مزایای تزریق ژل زیر چشم

قیمت ژل زیر چشم چقدر است؟ مراقبت های بعد از تزریق ژل زیر چشم

ای کاش قبل از تزریق ژل زیر چشم این نکات را می دانستم

در عصر جدید و با توجه به اهمیت روزافزون مسائل مرتبط با زیبایی افراد زیادی بر زیبایی خود اهمیت می دهند. شاید بتوان گفت اینستاگرام در این زمینه بی ‌تاثیر نبوده است چرا که ما هر روزه شاهد عکس های متعددی هستیم که به نحوی تصاویری از افراد مختلف را با صورت های زیبا و بدون عیب و نقص را نشان می دهد. تلاش برای رفع سیاهی دور چشم از طریق تزریق ژل زیر چشم یکی از روش های بسیار پرطرفدار برای بهبود زیبایی صورت است که باعث می شود تیرگی زیر چشم ناشی از کاهش چربی زیر چشم از بین برود.

پس از سال ها تحقیق و مطالعه محققان متوجه شده اند که بهترین روش برای رفع سیاهی دور چشم تزریق ژل و چربی است که می تواند به خوبی این ظاهر ناخوشایند را از بین ببرد. پیدا کردن یک پزشک با تجربه و ماهر برای تزریق ژل زیر چشم یک عامل بسیار مهم در بهبود زیبایی چشم ها است چرا که بدون شک سیاهی دور چشم زیبایی شما را از بین می برد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

چنانچه سیاهی و تیرگی دور چشم شما باعث ناراحتی تان شده است و می خواهید سیاهی دور چشم تان را از بین ببرید می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه ارتباط با ما مراجعه کنید.

قیمت ژل زیر چشم چقدر است؟

قیمت ژل زیر چشم
قیمت ژل زیر چشم

اکثر افرادی که به مطب پزشکان و مراکز زیبایی مراجعه می کنند از تیره بودن زیر چشم خود شکایت دارند و می گویند از این که همیشه خسته به نظر می رسند خسته شده اند و دوست دارند گودی و سیاهی زیر چشم خود را از بین ببرند. پیشنهاد ما به این گروه از افراد تزریق ژل زیر چشم است.

هزینه تزریق ژل زیر چشم به فاکتورهای متعددی از قبیل مقدار ژل مورد نیاز برای از بین بردن گودی زیر چشم، مهارت و تجربه پزشک، نوع ژل مورد نیاز، موقعیت فیزیکی مطب پزشکی و مواردی از این قبیل بستگی دارد. در برخی موارد پزشکان از ژل برای رفع پف زیر چشم استفاده می کنند. شما می توانید برای اطلاع دقیق تر از هزینه تزریق ژل با پزشک مورد نظرتان صحبت کنید.

آیا تزریق ژل زیر چشم خطر دارد؟

تزریق ژل مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار دارد. از تزریق ژل برای برجسته کردن گونه ها و لب ها، از بین بردن خطوط اطراف بینی و مواردی از این قبیل استفاده می شود اما پزشکان از ژل برای از بین بردن گودی زیر چشم نیز استفاده می ‌کنند. پزشکان از همان نوع فیلری برای زیر چشم استفاده می ‌کنند که برای سایر اجزای صورت مورد استفاده قرار می گیرد.

ایمن بودن فیلر زیر چشم
ایمن بودن فیلر زیر چشم

تزریق فیلر زیر چشم یک اقدام بسیار حساس است زیرا در صورتی که توسط یک فرد بی ‌تجربه انجام شود باعث می شود که ریسک بروز عوارض جانبی از قبیل نکروز یا مرگ بافت به وجود بیاید و سلامت شما را به خطر بیفتد پس به هیچ عنوان به افراد بی تجربه مراجعه نکنید. به غیر از جراح پلاستیک و متخصص پوست اجازه ندهید هیچ فردی به درمان تیرگی زیر چشم شما بپردازد. تزریق فیلر زیر چشم یک فرآیند بسیار دقیق است که انجام دادن آن کار افراد بی تجربه نیست پس احتیاط کنید.

بهترین مارک فیلر برای رفع سیاهی دور چشم کدام است؟

اکثر پزشکان از هیالورونیک اسید برای رفع سیاهی دور چشم استفاده می کنند زیرا این محصول به طور طبیعی در بدن وجود دارد. یکی از مزایای این محصول که باعث افزایش محبوبیت آن شده این است که پزشک می ‌تواند در صورتی که شما از نتیجه به دست آمده رضایت نداشته باشید به کمک آنزیم هیالورونیداز اثر این نوع فیل را از بین ببرد. به این ترتیب به حدود ۴۸ ساعت پس از تزریق این آنزیم اثر ژل از بین خواهد رفت.

ماندگاری فیلر زیر چشم چقدر است؟

ماندگاری فیلر
ماندگاری فیلر

نمی توان به طور دقیق گفت که ماندگاری فیلر چقدر است زیرا ماندگاری آن در بدن همه افراد یکسان نیست و به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. به عنوان مثال بدن افرادی که ورزشکار هستند سریع تر به جذب فیلر می پردازد.

معمولاً ماندگاری فیلر گونه حدود ۶ تا ۷ ماه است اما از آنجایی که زیر چشمی حرکت چندانی ندارد مدت بیشتری طول می کشد تا اثر ژلی که به زیر چشم تزریق شده است از بین برود. یعنی ماندگاری فیلر زیر چشم بین یک تا دو سال است. شما می توانید پس از آنکه اثر ژل از بین رفت برای تزریق مجدد آن به پزشک خود مراجعه نمایید.

تزریق فیلر زیر چشم چگونه انجام می شود؟

خود من به شخصه تزریق ژل و فیلر را خیلی دوست دارم زیرا باعث می شود نتیجه دلخواهی از درمان به دست بیاید. تزریق ژل برخلاف آنچه که تصور می کنید اصلاً درد ندارد و پزشک برای احساس راحتی بیشتر شما در طول درمان از ماده بی حس کننده استفاده خواهد کرد.

خبر خوبی که باید به شما بدهیم این است که برای تزریق فیلر زیر چشم شما به مولکول های کوچک ژل نیاز دارید و این دقیقا بر خلاف تزریق ژل در گونه است به همین دلیل شما دچار هیچ گونه احساس فشار در اطراف چشم خود نخواهید شد.

مزایای تزریق فیلر چیست؟

مزایای تزریق ژل زیر چشم
مزایای تزریق ژل زیر چشم

شاید بتوان گفت مهمترین مزیت فیلر در افرادی که آستانه تحمل درد در آنها پایین است عدم احساس درد در طول درمان باشد. شما پس از تزریق ژل می ‌توانید فوری شاهد نتایج به دست آمده باشید. پس از اتمام کار پزشک شما می توانید به محل کار خود برگردید و اصلاً نیازی به استراحت در منزل نخواهید داشت.

تزریق ژل به سرعت انجام می شود به همین دلیل شما می توانید مرخصی ساعتی بگیرید و به مرکز زیبایی مورد نظرتان مراجعه کنید. معمولاً طی مدت دو روز تورم و کبودی ایجاد شده در اطراف چشم از بین خواهد رفت.

مراقبت های قبل و بعد از تزریق ژل شامل چه مواردی است؟

معمولاً پزشک از شما می خواهد که حدود دو هفته قبل از تزریق ژل از مصرف آسپرین و داروهای غیر استروئیدی ضد التهاب خودداری کنید. مصرف سبزیجات برگ سبز و کرفس قبل از مراجعه به مطب پزشک ضروری است زیرا سطح ویتامین K را افزایش می ‌دهد و باعث می ‌شود سطح کبودی در اطراف چشم به حداقل برسد.

پزشک از شما می خواهد که ۳ تا ۷ روز قبل و پس از تزریق ژل از مصرف موترین، جینگو بیلوبا، سیر، روغن کبد ماهی، ویتامین آ و ای هر نوع اسید چرب ضروری خودداری کنید زیرا مصرف این محصولات باعث می شود ریسک بروز خونریزی و کبودی افزایش پیدا کند. شما باید حدود ۲۴ تا ۴۸ ساعت قبل و پس از تزریق ژل از مصرف غذاهای حاوی قند و سدیم زیاد و غذاهای پر ادویه خودداری کنید. حدود ۱ هفته قبل و پس از تزریق ژل از استعمال دخانیات اجتناب کنید زیرا باعث می شود روند بهبود شما به تعویق بیفتد.

جمع آوری مطالب: لیلا عبدالملکی

لینک منبع

1 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments