جوش زدن بعد از میکرودرم

جوش زدن بعد از میکرودرم | مرکز زیبایی ارائه خدمات میکرودرم ابریژن | مرکز زیبایی برکه

جوش زدن بعد از میکرودرم

میکرودرم ابریژن یک روش امن،موثر و راضی کننده است که می تواند توسط یک متخصص پوست انجام شود.

کل پروسه درمانی میکرودرم ابریژن برای چاله های پوستی خفیف دقیقه 20 طول می کشد که البته برای رفع چاله های عمیق تر صورت به مدت زمان بیشتری احتیاج است

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

به همین خاطر است که خیلی از متخصصین میکرودرم ابریژن را ” درمان سه سوته” می نامند که لقب بسیار با مسمایی به حساب می آید.( جوش زدن بعد از میکرودرم)

مرکز زیبایی برکه با افتخار کلیه خدمات میکرودرم ابریژن را به شما عزیزان و همراهان ارائه می کند.شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و تماس با مرکز برکه اینجا را کلیک کنید 

مزایای میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن به طور کلی برای کاهش  چین و چروک، لکه های  ناشی از بالا رفتن سن و زخم های کم عمق ناشی از آکنه و یا سایر عارضه های پوستی حتی به حداقل رساندن ترک های پوستی موثر است. هم چنین منافذ بزرگ را کاهش می دهد، نرمی پوست را افزایش می دهد و به طور کلی به نظر می رسد که روشی فوق العاده و موثر باشد . این کار با برداشتن لایه های بالای پوست خشک و مرده و هم چنین تحریک جریان خون برای انتقال به نقاط تحت درمان انجام می شود.

این روش برای مردان و زنان مناسب است . بیشتر افراد یا درد خیلی کمی دارند یا این که اصلا آن را احساس نمی کنند.. میکرودرم ابریژن به عنوان درمانی جهت عارضه های پوستی صورت شناخته شده است، اما غالبا برای سایر بخش های بدن نیز استفاده می شود.

عوارض میکرودرم کردن پوست

بیشتر افراد اصولا هیچ گونه عوارض جانبی ای را تجربه نمی کنند. اما در برخی مواقع و برای پوست های حساس و تیره تر ، ممکن است جوش زدن بعد از میکرودرم را تجربه کنند که البته عارضه ای موقتی است و می توانید در جهت رفع آن ها از کرم های مرطوب کننده استفاده کنید

برخی مواقع نیز دیده شده است که فرد دچار قرمزی یا التهاب در ناحیه تحت درمان می شود که می توانید از همان کِرِم های نرم کننده و مرطوب کننده جهت تسکین این علائم استفاده کنید. ( جوش زدن بعد از میکرودرم)

میکرودرم ابریژن می تواند باعث کاهش زخم های ناشی از عارضه های پوستی مانند آکنه، زخم های ناشی از جراحی یا آسیب های به وجود آمده به خاطر تصادف شود. اسکار میتواند یک اسکار خفیف یا یک زخم بزرگ باشد. جای جوش و اسکارها ممکن است به جلسات درمانی متعدد نیاز داشته باشند تا به طور کامل برطرف شوند . ( جوش زدن بعد از میکرودرم )

جوش زدن بعد از میکرودرم
جوش زدن بعد از میکرودرم

مطالعات متعددی در رابطه با اثرات میکرودرم ابریژن  بر روی زخم های پس از جراحی، پس از آکنه و پس از ضربه انجام شده است و یافته اند که میکرودرم ابریژن می تواند بهبود قابل توجهی در ظاهر اسکار داشته باشد  بدون این که درد، ناراحتی یا عوارض جانبی خاصی بر روی بیمار داشته باشد و از همه مهم تر این که دوره ی بهبود آن به نسبت دیگر روش های درمانی کوتاه تر است . میکرودرم ابریژن پوست را با صاف کردن لبه ها و سطح اسکار بازسازی می کند و همچنین وقتی که دچار هایپرپیگمنتیشن شیود می تواند ناحیه اطراف اسکارها را سبک تر و روشن تر کند.

میکرودرم ابریژن چگونه کار می کند ؟

دستگاهی که از آن برای میکرودرم ابریژن استفاده می شود ، هندپیسی دارد که شامل یک ابزار ترکه مانند است که به یک لوله ی مکنده متصل است.

همان گونه که این عصا از پوست عبور می کند ،کریستال های استریل لایه ی سطحی پوست را از بین می برند .این لایه شامل سلول های مرده و پوست پژمرده ای است که ظاهری خسته و پیر به شما می دهد.

شکل نا منظم این کریستال ها برای نرم کرن پوست فوق العاده است و اسکارها را یک دست می کند.

رفع اسکارها با استفاده از ابریژن بر روی اسکارهای هشت هفته ای یا قدیمی تر تاثیر می گذارد. ( جوش زدن بعد از میکرودرم )

نتایج این درمان در هر فردی متفاوت است، بنابراین بیماران مبتلا به زخم های خفیف تا شدید قبل از دیدن نتایج قابل توجه، ممکن است نیاز به بیش از یک جلسه درمانی داشته باشند. میکرودرم ابریژن را می توان به مدت 5 الی 7 جلسه درمانی با فواصل 2 الی 3 هفته ای انجام داد. کلید تصمیم گیری برای درمان بعدی این است که اجازه دهید پوست به طور کامل از درمان قبلی بهبود پیدا کند . هنگامی که نتایج دلخواه به دست می آید ، پیشنهاد می شود که هر یک ماه این درمان را تکرار کنید. ( جوش زدن بعد از میکرودرم )

مراقبت های بعد از میکرودرم

گرچه پوست ناحیه درمان شده احتمالا صورتی یا قرمز است،اما این رنگ ها معمولا بعد از چند ساعت کمرنگ  می شوند. بیماران هم چنین ممکن است خارش و احساس سوزش خفیف را تجربه کنند. مهم این است که درک کنیم که گرچه میکرودرم ابریژن  کاملا ایمن است، اما پوست ما برای بهبودی  نیاز به زمانی جهت استراحت و ریکاوری دارد. در ادامه تصمیم داریم به نکاتی اشاره کنیم که بیماران می توانند پس از درمان آن ها را به کار ببرند تا از بروز پیامدها و عواقب خطرناک جلوگیری به عمل آورند

پاکیزگی

صورت(یا دیگر نقاط تحت درمان ) را بلافاصله پس از جلسه درمانی با آب ولرم بشویید.این کار باعث می شود که هرگونه سلول مرده یا غبار کریستالی که روس سطح پوست مانده باشد ، شسته شود.

 

کرم ترمیم کننده بعد از میکرودرم

از یک مرطوب کننده با کیفیت در صبح و شب (حداقل به مدت 1 هفته) استفاده کنید.این کار هرگونه خشکی را از بین برده و بی رنگی را تا جای ممکن کم می کند.

از ضد آفتاب استفاده کنید

از ضد آفتاب در همه ی زمان ها استفاده کنید حتی در روزهای ابری

تلاش کنید که تا جای ممکن هم از مواد آرایشی روی پوست خود استفاده نکنید.

از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنید

حالا که صحبت از خورشید شد ،باید به مراجعه کنندگان محترمی که جهت میکرودرم به مرکز زیبایی برکه می آیند هشدار داد که پس از جلسه ی میکرودرم باید حداقل تا یک 1 هفته از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنند.پوست تازه و جدید شما یکمی حساس است و در این زمان نسبت به صدمات خورشید آسیب پذیر است.

نکته پایانی

میکرودرم ابریژن درمان فوق العاده مقرون به صرفه ای برای رفع اسکار در زخم های قدیمی تر از 8 هفته است. اگر چه ممکن است به خاطر این که ناچارید جلسات درمانی را مرتب تکرار کنید ، خسته باشید اما نکته ای که در این شیوه درمانی بسیار مهم است این است که کمترین عوارض جانبی را دارد ، هیچگونه زمان استراحتی نیاز ندارد ، دوره ی بهبود آن بسیار سریع است و از همه مهم تر هیچ گونه دردی هم نخواهید کشید. این روش غیر تهاجمی است و پوست شما برش داده نمی شود. سوختگی از خود بر جای نمی گذارد و از هر زوایه ای که به آن نگاه کنید ، به صرفه و مناسب است.

پس تعلل نکنید و اگر از پوست پژمرده و پر از جای جوش خود خسته شده اید همین الان برای میکرودرم ابریژن اقدام کنید.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با مرکز زیبایی برکه تماس بگیرید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مرکز زیبایی برکه

1 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments