تزریق ژل در لب ها | معرفی بهترین مراکز تزریق ژل لب در اهواز

تزریق ژل در لب ها

تزریق ژل در لب ها، یک عمل جراحی زیبایی است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. این عمل زیبایی به شما کمک می کند که لب های حجیم تر و پرتر داشته باشید. اگر می خواهید تزریق ژل لب را در اهواز انجام بدهید، بهتر است این مقاله را مطالعه کنید. در این مقاله، هر آنچه که باید قبل از تزریق ژل در لب ها بدانید، توضیح داده شده است.

انواع روش های تزریق ژل در لب

فیلرهای تزریقی انواع مختلفی دارند که برای انجام تزریق ژل استفاده می شوند. این فیلرها می توانند باعث حجیم شدن و پر شدن لب ها شوند و تاثیر قابل توجهی در ظاهر شما دارند. البته لازم است که فیلرها را متناسب با صورت خود انتخاب کنید تا تناسب چهره تان به هم نریزد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تزریق ژل لب چه فایده ای دارد؟

هر چه سن ما بالاتر می رود، بدن ما به طور طبیعی کلاژن و چربی از دست می دهد. از دست رفتن کلاژن باعث افتادگی لب ها می شود. این کار باعث می شود که صورت و لب های ما به اندازه قبل زیبا نباشند. تزریق ژل در لب ها به ما کمک می کند که لب های حجیم تر و ظاهر زیباتری داشته باشیم.

انواع فیلرهای تزریقی

فیلرهای مختلف می توانند برای پرکردن لب ها یا نواحی اطراف لب ها استفاده شوند. این فیلرها کاربردهای زیادی دارند. سه نوع از مهم ترین فیلرهای تزریق ژل در لب ها، در ادامه معرفی می شوند.

کلاژن

کلاژن نوعی از فیلرهاست که البته امروزه کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. دلیل آن این است که انواع جدید فیلرها در مقایسه با کلاژن، ماندگاری بالاتری دارند و خطرات استفاده از آن ها برای فرد کمتر است.

فیلر لب در اهواز
کلاژن نوعی از فیلرهای لب

تزریق چربی

ممکن است برای پر کردن و حجیم کردن لب ها، تزریق چربی هم انجام شود. هر چند بسیاری از پزشکان مجرب، این روش را انجام نمی دهند. زیرا این روش خطرات جانبی زیادی دارد. در واقع برای این کار، لازم است که از بخش هایی از بدن چربی برداشته شود و به لب ها تزریق شود. این عمل هم تهاجمی است و هم می تواند سلامتی فرد را به خطر بیندازد. به همین خاطر است که پزشکان، روش های جایگزین را ترجیح می دهند.

بهترین مرکز تزریق ژل در لب
تزریق چربی در لب

هیالورونیک اسید

هیالورونیک اسیدها، رایج ترین نوع فیلرها هستند. هیالورونیک اسید، ترکیبی است که به طور طبیعی هم در بدن تولید می شود. اما برای تهیه ژل های تزریق، از باکتری ها استفاده می شود. هیالورونیک اسید، بهترین و مطمئن ترین ژل استفاده شده برای حجیم کردن لب هاست.

فیلر لب
هیالورونیک اسید، بهترین نوع فیلرهای لب

استفاده از هیالورونیک اسید چه تاثیری دارد؟

تزریق ژل های هیالورونیک اسید می تواند ظاهر لب های شما را بهتر کند. این بهتر شدن می تواند در ظاهر، ساختار و حجم لب ها خود را نشان دهد. معمولا بعد از اولین جلسه تزریق، شما می توانید تفاوت قابل توجهی را در ظاهر خود احساس کنید.

کدام نوع فیلر بهتر است؟

فیلرهای هیالورونیک اسید، انواع بسیار مختلفی دارند. در بازار وسایل آرایشی و زیبایی، انواع مختلفی از آن ها با برندهای مختلف وجود دارد. انواع فرانسوی، آلمانی، امریکایی و … که ممکن است با مارک ها و نام های مختلف عرضه شوند. برای این که بتوانید بهترین فیلر را برای تزریق ژل در لب های خود پیدا کنید‌، بهتر است به یک کلینیک معتبر تزریق ژل لب مراجعه کنید.

بهترین مرکز تزریق ژل
فیلرهای هیالورونیک اسید انواع مختلفی دارند

برای پیدا کردن بهترین کلینیک تزریق ژل لب در اهواز، می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

استفاده از فیلرهای هیالورونیک اسید چه مزیتی دارد؟

در زمان استفاده از هیالورونیک اسید، ژل موجود در فیلرها شکل کلی لب های شما را تعیین می کنند. به علاوه، استفاده از این فیلرها مزایای دیگری هم دارد که عبارتند از:

کنترل حجم لب

مقدار ژلی که به درون لب های شما تزریق می شود، قابل کنترل است. بنابراین پزشک می تواند به خوبی کنترل کند که لب های شما چقدر حجیم شوند. چون هیالورونیک اسید به آهستگی جذب می شود، این کنترل کردن برای پزشک بسیار آسان است.

تزریق ژل در لب ها
تزریق چند مرحله ای ژل در لب ها

تزریق در چند مرحله

تزریق ژل لب ممکن است به تدریج و در طی چند جلسه انجام شود. مزیت این روش این است که شما می توانید تزریق را تا رسیدن به حجم و شکل مطلوب ادامه دهید.

تورم کمتر

فیلرهای هیالورونیک اسید، تورم و برآمدگی بسیار کمتری را نسبت به انواع دیگر فیلرها ایجاد می کنند.

بهترین مرکز تزریق ژل در اهواز
تورم لب کمتر ناشی از هیالورونیک اسید

ماندگاری طولانی مدت

اثرات ژل های هیالورونیک اسید، نسبت به انواع دیگر فیلرها، ماندگاری طولانی تری دارند.

واکنش های حساسیت اندک

چون هیالورونیک اسید ترکیبی است که در بدن هم به طور طبیعی ساخته می شود، امکان بروز واکنش های آلرژیک در آن بسیار اندک است.

عوارض تزریق ژل لب
در تزریق ژل لب، آلرژی به ندت اتفاق می افتد

استفاده از فیلرهای هیالورونیک اسید چه عوارضی دارد؟

اثرات جانبی ایجاد شده توسط فیلرهای هیالورونیک اسید،‌ موقتی هستند و فقط چند روز طول می کشند. مهم ترین اثرات جانبی عبارتند از:

  • خون ریزی در نواحی تزریق شده
  • تورم و باد کردن لب ها
  • قرمزی و خارش در نواحی تزریق شده
  • فعال شدن تبخال یا آفت های دهانی در اطراف لب ها

اگر تزریق را  در یک کلینیک معتبر انجام دهید، احتمال بروز این خطرات بسیار اندک است. اما اگر با چنین علائمی مواجه شدید، اصلا نگران نباشید. فقط کافی است که به پزشک خود اطلاع دهید.

تزریق ژل لب چه کاربردهایی دارد؟

تزریق ژل لب ممکن است به دلایل مختلفی انجام شود:

  • اضافه کردن حجم لب های نازک که ممکن است به دلیل بالا رفتن سن باشد.
  • برطرف کردن چین و چروک لب ها
  • برجسته کردن و حجیم کردن لب ها
  • از بین بردن عدم تقارن در لب ها
تزریق ژل
کاربردهای تزریق ژل در لب ها

آیا تزریق ژل لب درد دارد؟

خیر. در بسیاری از انواع فیلرهایی که برای تزریق ژل در لب ها استفاده می شود، لیدوکائین وجود دارد و باعث می شود که شما دردی را احساس نکنید. اگر هم فیلر مورد نظر لیدوکائین نداشته باشد، پزشک برای شما از بی حسی های موضعی دیگر استفاده می کند. بنابراین شما هیچ دردی را حس نمی کنید.

تزریق ژل لب در اهواز
لیدوکائین، بی حس کننده موضعی برای تزریق ژل لب

اگر به لیدوکائین حساسیت دارید، حتما پزشک خود را در جریان قرار دهید.

آیا تزریق ژل لب دائمی است؟

تزریق ژل لب دائمی نیست. بسته به نوع فیلر مورد استفاده، شما باید تزریق خود را تجدید کنید. بعضی از انواع فیلرها نیاز به تجدید شدن بعد از شش ماه دارند. ممکن است فیلرهایی هم وجود داشته باشند که بین دوازده تا هجده ماه، ماندگاری داشته باشند.

تزریق ژل لب چگونه انجام می شود؟

قبل از تزریق، بی حسی موضعی به اطراف لب های شما زده می شود تا از بروز هر گونه درد و ناراحتی جلوگیری کند. سپس پزشک به دقت نواحی تزریق را مشخص می کند. بعد از آن، سوزن های بسیار نازک استفاده می شوند تا فیلر را در لب های شما تزریق کنند.

از طریق فیلم زیر می توانید نمونه از تزریق ژل در لب را مشاهده کنید. در این ویدئو، تزریق ژل لب در پنج مرحله نشان داده شده است.

تزریق ژل لب چقدر طول می کشد؟

حجیم کردن لب ها با تزریق فیلر، بسیار سریع و در مطب پزشک انجام می شود. هیچ دوره نقاهت یا مراقبت خاصی هم بعد از این عمل وجود ندارد. البته مراقبت های عمومی لازم است که از بروز عوارض جدی جلوگیری می کنند.

تزریق ژل لب چند جلسه طول می کشد؟

پزشک معالج شما تعیین می کند که چند جلسه برای تزریق فیلر در لب های شما لازم است. اما معمولا اکثر افراد بعد از یک یا دو جلسه، تغییرات مطلوب را مشاهده می کنند. بعد از اینکه فرم و حجم دلخواه خود را پیدا کردید، هر ۶ ماه یکبار لازم است که آن را تجدید کنید.

تزریق فیلر در لب
نوع فیلر در هزینه تزریق تاثیر دارد

هزینه تزریق ژل لب چقدر است؟

عوامل مختلفی می توانند روی هزینه تزریق ژل لب تاثیر بگذارند. موادی که مصرف می شود، پزشک شما و محلی که زندگی می کنید، از جمله مهم ترین این عوامل هستند.

از طریق  این لینک، می توانید بهترین مراکز تزریق ژل لب در اهواز پیدا کنید.

آیا تزریق ژل لب خطر دارد؟

فیلرهای هیالورونیک اسید معمولا بدون خطر هستند. چون این ترکیبات به طور طبیعی در بدن تولید می شوند. اما اگر به بخش نامناسبی تزریق شوند، ممکن است باعث ایجاد آسیب شوند. مثلا اگر نوک سوزن تا عمق خیلی زیادی از لب فرو برود، احتمال بروز کبودی و خون ریزی بیشتر می شود.

یکی دیگر از آسیب های احتمالی، توقف خون رسانی به لب هاست. البته این آسیب خیلی نادر است. اما اگر اتفاق بیفتد، پزشک به راحتی می تواند آن را برطرف کند.

آیا تزریق ژل لب برای من مناسب است؟

قبل از انجام تزریق ژل در لب هایتان، خوب فکر کنید. آیا واقعا می خواهید فرم لب های شما تغییر کند؟ لازم است درباره تغییرات ظاهری خود واقع بین باشید. قرار نیست با تزریق ژل لب، شما از نظر ظاهری به فرد دیگری تبدیل شوید. تزریق فیلر، فقط باعث پر شدن و حجیم شدن لب های شما می شود.

آماده شدن برای تزریق ژل لب

قبل از اینکه برای تزریق ژل لب تصمیم بگیرید، بهتر است به سوالات زیر پاسخ دهید:

  • دوست دارید چه تغییری در ظاهر و لب های خود احساس کنید؟
  • آیا دوست دارید لبه های لب های شما مشخص باشند؟
  • آیا دوست دارید لب های حجیم تر و برجسته تر داشته باشید؟
بهترین مرکز تزریق ژل در اهواز
لب های برجسته و زیبا با تزریق ژل لب

انتخاب نوع تزریق

وقتی پاسخ این پرسش ها را به طور دقیق بدانید‌، پزشک می تواند نوع مناسب تزریق، نوع فیلر و تعداد جلسات لازم را برای شما تعیین کند.

پیدا کردن پزشک مناسب

متخصصانی که می توانند تزریق ژل لب را انجام دهند، متخصصان جراحی زیبایی، جراح پلاستیک و متخصص پوست و مو هستند. مهم ترین چیزی که برای یافتن یک پزشک خوب باید در نظر بگیرید، این است که تجربه کافی در این زمینه داشته باشد و صلاحیت او برای شما مشخص باشد.

تزریق ژل لب در اهواز
پزشک متخصص برای تزریق ژل لب

درست است که تزریق ژل لب، عمل ساده ای است اما اگر توسط افراد بی تجربه انجام شود، ممکن است آسیب جدی به سلامتی شما وارد کند.

قبل از تزریق ژل لب چه باید کرد؟

  • اگر قبلا مشکلات مربوط به دهان داشته اید (مثل تبخال دهانی) حتما به پزشک خود در این مورد اطلاع دهید. تزریق ژل لب ممکن است عود مجدد این تبخال ها را سبب شود. بنابراین، پزشک باید از این عارضه مطلع شود.
  • اگر به لیدوکائین حساسیت دارید، پزشک خود را مطلع کنید.
  • اگر داروی خاصی برای بیماری دیگری استفاده می کنید، پزشک باید از آن آگاه باشد. ممکن است داروی شما صرفا یک داروی گیاهی باشد، اما لازم است پزشک درباره آن بداند.

بعد از تزریق ژل لب، چه کارهایی باید کرد؟

بعد از تزریق ژل لب، لب های شما ممکن است کمی متورم شود. به شما یخ داده می شود تا روی ناحیه تزریق قرار دهید. این کار باعث می شود که تورم لب های شما کمتر شود. البته مواظب باشید که فشاری روی ناحیه تزریق شده وارد نکنید.

تزریق ژل لب عوارض
استفاده از یخ می تواند تورم لب ها را کاهش دهد

بعد از تزریق ژل لب، چه کارهایی نباید کرد؟

بهتر است بلافاصله بعد از تزریق ژل لب، از رژ لب و مواد آرایشی استفاده نکنید. همین طور بهتر است که بعد از تزریق، سیگار نکشید. سیگار کشیدن کارایی فیلرها را کاهش می دهد.

بهترین مرکز تزریق ژل لب
مراقبت های بعد از تزریق ژل لب

چه کسانی نباید تزریق ژل لب را انجام دهند؟

زمانی که می خواهید تزریق ژل لب را انجام دهید، باید در سلامت جسمانی کامل باشید. هم چنین نمی توانید تزریق ژل لب را انجام دهید، اگر:

  • مبتلا به عفونت های دهانی مثل تبخال هستید
  • دیابت دارید
  • لوپوس دارید (لوپوس نوعی بیماری خود ایمنی پوستی است)
  • مشکلات لخته شدن خون دارید (مثل افراد مبتلا به هموفیلی)
تزریق ژل لب
اگر تبخال دهانی دارید، به پزشک خود اطلاع دهید

تزریق ژل لب در اهواز

اگر واقعا می خواهید تزریق ژل لب را انجام دهید، باید بهترین پزشک را برای انجام این کار پیدا کنید. در اهواز مراکزی وجود دارند که می توانند این خدمات را برای شما انجام دهند. با استفاده از لینک زیر می توانید به این پزشکان، دسترسی پیدا کنید.

تزریق ژل لب در اهواز
بهترین کلینیک تزریق ژل در لب ها در استان خوزستان

تزریق ژل لب در استان خوزستان

برای انجام تزریق ژل لب در شهرهای مختلف استان خوزستان، مثل دزفول، شوش، بهبهان، اندیمشک، ماهشهر، هندیجان و … نیز می توانید به مراکزی مراجعه کنید که در لینک زیر معرفی شده اند.

منابع مقاله

منبع ۱

منبع ۲

نویسنده و مترجم: سیمین معروف

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments