اکستنشن مژه با کاشت مژه چه فرقی دارد

چرا اکستنشن مژه؟! چاره فقط کاشت مژه طبیعی در اهواز است

اگر چه مژه ها موهای زیادی ندارند ، اما در زیبایی صورت و همچنین اعتماد به نفس ما نقش عمده ای ایفا می کنند. علاوه بر این که چشم ها را شکل داده و جذاب تر می کنند ، ضخیم و پرپشت بودن آن ها باعث می شود تا گرد و غبار از چشمان ما دور بماند. در حالی که برخی از افراد به طور طبیعی مژگان ضخیم و پرپشتی دارند ، اما همه افراد خوش شانس نیستند. برای افراد دارای مژه های کوتاه و کم پشت ، یا مژه هایی که به دلیل آسیب دیدگی ، مداخلات پزشکی یا عادت های زیبایی مانند استفاده مداوم از ریمل یا اکستنشن مژه دچار ریزش مژه شده اند ، کاشت مژه طبیعی یک راه حل دائمی است. یکی از متخصصان برجسته در زمینه کاشت مو ، ابرو و کاشت مژه طبیعی در اهواز این روش پیوند مژه را به بیماران سراسر کشور ارائه می دهد.

 

تشریح کاشت مژه طبیعی در اهواز

بهترین کاشت مژه در اهواز
کاشت مژه طبیعی در اهواز

مژه های بلند برای آقایان هم جذاب است اما به طور ویژه برای خانم ها حیاتی است. اما برخی از افراد به طور طبیعی مژه های ضخیمی ندارند. اگرچه بسیاری از خانم ها برای تقویت طول و حجم مژه های خود از ریمل ، اکستنشن مژه و یا مژه مصنوعی استفاده می کنند ، اما نمی توان بلندی و ضخامت آنها را به طور دائمی حفظ کرد و حتی در برخی موارد به مژه نیز آسیب می رسانند. در همین حال ، داروهایی مانند Latisse® می توانند برای کمک به بلند تر و پر پشت شدن مژه موثر باشند ، اما برای حفظ نتایج مطلوب باید به طور مداوم مصرف شود که این هم خالی از پیامد نیست.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

کاشت مژه یک عمل جراحی ترمیمی مو است که می تواند به زنان و مردان دارای مژه های کم پشت ، کوتاه یا ریخته شده کمک کند ، و به آن پری و زیبایی منحصر به فردی ببخشد. این فرایند شامل گرفتن مو از سر بیمار و پیوند فولیکول ها به صورت جداگانه ، و پیوند زدن آنها به پلک فوقانی است. بدین ترتیب رشد طبیعی مژه ها شبیه سازی می شود. پس از شروع رشد موهای کاشته شده ، باید رشد خود را تا پایان عمر ادامه دهند.

 

چرا کاشت مژه طبیعی در اهواز ؟

کاشت مژه طبیعی در اهواز
بهترین کاشت مژه در اهواز

دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است مژه ها کم حجم و آسیب دیده شده و یا از بین بروند. از آنجا که مژه یکی از مؤلفه های مهم زیبایی صورت به شمار می رود ، در صورت از بین رفتن یا ریختن مژه ها، چهره کاملاً تغییر می کند. افراد به طور معمول کاشت مژه طبیعی و قابل رشد به این دلیل را انتخاب می کنند که یک راه حل دائمی و طبیعی است و مژه ها را پرپشت ، ضخیم و زیبا می کند. کاشت مژه طبیعی می تواند جایگزین مناسبی برای مژه های مصنوعی یا اکستنشن مژه باشد ، چرا که ظاهری نسبتاً طبیعی دارد و مراقبت از آن به مراتب بی دردسر تر است. کاشت مژه احتمال آسیب رساندن به رشد مو را ندارد ، بر خلاف اکستنشن که اثبات شده آسیب زیادی به مژه های طبیعی و رشد آن وارد می سازد. بیشتر بیمارانی که تحت عمل جراحی کاشت مژه قرار می گیرند ، به دلیل ارتقای سطح زیبایی که این عمل فراهم می کند ، بعد از انجام آن احساس رضایت بیشتری می کنند.

 

چه کسانی برای کاشت مژه طبیعی مناسبند؟

نرخ قیمت کاشت مژه
قیمت کاشت مژه در اهواز

کاندیدای خوب برای کاشت مژه طبیعی در اهواز ، زنان و مردانی هستند که مژه های کم پشت ، کوتاه یا آسیب دیده دارند. کاندیداهای خوب دیگر، افرادی هستند که به دلیل تروما یا بیماری مانند جراحی ، سوختگی یا آلوپسی ، کل یا بخشی از مژه های خود را از دست داد اند.

داوطلبان جراحی کاشت مژه باید از سلامت عمومی خوبی برخوردار بوده و انتظارات واقع بینانه ای از نتایج این عمل داشته باشند. اگر چه نتایج مطلوب در حالی حاصل می شود که کاشت مژه دائم توسط دکتر صورت پذیرد ، اما بسیار حائز اهمیت است که بیمارانی که قصد انجام این عمل را دارند، اطلاع داشته باشند که از این عمل چه انتظاراتی می توان داشت. افرادی که می خواهند تحت عمل پیوند مژه قرار بگیرند نیز باید از مراقبت های لازم برای مژه های پیوند شده آگاهی داشته باشند. به منظور شبیه سازی مژه های طبیعی، اطراف باید به طور مرتب بریده و فر داده شود.

افراد دارای شرایط خاص پزشکی یا مصرف کننده برخی داروهای خاص کاندید مناسبی برای انجام این عمل به شمار نمی روند. علاوه بر این ، افرادی که تریکوتیلومانیا (اصرار غیر قابل کنترل برای کندن موهای مژه) دارند نباید تحت این عمل قرار گیرند مگر این که این مورد تحت کنترل باشد. خود پزشک متخصص نیز مراجعین را با دقت و به صورت فردی ارزیابی می کند. همچنین بیماران از خطرات احتمالی این عمل آگاه باشند. خطرات کاشت مژه طبیعی می تواند شامل بروز موقتی دانه های ریز روی پلک فوقانی ، و خطر بسیار کوچک اما جدی رشد رو به پایین مژگان باشد.

 

مشاوره کاشت مژه دائم توسط دکتر

فیلم کاشت مژه طبیعی قابل رشد
هزینه کاشت مژه دائم توسط دکتر

پیش از برنامه ریزی برای کاشت مژه طبیعی ، باید برای یک جلسه مشاوره برنامه ریزی کنید. پزشک بیماران را از نزدیک می بیند و با آنها صحبت می کند.

در طول جلسه مشاوره کاشت مژه طبیعی ، پزشک مژه ها و پلک های شما را مورد بررسی قرار می دهد و اهداف و انتظارات مربوط به این روش را برای شما شرح خواهد داد. او به مرور سوابق پزشکی شما می پردازد و اطمینان حاصل می کند که آیا این درمان برای شما مناسب هست یا خیر. در این جلسه شما می توانید اطلاعات بیشتری در مورد روند درمان کسب کنید و فرصت برای مطرح کردن هرگونه سؤالی که دارید، فراهم است. این مشاوره باید همه موارد لازم برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد این درمان را به شما بدهد ، و اگر پزشک معتقد باشد که شما کاندیدای خوبی هستید ، می توانید قرار ملاقات جراحی خود را در زمان مناسب تنظیم کنید.

 

نحوه کاشت مژه طبیعی در اهواز

فیلم جراحی کاشت مژه
عکس کاشت مژه طبیعی

قبل از عمل ، یک آرامبخش خوراکی خفیف یا قوی به بیمار داده می شود تا در حین عمل آرامش و احساس راحتی بیشتری کند. پس از بی حس شدن قسمت بالای پوست سر ، جراح برای برداشت فولیکول های مو جهت پیوند ، برش 3 سانتی در پوست سر ایجاد می کند. این برش معمولاً پس از انجام عمل به راحتی در بین موها پنهان می شود.

هنگامی که موهای اهدا کننده استخراج شد ، پزشک 50 تا 110 موی فرد را در هر یک از پلک های فوقانی قرار می دهد. او این زاویه مژه ها را با هم همتراز می کند و برای دستیابی بیمار به نتایج هر چه مطلوب تر، هرچه لازم باشد را به کار می گیرد. این موها در واقع “پلک” های شما می شوند.

 

ریکاوری

کاشت مژه طبیعی در بیمارستان رازی
اکستنشن مژه با کاشت مژه چه فرقی دارد

اگرچه این عمل نسبتاً جزئی است ، اما پیوند مژه همچنان یک جراحی به شمار می رود. در پی این روش ، بیماران ممکن است متوجه تورم و قرمزی ناچیزی در پلک شوند و موهای پیوند شده در طی چند روز اول پوسته ریزی داشته باشد. اگرچه روند بهبودی عموماً ناراحتی کمی دارد ، اما بیماران باید قادر باشند حداقل 3 تا 5 روز بعد از عمل به محل کار و فعالیت های عادی خود باز گردند. حدود 10 روز پس از انجام عمل ، بخیه ها از محل اهدا کننده کشیده می شوند ، یا اگر از بخیه های قابل جذب استفاده شود، به طور معمول تا 4 هفته محو می شوند. انتظار می رود موهای پیوند شده دو هفته بعد از عمل شروع به ریزش کنند؛ این طبیعی است و جای نگرانی ندارد. موها حدود سه ماه بعد دوباره رشد می کنند و بعد از این مدت به طور طبیعی و دائمی تا پایان عمر به رشد خود ادامه می دهند.

 

سؤالات متداول در مورد کاشت مژه طبیعی در اهواز

خطرات پیوند مژه چیست؟

خطرات مرتبط با عمل کاشت مژه طبیعی بسیار ناچیز است ، اما می تواند شامل برآمدگی های ریز در پلک فوقانی ، و خطر بسیار کوچک اما جدی رشد رو به پایین مژگان باشد (توجه داشته باشید که این خطر کاشت مژه طبیعی در اهواز به هیچ وجه اتفاق نیفتاده است). عوارض جانبی آن معمولاً خفیف است و برش در ناحیه اهدا کننده مو بسیار کوچک است و خیلی سریع هم بهبود می یابد. ببا این وجود باید به خاطر داشته باشید که هر عمل جراحی خطرات خاص خود را دارد و پزشک بهترین کاشت مژه در اهواز در مورد عوارض احتمالی قبل از عمل با شما صحبت خواهد کرد.

اکستنشن مژه خوبه یا نه ؟ آیا با استفاده از اکستنشن مژه ، مژه های خود را به طور دائم از دست می دهیم؟

استفاده نادرست از اکستنشن مژه می تواند باعث آسیب دائمی به مژه ها شود. اگر از اکستنشن مژه استفاده کرده اید و متوجه شده اید که مژه های طبیعی تان مانند گذشته ضخیم و سالم نیستند ، باید به آنها زمان کمی بدهید تا بتوانند رشد کنند. اگر نمی توانید به مژه این فرصت را دهید ، پیوند مژه می تواند گزینه خوبی باشد. از Latisse® همچنین می توان برای کمک به رشد مژه استفاده کرد.

آیا موهای پیوند شده همانند مژه های طبیعی رشد می کنند؟

آنها معمولاً در همان جهت رشد می کنند ، زیرا پزشک متخصص زاویه طبیعی مژگان شما را در نظر می گیرد و موها را در همان جهت و زاویه پیوند می دهد. با این حال ، موهای گرفته شده از سر، دقیقاً با مژه ها یکسان نیستند. به منظور جلوگیری از بلند رشد کردن آنها ، باید مرتباً کوتاه شوند و معمولاً نیاز به فر مژه دارند. اگر موهای اهدا کننده پوست سر در آینده به رنگ خاکستری درآیند یا سفید شوند ، برای مژگان نیز این اتفاق می افتد.

چه زمانی می توان شاهد نتایج بود؟

پیوند مو یک راه حل سریع و آنی نیست. پس از انجام عمل کاشت مژه طبیعی ، موها حدود دو هفته بعد می ریزند و سه ماه طول می کشد تا دوباره رشد خود را آغاز کنند. این به دلیل چرخه رشد طبیعی مو است. با شروع رشد موها ، شما می توانید مژه های ضخیم تر و بلند تری داشته باشید. نتایج نهایی بین 6 ماه تا یک سال پس از عمل حاصل می شود.

آیا می توان پیوند مژه را با درمان های غیر جراحی مقایسه کرد؟

پیوند مژه یک روش دائمی برای اضافه کردن موهای زنده به مژه ها است. درمان هایی مانند “لاتیس” می تواند به رشد مژه ها کمک کند ، اما نمی تواند موهای از دست رفته را جایگزین کند. مهم است که قبل از تصمیم گیری ، در مورد همه گزینه های خود با یک متخصص پوست مشورت کنید تا در مورد خطرات و مزایای هر درمان بیشتر بدانید. متخصصان کاشت مژه طبیعی در بیمارستان رازی معمولاً توصیه می کنند که بیماران ابتدا لاتیس را امتحان کنند تا ببینند آیا مشکل شان را مرتفع می سازد یا خیر.

چند وقت یکبار لازم است که مژه های پیوند شده را کوتاه کنیم؟

از آنجا که موهای پیوند شده مژه از سر گرفته می شوند ، رشد می کنند و به معنای واقعی بلند می شوند. شما می توانید آنها را حدود یک بار در هفته کوتاه و مرتب کنید تا از نتایج طبیعی آن لذت ببرید.

آیا این عمل منجر به باقی ماندن اسکار می شود؟

در ناحیه اهدا کننده مو یک برش به طول 3 سانت ایجاد می شود که پس از بهبودی به شکل یک اسکار 2 میلی متری در می آید. این ناحیه به طور معمول توسط موها پنهان می شود و پس از پایان دوره ریکاوری قابل رویت نخواهد بود.

آیا پیوند مژه باعث می شود بدون نیاز به ریمل ، مژه ها ضخیم به نظر برسند؟

صرف نظر از این که بیمار از ریمل استفاده می کند یا خیر ، مژه ها باید تا حدی به اندازه متوسط ​​پرپشت تر و ضخیم تر به نظر برسند. با این وجود بسیاری از بیماران همچنان دوست دارند برای زیبایی ظاهری بیشتر از ریمل استفاده کنند ، در حالی که برخی دیگر ظاهر بدون آرایش مژه را ترجیح می دهند. این به ترجیح شخصی شما بستگی دارد.

آیا نتایج طبیعی به نظر می رسد؟

تا زمانی که بیماران دستورالعمل های مراقبت و نگهداری را رعایت کنند ، در اکثر موارد کاشت مژه باید طبیعی به نظر برسند. موها با دقت فر داده می شوند تا با موهای طبیعی مژه تان ترکیب شوند.

عمل کاشت چه مدت طول می کشد؟

از آنجا که این عمل جراحی بسیار پیچیده است و نیاز به قرارگیری دقیق و زاویه دار شدن بیش از 110 مو در هر نقطه دارد ، اغلب موارد پیوند مژه حدود 3 ساعت طول می کشد.

 

تجربه بهترین کاشت مژه در اهواز

یکی از متخصصان برجسته متخصص پیوند مو در اهواز است. وی به دلیل مهارتش در عمل کاشت مژه طبیعی مشهور است و اغلب جراحان دیگر را نیز با این روش چالش برانگیز آموزش می دهد. مهارت وی در جراحی پلاستیک و ترمیم مو باعث شده است که مراجعینی که از سراسر کشور برای انجام این کار تخصصی به وی مراجعه کنند.

اگر می خواهید برای یک مشاوره کاشت مژه طبیعی در اهواز برنامه ریزی کنید و قیمت کاشت مژه در اهواز را بدانید لطفاً به این لینک مراجعه فرمایید.

زیبا و تندرست باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع:

eyebrowtransplantation

3.7 3 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments