تزریق چربی به سینه در اصفهان

تزریق چربی به سینه در اصفهان | معرفی کامل روش تزریق چربی به نقاط مختلف بدن!

تزریق چربی به سینه در اصفهان

تزریق چربی به سینه در اصفهان
داشتن سینه هایی خوش فرم و زیبا برای هر زنی لازم و واجب است اما مسائل زیادی می تواند در ظاهر آن ها تاثیر بگذارد.
برای اصفهانی های عزیز خبر خوشی داریم :

امروزه بهترین روش برای حجیم کردن سینه ها، تزریق چربی است و در حال حاضر مرکز زیبایی ما آماده ارائه این خدمات به شما عزیزان می باشد.شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.
تزریق چربی به سینه در اصفهان

اما در صورتی که اطلاعات بیشتری درباره ی تزریق چربی به سینه می خواهید به دست آورید، توصیه می کنیم که ادامه این مطلب را از دست ندهید!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تزریق چربی چیست ؟

تزریق چربی که به انتقال چربی هم شهرت دارد، از لیپوساکشن برای بیرون کشیدن چربی از دیگر نقاط بدن و تزریق آن ها به سینه استفاده می کند.
این روش که به نسبت جراحی لیپوساکشن، عوارض خیلی کمتری دارد، بهترین روش برای زنانی است که از کوچک بودن سایز یا افتادگی پستان ها رنج می برند!علاوه بر این نتایج حاصل از این درمان بسیار طبیعی است.

عوارض تزریق چربی

تزریق چربی ممکن است عوارضی برای فرد به همراه داشته باشد اما غالب مواقع این درمان بدون عوارض است. در هر صورت ممکن است مشکلات زیر برایتان رخ دهد :
بروز کیست
عفونت
کلسیفیکاسیون در سینه
نکروسیز (مرگ) سلول های چربی
احتمال دارد برخی از سلول های چربی منتقل شده ، ناحیه ی پستان را ترک کنند.
علاوه بر این ممکن است چند هفته قبل از درمان، به توصیه ی پزشکتان ناچار شوید که از سیستم انبساط بافت ها استفاده کنید( پزشکتان این مسئله را برایتان توضیح خواهد داد)
علاوه بر ممکن است در صورت نیاز به جلسه ی دوم هم نیاز داشته باشید. اما بیشتر مواقع این درمان در طول یک جلسه انجام می شود ( البته این مسئله به میزان چربی تزریق شده و شرایط فرد بستگی دارد)

عوارض تزریق چربی
عوارض تزریق چربی

بهترین دکتر تزریق چربی به سینه در اصفهان

اگر تصمیم گرفته اید که تزریق چربی در سینه را انجام دهید ، نکات زیادی وجود دارد که باید به آن ها دقت داشته باشید.اما اولین و شاید مهم ترین نکته این است که پزشکی ماهر و معتبر را انتخاب کنید که مدرک تخصصی داشته باشد و بتوانید به مهارت وی اعتماد کنید.پزشکان متخصص زیبایی زیادی در اصفهان وجود دارند که می توانید به ان ها اعتماد کنید اما توصیه می کنیم موارد زیر را نیز هنگام انتخاب یک پزشک متخصص زیبایی برای انجام تزریق چربی در نظر داشته باشید :
سابقه اهمیت زیادی در انتخاب پزشک دارد. دقت داشته باشید که پزشک متخصص زیبایی برای انجام درمان های پیچیده ای مثل تزریق چربی به سینه باید حداقل 6 سال سابقه کار و طبابت داشته باشد
قبل از انجام درمان ، بررسی ها و ارزیابی های لازم را انجام دهد.
حتما و حتما از دانشکده پزشکی و در حیطه ی زیبایی فارغ التحصیل شده باشد
دوره تخصص را در حیطه ی زیبایی گرفته باشد.
شهرت و اعتبار خوبی در زمینه انجام عملیات های مشابه داشته باشد.

نکته ی خیلی مهم : در کمال تاسف برخی مواقع دیده شده که پزشکانی اقدام به انجام تزریق چربی می کنند که هیچ گونه تخصصی راجع به انجام این کار ندارند. توصیه می کنیم که در وهله ی اول حتما سراغ مدرک نظام پزشکی متخصص خود را بگیرید.
بهترین دکتر تزریق چربی به سینه در اصفهان
بهترین دکتر تزریق چربی به سینه در اصفهان

خیلی از افرادی که در شبکه های مجازی و اینستاگرام می بینید که چهره وحشتناکی با تزریق ژل و چربی برای خود درست کرده اند، عموما زیر دست همین پزشکان قلابی بوده اند وگرنه هیچ پزشکی متخصص زیبایی حاضر به انجام چنین عملیات هایی نیست!

تزریق چربی چگونه انجام می شود؟

برای سالیان دراز آرزوی خیلی از زنان این بود که بتوانند چربی ها را از یک قسمت بدن خود به جای دیگری منتقل کنند.در حال حاضر این مسئله دیگر آرزو نیست و با استفاده از تزریق چربی کاملا ممکن است.
هم می توان چربی ها را تزریق کرد و هم برای افزایش سایز سینه می توان عملیات های دیگری مثل تزریق ژل یا کاشت پروتز را انجام داد. برخی ها ترجیح می دهند که به همراه کاشت سینه، عملیات تزریق چربی هم انجام دهند تا شکل و فرم بهترین برای سینه های خود به دست آورند.
این عملیات معمولا این گونه انجام می شود که چربی ها را از یک بخش بدن بیرون می کشند( با استفاده از عملیات ساکشن) و بعد از آن چربی ها را فرآوری می کند و با سالین می شویند.سپس به سینه ها یا هر نقطه ی دیگری از بدن تزریق می کنند.
این تکنیک معمولا نتیجه ای نرم تر، طبیعی تر و راحت تر از کاشت پروتز خواهد داشت.
البته پزشکتان باید تشخیص دهد که آیا این عملیات برای شما مناسب است یا خیر! خیلی ها نمی توانند چنین درمانی را انجام دهند چرا که محل اهدا کننده چربی در بدن خود ندارند. به خاطر داشته باشید که برای انجام این عملیات باید مقدار مشخصی چربی در بدن خود داشته باشید.
بیشتر مواقع این چربی ها از ناحیه شکم، پهلوها، ران و ساق پا برداشته می شود.

چه انتظاری باید از تزریق چربی به سینه داشته باشید ؟

در روز انجام درمان، پزشکتان نواحی مورد نظر که از آن جا چربی برداشته و سپس تزریق می شود را مشخص می کند.بسته به این که آیا در همان زمان عملیات دیگری هم روی شما انجام می شود یا خیر، پزشک یک نوع خاص از بی حسی را برایتان تزریق خواهد کرد.
برای این که ریسک خونریزی را پایین آورد، نوعی مایع به محل اهدا کننده تزریق می کنند تا سلول های چربی را راحت تر بیرون بکشند!
بعد از آن نوعی دستگاه را به کار می برند تا چربی ها را ساکشن کند. به محضی که چربی ها بیرون کشیده شده اند، باید آن ها را ایزوله، تمیز و برای تزریق آماده کرد.
در نهایت با استفاده از چند تزریق ، چربی ها را به سینه تزریق می کنند تا به نتیجه ی دلخواه دست پیدا کنید.

بهبود بعد از تزریق چربی به سینه

بعد از درمان، برای این که میزان تورم را کاهش دهند و هم چنین دوره ی بهبود را تسریع ببخشند، محل تزریق را با بانداژ محافظت می کنند.
معمولا می توانید در همان روز عملیات به خانه ی خود برگردید ولی حتما دستورالعمل های پزشک خود را رعایت کنید.

بهبود بعد از تزریق چربی به سینه
بهبود بعد از تزریق چربی به سینه

بعد از بازگشت به خانه، باید حواستان به مصرف داروهایی باشید که پزشک برای درد و عفونت تجویز کرده! حتما سر وقت داروهایتان را مصرف کنید.
احتمالا پزشکتان به شما توصیه خواهد کرد که در دوره ی بهبود، به خودتان استراحت دهید و کار سنگینی انجام ندهید.گرچه درد در همان هفته ی اول به طور کامل از بین خواهد رفت اما ممکن است هم چنان دچار قرمزی، تورم و التهاب در محل درمان باشید.
در نهایت بار دیگر توصیه می کنیم که حتما به توصیه های پزشک خود در این باره اعتماد کنید!
بهترین پزشکان متخصص زیبایی اصفهان در خدمت شما هستند!

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع علمی مقاله 1

منبع علمی مقاله 2

3.7 3 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments