطلاع از قیمت هر سی سی ژل هیالورونیک اسید، کافی ست با مرکز پیشنهادی تهران اسکین (آدرس و شماره تلفن در پایان متن) تماس بگیرید. مراکز پیشنهادی ما تخفیف های ویژه را برای شما در نظر خواهند داشت.

شادمان و دلتان امیدوار

مریم اکبری زاده

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments