جوانسازی پوست با میکرودرم ابریژن

جوانسازی پوست با میکرودرم ابریژن | میکرونیدلینگ | مزایای میکرودرم ابریژن | مرکز زیبایی برکه

جوانسازی پوست با میکرودرم ابریژن

جوانسازی پوست با میکرودرم ابریژن یکی از روش هایی است که امروزه برای زیبا سازی و با طراوت کردن پوست به شدت به کار می رود.

سن فرد که بالا می رود ، به تدریج آن حالت طراوات و شادابی پوست کم رنگ شده و در نتیجه در زیبایی کلی وی تاثیر منفی می گذارد. به همین خاطر زنان و مردان بسیاری هستند که به دنبال روش هایی جهت جوانسازی پوست خود می گردند .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

جوانسازی پوست با میکرودرم ابریژن
جوانسازی پوست با میکرودرم ابریژن

امروزه در بازار زیبایی و مد ، انواع و اقسام روش هایی معرفی می شود که ذهن مخاطب را درگیر خود می کنند و وعده هایی می دهند که هر فردی را می تواند دچار وسوسه کند.

اما فراغ از بازی های تبلیغاتی ، حقیقت چیست ؟ ایا به راستی عملیات های زیبایی برای جوانسازی پوست مفید و مناسب هستند؟ خب ما تصمیم داریم در این مطلب به این مسئله بپردازیم و به کارکرد دقیق یکی از این روش های جوانسازی به نام میکرودرم ابریژن اشاره کنیم.

با ما همراه باشید.

مرکز زیبایی برکه با در اختیار داشتن بهترین امکانات و هم چنین متخصصین و پزشکان ، کلیه خدمات میکرودرم ابریژن را برای شما عزیزان ارائه می کند. جهت تماس با مجموعه و هم چنین اخذ نوبت اینجا را کلیک کنید. 

هزینه میکرودرم ابریژن

هزینه میکرودرم ابریژن یکی از اصلی ترین دغدغه ی آن دسته از افرادی است که به دنبال انجام هستند. اما باید در نظر داشت که هزینه هایی که صرف جوانسازی پوست خود می کنید ، اگر درست و در یک مرکز زیبایی معتبر باشد ، کاملا ارزشش را خواهد داشت و می توانید نتایج شگفت انگیزی از آن کسب کنید.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تعرفه ی قیمت های مرکز زیبایی برکه و هم چنین اخذ نوبت اینجا را کلیک کنید.

فرق میکرودرم با میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن یک نوع عملیات زیبایی سبک است که لایه بالایی پوست مرده را برمی دارد.این روش عموما بدون درد و غیر تهاجمی است.

میکرودرم ابریژن (که معمولا به اختصار میکرودرم نامیده می شود ) با استفاده از غبارهای کریستالی که به پوست می دمد ، لایه مرده را بر میدارد.این روش جوانسازی پوست هم چنین برای کاهش سایز منافذ پوستی و بهبود ظاهرشان و البته برطرف کردن چین و چروک ها بسیار مفید و مناسب است.

این درمان ، غیر تهاجمی است و برای این که نتایج کامل آن را بر روی پوست خود مشاهده کنید ، باید چندین جلسه میکرودرم را انجام دهید.از آن جایی که دوره نقاهت خیلی کوتاهی دارد و می توانید پس از انجام آن به سرعت به انجام فعالیت های روزمره خود بازگردید ، می توانید این روش را با لایه برداری خفیف صورت همراه کنید.

جوانسازی پوست با میکرودرم ابریژن
جوانسازی پوست با میکرودرم ابریژن

گرچه ،این روش برای کسانی که روزاسیا، مویرگ های شکسته و پوست خیلی خشک و هم چنین آکنه وخیم دارند مناسب نیست.

درم ابریژن نیز یک نوع روش لایه برداری است که با یک اسکنر استریل انجام  می شود که در زاویه 45 درجه نگهداری شده و به آرامی روی پوست و در طول یک حرکت دورانی برشی را ایجاد می کند.

هیچگونه احساس درد یا ناراحتی نخواهید داشت. این روش سلول های مرده و اضافی را از روی سطح پوست برمیدارد. به خاطر داشته باشید که این روش ، تنها یک عملیات تکمیلی است و نمی توان به تنهایی بر روی آن حساب کرد که نتیجه بدهد.

از آن جایی که این روش ، یک عملیات غیر شیمیایی دستی است ، زنان باردار و شیرده بدون این که نگران عوارض جانبی آن باشند می توانند از این روشی لایه برداری استفاده کنند.

در نظر بگیرید که این روش برای چین و چروک های عمیق روش چندان مناسبی نیست و تاثیر گذاری فوق العاده ای نخواهد داشت.هم چنین نمی توان از آن برای بهبود وضعیت بافت های نامنظم پوستی استفاده کرد.

برای آکنه های وخیم نیز مورد مصرف ندارد چرا که ممکن است موجب سرایت دادن باکتری ها در سطح پوست شود.

بهترین مورد مصرف : برای چین و چروک های خفیف و ملایم – آکنه های خفیف

جوانسازی پوست با میکروندیلینگ

میکرونیدلینگ نیز یکی دیگر از روش های جوانسازی پوست است که در طول آن متخصص پوستی شما از یک نوع دستگاه استفاده می کنند که روی آن سوزن هایی از جنس الماس وجود دارد. متخصص با استفاده از این دستگاه ، زخم های سطحی روی پوست شما ایجاد می کند و به این ترتیب واکنش طبیعی پوست را برای تولید کلاژن تحریک می نماید.

این روش نیز به مانند میکرودرم ابریژن نتایج فوق العاده ای با خود به همراه دارد و موجب جوان شدن و شادابی پوست شما می شود.

اگر نگران درد این زخم های سطحی هستید ، باید به شما بگوییم که جای نگرانی نیست چرا که متخصص شما از نوعی بی حسی موضعی در طول این پروسه برای شما استفاده خواهد کرد و به این ترتیب تنها اندکی احساس سوزن سوزن شدن در پوست خود خواهید داشت که کاملا قابل تحمل است

در صورتی که بعد از میکرونیدلینگ دچار قرمزی و التهاب شدید می توانید از ژل آلوئه ورا استفاده کنید تا این التهاب و قرمزی را کاهش دهد.

به خاطر داشته باشید که تا یکی دو روز از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب خودداری کنید و در صورتی که ناچارید در فضای بیرون از خانه باشید ، حتما از کرم های ضدآفتاب استفاده کنید.

پس از جلسه ی درمانی خود تا یک هفته از مصرف هرگونه لوازم آرایشی روی پوست خود اجتناب کنید چرا که زخم های شما باز هستند و ممکن است موجب بروز عفونت یا التهاب شوند.

جوانسازی پوست با میکرودرم ابریژن
جوانسازی پوست با میکرودرم ابریژن

پاکسازی پوست با دستگاه میکرودرم

امروزه علاوه بر این که مراکز زیبایی مختلفی ، خدمات میکرودرم ابریژن را ارائه می کنند ، یک سری دستگاه های خانگی نیز به بازار عرضه شده است که مدعی هستند می توانند همان تاثیر میکرودرم ابریژن در مراکز را بر روی پوست بگذارند.

شاید در ابتدا برای فرد بسیار مقرون به صرفه تر باشد که از این دستگاه ها تهیه کرده و عملیات جوانسازی پوست با میکرودرم ابریژن را در خانه انجام دهد.

اما گزارش هایی بسیاری وجود دارد که این قبیل دستگاه های خانگی موجب بروز عوارض جانبی شدید بر روی فرد می شوند و تاثیر منفی و معکوسی خواهند داشت.

به همین دلیل توصیه ما به شما این است که از مراکز معتبر جهت انجام پاکسازی پوست با میکرودرم ابریژن استفاده کنید.

جهت کسب اطلاع از تعرفه قیمت ها و تماس با متخصصین مرکز زیبایی برکه اینجا را کلیک کنید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید 

مرکز زیبایی برکه

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments