تزریق فیلر در کرج

تزریق فیلر در کرج | قیمت تزریق ژل در کرج

تزریق فیلر در کرج

تزریق فیلر در کرج

اسم کرج که می آید همه به یاد احتمالا جاده چالوس و سد زیبای کرج می افتند. اما مدت هاست که کرج از یک شهر حاشیه ای نزدیک تهران خارج شده و به یک کلان شهر شلوغ تبدیل شده است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در گذشته هر کدام از ساکنین کرج که تصمیم داشت عملیاتی زیبایی انجام دهد، احتمالاً اولین انتخاب او مراجعه به پزشکان زیبایی تهران بود اما در حال حاضر همه چیز فرق کرده است و کرج به اندازه ای مراکز زیبایی دارد که انتخاب یکی از میان آن ها کار سخت و دشواری شده است.

در صورتی که تصمیم به تزریق فیلر در کرج دارید یا هرگونه عملیات زیبایی دیگری می خواهید انجام دهید، توصیه می کنیم سری به پزشکان تهران اسکین بزنید و از خدمات بی نظیر آن ها بهره مند شوید. شما عزیزان کافیست چند ثانیه ای زمان صرف کرده و فرم پایین صفحه را پُر کنید یا در صورت نیاز، به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید.

تزریق فیلر در کرج
تزریق فیلر در کرج

تزریق ژل لب در کرج با قیمت مناسب

قیمت تزریق فیلر ممکن است به فاکتورهای زیادی بستگی داشته باشد. مهم ترین آن ها این است که اصولاً چه برندی می خواهید تزریق کنید. در حال حاضر معروف ترین و مرغوب ترین مارک ژل لب، ژوویدرم و رستیلن هستند که محبوبیت زیادی بین پزشکان و بیماران دارد.

قیمت ژل های رستیلن و ژوویدرم به خاطر کیفیت بالا ممکن است اندکی گران تر از دیگر برندهای فیلر باشد. علاوه بر این این دو مارک تاییدیه سازمان FDA آمریکا را دارند و حاوی هیالورونیک اسید هستند.

در صورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری راجع به هیالورونیک اسید به دست آورید، می توانید این مقاله را مطالعه کنید.

عموما قیمت تزریق ژل ژوویدرم از 1 میلیون تومان آغاز می شود. البته ناگفته نماند که هزینه نهایی بستگی به این دارد که چند سی سی ژل تزریق می کنید و برای کدام ناحیه از صورت درمان تزریق فیلر را انجام می دهید. لب ها عضو کوچکی از صورت هستند و به همین دلیل قیمت تزریق در آن ها پایین تر خواهد بود.

بهترین دکتر تزریق ژل لب در کرج

از فاکتورهای مهم دیگری که هنگام تزریق ژل باید در نظر داشته باشید این است که پزشکی ماهر و حاذق را برای انجام این درمان انتخاب کنید. گرچه به نظر می آید که تزریق فیلر درمانی ساده و آسان باشد اما انجام آن به دقت و مهارت زیادی بستگی دارد.

شاید شما هم افراد زیادی را دیده باشید که بعد از تزریق ژل، لب هایشان دچار برآمدگی های شده است و سطح صاف و نرمی ندارد. تمام این مشکلات به خاطر این است که هنگام تزریق ژل ، پزشک مربوطه ناحیه مورد نظر را ماساژ نداده است. مهم ترین اصل به هنگام این درمان، این است که پزشک بعد از هر شات، محل تزریق را ماساژ دهد تا سطح لب صاف شود و گلوله گلوله نگردد.

بهترین دکتر تزریق ژل لب در کرج
بهترین دکتر تزریق ژل لب در کرج

پزشکانی که ما در مرکز زیبایی کرج به شما معرفی می کنیم همگی دارای بیشترین میزان از سابقه و مهارت برای انجام تزریق ژل لب هستند. به همین دلیل نیازی نیست که نگران نتیجه ی کار باشید!

تزریق ژل لب در فردیس کرج

فردیس کرج یکی از بزرگ ترین مناطق این شهر است و روز به روز بر وسعت و ازحام جمعیتی آن افزوده می شود. اگر به دنبال به یک مرکز معتبر و با سابقه برای تزریق ژل لب در فردیس کرج هستید، توصیه می کنیم کار جستجو را به تیم حرفه ای تهران اسکین بسپارید. تلاش ما بر این است که بهترین پزشکان این منطقه را با ارزان ترین و به صرفه ترین قیمت ها برای شما پیدا کرده و معرفی کنیم.

دیگر نیازی نیست برای درمان های زیبایی از محل زندگی خود دور شوید. بلکه ما بهترین ها را در حوالی محل سکونتتان پیدا کرده و به شما معرفی خواهیم کرد.

تزریق ژل لب در فردیس کرج
تزریق ژل لب در فردیس کرج

هزینه تزریق ژل لب در کرج

همان طور که گفتیم قیمت و هزینه تزریق ژل لب به فاکتورهای متعدد زیادی بستگی دارد. قیمت درمان های زیبایی در شهر کرج فرق چندانی با تهران ندارد. اما در هر صورت مراقب باشید که فریب تبلیغات واهی و وسوسه کننده برخی مراکز را نخورید. این مراکز ممکن است قیمت های خیلی پایینی برای تزریق ژل لب ارائه کنند اما همان گونه که بارها گفته ایم ، تزریق ژل ارزان ممکن است عواقب ناخوشایند و فاجعه باری به همراه داشته باشد.

یادتان باشد که فاکتورهای زیر را مدّ نظر قرار دهید :

حتما از مهارت و سابقه پزشکی که تزریق را انجام می دهد، اطمینان حاصل کنید.

دقت داشته باشید که برند ژل تزریقی معتبر و معروف باشد. در مقالات پیشین راجع به معتبرترین مارک های ژل و فیلر صحبت کرده ایم. می توانید از اینجا اطلاعات بیشتری درباره مرغوب ترین مارک های فیلر به دست آورید.

حتما از پزشکتان بخواهید که آلبوم تصاویر بیماران قبلی خود را به شما نشان دهد. با عکس های قبل و بعد این بیماران می توانید دیدگاهی کلی درباره مهارت و تجربه پزشکتان به دست آورید.

مرکز تزریق ژل لب در کرج

با تمام این تفاصیلی که ذکر کردیم ، بهترین مراکز تزریق ژل در هر کجای دنیا، ویژگی های مشخصی دارند و با بررسی هر کدام از این خصوصیات می توانید انتخاب خود را بسنجید.

بهترین مراکز معمولاً بهترین پزشکان را در اختیار دارند و بهترین مواد را برای بیماران خود به کار می گیرند. اگر با برندی نا آشنا و غیر معتبر برخورد کردید، توصیه می کنیم به مرکز دیگری مراجعه کنید. یادتان باشد که سابقه و مهارت پزشکتان هرچقدر هم که زیاد باشد، در صورت استفاده از مواد بی کیفیت، عوارض جانبی وخیمی در انتظار شماست. تزریق ژل های غیر مرغوب و فاسد می تواند عوارض زیر را به همراه داشته باشد :

  • احتمال بروز عفونت در لب ها
  • ورم بیش از حد
  • کبودی و التهاب در لب ها
  • سطح ناصاف و گلوله گلوله شدن لب ها
  • سفت شدن و خشکی لب ها

تمام این عوارض می توانند لذت داشتن لب هایی زیبا و برجسته را از شما دریغ کنند. به همین خاطر است که اصولاً انتخاب یک مرکز معتبر و با سابقه مهم ترین گام در انجام تزریق ژل لب است. خیلی از تصاویر و عکس های نا به هنجاری که در اینترنت و فضای مجازی مشاهده می کنید و ممکن است نظرتان را درباره ی تزریق ژل لب عوض کند، به خاطر عدم مهارت پزشک و استفاده از مواد بی کیفیت است.

با انتخاب یک مرکز معتبر است که می توانید نتیجه ی واقعی حاصل از تزریق ژل لب را مشاهده کنید.

تهران اسکین افتخار دارد که در این پروسه شما را همراهی کند. با ما در تماس باشید.

گردآورنده : ندا ناصری

منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments