هزینه تزریق چربی در کرمانشاه

بهترین هزینه تزریق چربی در کرمانشاه : به جیبتان فشار نیاورید!

هزینه تزریق چربی در کرمانشاه

هزینه تزریق چربی در کرمانشاه

گرچه اسم چربی های بدن بد در رفته است اما وجود چربی ها در برخی نقاط لازم و ضروری است. به عنوان مثال فرض کنید که گونه هایتان چربی نداشت یا سینه و باسنتان خالی از هرگونه چربی می شد!!
آن وقت شاید به این نتیجه برسید که چربی ها همیشه هم بد نیستند.متعجب خواهید شد اگر به شما بگویم که چه تعداد افرادی وجود دارند که به دنبال راه هایی مثل تزریق چربی و فیلر به برخی نقاط خاص صورت و بدن خود هستند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

هزینه تزریق چربی در کرمانشاه
هزینه تزریق چربی در کرمانشاه

در هر صورت به قدری این پروسیجر زیبایی همه گیر و رایج شده است که افراد زیادی در سرتاسر کشور به دنبال یافتن پزشکی ماهر و خبره در انجام این عملیات می باشند.

به همین خاطر مجموعه ی بزرگ و معتبر تهران اسکین ، افتخار دارد که برای کرمانشاهی های عزیز مرکزی را معرفی کند که علاوه بر مهارت بالای پزشکانش ، بهترین قیمت و هزینه ها را نیز به شما معرفی کند.

مرکز زیبایی و کلینیک پوست کرمانشاه ، افتخار دارد که بهترین خدمات تزریق چربی به صورت ، باسن و سینه را برای شما عزیزان ارائه کند. قیمت های این مرکز با توجه به فاکتورهای متعددی تعیین می شود اما می توانید اطمینان حاصل نمایید که تعرفه های ما ،بسیار به صرفه و مناسب خواهد بود.شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از همکاران ما در مرکز کرمانشاه اینجا را کلیک کنید.

بهترین دکتر تزریق چربی در کرمانشاه

گرچه توصیه ی ما به شما این است که به مرکز مورد تایید تهران اسکین در کرمانشاه سری بزنید و زحمت جستجو را برای خود کوتاه کنید اما در ادامه به برخی از فاکتورهای مهمی که در انتخاب یک دکتر تزریق چربی نقشی حیاتی دارند ، اشاره خواهیم کرد :

بهترین دکتر تزریق چربی در کرمانشاه
بهترین دکتر تزریق چربی در کرمانشاه

اول از همه دقت داشته باشید که پزشکتان حتما متخصص زیبایی باشد. مراجعه به پزشکان عمومی یا متخصصین دیگر را فراموش کنید. چرا که تنها یک پزشک زیبایی و درماتولوژیست است که ساختارهای بدن و چربی ها را به خوبی می شناسد و می تواند بهترین تصمیم را بگیرد.

نکته ی دیگر این است که پزشکتان باید بداند که دقیقا از کدام ناحیه بهتر است چربی ها را بردارد. همان گونه که در مقاله های پیشین گفتیم برای این پروسیجر باید محل اهدا کننده ی چربی در ابتدا مشخص شود ( دونر ). سپس چربی ها برای تزریق در محل مربوطه آماده شوند.

خیلی از بیمارانی که به مراکز ما در سرتاسر کشور مراجعه می کنند، چنین می گویند که پزشکان قبلی شان بدون توجه به حجم چربی های موجود در محل اهدا کننده ، پروسیجر را پیش برده اند و همین مسئله منجر به بروز عوارض جانبی جدی برای آن ها شده!
از رایج ترین نواحی اهدا کننده ی چربی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • چربی های شکم و پهلو
  • چربی های باسن
  • چربی ران ها
  • چربی ساق پا

هزینه تزریق چربی به چانه

همان گونه که گفتیم چربی ها را می توان در هر نقطه از بدن تزریق کرد.اما یکی از محبوب ترین نواحی ، تزریق چربی به صورت است. هر چه سن ما افزایش پیدا می کند ، چربی های صورتمان رو به تحلیل رفته و حجم و برجستگی خود را از دست می دهند.

هزینه تزریق چربی به چانه
هزینه تزریق چربی به چانه

نواحی ای مثل گونه ها ، چانه ، لب ها و زیر چشم به تزریق چربی احتیاج خواهند داشت. عموما برای اصلاح فرم چانه از این روش استفاده می شود.

حتما شما هم افرادی را دیده اید که چانه های عقب رفته دارند و این تاثیری منفی بر ساختار کلی صورتشان گذاشته است. اگر نمی خواهید که از فیلرهایی مثل ژوویدرم استفاده کنید ، تزریق چربی آلترناتیو خوبی خواهد بود.

اما هزینه ی این کار نیز به برخی عوامل بستگی دارد :

مهم ترین نکته احتمالا تخصص و مهارت پزشکتان خواهد بود. اگر قیمت های خیلی پایینی توسط مرکز مربوطه به شما پیشنهاد شد ، احتمالاً باید شاخک های خود را حساس کنید. چرا که ممکن است پزشکتان به خاطر عدم مهارت و تازه کار بودن این قیمت را به شما پیشنهاد کند.

نکته ی مهم بعدی ، محل تزریق و بزرگی آن خواهد بود. قطعا هرچه قدر که میزان چربی ها بیشتر باشد و ناحیه ی دریافت کننده بزرگ تر ، بر روی هزینه های مربوطه تاثیر خواهد گذاشت.

عموما قیمت تزریق چربی برای چانه ارزان تر از نقاطی مثل باسن و سینه خواهد بود.

هزینه عمل تزریق چربی به سینه

در ابتدای متن هم گفتیم که تزریق چربی را می توان در نقاط متعددی از بدن انجام داد. یکی از مهم ترین نواحی بدن که شاید نیاز به تزریق چربی داشته باشد ، سینه هاست!
سینه های کوچک می تواند تاثیر منفی زیادی بر روی اعتماد به نفس بانوان عزیز داشته باشد. به هر حال این مسئله یکی از نقاط تمایز میان زنان و مردان است و زنانی که سینه های کوچکی دارند ، احساس می کنند به اندازه ی کافی زنانگی ندارند.حجم و برجستگی باسن هم همین تاثیر را می گذارد

هزینه عمل تزریق چربی به سینه
هزینه عمل تزریق چربی به سینه

اما تزریق چربی می تواند به خوبی این معضل را برطرف کند. به خاطر داشته باشید که تزریق چربی یک نوع جراحی نیست.بلکه به روش زیر انجام می شود :

در روز موعود ، پزشکتان برشی کوچک روی محل اهدا کننده ایجاد می کند ( عموماً شکم ، باسن یا پهلوها) و سپس به اندازه ی مورد نظر چربی ها را از آن ناحیه بیرون می کشد. برعکس روش لیپوساکشن قدیمی ، میزان چربی برداشت شده خیلی کم است و هیچ گونه اثرات طولانی مدتی بر روی ظاهر محل اهدا کننده نخواهد داشت.

چربی برداشته شده در یک نوع سانتریفیوژ فرآوری خواهند شد تا ناخالصی ها و مواد مختلف آن جدا شوند.این مسئله باعث می شود که چربی مربوطه بالاترین میزان از کیفیت را داشته باشد.

بعد از آن از طریق نوعی کانولا ، چربی های آماده شده به نقطه ی مورد نظر تزریق می شوند.

برخی پزشکان ممکن است این پروسیجر را در طول 2 روز انجام دهند : در روز اول چربی ها را به طریق گفته شده برمی داند و سپس فریز می کنند و سپس در روز بعد عملیات تزریق را انجام می دهند. البته لازم به ذکر است که ترجیح بر این خواهد بود که کل عملیات در یک جلسه انجام شود.

نکته ی خیلی مهم : هر دو مرحله ی درمانی کاملا بدون درد هستند و برای انجام آن ها از بی حسی موضعی استفاده می شود.

هزینه ی مربوط به آن نیز همان گونه که گفتیم به میزان چربی ها و مهارت پزشکتان بستگی خواهد داشت.

تزریق چربی ارزان در کرمانشاه

اگر چه گفتیم که تزریق چربی ارزان می تواند برخی مواقع منجر به بروز فاجعه شود اما در صورتی که مرکزی معتبر را انتخاب نمایید این مشکلات گریبان شما را نخواهد گرفت. در مرکز زیبایی کرمانشاه تلاش داریم که همواره قیمت هایی مناسب و به صرفه را ارائه کنیم.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ی تعرفه ی قیمت ها به این صفحه سری بزنید

پیروز و شادکام باشید

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع

3.8 10 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

4 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
Sasan
Sasan
3 years ago

سلام شعبه در کرمانشاه دارید؟لطفا آدرس بدید

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  Sasan

سلام دوست عزیز
در حال حاضر شعبه فعالی در کرمانشاه نداریم.
به محض راه اندازی در سایت اطلاع رسانی می گردد.

سارا
سارا
2 years ago

سلام هزینه تزریق چربی چطوره

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  سارا

سلام دوست عزیز
بستگی به میزان چربی و تعداد ناحیه دارد.
جهت کسب اطلاعات دقیق از طریق صفحه تماس با مراکز، با مرکز مدنظرتان تماس بگیرید.