جراح بینی خوب

جراح بینی خوب | بهترین جراح رینوپلاستی در تهران

جراح بینی خوب

جراح بینی خوب

رینوپلاستی که که اغلب توسط مردم به عنوان عمل جراحی بینی هم شناخته می شود عملی است که هارمونی آناتومیک صورت و تناسب بینی شما را بهبود می بخشد. جراحی بینی یا رینوپلاستی همچنین می تواند مشکلات تنفسی ناشی از نقص های ساختاری داخل بینی را نیز درمان کند. اتفاقی که مردم عموما به نام برداشتن پولیپ بینی می شناسند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

جراح بینی خوب
جراح بینی خوب

عمل بینی یکی از رایج ترین درمان های زیبایی است که مخصوصا در کشور ما طرفداران زیادی دارد. به همین خاطر اطلاعات مردم نسبت به این عمل بد نیست. اگر در اطرافیان خود بگردید قطعا بیشتر از یک دوست، آشنا یا فامیل را پیدا می کنید که رینوپلاستی یا عمل بینی را انجام داده باشد. چنانچه از هریک از آنان بپرسید به شما خواهند گفت جراح بینی خوب کلید موفقیت عمل جراحی است. اگر می خواهید عمل بینی خوب و موثر و رضایت بخشی را پشت سر بگذارید، حتما دقت داشته باشید که یک جراح بینی خوب را برای انجام رینوپلاستی انتخاب کنید.
در انتهای این مقاله در مورد اینکه یک جراح بینی خوب را پیدا کنید صحبت خواهیم کرد.

رینوپلاستی چه مشکلاتی را درمان می کند؟

• اندازه بینی در تناسب با تعادل آناتومیک صورت
• پهنای بینی روی قوس یا اندازه و جایگاه پره های بینی
• قوز بینی از نیمرخ یا فشار تورفتگی قوس بینی
• نوک بینی بزرگ، پیازی شکل، افتاده، رو به بیرون یا قلاب مانند
• سوراخ های بینی بزرگ، پهن یا رو به بیرون
• عدم تقارن بینی
چنانچه مایلید یک بینی متقارن داشته باشید به یاد داشته باشید که صورت هرکس به یک شکل خاصی تقارن دارد. به همین دلیل نتیجه عمل ممکن است آنقدر که فکرش می کنید متقارن به نظرتان نرسد، اگرچه هدف این عمل به وجود آوردن تعادل صورت و اصلاح تناسبات آن است.

عمل بینی برای اصلاح انحراف سپتوم

جراحی بینی که به منظور بهبود وضعیت کانال های هوایی بینی انجام می شود نیازمند ارزیابی محتاطانه و دقیق از ساختار بینی می باشد. چراکه کانال هایی بینی راه اصلی ورود و خروج هوا و تنفس است.
اصلاح انحراف سپتوم از طریق تنظیم ساختار بینی برای به دست آوردن یک همترازی بهتر است. انحراف سپتوم یکی از رایج ترین علت های نقص های تنفسی است.

جراح بینی خوب
جراح بینی خوب

رینوپلاستی برای چه کسانی مناسب تر است؟

رینوپلاستی یا عمل بینی یکی از فردی ترین درمان های موجود در دنیا است. اگر می خواهید این عمل را انجام دهید حتما باید براساس و طبق خواست و میل خودتان باشد نه میل کسی دیگر. یادتان باشد که در دام این اعتقاد غلط نیفتید که بخواهید فکر کنید عمل بینی راهی است برای اینکه به تصویر و چهره ایده آل خود برسید.
چنانچه شرایط زیر را داشته باشید فرد مناسبی برای انجام عمل بینی هستید:
• رشد صورت شما کامل شده باشد
• از نظر جسمانی در سلامت هستید
• سیگار نمی کشید
• نگرش مثبتی دارید و اهدافتان از رسیدن به ظاهری جدید واقع گرایانه هستند

هزینه عمل بینی

میانگین هزینه عمل بینی در ایران بین حدودا بین 8 الی 10 میلیون تومان است. اما هزینه میانگین تنها بخشی از کل هزینه ای است که باید برای کل درمان بپردازید. هزینه های اضافی از جمله هزینه بیهوشی، اتاق عمل یا دیگر هزینه های موجود. پیش از اینکه بخواهید به صورت قطعی در مورد انجام دادن عمل بینی تصمیم بگیرید حتما به درستی با پزشک جراح خود مشورت کنید و در مورد هزینه عمل از او بپرسید. چون ممکن است در نهایت از هزینه پایانی متعجب و غافلگیر شوید!
دستمزد جراح پلاستیکی که عمل بینی را انجام می دهد به تخصص و تجربه اش بستگی مستقیم دارد. همچنین به اینکه چه نوع عملی انجام می دهد و مطبش در کدام ناحیه اقتصادی شهر واقع شده نیز وابسته است.
بسیاری از جراحان بینی هستند که پیشنهادات مالی و حتی اقساطی مناسبی برای مراجعه کنندگان دارند. پس یادتان باشد حتما در این مورد هم از او سوال بپرسید.

جراح بینی خوب
جراح بینی خوب

هزینه های عمل بینی ممکن است شامل موارد زیر بشود:
• هزینه های بیهوشی
• تجهیزات و وسایل جراحی
• آزمایشات قبل از عمل
• جامه های بعد از عمل
• داروهایی که بعد از عمل باید تهیه و مصرف کنید
• دستمزد جراح
وقتی که یک پزشک را برای جراحی بینی انتخاب می کنید حتما به خاطر داشته باشید که در کنار دستمزد مورد مطالبه اش به موارد دیگری هم توجه داشته باشید. یک جراح بینی خوب کسی است که تجربه و مهارت کافی دارد. یکی از مهمترین نکاتی که باید در مورد انتخاب جراح بینی باید در نظر داشته باشید این است که با او احساس راحتی کنید.

آیا بیمه هزینه عمل بینی را می دهد؟

هنگامی که عمل بینی برای بهبود عارضه های تنفسی مربوط به کانال های هوایی انجام می شود، هدف از انجام آن بیشتر درمانی است تا زیبایی. اگر هدف از رینوپلاستی این باشد، هرچند که در کنارش اهداف زیبایی هم وجود داشته باشد، به احتمال زیاد شرکت بیمه هزینه آن را پرداخت می کند. هرچند این بستگی به شرکت بیمه شما و سیاست هایش دارد.
مامور بیمه معمولا آزمایش کوچکی انجام می دهد تا ببیند عمل بینی به خاطر زیبایی انجام شده یا اهداف درمانی داشته است. یادتان باشد چنانچه عمل بینی را فقط برای زیبایی انجام داده باشید، مانند سایر عمل های زیبایی تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد.

مشاوره پیش از عمل بینی

پیش از شروع عمل بینی حتما باید به دقت و به صورت کامل با پزشک درمانگر مشاوره کنید و در مورد همه چیز سوال بپرسید و درباره همه جوانب این عمل اطلاعات کسب کنید.

جراح بینی خوب
جراح بینی خوب

در روند مشاوره قبل از عمل آماده باشید تا در مورد مسائل زیر بحث کنید:
• هدف شما از جراحی، با نگاه به اهداف زیبایی و درمانی
• مشکلات سلامت، حساسیت های دارویی و سابقه درمان های مختلف
• داروها، مکمل های شیمیایی و طبیعی که مصرف می کنید
• مصرف الکل، تنباکو و داروهای مختلف
• سابقه جراحی

بهترین جراح رینوپلاستی در تهران

اگر برای عمل کردن بینی خود به دنبال یک جراح حرفه ای و خدمات باکیفیت می گردید به شما توصیه می کنیم از مرکز زیبایی برکه غاقل نمایید. مرکز برکه با کادری بسیار مجرب از جراحان فوق تخصص و ماهر یکی از بهترین مراکزی است که می توانید بهترین جراح بینی در تهران را در آن پیدا کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این مرکز و همچنین گرفتن نوبت مشاوره و عمل بینی به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.
جراح بینی خوب
جراح بینی خوب

مترجم و محقق : ندا ناصری
منبع مقاله

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments