تزریق بوتاکس در رشت

تزریق بوتاکس در رشت |کارهایی که باید بعد از تزریق بوتاکس انجام دهید!

تزریق بوتاکس در رشت

تزریق بوتاکس در رشت

اگر شما هم هر وقت به آینه نگاه می کنید و از بروز چین و چروک های پیشانی، صورت یا میان دو ابروهایتان خسته شده اید، احتمالاً وقت آن رسیده که به فکر درمان های لازم باشید. وقتی که صحبت از رفع چین و چروک ها باشد، هیچ چیزی بهتر از تزریق بوتاکس عمل نمی کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

دوستان عزیزی که این مطلب را مطالعه می کنید، تصورتان بر این نباشد که چنین عملیات های زیبایی فقط مخصوص به شهرهای بزرگ و پایتخت است! تهران اسکین افتخار دارد برای هر شهر و استانی بهترین پزشکان را پیدا کرده و به شما معرفی کند.

در این مطلب به سراغ بهترین مرکز تزریق بوتاکس در رشت رفته ایم. شما عزیزان در صورت تمایل می توانید چند ثانیه ای زمان سپری کرده و فرم پایین صفحه را مطالعه کنید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

در ادامه با ما همراه باشید تا درباره دیگر ابعاد تزریق بوتاکس با شما صحبت کنیم.

تزریق بوتاکس در رشت
تزریق بوتاکس در رشت

بهترین مارک بوتاکس

بوتاکس ها انواع و اقسام دارند.اما ماده تشکیل دهنده ی اصلی همه ی آن ها یکی است. بوتاکس ماده ای دارویی است که از سم بوتولینوم غیر فعال مشتق شده است. بوتاکس خاصیت فلج کنندگی دارند و می توانند مسیر عبور سیگنال های مغزی را مسدود کند. به همین خاطر است که با تزریق بوتاکس به عضله ی مربوطه ، دیگر این سیگنال ها به عضله مورد نظر نمی رسند و به این ترتیب مانع از حرکت آن ها می شود.

بهترین مارک های بوتاکس نیز چنین عملکردی دارند. البته کیفیت برخی از این بوتاکس ها بهتر است و دوام بیشتری خواهند داشت.

بهترین مارک بوتاکس
بهترین مارک بوتاکس

بهترین برند بوتاکس، شاید دیسپورت انگلیسی باشد. ماندگاری این بوتاکس و ایمنی آن باعث شده که انتخاب اول خیلی از پزشکان و بیماران باشد.

از دیگر برندهای معتبر بوتاکس می توان به لینوریز اشاره کرد. این بوتاکس نیز که تاییدیه سازمان FDA  آمریکا را دارد ، کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی دارد.

یکی دیگر از برندهای معتبر بوتاکس که تولید داخل است، بوتاکس مصپورت است. این بوتاکس که توسط سازمان غذا و دارو نیز تایید شده ، به طور کامل ساخت ایران می باشد و کیفیت بسیار خوبی دارد.

خیلی از بیماران زمانی که متوجه می شوند این بوتاکس ساخت ایران است، دچار تردید می شوند اما هیچ گونه گزارشی دّال بر بروز عوارض جانبی ناشی از تزریق بوتاکس مصپورت وجود ندارد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مارک های بوتاکس به این مقاله مراجعه کنید.

بایدها و نبایدهای بوتاکس

زمانی که صحبت از تزریق بوتاکس می شود، مراقبت های زیادی باید قبل و بعد از درمان داشته باشید تا بهترین نتیجه ی ممکن به دست آید. در ادامه به برخی از بایدها و نبایدهای بوتاکس اشاره کرده ایم!

بایدها و نبایدهای بوتاکس
بایدها و نبایدهای بوتاکس

اولین و مهم ترین اصل به هنگام تزریق بوتاکس این است که دچار هیچ گونه بیماری خاص یا فعالی نباشید. بوتاکس زمانی بهترین اثرگذاری را خواهد داشت که در سلامت کامل باشید

یک هفته قبل از بوتاکس بهتر است از مصرف هرگونه داروی غیر استروئیدی مثل ایبوبروفن، ژلوفن و استامینوفن خودداری کنید. این گونه داروها باعث می شوند که ریسک کبودی و ورم بالاتر رود.

در روز درمان بهتر است هیچ گونه آرایشی روی صورتتان نباشد یا اگر آرایش کرده اید، به طور کامل آن را پاک کنید.

توصیه می شود قبل از جلسه ی درمانی خود با پزشکتان مشورت کنید و هرگونه سوالی دارید از او بپرسید! به این ترتیب استرس و نگرانی های شما برای روز تزریق خیلی کمتر خواهد شد و دقیقا می دانید که قرار است چه اتفاقی رخ دهد.

قبل از این که تزریق انجام شود، پزشکتان مقداری داروی بی حسی به محل مورد نظر خواهد زد تا هیچ گونه دردی را احساس نکنید. علاوه بر این ، سوزن های تزریق بوتاکس به قدری نازک هستند که به ندرت متوجه درد خواهید شد.

در مرحله ی بعد، پزشک نقاط مربوط به تزریق بوتاکس را با خودکار یا ماژیک علامت گذاری خواهد کرد. این مرحله بسیار حائز اهمیت است. پزشک باید دقیقا تشخیص دهد که کدام عضلات مسئول بروز چین و چروک ها هستند و تزریق را در آن ها انجام دهد. هرگونه اشتباهی در انتخاب عضله به بروز عوارض جانبی و فلج موقت منجر خواهد شد.

بعد از این که روند انتخاب عضلات و علامت گذاری آن به اتمام رسید، پزشک شروع به تزریق خواهد کرد. میزان بوتاکس تزریق شده نیز به نیاز شما و وخامت چین و چروک ها بستگی دارد. نواحی پیشانی و چروک های میان دو ابرو ، به بوتاکس بیشتری احتیاج دارند .

کل عملیات تزریق بوتاکس ( بسته به محل تزریق) حدود 20 الی 30 دقیقه طول خواهد کشید.

بعد از اتمام عملیات نیز باید اقدامات زیادی داشته باشید:

در وهله اول باید از شستن صورت خودداری کنید.یادتان باشد که منافذ صورتتان هنوز باز است و احتمال بروز عفونت وجود خواهد داشت ( تا 24 ساعت از مصرف هرگونه مواد آرایشی و بهداشتی نیز باید خودداری کنید)

تا 24 ساعت در معرض نور آفتاب و گرما قرار نگیرید. حرارت می تواند سوخت و ساز بدن شما را افزایش دهد و به این ترتیب مواد بوتاکس قبل از این که تثبیت شوند، سوزانده خواهند شد.

نکته ی مهم دیگر این است که تا چند ساعت بعد از تزریق بوتاکس نخوابید! جاذبه ی زمین می تواند روی مواد بوتاکس تاثیر گذاشته و باعث جا به جایی آن ها شود. به این ترتیب احتمال فلج شدن دیگر عضلات صورت نیز ممکن خواهد شد.

توصیه می شود سرتان را بالا نگه دارید و در صورت احتیاج ضروری به خواب زیر سرتان چند بالش قرار دهید و روی کمر دراز بکشید.

ورزش کردن و انجام فعالیت های سنگین تا 24 ساعت ممنوع است.

قیمت تزریق بوتاکس در رشت

در صورتی که به دنبال بهترین و ارزان ترین قیمت های تزریق بوتاکس در رشت هستید، توصیه می کنیم به مراکز پیشنهادی تهران اسکین مراجعه کنید. تلاش ما بر این است تا بهترین مراکز و با کیفیت ترین آن ها را به شما معرفی کنیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ما در تهران اسکین در تماس باشید

بهترین مرکز تزریق بوتاکس در رشت کجاست؟

بهترین مراکز تزریق بوتاکس ، ویژگی های مشخصی دارند. اما مهم ترین علامتی که نشان می دهد مرکز درستی را انتخاب کرده اید ، این است که بهترین پزشکان در آن حضور داشته باشند.

اصل اساسی تهران اسکین برای معرفی مراکز نیز حضور پزشکان حرفه ای و با سابقه در انهاست!

افتخار ما در این است که بهترین ها را به شما عزیزان معرفی کنیم!

گردآورنده : ندا ناصری

منبع

1 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments