جراحی زیبایی بینی

جراحی زیبایی بینی | نکاتی که هیچکس در این باره به شما نخواهد گفت!

جراحی زیبایی بینی

جراحی زیبایی بینی

تصمیم به این که عمل زیبایی بینی انجام دهید ، تصمیم ساده و راحتی نیست. برای خیلی از افراد حتی وقتی که مطمئن می شوند هم انتخاب یک پزشک خوب و مناسب ساده نخواهد بود. خب طبیعی هم هست، افراد زیادی نیستند که بتوانید به آن ها اطمینان کنید و با خیال راحت صورت و زیبایی تان را به دست آنها بسپارید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

هرچه نباشد در نهایت جراحی زیبایی بینی به کلی صورتتان را عوض خواهد کرد . به همین خاطر باید تا جایی که می توانید جزئیات بیشتری درباره این جراحی بدانید! به قول دیالوگ معروف پیتر بیلیش در فیلم بازی تاج و تخت: دانش، قدرت است!!

در این مورد به خصوص صد در صد حق را به پیتر عزیز می دهیم!

جراحی زیبایی بینی
جراحی زیبایی بینی

قبل از این که به جزئیات بیشتری وارد شویم اولین نکته ای که باید بدانید این است که وقتی بحث درمان های زیبایی وسط باشد، مهمترین نکته این است که خودتان از انجام آن رضایت داشته باشید. بنابراین حرف و حدیث دیگران را کنار بگذارید و با انتخاب یک پزشک خوب بینی و مشاوره های صحیح او، قدم در این راه به راستی بدون بازگشت بگذارید!

اما در صورتی که به دنبال یک پزشک خوب و معتبر هستند که سابقه ی زیادی در انجام جراحی زیبایی بینی داشته باشد، توصیه می کنیم مرکز زیبایی برکه را نیز در نظر داشته باشید. جراح بینی مرکز برکه با در اختیار داشتن آلبوم عکس های قبل و بعد بیماران خود، می تواند گزینه ای ایمن برای شما باشد. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

بهترین جراح بینی 

وقتی که می خواهید عمل بینی انجام دهید، باید انتظارات دقیق و روشنی از خود و جراحتان داشته باشید. باید دقیقا بدانید که چه می خواهید و تمایل دارید که بینی تان چه شکلی شود و همچنین بررسی کنید که آیا پزشک مورد نظر قادر به انجام این کار هست یا خیر!

به همین خاطر است که همیشه باید آلبوم عکس های قبل و بعد بیماران جراحتان را نگاه کنید تا اطمینان نمایید که بهترین جراح بینی ممکن را پیدا کرده اید. در نهایت این که باید بدانید بعد از عمل جراحی زیبایی بینی تا مدتی نمی توانید فعالیت های روزمره تان را انجام دهید. پس مطمئن شوید که وقت کافی برای استراحت خواهید داشت. شما که دلتان نمی خواهد با صورت کبود و متورم سر کار یا دانشگاه حاضر شوید؟!

انواع جراحی زیبایی بینی : عمل باز و عمل بسته

جراحی رینوپلاستی ( یا همان عمل بینی خودمان) اگر به دست یک جراح ماهر و با تجربه انجام شود ، کاملا بی خطر است. دو نوع جراحی بینی وجود دارد: رینوپلاستی بسته که در طول آن هیچ گونه برش خارجی روی پوست شما زده نمی شود و همچنین رینوپلاستی باز که در طول آن پوست بینی تا نصفه برش داده می شود( مثل باز کردن در پارکینگ اما نگران نباشید، اصلاً ترسناک نیست)

البته باید بگوییم که تکنیک های خیلی زیاد دیگری هم برای انجام رینوپلاستی باز وجود دارد. تفاوت این دو روش جراحی زیبایی بینی ، صرفاً در خود عمل نیست، بلکه هرکدام مراقبت ها و عوارض جراحی مخصوص به خود را دارند.

انواع جراحی زیبایی بینی
انواع جراحی زیبایی بینی

رینوپلاستی بسته ( عمل بسته بینی)

بیشتر بیمارانی که رینوپلاستی بسته را انجام داده اند، تقریباً بعد از یک هفته می توانند به کار خود برگردند اما بهبود یافتن کامل به نوع جراحی و تکنیکی که جراح انتخاب کرده است، بستگی دارد. تکنیک رینوپلاستی بسته واقعا عوارض کمتری دارد و تقریبا بعد از یک هفته بینی فرد به حالت عادی برمی گردد.(منظورمان این نیست که مثل قدیم می شود، بلکه کبودی ها و ورم ها از بین می روند.نگران نباشید!!!)

ممکن است اندکی ورم داشته باشید که در هفته دوم کاهش پیدا می کنند و بیشتر افراد متوجه بروز آن ها نخواهند شد. آتل یا پلاستیک سختی که روی بینی را پوشانده است ، برداشته می شود. تقریباً یک سوم بیماران بعد از یک هفته همچنان دچار کبودی هستند اما خیلی ها هم بعد از هفته ی اول به طور کامل از دست کبودی ها خلاص می شوند.

به خاطر این که هیچ گونه برش خارجی روی پوست وجود ندارد، روند بهبود و دوره نقاهت بعد از رینوپلاستی بسته خیلی کوتاه تر است.

رینوپلاستی باز (عمل بینی باز)

رینوپلاستی باز، ورم  و روند بهبود را طولانی تر می کند و نسبت به عملی بسته نیاز به استراحت بیشتری خواهد داشت. ورم ممکن است تا 3 الی 4 ماه هم وجود داشته باشد گرچه بیشتر بیماران تا 2 الی 3 بعد از ورم رهایی پیدا می کنند. رینوپلاستی باز همچنین احتمال نکروسیز (مرگ بافت و از دست رفتن نوک بینی) را نیز بیشتر می کند. در عمل جراحی زیبایی بینی به شکل بسته، احتمال بروز این مشکل تقریباً صفر است.

برای برخی موارد ممکن است تنها راهکار موجود انجام رینوپلاستی باز باشد (به عنوان مثال برای آن افرادی که نیاز به اصلاح شکل حفره های بینی دارند) و در این صورت روند بهبود شما ممکن است تا 1 سال هم به طول بیانجامد.

مشاهده نتیجه رینوپلاستی به زمان نیاز دارد

آن چیزی که بیشتر مردم نمی دانند این است که بینی بعد از جراحی زیبایی ، تقریبا تا 1 سال نیاز به زمان دارد تا به طور کامل بهبود پیدا کند. بله، درست شنیدید!! یک سال!!

در حقیقت، بین 10 الی 15 درصد احتمال وجود دارد که نیاز به رینوپلاستی مجدد داشته باشید. در سال 2014 گزارش هایی صورت گرفته که 25 درصد افرادی که جراحی زیبایی بینی داشته اند از نتیجه ی جراحی راضی نبوده اند!

حالا تصمیم نداریم به ذکر دلایل این نارضایتی بپردازیم اما به نظر مهم ترین نکته یک چیز است: افراد نمی دانند که دقیقا چه می خواهند، و اصلا نمی دانند که چه نوع بینی ای به صورت آن ها می آید، پزشک یا جراح هم راهنمایی چندانی به ان ها نمی کند، و همان طور که حتما خودتان هم دیده اید، نتیجه ی جراحی زیبایی بینی فاجعه بار از آب درمی آید.

سخن آخر

نکته ای که باید بدانید این است که هر بیمار با بیمار دیگر فرق می کند، ممکن است یک شکل بینی که به دوستتان می آید، برای شما مناسب نباشد! یا عمل بینی فلان بازیگر به درد شما نمی خورد.

مهم ترین کاری که می توانید انجام دهید این است که یک جراح بینی ماهر و خبره را انتخاب کنید که به خوبی با آناتومی و ساختار چهره آشنا باشد و بداند که بهترین شکل بینی برای شما چگونه خواهد بود که با دیگر اجزای صورتتان نیز همخوانی و تعادل داشته باشد.

یادتان باشد که پزشکان و مشاوران مرکز برکه همیشه آماده اند تا به سوالات شما در این باره پاسخ بدهند.

موفق و پیروز باشید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع مقاله

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments