تزریق ژل تئوسیال سویسی

تزریق حرفه ای ژل فیلر باسن، سینه و صورت در مرکز تخصصی شریعتی: بهترین مارک های ژل

تزریق حرفه ای ژل فیلر


تزریق فیلر باسن، سینه و صورت در مرکز تخصصی شریعتی تهران: تخفیف های واقعی تئوسیال، ژوویدرم و غیره.

تزریق ژل تئوسیال سویسی
                تزریق ژل تئوسیال سوئیسی در مرکز تخصصی شریعتی تهران

تزریق حرفه ای ژل فیلر
سلام دوستان خوب تهران اسکین.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

امروز از مرکز تخصصی شریعتی تهران گزارش جدید و کاملی درباره تزریق انواع ژل ها تهیه کردیم. در جمع دوستان بودیم که صحبت از کتاب قطور و تمام نشدنی ژل، طرفداران فراوان آن در ایران و مراکز معتبر و نامعتبر شد.
از شما چه پنهان، مراکز بدون مجوز مانند قارچ روییده و تا زمان پلمپ شدن و رسوا شدن بلاهایی بر سر پوست برخی هم وطنان آورده و می آورند. تلاش سایت تهران اسکین همیشه بر این بوده که اطلاعات مفید و به روزی را درباره ویژگی های بهترین مراکز و مرغوب ترین ژل ها به شما انتقال دهد.

اگر مایل به صرف هزینه متعادل و مقرون به صرفه با کسب بهترین نتیجه ممکن و بدون عوارض در تزریق مرغوب ترین نوع ژل هستید، مرکز شریعتی تهران را پیشنهاد می کنیم.

با ما همراه باشید.

موضوع متن: تزریق مرغوب ترین و نامرغوب ترین ژل ها برای حجم دهی و فرم دهی صورت، سینه و باسن

بهترین تخفیف بوتاکس و ژل مرغوبدر مرکز شریعتی تهران

تزریق حرفه ای ژل فیلر: انواع مارک ژل

با شنیدن نام این همه برند و مارک ژل، ممکن است در ابتدا سردرگم شویم. انواع ژل ها به سه دسته اصلی تقسیم می شوند: موقتی، نیمه دایمی یا نیمه موقتی، و دایمی.
ماندگاری ژل های موقتی و نیمه دایمی از ۶ تا ۹ ماه، یکسال، دو سال و به تازگی تا سه سال متغیر است. امروزه از ژل های دایمی به خاطر عوارض شان کمتر استفاده می شود. در واقع، بهترین مراکز تخصصی اغلب ژل های موقتی و گاهی نیمه دایمی را تزریق می کنند تا هم عوارض کمتر شود و هم فرد بتواند به دلخواه حجم نقاط مختلف بدن را کم و زیاد و تمدید کند.

نکته: در اغلب موارد، هر چه دوام ژل بیشتر باشد، درصد عوارض نیز بیشتر خواهد بود.

هشدار: فراموش نکنیم که ژل دایمی= عوارض دایمی و دردساز تا آخر عمرتان

مرکز تخصصی و معتبر برکه با تجربه چندین ساله در زمینه تزریق ژل، برای رفع عوارض نامطلوب ناشی از  تزریق های قبلی در مراکز نامعتبر آمادگی کامل دارد. پرسنل برکه با تعهد، صبر و دانش لازم، به شما برای بازگشت سلامت قبلی تان یاری خواهند رساند.

از کجا بدانم کدام برند ژل مرغوب و بدون عارضه است؟

پیش از توجه به برند ژل، از ماده ژل باخبر شوید. بهترین ژل ها حاوی مواد سازگار با بدن هستند. ترکیبات این ژل ها نرم تر و طبیعی تر است. البته گاهی از ژل های کمی سخت تر برای پرکردن حجم های خالی ( بیشتر برای آقایان: فک، زاویه صورت…) استفاده می شود.

بهترین مارک و برند ژل و فیلر: ژوویدرم اصل، رستیلن، نورامیس

بهترین مارک و برند ژل و فیلر: ژوویدرم اصل، رستیلن، نورامیس

برخی از بهترین ژل ها عبارتند از:  

۱. ژل های حاوی اسید هیالورونیک. برای مثال، ژوویدرم، رستیلن، … برای حجم دهی و فرم دهی صورت

۲. ژل های حاوی اسید پلی لاکتیک. برای مثال، اسکالپترا برای تزریق به سینه و باسن، لب، خطوط خنده، دور دهان و گوشه های بینی

۳. ژل های حاوی کلسیم هیدروکسیل آپاتیت. برای مثال، برند رادیس برای پرکردن گونه ها

چند توصیه مهم مرکز شریعتی تهران برای تزریق حرفه ای فیلر ژل
برای تزریق ژل حرفه ای سه توصیه مهم مرکز شریعتی تهران را بشنوید

 

توصیه شریعتی این است که ژل های اسید هیالورونیک برای صورت بهترین اند. زیرا جوانی ما مدیون وجود سه ماده طبیعی در پوست است: چربی، رشته های پروتئینیِ کلاژن و اسید هیالورونیک.

اگر به هر دلیلی قصد تغییر صورت به حالت دیگری داشتید، ژل های حاوی اسیدهیالورونیک با یک تزریق دیگر قابل حل فوری در بدن هستند. این ژل ها نرمی و لطافت خاصی به چهره می بخشند، کلاژن و الاستین را در هم ترکیب می کنند، آبرسان هستند و در عین حال بسیار طبیعی به نظر می رسند. برای تزریق این ژل، هیچ گونه نیازی به انجام تست حساسیت پوستی ندارید.

مثلث زیبایی در تزریق حرفه ای ژل در مرکز شریعتی تهران

یک تخم مرغ را تصور کنید که قسمت باریک آن در پایین قرار دارد. صورت جوان مانند این تخم مرغ است. گونه ها و یک سوم بالای صورت حجم بیشتری دارند و فک و چانه خط و حجم ملایمی دارند. با افزایش سن، شکل تخم مرغیِ صورت کم کم وارونه می شود. یک سوم بالای صورت حجم زیادی از چربی، کلاژن، الاستین و اسید هیالورونیک خود را از دست می دهد و نیروی جاذبه صورت ما را به پایین می کشاند.

بهترین و باکیفیت ترین ژل آن است که این شکلِ تخم مرغی یا مثلث زیبایی (پهنای مثلث در بالا) را بدون ایجاد عوارض دوباره به حالت قبل بازگرداند.

بهترین ژٓل برای لیفت، حجم دهی و فرم دهی باسن و نشیمن: پرفکتا، الانسه، استایلج

اگر مایل به فرم دهی و حجم دهی باسن بدون جراحی و بدون عوارض هستید، کلینیک تخصصی شریعتی تهران برای تزریق ژل را پیشنهاد می کنم.

بهترین فیلرها برای تزریق به باسن حاوی ماده سازگار اسید پلی لاکتیک می باشند. برند های اسکالپترا، استایلج، پرفکتا و الانسه برای تزریق به باسن و نشیمن مناسب هستند. شما می توانید باسن و نشیمن خود را به یکی از چهار شکل V، A، گرد و مربعی تغییر دهید.

توصیه شریعتی: معدود مراکزی در تهران و شهرهای ایران یافت می شوند که در زمینه تزریق ژل باسن تخصص لازم را دارا باشند. این کار دقت و مهارت زیادی می خواهد زیرا علاوه بر شناخت آناتومی پیچیده این نواحی، دانش درباره واکنش ساختار زیرپوستی به ماده ژل و عمق و دوز تزریق نقش مهمی در پیشگیری از عوارض دارند.

یک مزیت: ژل های حاوی اسید پلی لاکتیک، علاوه بر حجم دهی و فرم دهی باسن و نشیمن، در رفع ترک های پوستی و سلولیت این نواحی بسیار موثرند.

ماندگاری ژل اسید پلی لاکتیک و نتایج

از آنجاییکه اسید پلی لاکتیک محرک تولید کلاژن است نه جایگزین آن، نتایج تزریق فوری نیست و باید حدود یک ماه و نیم صبور باشید. ماندگاری این نوع ژل تا دو سال است. به توصیه برکه، بهتر است با مشورت پزشک ماساژ پس از تزریق ژل در جلسه جداگانه ای انجام شود.

فیلم تزریق ژل صورت در مرکز شریعتی تهران

هشدارها درباره دوز ژل در تزریق به سینه

تزریق ماده ژل در جای مناسب خود در زیر پوست سینه و دوز ژل تزریقی اهمیت زیادی دارد. از ژل های سیلیکون تحت هیچ شرایطی استفاده نکنید تا بعدا به عواقب جراحی و برداشتن آن ها دچار نشوید.

ایمنی یا عوارض تزریق ژل با حجم کم و با حجم زیاد

در یک مرکز تخصصی تزریق ژل مانند شریعتی تهران، از ژل های سیلیکونی دایمی در حجم بالا برای صورت استفاده نمی شود. بلکه، ژل های موقتی یا نیمه موقتی فاقد عارضه در حجم های کم (در حد چند سی سی) یا طبق شرایط و واکنش پوست شما تزریق می شود.

لینک ایمنی و عوارض تزریق انواع ژل به سینه: اینجا کلیک کنید.

ژل در حجم زیاد بیشتر برای نقاط غیر از صورت کاربرد دارد.

هشدار: برخی ژل های دایمی را نباید برای انسان تزریق کرد. ممکن است مراکز بدون مجوز و غیرمعتبری آن ها را به کار برند که غیرقانونی ست. برای مثال، ژل دایمی سیلیکون در حجم بالا که یک مرکز درست حسابی آن را توصیه و تبلیغ نمی کند.

تزریق حرفه ای ژل: عوارض ژل های دایمی

برخی عوارض ژل های دایمی شیمیایی یا حاوی سیلیکون عبارتند از:

انسداد مسیر جریان خون در سرخرگ

مرگ سلولی بافت سالم

عفونت یا تب و لرز شدید

انسداد ریوی

تولید و پخش دانه های متورم در پوست

تشکیل تومور یا گره های سفت و دردناک، متورم و گرم در پوست (باسن، برای مثال)

ایجاد درد های ناخوشایند

جابجایی ژل به نقاط دیگر در زیر پوست

برهم خوردن یکنواختی رنگدانه پوست

تورم غدد لنفاوی

هشدارهای تزریق ژل در مراکز غیر تخصصی

هشدار۱: در صورت انتخاب مراکز نامعتبر و غیرتخصصی، عواقبی چون عوارض ژل، هزینه اصلاح و خارج سازی ژل، صرف چندین جلسه درمانی و باقی ماندن برخی از این عارضه ها در بدن در انتظار خواهد بود.

هشدار ۲: به خصوص اگر فرد به بیماری ریوی (برونشیت…) مبتلا باشد و یا داروهای خاص (ضد ایدز، قلبی-عروقی، خونی…) مصرف کند، عواقب تزریق اینگونه ژل ها بسیار سنگین خواهد بود.

مطلب عوارض تزریق ژل سینه و پستان (عکس های واقعی MRI از بافت سینه چندین خانم ایرانی)

این تصویر جابجایی ژل دایمی در عمق ۴ میلی متری زیر پوست را نشان می دهد.

عوارض تزریق ژل فیلر سیلیکون: تغییر جنسیت

خبر جالب: برخی افراد که از مرد به زن تغییر جنسیت داده اند به تزریق ژل سیلیکون یا ژل های دایمی غیرانسانی برای ایجاد انحنای باسن زنانه  در سریع ترین زمان ممکن علاقه دارند. آن ها در مدت کوتاهی نتایج را شگفت انگیز می پندارند و دیگران را به تزریق این گونه ژل ها تشویق می کنند. تا به خود بجنبند عوارض سراغشان آمده و آن مرکز یا فرد متخصص بارش بسته و فرار کرده و هیچ کس هم پاسخگوی عوارض نخواهد بود.

درمان عوارض تزریق غیرحرفه ای ژل

برخی از عوارض فوق ظرف چند دقیقه یا چند ساعت و برخی دیگر چند هفته یا چند ماه پس از تزریق ظاهر می شوند.

در صورت ابتلا به هر یک از این عوارض، به پزشک متخصص پوست یا جراح پلاستیک مراجعه کنید تا ژل مضر را از بدنتان خارج کند. البته ممکن است یک سری آنتی بیوتیک ها و داروهای استروئیدی و غیره برای خنثی سازی یا پیشگیری از اثر اینگونه ژل ها تجویز شود. برای مثال، سلکوکسیب، ایمیکوئیمود، فلوئولوراسیل، آلوپورینول …

نکته دیگر این است که مدت زمان بروز عوارض پس از تزریق ژل ها را به خاطر داشته باشید. اینکه زمان بین تزریق و پیدایش عارضه ها کوتاه، متوسط یا طولانی باشد برای درمان اهمیت زیادی دارد. پزشک بر این اساس، درمان ها را مدیریت خواهد کرد.

بهترین فیلر/ژل باسن

بهترین فیلر باسن اسکالپترا

مرغوب ترین ژل برای تزریق به باسن حاوی ماده اسید هیالورونیک (از نوع دابل کراس لینک) به مقدار ده تا بیست میلی لیتر (بسته به حجم توخالی) می باشد. این ماده به طور طبیعی در بافت همبند پوست، مایع دور چشم، و در مایعات مفصلی و غضروف ها یافت می شود. هر چه سن بالاتر برود، تولید این ماده در بدن کاهش می یابد. تزریق فیلر ژل اسید هیالورونیک جایگزین مناسبی برای این ماده است. ژل های استایلج، ژوویدرم، الانسه سه ساله و اسکالپترا معروفند.

بهترین دکتر تزریق ژل در تهران: مرکز تخصصی شریعتی تهران

بهترین مرکز تزریق ژل خط خنده در تهران

دوستان، علاوه بر تزریق ژل باسن و سینه، تمامی موارد زیر در مرکز شریعتی به صورت تخصصی و با هزینه ای بسیار مقرون به صرفه تر انجام می شود.

♦ تزریق ژل لب

♦ تزریق ژل زیر چشم

♦ تزریق ژل خط خنده

♦ تزریق ژل به واژن

♦ تزریق ژل به بینی

♦ تزریق ژل به چانه

قیمت انواع ژل و قیمت هر سی سی ژل لب، سینه، باسن…

دوستان عزیز. قیمت هر ژل بستگی به برند، ماندگاری، اصل بودن یا نبودن، حجم تزریق به سی سی، و خود مرکز بستگی دارد. به شما اطمینان می هیم که ژل های مرکز برکه علاوه بر اصل بودن، ایمنی، کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسبی دارند. برای اطلاع از قیمت ها، اینجا کلیک کنید.

تخفیف های تزریق حرفه ای فیلر ژل و لیزر موهای زائد

تصویر زیر نمونه ای از تخفیف های واقعی در مرکز شریعتی را نمایش می دهد:

تخفیف ویژه لیزر موهای زائد کل بدن در مرکز تخصصی برکه

برای اطلاع از تخفیف های ویژه در فواصل نزدیک و اعیاد ملی، کافی ست آدرس ایمیل خود را در سایت درج نمایید تا لینک تخفیف به شما ارسال شود.

 

گروه پوست و موی تهران اسکین

دلتان شاد و رنگین

 

 

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments