پروتز گونه در تبریز

پروتز گونه در تبریز : هرآنچه باید قبل از عمل جراحی خود بدانید!

پروتز گونه در تبریز

پروتز گونه در تبریز

این روزها همه دلشان می خواهد که تا همیشه چهره ای جوان و زیبا داشته باشند اما متاسفانه گذر زمان به هیچ کسی رحم نشان نمی دهد و با افزایش سن، چهره ی ما نیز دچار پژمردگی و علائم پیری می شود. علی الخصوص گونه های ما که بعد از مدتی دچار تحلیل چربی می شوند و با افزایش وزن نیز نمی توان حجم مورد نظر را به آن ها بازگرداند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اما در حال حاضر این مشکلات دیگر غیر قابل حل نیستند.

با وجود روش هایی مثل تزریق ژل یا کاشت پروتز گونه، دیگر لازم نیست نگران حجم از دست رفته ی گونه هایتان شوید!

پروتز گونه در تبریز
پروتز گونه در تبریز

در این مطلب تصمیم داریم به یکی از بهترین مراکز کاشت پروتز گونه در تبریز اشاره کنیم.

اگر اهل تبریز هستید و می خواهید که این عمل جراحی را انجام دهید، توصیه می کنیم به پزشکانی مراجعه کنید که توسط تهران اسکین به شما معرفی می شوند. تلاش ما بر این است که بهترین ها را در زمینه های مختلف برای شما پیدا کرده و معرفی کنیم. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما یا پایین همین صفحه مراجعه کنید!

در صورتی که تمایل به کسب اطلاعات بیشتر راجع به عملیات کاشت پروتز گونه دارید، توصیه می کنیم ادامه ی این مطلب را از دست ندهید.

پروتز گونه در تبریز
پروتز گونه در تبریز

کاشت پروتز در صورت

پروتزهایی که در صورت کاشته می شوند، تکه های از جنس سیلیکون یا دیگر مواد هستند که قالب گیری شده و در نواحی ای مثل چانه، گونه ها یا خط فک کاشته می شوند تا زاویه های صورت را بهبود ببخشند.

بیشتر پزشکانی که ما در تهران اسکین به شما معرفی می کنیم دارای تخصص و فوق تخصص در زمینه های زیبایی و جراحی هستند. به همین دلیل می توانید با خیالی آسوده کار زیبایی خود را به پزشکان ما بسپارید.

آیا کاشت پروتز برای من مناسب است ؟

پروتزهای صورت معمولا برای تقویت خط فک یا متعادل سازی چانه و گونه ها با دیگر اجزای صورت به کار می روند. اگر بابت ظاهر گونه هایتان نگران هستید و می خواهید که برجستگی بیشتری داشته باشید کاشت پروتز گونه ها بهترین انتخاب شما خواهد بود.

کاشت پروتز می تواند برای چهره هایی که خسته و پژمرده هستند نیز مفید واقع شود. به عنوان مثال پروتز چانه می تواند باعث تقویت فرم فک شود.

با وجود پیشرفت هایی که علم پزشکی زیبایی در دهه های اخیر داشته است، جنس پروتزها رو به روز در حال بهبود هستند و به همین دلیل دیگر نیازی نیست که نگران عوارض جانبی ناشی از کاشت پروتز باشید.

کاشت پروتز
کاشت پروتز

بهترین کاندید پروتز گونه کیست ؟

کاشت پروتز در صورت بیشتر مناسب کسانی است که هیچ گونه سابقه بیماری خاص ندارند و در حال حاضر نیز در سلامت کامل به سر می برند.

نکته ی خیلی مهم : کاشت پروتز گونه صرفاً برای افراد میانسال و پیری که دچار تحلیل چربی شده اند، نیست! بلکه بیماران جوان تری که از ظاهر گونه های خود راضی نیستند نیز می توانند از مزایای این درمان بهره مند شوند!

کاشت پروتز صورت شما را جوان تر و جذاب تر خواهد ساخت! خب چه چیزی بهتر از این؟!!

درباره کاشت پروتز گونه

چندین و چند پروتز وجود دارد. این پروتزها ممکن است با مواد مختلفی از جمله سیلیکون و دیکر متریال ساخته شده باشند. هیچ گونه شواهدی وجود ندارد که نشان دهد سیلیکون منجر به بروز بیماری خاصی می شود.

پزشکانی که ما در تبریز به شما معرفی می کنیم، در وهله ی اول درباره خود عمل با شما صحبت خواهند کرد و در نهایت بهترین نوع ایمپلنت را برای شما انتخاب می کنند.

در طول کاشت پروتز گونه، پزشکتان اول برشی در داخل دهان یا امتداد پلک پایینی ایجاد کرده تا بتواند پروتز را در آن جایگذاری کند.

اگر به طور همزمان جراحی دیگری مثل لیفت صورت با پلک ها نیز در حال انجام است، ممکن است جراحتان از طریق برش آن ها ایمپلنت ها را جایگذاری کند و نیازی به برش جدید نباشد.

درباره کاشت پروتز گونه
درباره کاشت پروتز گونه

روش هایی برای بهبود عمل پروتز گونه

پزشکان معمولا عمل کاشت پروتز گونه را به همراه دیگر روش های زیبایی مثل لیفت صورت، عمل بینی ( رینوپلاستی) یا لیفت پلک ها انجام می دهند تا بهترین نتیجه برای بیمار حاصل شود!

مشاوره پروتز گونه در تبریز

اگر به کاشت پروتز گونه علاقه مند هستید، در ابتدا جلسه ی مشاوره اختصاصی برای شما برگزار می شود.

در این جلسه شما فرصت خواهید داشت تا راجع به اهداف خود از عملتان با پزشک مجموعه صحبت کنید.

پزشکان ما نیز به شما کمک خواهند کرد تا انتظاراتی واقعی از نتیجه ی درمان داشته باشید و بیشترین بهره را از آن برده باشید!

هر بیماری متفاوت است و جراح باید بهترین تکنیک جراحی را برای هر بیمار انتخاب کرده و انجام دهد. در طول این جلسه می توانید انتظارات زیر را داشته باشید :

  • سابقه ی پزشکی خود را به طور کامل همراه داشته باشد. اطلاعاتی از جمله : هرگونه عملی که در گذشته داشته اید، بیمارهای قبلی و کنونی و تمام داروها و مکمل هایی که در حال حاضر مصرف می کنید.
  • پزشک باید چهره ی شما را به طور کامل ارزیابی و معاینه کند( از جمله شرایط پوستی و استخوان زیرین آن )
  • درباره ریسک های احتمالی و عوارض جانبی با پزشک خود صحبت کنید.

آماده سازی برای عمل جراحی کاشت پروتز گونه

بعد از جلسه مشاوره و انتخاب بهترین روش جراحی ، پزشکان ما دستورالعمل های مشخصی در رابطه با آماده سازی های قبل از جراحی به شما خواهند داد.

بهتر است از کسی بخواهید در روز جراحی همراه شما باشد تا بعد از آن شما را همراهی کند.(چه جراحی شما سرپایی باشد یا نه)

بعد از جراحی کاشت پروتز گونه

مهم ترین مسئله این است که دستورالعمل های پزشکان ما را بعد از جراحی رعایت کنید. این دستورات پروسه ی بهبود را تسریع می بخشند و ظاهر بهتری برای شما به ارمغان می آورند.

قیمت پروتز گونه گذاری

 

قیمت پروتز گونه به فاکتورهای زیر بستگی دارد :

جنس پروتزی که استفاده می کنید

پزشکی که این درمان را برای شما انجام می دهد ( با توجه به سابقه و مهارت او)

بزرگی پروتز مورد نظر

شدت و وخامت عارضه ( افتادگی گونه ها)

دکتر خوب برای پروتز گونه در تبریز

افتخار داریم که بهترین پزشکان را در تبریز به شما معرفی کنیم. اگر به دنبال یک دکتر خوب برای پروتز گونه در تبریز هستید، توصیه می کنیم زمان کوتاهی را صرف پر کردن فرم زیر کنید تا ما به جای شما بهترین ها را پیدا کرده و معرفی کنیم.

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع مقاله 

3.5 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments