تزریق ژل گونه

تزریق ژل گونه | حجم دهی به گونه ها با تزریق فیلر | مرکز زیبایی برکه

تزریق ژل گونه

تزریق ژل گونه

وقتی که سن ما بالا می رود ، بسیار طبیعی است که حجم صورت و الاستیسیته ی پوست کمتر شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

چین و چروک های جدیدی به وجود آمده و عمیق تر می شوند و هم چنین پوست به تدریج خسته و پژمرده تر خواهد شد.

اگر مشکل شما این است که پف گونه هایتان از بین رفته است ، تزریق ژل فیلر می تواند راه حلی باشد که به دنبال آن هستید.

یکی از رایج ترین فیلرهای گونه ژوودرم می باشد.

تزریق ژل گونه
تزریق ژل گونه

منافع و مزایای ژل گونه : جوانسازی پوست و بالا بردن خط فک

گرچه اغلب گفته می شود که پژمردگی و افتادگی پوست به خاطر بالا رفتن سن است اما شاید علت اصلی این عارضه کاهش حجم گونه ها می باشد.

به همین خاطر توصیه می شود که افرادی که به این مشکل دچار هستند به جای روش های جراحی ، از تزریق ژل و فیلر برای گونه های خود استفاده کنند. این فیلرها معمولا می توانند پف و برجستگی گونه ها را برای شما به ارمغان بیاروند.

بهترین مرکز تزریق ژل و فیلر در تهران

مرکز زیبایی برکه با در اختیار داشتن بهترین پزشکان و متخصصین آماده است تا کلیه خدمات تزریق ژل و فیلر را برای گونه های شما عزیزان ارائه کند. تزریق این گونه فیلرها در مرکز معتبری مانند برکه می تواند به شما اطمینان خاطر دهد که بهترین نتیجه ی ممکن را حاصل می نمایید و برجستگی و زیبایی گونه ها دوباره به شما بازخواهد گشت.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

تزریق ژل گونه برای مردان

افراد بسیاری هستند که تصور می کنند ، تزریق فیلر و ژل تنها توسط بانوان انجام می شود اما چنین مسئله ای به هیچ وجه صحت ندارد. مردان بسیاری هستند که با بالا رفتن سن نیز دچار این مشکل می شوند و افتادگی گونه ها برای هیچ کس چیز جذابی نیست.

اما نکته ای که باید در نظر داشت این است که به هیچ وجه به تصاویر مردانی که در اینستاگرام تبلیغات ژل و فیلر را انجام می دهند اعتماد نکنید. چرا که این دسته از مردان همان گونه که خودتان احتمالا بهتر می دانید ، به هیچ وجه چهره ای طبیعی ندارند و با افراط در تزریق فیلر و ژل چهره هایی عجیب و وحشتناک برای خود ساخته اند.

یکی از اصلی ترین هدف های پزشکان و متخصصین مرکز برکه این است که چهره ای طبیعی و زیبا برای افراد به دست بیاورند. در واقع مرکز برکه اکیدا از تزریق بیش از حد ژل روی گونه ها و دیگر نقاط صورت خودداری می کند چرا که اصل و اساس ما شعار “ زیبایی طبیعی ” است.
تزریق ژل گونه
تزریق ژل گونه

مقدار تزریق ژل گونه

نکته ای که باید شدیدا نسبت به آن توجه داشته باشید این است که مقدار دقیقی ژل به گونه های خود تزریق کنید.

همان گونه که ذکر کردیم مقدار دقیق این تزریق تنها به عهده ی پزشک متخصص خواهد بود و وی با شناخت دقیق از آناتومی چهره ی شما ، مقدار مشخصی از ژل را برای شما تزریق خواهد کرد.

اما متاسفانه برخی افراد تصور می کنند که هرچه ژل بیشتری برای صورت خود تزریق کنند، احتمالا گونه های زیباتر و جذاب تری خواهند داشت.

اما تصور این گونه افراد راجع به زیبایی به طور کلی اشتباه و غلط است.چرا که زاویه دهی های عجیب و غریب صورت می تواند چهره ی انسانی را از فرد دریغ کند.

تزریق ژل گونه
تزریق ژل گونه

به همین خاطر تنها توصیه ای که در این زمینه داریم این است که پیشنهادات پزشک خود را جدی بگیرد و به صورت سرخود اقدام به تزریق چنین حجم دهنده هایی نکنید. چرا که حتی اگر از عوارض جانبی چنین تصمیماتی بگذریم ، نمی توان چهره ی عجیب و ناخوشایندی که به دست می آید را تحمل کرد.

هزینه تزریق ژل گونه

هزینه و قیمت انجام این عملیات به چندین فاکتور بستگی دارد که تلاش می کنیم در ادامه به آن ها اشاره کنیم :

اول این که قیمت نهایی تزریق ژل به نوع فیلری که استفاده می کنید ، بستگی خواهد داشت. در این میان ژل ژوویدرم یکی از با کیفیت ترین و بهترین مواد موجود در بازار است که کمترین عوارض جانبی را برای شما به همراه خواهد داشت.

تزریق ژل گونه
تزریق ژل گونه

نکته ی بعدی انتخاب یک پزشک ماهر و با تجربه است. در واقع همان گونه که می دانید ، قیمت و دستمزدهای چنین پزشکانی به تبع بالاتر از سایرین است اما بهتر است در نظر داشته باشید که می توان نسبت به نتایج به دست آمده از انجام عمل تزریق ژل اطمینان حاصل نمود.

نکته ی دیگر این است که انتخاب یک مرکز معتبر می تواند در نتایج به دست آمده تغییر بزرگی ایجاد کند.

مرکز برکه تلاش دارد که با وجود کیفیت  بالای مواد و استفاده از بهترین پزشکان ، قیمت های به صرفه ای به مشتریان عزیز خود ارائه کند.

مراقبت بعد از تزریق ژل گونه

برای این که بهترین نتیجه ی ممکن را از انجام این عملیات به دست آورید بهتر است نکاتی را رعایت کنید که از بروز هرگونه عوارض جانبی جلوگیری کرده باشید.

یکی از مهم ترین مراقبت های بعد از تزریق ژل گونه این است که به هیچ وجه به ناحیه تزریق شده دست نزنید. این کار می تواند سطح ژل را صاف کرده و تمام زحمت تزریق را از بین ببرد.

نکته ی دیگری که باید در ذهن داشته باشید این است که تا 24 ساعت در معرض نور خورشید نگیرید یا این که به هیچ وجه حمام آفتاب نگیرید چرا که ممکن است موجب بروز التهاب در پوست شود.

تزریق ژل گونه
تزریق ژل گونه

هم چنین از مصرف محصولات آرایشی در ناحیه تزریق شده خودداری کنید چرا که می تواند منجر به بروز عفونت هایی در آن ناحیه شود و اثر تزریق ژل را نیز از بین ببرد.

از انجام ورزش های سنگین خودداری کنید چرا که فعالیت زیاد فشار خون را بالا می برد و همین مسئله به این منجر می شود که ژل دیرتر با بدن سازگار شود.

در نهایت این که با انجام تمام توصیه های بالا می توانید از نتایج فوق العاده ی تزریق ژل بهره مند شوید

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments