تزریق ژل برای صورت لاغر

تزریق ژل برای صورت لاغر | تزریق چربی و زاویه دهی صورت | بهترین مارک ژل صورت | مرکز زیبایی برکه

تزریق ژل برای صورت لاغر

تزریق ژل برای صورت لاغر

حتما تا به حال برای شما هم پیش آمده است که در جمع های خانوادگی بحث لاغری صورت یکی از حاضران پیش آمده است. هر کسی یک پیشنهاد برای برطرف کردن این معضل می دهند. یکی می گوید باید شیر فراوان بخوری !! یکی دیگر انواع و اقسام مکمل ها را معرفی می کند. شخص دیگری پزشک تغذیه اش را توصیه می کند و البته در نهایت تمام این راهکارها بی فایده خواهند بود و فرد مورد نظر هم چنان ناچار است با لاغری چهره ی خود کنار بیاید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اما روشی که هیچ کس به آن اشاره ای نمی کند، تزریق ژل و چربی برای حجم دهی صورت می باشد.

تزریق ژل برای صورت لاغر
تزریق ژل برای صورت لاغر

قطعا گونه های تو رفته و چانه ی مسطح چیز چندان خوشایندی نیست و می تواند اثر منفی زیادی بر روی چهره ی فرد بگذارد.

به همین خاطر بیشتر اوقات افراد تمایل دارند که چهره ای توپُر و گونه هایی برجسته داشته باشند.

تزریق ژل یکی از بهترین روش هایی است که برای صورت های لاغر به کار می رود.گونه های برجسته می توانند شکل کلی چهره تان را تغییر دهد و زاویه دهی زیبایی به آن بدهد.

اما آیا می دانید که این عملیات به چه صورت انجام می شود ؟آیا می دانید که بهترین مارک ژل تزریقی چیست ؟راجع به هزینه های آن اطلاعی دارید ؟ بهترین مرکز تزریق ژل و چربی را چطور ؟می شناسید ؟

در ادامه تصمیم داریم به تمام این سوالات پاسخ دهیم. به همین خاطر اگر تصمیم به تزریق ژل برای حجم دهی صورت خود دارید، توصیه می کنیم این مطلب را از دست ندهید.

بهترین مرکز تزریق ژل در تهران

مرکز زیبایی و لیزر برکه افتخار دارد که کلیه خدمات تزریق ژل و چربی را برای شما عزیزان ارائه کند. تلاش شده است که در مرکز برکه بهترین مواد و با کیفیت ترین آن ها را برای مشتریان عزیز به کار بگیرد.شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید.
تزریق ژل برای صورت لاغر
تزریق ژل برای صورت لاغر

هزینه تزریق ژل در صورت

یکی از مهم ترین و اساسی ترین سوالاتی که در این باره وجود دارد این است که قیمت و هزینه ی تزریق ژل چقدر است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هزینه ها و قیمت مربوط به تزریق ژل برخلاف تصور عموم چندان بالا نیست. این مسئله به این خاطر است که امروزه با تولید ژل های با کیفیت تولید داخل، می توان تا حد زیادی در هزینه های انجام این عملیات صرفه جویی کرد.

علاوه بر این قیمت تزریق ژل تا حد زیادی به تجربه و مهارت پزشک شما بستگی دارد.

متاسفانه امروزه با وجود مراکزی که مثل قارچ روئیده اند ،نمی توان به راحتی برای تزریق انواع ژل و چربی اعتماد کرد.

به همین خاطر توصیه می کنیم که قبل از هر چیزی راجع به کیفیت و اعتبار پزشک مورد نظرتان به قدر کافی تحقیقات کنید تا دچار هیچ گونه عوارض جانبی نشوید.

تزریق ژل برای صورت لاغر
تزریق ژل برای صورت لاغر

بهترین ژل تزریقی صورت

سوال رایج دیگری که در این باره وجود دارد این است که بهترین ماک ژل برای تزریق در صورت چیست؟آیا می توان به هر مارکی اعتماد کرد ؟

متاسفانه باید بگوییم که با رواج مارک های چینی در بازار، چندان نمی توان انتظار داشت که به راحتی ژل اصلی را از ژل تقلبی و بی کیفیت تشخیص داد.

اما یکی از بهترین مارک های موجود در بازار؛ ژل ژوویدرم است که امروزه در مراکز زیبایی از آن استفاده می شود.

پزشک متخصص در ابتدا باید جعبه ی ژل مورد نظر را به شما نشان دهد. به عنوان یک بیمار، اولین و اساسی ترین حقوق شما این است که در جریان کل پروسه درمانی قرار بگیرید.

سپس پزشک، با استفاده از یک سری سوزن بسیار کوچک، تزریق های ظریفی روی نواحی مورد نظر شما انجام خواهد داد.

این ژل ها معمولا هیچ گونه عوارض جانبی به همراه ندارند اما ممکن است پوست شما اندکی متورم و قرمز شود.

این ژل ها اگر به درستی و در جای دقیقی تزریق شوند، به خوبی می توانند که موجب حجم دهی صورت شده و در نهایت ظاهر آن را پُر تر و زیبا تر نشان دهند.

هم چنین افراد تمایل دارند که برای زاویه دهی صورت از تزریق ژل استفاده کنند. در ابتدا آناتومی و ساختار کلی صورت شما به خوبی بررسی خواهد شد و پس از آن پزشک به شما می گوید که چه میزان ژل لازم است که تزریق کنید.

تزریق ژل برای صورت لاغر
تزریق ژل برای صورت لاغر

مراقبت بعد از تزریق ژل

برای این که بتوانید بهترین نتیجه ی ممکن را از کل این عملیات دریافت کنید، بهتر است دقت ویژه ای نسبت به مراقبت های بعد از تزریق ژل نیز داشته باشید. در صورتی که نکات زیر را رعایت نکنید امکان این مسئله وجود دارد که به طور کلی تزریق شما بی فایده شده و هیچ گونه نتیجه ی مثبتی عایدتان نشود. به همین خاطر به نکات زیر دقت کنید :

نور آفتاب و خورشید به علت دارا بودن اشعه های مضر ، نباید پس از تزریق ژل نیز هیچ گونه برخوردی با پوست داشته باشد.این اشعه های مضر می توانند موجب التهاب بیشتر پوست و هم چنین قرمزی شود.

مواد و محصولات آرایشی نیز حاوی ترکیباتی شیمیایی هستند که در صورت نفوذ به پوست موجب التهاب می شوند. به خاطر داشته باشید که پوست شما از طریق سوزن هایی سوراخ می شود و به همین خاطر منافذ آن برای نفود این مواد آرایشی باز خواهد بود.

تلاش کنید که تا جایی ممکن به ناحیه ی تزریق شده دست نزنید، این کار می تواند موجب صاف شدن ژل شود و در نتیجه برجستگی دلخواه شما به دست نخواهد آمد

بعد از تزریق ژل برای صورت تا 24 ساعت هیچ گونه آبی به پوست خود نزنید. همان گونه که ذکر کردیم منافذ پوستی شما باز هستند و به همین خاطر ممکن است آب موجب التهاب بیشتر پوست شود.

تزریق ژل برای صورت لاغر
تزریق ژل برای صورت لاغر

دقت کنید که از انجام هرگونه فعالیت سنگین و ورزش خودداری کنید. ورزش فراوان می تواند موجب بالا رفتن فشار خون شده و در نتیجه اثرات تزریق ژل را کاهش دهد.

در نهایت این که همه چیز به مراقبت های قبل و بعد از انجام تزریق بستگی دارد. به همین خاطر تا جای ممکن دقت داشته باشید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مراکز درمانی

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments