مراکز تزریق ژل در تهران + معرفی بهترین دکتر تزریق ژل در محدوده شمال تهران

تزریق ژل یک روش زیبایی است که می تواند صورتی زیباتر به شما ببخشد. تزریق ژل برای صورت لاغر نیز بسیار مفید و منجر به پر تر شدن بافت های صورت می گردد. همچنین قادر است چین و چروک و خطوط ریز صورت را برطرف سازد.
این روزها، پرکننده (فیلر) درمال تزریقی رایج ترین شکل تزریق ژل به شمار می رود.
انواع مختلفی از فیلر های درمال وجود دارد که می توانند در لب و اطراف دهان (خط خنده) ، پیشانی و گونه شما تزریق شوند. اما امروزه رایج ترین فیلر ها ، محصولاتی هستند که حاوی موادی شبیه به اسید هیالورونیک هستند (مانند Juvederm و Restylane).
اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که در بدن یافت می شود و به افزایش حجم بافت صورت کمک می کند.
به این نوع پرکننده های پوستی بعضا “فیلر اسید هیالورونیک” گفته می شود.
کلاژن، رایج ترین پرکننده پوستی است که امروزه کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. گزینه های جدیدتر، ایمن تر بوده و اثرات آن طولانی تر است.
کاشت و تزریق چربی روش های دیگری هستند که جایگزین ژل به شمار می روند. اما امروزه کاربرد چندانی ندارد ، زیرا نتایج در افراد مختلف ، متفاوت و خطر بروز عوارض جانبی در آنها بیشتر است.

 

چگونگی تزریق ژل

مراکز تزریق ژل در تهران
دکتر متخصص تزریق ژل

تزریق ژل ، روشی است که می تواند به سرعت در مطب پزشک ، بدون کوچک ترین معطلی و دوران نقاهتی انجام شوند. اما تزریق چربی از این قاعده مستثنی است ، زیرا این روش به برش در یک ناحیه کوچکی برای لیپوساکشن نیاز دارد تا چربی را از آن قسمت برداشته و به داخل بافت هدف تزریق شود.
قبل از تزریق ممکن است از یک عامل بی حس کننده موضعی برای سهولت کار و کاهش درد و ناراحتی استفاده شود. بعضی اوقات، قبل از درمان می توان تزریق بلوک عصبی انجام داد تا بافت صورت به طور کامل بی حس شود. این شبیه به تزریقات بی حسی است که دندانپزشک جهت بی حس کردن دهان تان به شما تزریق می کند.
پس از علامت گذاری دقیق مناطقی که باید تزریق در آنها صورت بگیرد ، از سوزن های بسیار ریزی برای تزریق ماده به صورت استفاده می شود.
به دنبال تزریق ، ممکن است از یخ برای کاهش درد و ناراحتی و کاهش تورم استفاده شود. اما هیچ فشار محکمی نباید روی ناحیه اعمال شود.
بهتر است بلافاصله پس از تزریق از لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده نکنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

تزریق ژل بعد از چند روز اثر میکند

پس از تزریق باید قادر باشید بلافاصله متوجه حصول نتیجه شوید. چند روز پس از بهبودی، صورت تان احساس طبیعی خود را باز می یابد.

 

فیلم تزریق ژل

 

بهترین مارک ژل برای تزریق صورت

ژل و فیلر لب
فیلر هیالورونیک اسید

اسید هیالورونیک (HA)

محبوب ترین دسته ژل های ضد چروک صورت ، اسید هیالورونیک است. پرکننده های چین و چروک اسید هیالورونیک شامل موارد زیر هستند:

  • Juvederm Vollure XC.
  • Prevelle Silk.
  • Restylane-L.
  • Restylane-Lyft.
  • Restylane Silk.
  • Restylane Refyne.
  • Restylane Defyne.

هر یک از این برند ها با روش و نتایجی متفاوت عمل می کند.

هیدروکسیلاپاتیت کلسیم (CaHA)

در این پرکننده از کلسیم (به شکل ذرات میکروسکوپی) استفاده شده است که آن را به ژلی اضافه می کنند و سپس تزریق می شود. طبق گفته هیئت جراحان زیبایی آمریکا ، این ژل از ضخامت بیشتری نسبت به اسید هیالورونیک برخوردار است و همین امر باعث شده است برای چروک های عمیق، مناسب تر باشد.
نتایج هیدروکسیلاپاتیت کلسیم (با نام تجاری Radiesse) تقریباً یک سال ماندگار است.

اسید پلی- اللاکتیک

این اسید تخریب پذیر به جای “پر کردن” چین و چروک به تحریک تولید کلاژن پوست کمک می کند. این ماده باعث استحکام پوست می شود و ظاهر چین و چروک ها را کاهش می دهد.
این پرکننده تحت نام تجاری Sculptra Aesthetic برای درمان چین و چروک های عمیق و افزایش حجم در نقاطی که چربی کمی دارد، مانند گونه ها استفاده می شود. این فیلر به تدریج عمل می کند ، اما می تواند حداقل برای دو سال ماندگار باشد. و همین امر آن را به یک پرکننده نیمه دائمی تبدیل کند.

پلی متیل متاکریلات (PMMA)

این پرکننده از توپ های ریز (به نام میکروسفرها) و کلاژن تشکیل شده است که باعث کشیده شدن پوست می شوند. بر اساس مقاله ای که در مجله تحقیقات جراحی پلاستیک و زیبایی شناسی منتشر شد، مشخص شده است که این فیلر دارای یک سری مشکلات است.
اگرچه این نوع پرکننده (تحت نام Bellafill در بازار عرضه می شود) دائمی در نظر گرفته می شود ، اما نتایج آن تنها تا پنج سال به طول می انجامد ، اما معمولاً اولین انتخاب پزشکان به شمار نمی رود.
براساس تحقیقات منتشر شده ، پرکننده های پوستی طولانی اثر دارای عوارض بیشتری مانند عفونت و ندول هستند.

پیوند چربی اتولوگ (تزریق چربی)

در این روش از قسمت هایی از بدن شما مانند باسن چربی گرفته می شود و آن را برای پر کردن به قسمت هایی از صورت تزریق می کنند.
این چربی به طور معمول با استفاده از لیپوساکشن از بدن شما خارج می شود ، روشی که در آن چربی از طریق لوله ای توخالی مکش شده از طریق ایجاد برشی در پوست از بدن خارج می شود.
این روش نیاز به تزریق آرام بخش دارد و برای بهبودی ممکن است به یک یا دو هفته زمان نیاز داشته باشید. در بیشتر موارد ، تزریق چربی نتایج طولانی مدت را به دنبال دارد.

 

عوارض جانبی و خطرات تزریق 

بروز تاول پس از تزریق ژل حاوی اسید هیالورونیک

عوارض جانبی ژل های اسید هیالورونیک موقتی هستند و تنها باید چند روز طول بکشند. این عوارض شامل موارد زیر هستند:

  • خونریزی از محل تزریق
  • تورم و کبودی
  • قرمزی و حساسیت در محل تزریق
  • فعال شدن تب خال یا تاول روی لب یا اطراف آن

عوارض یا خطرات جدی تر ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • تورم شدید و طولانی مدت یا کبودی که یک هفته تا 10 روز به طول انجامد
  • عدم تقارن سمت چپ و راست صورت
  • برآمدگی و گلوله شدن ژل
  • عفونت
  • انتشار ژل به داخل یک رگ خونی و در نتیجه از بین رفتن بافت
  • زخم، اسکار یا سفت شدن بافت
  • واکنش آلرژیک که باعث قرمزی، تورم یا خارش در اطراف ناحیه تزریق می شود

در صورت ایجاد تورم شدید یا بروز تب، فوراً با پزشک خود تماس بگیرید.

 

هزینه تزریق ژل

هزینه تزریق بسته به موارد زیر متفاوت است:

  • نوع روش به کارگیری
  • تجربه پزشک
  • جایی که زندگی می کنید
  • مارک ژل برای تزریق صورت

قیمت فیلر ها معمولاً بر اساس هر سرنگ تزریقی است. هزینه به مقدار مواد مورد نیاز نیز بستگی دارد.
بیشتر افراد به بیش از یک یا دو سرنگ احتیاج ندارند. بنابراین کل هزینه تزریق در افراد مختلف متفاوت است. جهت اطلاع دقیق از هزینه تزریق ژل ، لطفاً اینجا کلیک کنید.
لازم به ذکر است که شرکت های بیمه، هزینه های مرتبط با خدمات زیبایی را پوشش نمی دهند.

 

بهترین دکتر تزریق ژل لب در تهران

هزینه تزریق ژل لب
تزریق ژل لب

اصلاح فرم لب ها و دادن ظاهری زیبا به آن معمولا با دو روش پروتز لب و تزریق انجام می گیرد.
پروتز یک جسم خارجی است که معمولا به صورت دائمی در لب باقی می ماند و احتمال جا به جایی آن بسیار ضعیف است. اما تزریق ژل یک روش موقت است که معمولا بین 6 ماه تا یکسال جذب می شود.
در هر دو روش احتمال بروز عفونت در بدن وجود دارد. در پروتز دائمی، تا زمانی که پروتز در لب وجود دارد ، احتمال عفونت نیز وجود دارد. در تزریق لب اگر در حین تزریق عفونتی منتقل شود، بسیار خطرناک است؛ چرا که مانند پروتز جسم خارجی نیست که بتوان آن را خارج کرد و ممکن است در سایر نواحی نیز عفونت گسترش پیدا کند.
در افرادی که به بیماری های دیابت، بیماری های بافت همبند ، بیماران مبتلا به فشار خون شدید یا دارای عفونت های رایج و افرادی که تبخال فعال دارند ، به هیچ وجه تزریق به لب صورت نمی گیرد.

تزریق ژل لب ارزان در تهران

در این مورد باید گفت هیچ ارزانی، بی حکمت نیست! تزریق به لب ارزان هم بی حکمت نیست  دارای عوارض بد و گاها جبران ناپذیری است. لازم است در نظر داشته باشید که تزریق به لب یک فرایند پزشکی و تنها باید تحت شرایط کنترل شده و زیر نظر پزشک صورت بگیرد. فریب برخی آگهی ها که ادعای تخفیف ژل لب می کنند را نخورید. به سالن های زیبایی یا اسپا که این خدمات را ارائه می دهند ، اعتماد نکنید و برای انجام این کار تنها به یک متخصص مجرب مراجعه کنید.

جهت ارتباط با بهترین دکتر متخصص تزریق ژل کلیک کنید.

یک پزشک خوب قادر خواهد بود اطمینان حاصل کند که لبخند شما در حد تعادل است و همه چیز به نظر صحیح و درست می رسد. البته که مشاهده تخفیف های شگفت انگیز در نت برگ یا تخفیفان وسوسه انگیز است ، اما شما باید واقعاً مطمئن شوید که جراح یا پزشک تان بر کاری که انجام می دهد ، مسلط است.
نکته این است که ژل لب دائمی نیست و معمولاً تنها شش ماه ماندگاری دارد. اگر اثر فیلر را دوست دارید و تمایل دارید به طور مداوم لب های تان را برجسته کنید، هزینه نهایی می تواند بسیار گران تمام شود. یک سرنگ فیلر می تواند هزینه متفاوتی در مراکز زیبایی مختلف داشته باشد و در واقع می تواند یک روند اعتیاد آور نیز باشد. این درمان برای بسیاری از افراد، معمولاً هرگز “یک بار برای همیشه” نیست، بنابراین فقط هزینه یک جلسه را در نظر نگیرید، بلکه این را در نظر بگیرید که در مدت یک سال چقدر می توانید هزینه کنید.

 

تجربه تزریق ژل گونه

فیلر گونه چقدر دوام دارد؟
تزریق ژل به گونه

متخصصان پوست و جراحان پلاستیک از ژل اسید هیالورونیک استفاده می کنند تا گونه هایی را که به دلیل افزایش سن یا به طور طبیعی تخت هستند و یا برای ایجاد تقارنی بهتر ، پر کنند. استخوان های گونه واقعاً قلب ساختار استخوانی صورت هستند. بنابراین تزریق به گونه نه تنها به لیفت و بالا بردن سطح میانی صورت کمک می کنند ، بلکه جوانی دلپذیری به بخش فوقانی چهره می بخشد که همه این موارد باعث افزایش زیبایی صورت می شود.
این یک روش بسیار قابل سفارشی است. ممکن است کسی که صورت لاغری دارد ، تمایل به گونه های برجسته داشته باشد. ممکن است فردی با صورتی گرد ، دوست داشته باشد صورتش را زاویه دار تر کند. این عمل تنها مربوط به قرار دادن بعضی از مواد در زیر پوست شما نیست. بلکه این اطمینان حاصل می شود که شما به تقارن زیبایی در چپ و راست صورت تان دست یابید ، که به هماهنگی عمودی- افقی صورت تان کمک می کند و زیبایی چهره را دو چندان می کند.

 

تزریق ژل به پیشانی

هزینه تزریق ژل
هزینه تزریق ژل به پیشانی

معمولا از ژل اسید هیالورونیک برای تزریق به پیشانی استفاده می شود. این ماده ژل مانند به طور طبیعی در بدن یافت می شود. این ماده جهت پر کردن پوست و حجم دادن به نقاطی مانند گونه ها و برطرف کردن چین و چروک ها بخصوص در اطراف چشم ، لب و پیشانی مورد استفاده قرار می گیرد.

جهت اطلاع از هزینه تزریق ژل به پیشانی کلیک کنید.

 

مراقبت های قبل از تزریق 

اگر در معرض کبودی هستید قبل از بوتاکس از کرم آرنیکا استفاده کنید
کرم آرنیکا برای رفع کبودی

هفته قبل از مراجعه تان نمی توانید از آسپرین، داروهای ضد التهابی مانند ایبوپروفن، روغن ماهی، انواع مولتی ویتامین ها یا ویتامین E استفاده کنید. هر یک از این ویتامین ها یا داروها خون شما را رقیق می کنند و می توانند باعث ایجاد کبودی شدید بعد از تزریق شوند. به همین دلیل بهتر است از مصرف الکل یا کافئین 24 ساعت قبل و بعد از مراجعه خود نیز اجتناب کنید؛ زیرا این امر به کاهش تورم کمک می کند. یک پیشنهاد فوق العاده این است که قبل و بعد از تزریق ، داروی آرنیکا استفاده کنید. این یک داروی گیاهی هومیوپاتی است که به کاهش کبودی کمک می کند.

 

مراقبت بعد از تزریق ژل

بهترین مارک ژل برای تزریق صورت
مراقبت بعد از تزریق ژل

احتمال این که پس از تزریق ژل ، دچار تورم شوید بسیار بالاست. شما می توانید با استفاده از کمپرس یخ ، میزان این ورم را کاهش دهید.
در صورتی که بعد از تزریق ژل دچار قرمزی شده اید ، می توانید با استفاده از داروهای ضد التهاب ، این عارضه را تخفیف دهید.
در هر صورت این مشکلات یکی دو روز پس از تزریق ژل به صورت خود به خود از بین خواهند رفت.
یکی از نکات مهم مراقبت بعد از تزریق ژل این است که از دستکاری بافت خودداری کنید. با دستکاری ناحیه ی درمان شده، احتمال جا به جایی ژل تزریق شده وجود خواهد شد. به این دلیل است که بسیاری از افراد پس از تزریق به دنبال رفع گلوله شدن ژل لب هستند.

 

ماندگاری تزریق ژل

نتایج حاصل از تزریق ژل لب حداقل به مدت 6 ماه دوام خواهند داشت. با این حال در نظر داشته باشید که مدت ماندگاری می تواند در افراد مختلف، متفاوت باشد.

 

بهترین متخصص تزریق ژل در تهران

مراکز تزریق ژل در تهران
بهترین متخصص تزریق ژل

امیدواریم تزریق ژل خود را در هر کلینیکی که انجام می دهید، با موفقیت همراه باشد و هیچ گونه عوارضی را تجربه نکنید. اما چنانچه در یافتن بهترین دکتر تزریق ژل در تهران دچار تردید هستید، یا به دنبال تخفيف ژل ژوويدرم یا تزریق ژل لب ارزان در تهران هستید، کلینیک تخصصی پوست برکه را به شما معرفی می کنیم.
مرکز زیبایی برکه با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد کلیه خدمات تزریق ژل ، بوتاکس و چربی را به شما عزیزان ارائه دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و به این صفحه مراجعه کنید.

مراکز تزریق ژل در تهران | تزریق ژل لب کجا خوبه

جهت ارتباط و اخذ نوبت با مراکز تزریق ژل در تهران (محدوده شمال تهران) بر روی لینک مورد نظر کلیک کنید:

امیدواریم این مطلب توانسته باشد اطلاعات مفیدی درباره معرفی بهترین دکتر تزریق ژل در تهران به شما عزیزان ارائه کند.
تحقیق و ترجمه: مینو زرفش
منابع:
WILDABOUTBEAUTY
WEBMD

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments