در مورد ژل هایومکس

تمام نکاتی که باید در مورد ژل هایومکس بدانید!

در مورد ژل هایومکس

در مورد ژل هایومکس

وقتی که اسم ژل و فیلر به گوش افراد می رسد همه بلافاصله به یاد معروف ترین برند این محصول، یعنی ژوویدرم می افتند.وقتی از آن ها سوال می شود که چرا فکر می کنند این برند از همه بهتر است، احتمالا می گویند چون از هیالورنیک اسید ساخته شده است!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

البته حق با آن هاست و ژل ژوویدرم کیفیت بسیار خوبی دارد اما آن چه که نمی دانند این است که ژل ژوویدرم تنها ژلی نیست که از هیالورونیک اسید تهیه شده است.

اگر تا به حال در مورد ژل هایومکس چیزی نشنیده اید، پس احتمالا باید به شما بگوییم که ژل هایومکس نیز از هیالورنیک اسید تشکیل شده است. اصولاً سازمان FDA آمریکا، ژل هایی که از هیالورونیک اسید تشکیل شده اند را تایید کرده است اما مسئله در مورد ژل هایومکس اندکی متفاوت است چرا که این ژل توسط این سازمان تایید نشده و عموما پزشکان آمریکایی از این برند استفاده نمی کنند.

در مورد ژل هایومکس
در مورد ژل هایومکس

البته لازم به ذکر است که عدم تایید سازمان FDA به این معنی نیست که دیگر نمی توان از ژل هایومکس استفاده کرد، بلکه استفاده از آن در آمریکا تایید نشده است!

در ادامه توضیحات بیشتری در مورد ژل هایومکس خواهیم داد.با ما همراه باشید!

در مورد فیلرهای پوستی

بیشتر فیلرهای پوستی اثراتی موقتی دارند چرا که مواد تشکیل دهنده ی آن ها به مرور زمان توسط بدن جذب خواهد شد. در ادامه به اصلی ترین مواد تشکیل دهنده ی فیلرهای پوستی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

کلاژن : کلاژن نوعی پروتئین است که بخش مهمی از ساختار پوست و بافت بدن می باشد.منبع کلاژنی که در فیلرهای پوستی استفاده می شود ممکن است از بدن گاو ها (بووین) یا سلول های انسانی به دست آمده باشد.اثر فیلرهای کلاژن معمولا حدود 3 الی 4 ماه دوام و ماندگاری خواهد داشت. این دسته از فیلرهای پوستی کمترین میزان ماندگاری را در میان همه ی فیلرها دارند.

هیالورونیک اسید : هیالورونیک اسید نوعی قند (پولی ساکارید) است که در بافت های بدن مثل پوست و غضروف ها وجود دارد.این ماده توانایی این را دارد که با آب ترکیب شده و وقتی که در قالب ژل تزریقی باشد، تورم ایجاد می کند و باعث اثراتی نرم و پرُ کننده خواهد شد.منبع هیالورونیک اسیدی که در فیلرهای پوستی استفاده می شود می تواند از نوعی باکتری یا تاج خروس(آوین) به دست آمده باشد. در برخی موارد ، هیالورونیک اسید استفاده شده در فیلرهای پوستی به شکلی شیمیایی تغییر کرده اند تا دوام بیشتری در بدن داشته باشند. دوام این گونه مواد چیزی حدود 6 الی 12 ماه خواهد بود.
کلسیم هیدروکسیلاپاتیت : کلسیم هیدروکسیلاپاتیت نوعی ماده معدنی است که معمولا در دندان انسان و استخوان های او یافت می شود. برای فیلرهای پرکننده ی چین و چروک صورت یا برای دست ها ، از فیلرهایی استفاده می شود که از این نوع مواد در آن به کار رفته باشد. اثرات آن برای رفع چین و چروک صورت شگفت انگیز است.ماندگاری این ماده حدود 18 ماه خواهد بود. کلسیم هیدروکسیلاپاتیت زمانی که در بدن انسان است، با استفاده از اشعه ی X-ray قابل مشاهده می باشد.

فیلرهای پوستی
فیلرهای پوستی

پولی لاکتیک اسید : پولی لاکتیک اسید یک نوع پولیمر ساخته ی دست انسان است که با زیست سازگار می باشد .این ماده استفاده های وسیعی برای بخیه های جذب شونده و پیچ های استخوان دارد. این ماده در برخی از فیلرهای پوستی نیز وجود دارد و باعث می شود که ماندگاری فیلر بیشتر شود.اثرات پولی لاکتیک اسید به مرور زمان نمایان می شود ( بعد از چند هفته) و تا دو سال دوام خواهد داشت.

لازم به ذکر است که برخی از فیلرهای پوستی برای اجتناب از درد، حاوی مقادیر اندکی لیدوکائین نیز هستید.

حالا که با مواد تشکیل دهنده فیلرهای پوستی آشنا شدیم، به انواع و اقسام ژل های هایومکس که در بازار وجود دارد، خواهیم پرداخت.

هایومکس اولترا دیپ

هایومکس اولترادیپ اساساً برای این فرموله شده است که حجم به صورت اضافه کند.این فیلر که با سوزن های 27G تزریق می شود، به خاطر ریز بودن زیاد سوزن به هنگام نفوذ در پوست برای رفع چین و چروک ها، درد خیلی کمی خواهند داشت.

موارد کاربرد : چین و چروک و خطوط متوسط تا عمیق

ماده تشکیل دهنده : 25 میلی گرم هیالورنیک اسید – با چسبندگی بسیار بالا

عمق تزریق : تزریق در لایه ی درمیس پوست

نقاط تزریق : چین های نازولابیال – محل اتصال پل بینی

هایومکس اولترا دیپ
هایومکس اولترا دیپ

هایومکس دیپ لاین

هایومکس دیپ لاین عموما چین و چروک های عمیق پوست را هدف گیری می کند. این نوع از ژل هایومکس نیز با سوزن های بسیار ریز 27G تزریق می شوند. به همین خاطر میزان درد آن بسیار کم است.

موارد کاربرد : برای رفع چین و چروک های کوچک تا متوسط

مواد تشکیل دهنده : هیالورونیک اسید (25 میلی گرم)

عمق تزریق : تا لایه میانی درمیس

مدت زمان ماندگاری : 6 الی 12 ماه

نقاط تزریق : چین و چروک های خفیف، چروک های پیشانی، چین های پنجه کلاغی، خطوط گلابر

هایومکس کیس

هایومکس کیس نوعی فرمولاسیون خاصی دارد که باعث افزایش جریان خون در لب ها می شود. این فیلر نیز با سوزن های خیلی ریز 27G تزریق می شود، به همین دلیل درد آن بسیار کم است!

موارد کاربرد : برای افزایش حجم لب ها

مواد تشکیل دهنده : 25 میلی گرم هیالورونیک اسید

مدت زمان ماندگاری : 6 الی 12

نقاط تزریق : لب ها

ژل هایومکس محصول کدام کشور است ؟

ژل هایومکس همان گونه که گفتیم در کشور سوئیس ساخته می شود اما توسط کشورهای زیادی توسعه داده شده و مرتب در حال تغییر و بهبود است.

فیلرهای پوستی
ژل هایومکس محصول کدام کشور است ؟

قیمت فیلر هایومکس | قیمت ژل تزریقی هایومکس

همان گونه که می دانید فیلرهای و ژل های تزریقی هیالورونیک اسید نسبت به دیگر ژل ها قیمت بالاتری دارند. اما قیمت فیلر هایومکس نسبت به فیلرهایی مثل ژوویدرم و رستیلن که تاییدیه سازمان FDA را دارند، اندکی بیشتر است.

در هر صورت تایید این سازمان باعث می شود که اعتبار برند بیشتر شده و در نتیجه قیمت آن نیز افزایش پیدا کند. اما این مسئله دلیلی بر بی کیفیت بودن فیلرهای هایومکس نیست!

قیمت های مختلفی در بازار عرضه می شود اما می توان به طور تقریبی این گونه گفت که قیمت فیلر هایومکس چیزی حدود 1 میلیون تا 2 و نیم میلیون تومان خرید و فروش می شود!

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع مقاله 1

منبع مقاله 2

2.6 9 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments