تزریق ژل در شهریار

تزریق ژل در شهریار |با کاربردهای شگفت انگیز فیلرها آشنا شوید!

تزریق ژل در شهریار

تزریق ژل در شهریار

شهریار را خیلی ها شاید به خاطر باغ های زیبا و ویلاهای بزرگ آن بشناسند. اما در حال حاضر شهریار به یکی از شهرهای بزرگ حاشیه تهران تبدیل شده است. امکانات زیاد و آب و هوای خنک این شهر باعث شده که خیلی از تهرانی ها برای فرار از آلودگی پایتخت به این شهر نقل مکان کنند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اما مسئله صرفاً به آب و هوای خوب آنجا برنمی گردد. در گذشته برای امور درمان و بیمارستان ها، مردم شهریار ترجیح می دادند که به تهران بیایند و کارهای خود را پیگیری کنند اما در حال حاضر با بزرگ تر شدن و پیشرفت امکانات شهریار، چنین تصمیمی دیگر عاقلانه نیست.

تزریق ژل در شهریار
تزریق ژل در شهریار

راجع به درمان های زیبایی هم مسئله به همین منوال است. پزشکان متخصص پوست و زیبایی زیادی در شهریار حضور دارند که می توانند کلیه ی درمان های مختلف مثل تزریق ژل و فیلر را برای شما انجام دهند.

کار مجموعه ی تهران اسکین این است که بهترین مراکز زیبایی تزریق ژل در شهریار را برای شما پیدا کرده و به شما معرفی کند. تلاش ما بر این است که با توجه به نیازهای شما بهترین و ارزان ترین مراکز را پیدا کنیم.

شما عزیزان کافیست مدت زمان کوتاهی را صرف پُر کردن فرم پایین صفحه نمایید یا برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.
تزریق ژل در شهریار
تزریق ژل در شهریار

تزریق ژل برای زاویه سازی گونه ها

ژل و فیلر را برای نواحی مختلفی از بدن تزریق می کنند. از لب ها گرفته تا باسن و سینه!

اما شاید رایج ترین مورد کاربرد ژل ها برای بهبود زاویه فک و گونه هاست. در صورتی که سن شما بالا باشد و در اثر افزایش سن، چربی های صورتتان تحلیل رفته اند، تزریق فیلر می تواند بهترین راهکار ممکن باشد. با انجام این درمان ، نه تنها گونه هایی برجسته تر خواهید داشت ، بلکه وضعیت پوست شما نیز بهتر خواهد شد.

ژل های تزریقی حاوی نوعی ماده به نام هیالورونیک اسید هستند که باعث جذب آب و رطوبت به بافت های پوست می شود. به این ترتیب با تزریق ژل به دو هدف دست پیدا خواهید کرد : هم افزایش حجم خواهید داشت و هم پوست صاف تر و شفاف تری پیدا می کنید.

اما این ها خواص اولیه ژل ها هستند. شاید مهم ترین خاصیت تزریق ژل برای گونه ها، زاویه سازی آن هاست. در صورتی که از فرم گونه ها و آرواره خود رضایت ندارید و می خواهید گوشه های آن را زاویه دار کنید، تزریق ژل به شدت توصیه می شود.

مهم ترین نکته به هنگام انجام تزریق ژل برای زاویه سازی گونه ها، این است که پزشکتان در انجام این درمان حرفه ای باشد. در حقیقت موارد زیادی پیش آمده است که صورت بیمار ، توازن و تقارن خود را از دست داده است به خاطر این که پزشک او نتوانسته به اندازه ی مساوی در هر دو گونه تزریق ژل را انجام دهد.

تزریق ژل برای زاویه سازی گونه ها
تزریق ژل برای زاویه سازی گونه ها

پزشکانی که ما در تهران اسکین به شما معرفی می کنیم ، دارای بالاترین سطح از مهارت و سابقه در انجام تزریق ژل هستند.

بنابراین با خیالی آسوده می توانید به پزشکان ما اعتماد کنید.

تزریق ژل برای چانه

فیلرها علاوه بر کاربردهای زیبایی در درمان عارضه های مادرزادی و نقص های مختلف استفاده می شوند. یکی از اصلی ترین موارد استفاده فیلرها برای اصلاح فرم چانه است. خیلی از افراد با چانه های تو رفته به دنیا می آیند یا این که در اثر حادثه ای چانه ی آن ها دچار نقص می شود. تزریق فیلر می تواند بهترین راهکار برای درمان این مشکلات باشد.

گرچه این درمان موقتی است اما به مروز زمان و با تزریق مکرر می توان به نتیجه ای تقریباً ثابت دست پیدا کرد.

همان گونه که احتمالاً خودتان نیز متوجه شده اید ، فرم کلی چانه می تواند اثرات زیادی در ظاهر صورت ما داشته باشد. به همین خاطر هرگونه نقصی در آن می تواند ظاهری ناخوشایند به فرد بدهد.

توصیه می کنیم برای رفع هرگونه نقص در چانه ی خود، تزریق ژل را در نظر بگیرید. عمل های جراحی می توانند عوارض وخیم زیادی داشته باشند اما تزریق فیلر نه تنها عوارض خاصی ندارد بلکه بسیار راحت و سریع انجام می شود.

تزریق ژل در دست

سن انسان که بالا می رود، انواع و اقسام بیماری ها و علائم پیری به سراغ او می آیند. از بروز چین و چروک های وخیم گرفته تا لکه های مختلفی که بر سطح پوست ظاهر می شوند.

اما شاید بدترین آن ها چروک افتادن روی دست است. دست ها عضوهای حساسی هستند که به خاطر قرار گرفتن در معرض آب و آلودگی های مختلف ، زود چروک می افتند. اما خبر خوش اینجاست که دیگر لازم نیست همواره نگران پنهان کردن دست های خود باشید.

در مقالات پیشین برای شما گفته ایم که تزریق ژل چگونه می تواند جای زخم و اسکار را از بین ببرد. کاربرد فیلر برای تزریق در دست نیز به همین صورت است و می تواند تا حد زیادی علائم پیری روی آن را از بین ببرد و لکه های ناشی از پیری را نیز کم رنگ کند.

تزریق فیلر برای رفع جای زخم

در گذشته و دوران باستان، جای زخم نشان افتخارات جنگی بود و خیلی از مردان و زنان با غرور زخم های خود را نشان می دادند تا شجاعت خود را ثابت کنند.

اما روزگار عوض شده است و دیگر جای زخم چیز چندان جالبی نیست. راه های زیادی برای رفع آن وجود دارد. حتما شما هم یادتان است که تبلیغی در تلویزیون پخش می شد و محصولی به نام میکرودرم را معرفی می کرد. خیلی از این محصولات ادعا می کنند با استفاده از کرم های موضعی و لایه بردار می توانند جای زخم را از بین ببرند. اما باید بگوییم که همه چیز به وخامت و عمق زخم بستگی دارد.

در صورتی که زخم شما قدیمی باشد، کرم های موضعی هیچ گونه تاثیری برای شما نخواهند داشت و باید به فکر درمان عمیق تری مثل تزریق ژل باشید.فیلرها می توانند به عمق بافت پوست نفوذ کرده و از آنجا باعث تولید تحریک کلاژن شوند. به این ترتیب جای زخم ها تا حد زیادی بهبود پیدا کرده و درمان می شوند.

پزشکان ما همواره آماده هستند تا بهترین خدمات درمانی را به شما عزیزان ارائه کنند.

گردآورنده : ندا ناصری

منبع

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments