انواع لیزر موهای زائد

انواع لیزر موهای زائد | بهترین روش رفع دائمی موهای زائد | مرکز لیزر برکه + فیلم

انواع لیزر موهای زائد

انواع لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد به عنوان بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد برای همیشه، انواع مشخص و گوناگونی ندارد. یعنی مانند کرم های زیبایی نیست که نوع اول آن به کار شما بیاید یا نوع دوم! لیزرهای موهای زائد نوعاً باهم تفاوت ندارند بلکه لیزر موهای زائد برای هر نفر به تنظیمات خاصی که منحصر به آن فرد است احتیاج دارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مهمترین عامل برای تنظیم مناسب دستگاه لیزر برای شما، تنظیم شدت اشعه است. این شدت به شرایط پوست و موی شما مانند ضخامت و رنگ مو به علاوه ی عواملی همچون حساسیت و رنگ پوستتان بستگی دارد. ( انواع لیزر موهای زائد )

اما تنها نقطه ای که شاید بتوان لیزر را به انواع جداگانه ای تقسیم بندی کرد، نوع دستگاه لیزری است که در فرآیند لیزر از آن استفاده می شود.

انواع لیزر موهای زائد
انواع لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر موهای زائد

دستگاه های زیادی برای از بین بردن دائمی موهای زائد وجود دارند. همه ی این دستگاه ها تکنولوژی لیزر را ندارند. روش هایی همچون آی پی ال و الکترولیزر در کنار تکنولوژی لیزر می توانند در رفع دائمی موهای زائد به شما کمک کنند. اما این بیشتر مربوط به گذشته است.

سیستم های آی پی ال و الکترولیزر به دلیل عوارض جانبی شدید و آسیب های جدی که به پوست وارد می کنند، امروزه دیگر منسوخ شده اند و کنار رفته اند. چراکه در کنار احتمال بروز عوارض جانبی، اثرگذاری چندان مطلوبی هم نداشتند. اما بر خلاف آنها سیستم های لیزر کردن پوست برای رفع دائمی موهای زائد روز به روز پیشرفته تر شده اند و ایرادات خود را بر طرف کرده اند.

امروزه دستگاه های جدید لیزر موهای زائد درمانی بی خطر و بدون درد با عوارض جانبی حداقلی به شما عرضه می کنند. اما هرکدام از این دستگاه ها هم ویژگی ها و نقاط قوت منحصر به فرد خود را دارند.

انواع لیزر موهای زائد
انواع لیزر موهای زائد

در حال حاضر بهترین دستگاه ها برای لیزر موهای زائد به دو دستگاه دایود و الکساندرایت محدود می شود. تفاوت در نوع این دستگاه ها باعث تفاوت در نوع لیزر می شود.( انواع لیزر موهای زائد )

مثلا با اینکه دستگاه الکساندرایت اندکی از دایود جدید تر است، اما اگر پوست شما رنگ تیره داشته باشد، بهترین دستگاه مناسب برای شرایط شما، دستگاه دایود است. چراکه دایود نسبت به الکساندرایت اثر مطلوب تری روی پوست های تیره دارد.

انواع لیزر موهای زائد
انواع لیزر موهای زائد
برای آشنایی بیشتر مقاله ی لیزر دایود حذف موهای زائد را مطالعه کنید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

با شیوع و محبوبیت روز افزون درمان لیزر موهای زائد، امروزه مراکز زیادی برای لیزر کردن مو در تهران به وجود آمده اند. درمان لیزر آنقدر همه گیر شده است که حتی برخی از سالن های آرایشی هم موهای زائد مشتریانشان را لیزر می کنند. طبیعی هم هست، چرا که لیزر فرآیند درمانی بسیار ساده ای دارد.

اما به یاد داشته باشید که در کنار سادگی درمان لیزر موهای زائد درمانی بسیار حساس است که به دقت، تخصص و ظرافت عمل نیاز دارد. بنابراین هر مرکز یا سالن آرایشی توان و تخصص کافی برای انجام را ندارد. اگر لیزر به درستی انجام نشود، همین درمان بی خطر و کم عوارض می تواند آسیب ها و صدمات بعضا جدی به پوست شما وارد کند. پس در انتخاب مرکزی معتبر و با کیفیت برای لیزر کردن موهای زائد خود دقت کافی داشته باشید.( انواع لیزر موهای زائد )

 

در یک مرکز معتبر شما پیش از اینکه روی تخت یا صندلی مخصوص لیزر جای بگیرید، اول پیش متخصص پوست حاضر در مرکز می روید. پزشک در این جلسه ی اولیه شرایط پوست و موی شما را در کنار وضعیت سلامتتان بررسی می کند تا ببیند آیا اصلا لیزر کردن موهای زائد برای شما مناسب و بی خطر هست یا نه. به یاد داشته باشید که پزشک ممکن است از بیماری های کنونی و سابق شما، در کنار دارو ها و مکمل هایی که مصرف می کنید نیز سوال بپرسد.

انواع لیزر موهای زائد
انواع لیزر موهای زائد

پس از معاینه ی اولیه، اگر شرایط لیزر موهای زائد را داشتید، پزشک شما را با گزارش کاملی پیش تکنسین یا اپراتور لیزر موهای زائد متخصص می فرستد. تکنسین لیزر بر اساس گزارش پزشک دستگاه را برای شما تنظیم مجدد می کند تا بتوانید بهترین نتیجه را از لیزر موهای زائد بدست بیاورید.

نکته : همیشه پزشک و تکنسین دو نفر مجزا نیستند. بلکه ممکن است خود پزشک متخصص پوست عملیات لیزر را برای شما انجام دهد یا خود تکنسین تخصص و مهارت لازم در بررسی و معاینه ی سلامت شما را داشته باشد.( انواع لیزر موهای زائد )

برای آشنایی بیشتر مقاله ی اپراتور لیزر موهای زائد را مطالعه کنید.
مرکز لیزر برکه در شمال تهران، یکی از بهترین شعب مجموعه مراکز لیزر تهران اسکین در سراسر کشور می باشد. برکه با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص و حرفه ای، آماده ی ارائه ی بهترین خدمات از انواع لیزر موهای زائد به شما عزیزان است. مجهز بودن به بهترین دستگاه های لیزر روز دنیا در کنار قیمت ها و تخفیف های استثنایی، برکه را به یکی از با کیفیت ترین و در عین حال به صرفه ترین مراکز لیزر در تهران تبدیل کرده است. شما هم اکنون می توانید برای آشنایی با لیست تعرفه ی قیمت ها و تخفیف های برکه، همچنین اخذ نوبت مشاوره و درمان، اینجا را کلیک کرده و با برکه تماس بگیرید.

آیا لیزر موهای زائد ضرر دارد ؟

با اینکه همواره از لیزر به عنوان درمانی بی خطر با کمترین عوارض جانبی یاد می شود، اما هیچ درمانی بدون عوارض جانبی نیست. لیزر موهای زائد عوارض جانبی سطحی و زودگذر دارد. این عوارض آنقدر ساده هستند که می توان به لیزر درمانی بدون عوارض و بی ضرر گفت. عوارض جانبی عمومی لیزر خود به خود تا چند ساعت الی حداکثر چند روز از بین می روند. این عوارض جانبی عمومی عبارتند از :

  • خارش
  • التهاب
  • قرمزی
  • کبودی سطحی
انواع لیزر موهای زائد
انواع لیزر موهای زائد

اما به یاد داشته باشید که اگر لیزر توسط تکنسین متخصص و مجرب، در مرکزی معتبر و با کیفیت انجام نشود می تواند عوارض جدی تری هم برای شما به همراه داشته باشد. عوارضی همچون :

  • زخم
  • خونریزی
  • تاول
  • سوختگی
  • تغییر رنگ پوست ناحیه ی تحت درمان
  • عفونت

پس در انتخاب مرکز لیزر موهای زائد دقت کافی داشته باشید.( انواع لیزر موهای زائد )

آیا لیزر موهای زائد درد دارد ؟

مجهز بودن دستگاه های جدید به  سیستم خنک کننده، در کنار استفاده از پماد مخصوص برای کاهش درد، عملا درد لیزر موهای زائد را به صفر رسانده است. اساس کار لیزر بر سوزاندن ریشه ی مو است و این کار را طبیعتا با افزایش حرارت بر سطح پوست انجام می دهد. سیستم خنک کننده برای کاهش درد ناشی از این حرارت است. به این صورت که پس از هر شات لیزر، بلافاصله سطح پوست را خنک می کند تا درد ناشی از گرمای تولید شده را کاهش دهد. بیشتر کسانی که موهای زائد خود را لیزر کرده اند، درد آن را بیشتر به مور مور تشبیه کرده اند.( انواع لیزر موهای زائد )

انواع لیزر موهای زائد
انواع لیزر موهای زائد

مترجم و حقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مراکز درمانی

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments