هزینه تزریق ژل لب

هزینه تزریق ژل لب |قیمت تزریق بهترین فیلرهای لب (ژوویدرم، رووفیل و رستیلن)

هزینه تزریق ژل لب

هزینه تزریق ژل لب
در حال حاضر یکی از رایج ترین و محبوب ترین راهکارها برای افزایش حجم لب و برجسته سازی آن، تزریق لب است. از زمانی که FDA آمریکا نیز این تکنیک را تایید کرده است، میزان اعتماد افراد به انجام این درمان نیز بیشتر شده است. سلبریتی های ایرانی و خارجی نیز بارها و بارها این تکنیک را برای برجسته سازی لب های خود به کار برده اند!
شاید معروف ترین سلیریتی ای که به استفاده از ژل لب اعتراف کرده ، کایلی جنر باشد.از همان زمان تب و تاب استفاده از ژل و فیلر بیشتر هم شده است.
اما آن چه که باعث نگرانی افراد شده، هزینه تزریق ژل لب می باشد. خیلی ها زمانی که می خواهند اقدام به تزریق فیلر کنند، فرض را بر این می گذارند که قرار است هزینه های زیادی را پرداخت کنند. نکته ی دیگری که بر این نگرانی دامن زده ، این است که درمان های زیبایی تحت پوشش بیمه نیستند!

هزینه تزریق ژل لب
هزینه تزریق ژل لب

اما در این مقاله تصمیم داریم شما را با حقیقت هزینه تزریق ژل لب آشنا کنیم و بگوییم که چه فاکتورهایی در تعیین قیمت تزریق ژل لب موثر هستند. با ما همراه باشید

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

قیمت ژل هیالورونیک اسید

قبل از هر چیزی باید با مواد تشکیل دهنده ی ژل ها آشنا شوید.
هیالورونیک اسید، ماده ای طبیعی است که هم در بدن انسان و هم بدن حیوانات یافت می شود. وظیفه ی اصلی این ماده ، حفظ و نگهداری رطوبت در بافت های پوست است. اما به تدریج و با افزایش سن، تولید این ماده در بدن کاهش پیدا می کند. به همین خاطر پوستمان رو به خشکی می رود و در نهایت چین و چروک ها ظاهر می شوند.
مواد اصلی تشکیل دهنده ژل و فیلر، هیالورونیک اسید است. ممکن است ژل ها حاوی هیالورونیک اسید انسانی یا حیوانی باشند. اما بهترین برندها، آن هایی هستند که هیالورونیک اسید انسانی دارند. به این ترتیب دیگر لازم نیست نگران عوارض جانبی یا واکنش های حساسیت زا باشید.
با تزریق فیلرهای هیالورونیک اسید در پوست ، رطوبت و شادابی به پوست برمی گردد و هم چنین حجم آن نیز افزایش پیدا می کند.

قیمت ژل هیالورونیک اسید
قیمت ژل هیالورونیک اسید

به همین خاطر است که فیلرهای حاوی هیالورونیک اسید اندکی گران تر هستند. بهترین و معتبر ترین ژل های هیالورونیک اسید ، ژوویدرم و رستیلن هستند. این دو برند که در حال حاضر رواج زیادی در بازار دارند، توسط بیشتر پزشکان معتبر تایید شده اند و جوابدهی خیلی خوبی هم دارند.
البته قیمت ژل های هیالورونیک اسید نیز بستگی به مارک آن ها دارد. برخی از این ژل ها به خاطر وزن مولکولی کمتر، احساس بسیار بهتری هنگام تزریق می دهند و این فاکتور باعث گران تر شدن آن ها می شود.

قیمت نیم سی سی ژل لب

یکی دیگر از فاکتورهای بسیار مهم در تعیین قیمت تزریق ژل ، میزانی است که تزریق می کنید. در حقیقت هر چقدر نیاز شما به ژل بیشتر باشد و مقدار بیشتری برایتان تزریق شود، طبعاً هزینه های شما نیز بالاتر خواهد رفت. به عنوان مثال در صورتی که سنتان از 40 سال بالاتر باشد و تزریق ژل را برای گونه هایتان بخواهید ، به میزان بیشتری احتیاج خواهید داشت. چرا که در سنین میانسالی، افتادگی گونه ها بیشتر شده و چربی ها نیز تحلیل رفته اند. به همین خاطر باید به اندازه ای ژل تزریق کنید که این مشکلات برطرف شود.

قیمت نیم سی سی ژل لب
قیمت نیم سی سی ژل لب

اما باید به خاطر داشته باشید که میزان تزریق ژل بسته به نظر پزشکتان خواهد بود. در ابتدا پزشک، شرایط پوست و لب های شما را بررسی خواهد کرد و بعد از آن بسته به نیازتان مقدار مشخصی فیلر توصیه می کند.
عموما برای لب ها، از نیم سی سی ژل شروع می کنند و با توجه به علاقه و تمایل فرد، آن را افزایش می دهند.

نکته ی خیلی مهم : توصیه ما به شما عزیزان این است که همیشه به توصیه های پزشکتان توجه کنید. اگر به شما می گوید که نیم سی سی برای لب هایتان کافیست، عاقلانه است که به حرف او گوش دهید. گاهی مواقع تزریق بیش از حدّ ژل باعث می شود که تعادل و هارمونی اجزای صورت به طور کلی از بین برود و لب ها بیش از اندازه بزرگ شوند. طبعاً صورتی زیباست که تمام اجزای آن در هماهنگی کامل با همدیگر باشند.

قیمت هر سی سی ژل نیز به برند آن بستگی خواهد داشت. در حال حاضر همان گونه که گفتیم بهترین ژل های موجود در بازار، ژل های هیالورونیک اسید می باشند که هر سی سی آن ( بسته به برند) از یک میلیون و دویست هزار تا سه میلیون قیمت دارند.
در ادامه به یکی دیگر از ژل های معتبر و معروف هیالورونیک اسید می پردازیم که کیفیت خیلی خوبی دارد.

قیمت ژل رووفیل

ژل رووفیل نیز از دیگر فیلرهای هیالورونیک اسید است که ساخت کشور کره می باشد.این ژل به خاطر سبک بودن، احساس خیلی خوبی روی لب ها ایجاد می کند و تا 2 سال دوام خواهد داشت.
به خاطر کیفیت بسیار بالا، قیمت این ژل چندان ارزان نیست اما مرغوبیت آن باعث شده که خیلی ها به استفاده از ژل رووفیل روی بیاورند.
این ژل نیز مانند دیگر فیلرهای هیالورونیک اسید ، هیچ گونه عوارض جانبی نخواهد داشت چرا که به سرعت با بدن سازگار می شود و به خاطر سبکی، ظاهری بسیار طبیعی به لب ها می بخشد.

قیمت ژل رووفیل
قیمت ژل رووفیل

نکته ی خیلی مهمی که در این میان وجود دارد این است که خیلی ها تصور می کنند اگر خودشان به شخصه ژل و فیلر را از داروخانه تهیه کنند، به صرفه تر خواهد بود اما مسئله اینجاست که فروش این گونه مواد به افراد متفرقه ممنوع است و از طرف دیگر به جای چنین دردسرهایی بهتر است یک مرکز معتبر را انتخاب کنید که از کیفیت ژل هایش اطمینان خاطر دارید!

هزینه تزریق ژل لب دائمی

نکته ای که باید در نظر داشته باشید، این است که هیچ ژل لبی اثرات دائمی ندارد و اگر هر پزشک یا مرکزی بابت دائمی بودن تزریق ژل از شما هزینه های اضافه ای دریافت کرد، اطمینان حاصل کنید که به شما دروغ گفته است.
تنها روی که برای برجسته سازی لب ها به صورت دائمی وجود دارد، کاشت پروتز لب است که نوعی جراحی می باشد.
بیشتر ژل ها پس از نهایتاً دو سال توسط بدن جذب می شوند و اثرات خود را از دست می دهند!
توصیه ای که به شما داریم این است که هرگز فریب این تبلیغات واهی را نخورید و قبل از هرگونه اقدامی، تحقیقات کافی داشته باشید.

موفق و پیروز باشید

گردآورنده : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments