یک‌ روش جادوئی برای درمان ریزش مو

لیزر تراپی مو در اهواز| با این روش جادویی به جنگ ریزش موهای تان بروید

آیا لیزر تراپی مو به رشد موها کمک می کند؟

اگر موهای شما در حال ریزش است احتمالاً روش‌ های بسیار زیادی را برای جلوگیری از ریزش موهای خود امتحان کرده اید و چه بسا به سراغ داروهای گیاهی برای جلوگیری از ریزش موهای تان رفته باشید. برخی از روش ‌های درمانی می ‌توانند در بهبود رویش موهای شما مفید باشند حال آنکه برخی دیگر با عوارض جانبی همراه هستند یا آن که حاوی ترکیباتی هستند که باعث التهاب پوست سر، خشکی پوست و بروز واکنش آلرژیک می شوند. لیزر تراپی مو در مطب پزشکان و مراکز زیبایی به یک روش محبوب برای کمک به رویش موهای افرادی که دچار ریزش مو شده اند تبدیل شده است.

لیزر تراپی مو برای افرادی که دچار آلوپسی آندروژنتیک هستند بیشتر مورد استفاده قرار می ‌گیرد. در این مقاله قصد داریم به بررسی لیزر تراپی مو در اهواز، و شهرهای زیبای اطراف آن از قبیل دزفول، آبادان، ماهشهر، خرمشهر، اندیمشک، ایذه، بهبهان، شوشتر، مسجد سلیمان و سایر شهرها بپردازیم. با ما همراه باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

علل ریزش مو چیست؟

اگر شما هم دچار ریزش مو شده اید احتمالا این سوال به ذهن تان رسیده است که چرا موهای تان می ریزد؟ دلایل زیادی برای ریزش مو وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از اختلالات غده تیروئید، فاکتورهای ژنتیکی، مصرف برخی داروها، استرس و تروما.

علل ریزش مو
علل ریزش مو

برخی از این مشکلات موقتی هستند و به صورت خود به خود برطرف می شوند اما برخی دیگر پیشرونده هستند و با گذر زمان بدتر خواهد شد. بهترین اقدام برای جلوگیری از ریزش بیشتر موها این است که علت اصلی ریزش آنها مشخص شود. هر چه زودتر به پزشک مراجعه کنید کمک بیشتری به سلامت موهای خود خواهید کرد.

چه موقع باید به پزشک مراجعه کرد؟

به محض آنکه متوجه شدید موهای شما در حال ریزش است و بخش وسیعی از موهای شما از بین رفته باید فوراً به پزشک مراجعه کنید. اکثر افرادی که دچار ریزش مو هستند تا زمانی که نیمی از موهای آنها از بین نرود به پزشک مراجعه نمی کنند. به خاطر داشته باشید فولیکول هایی که از بین رفته اند برای همیشه از بین رفته اند و دیگر امکان احیای آنها وجود ندارد.

اگر شما در مراحل اولیه ریزش موها به پزشک مراجعه کنید پزشک می تواند به کمک روش های مختلف از ریزش بیشتر موهای تان جلوگیری کند و به رشد مجدد موهایی که نازک شده اند کمک نماید و به همین دلیل مراجعه فوری و زود هنگام به پزشک کاملاً ضروری است. هر چه زودتر به داد موهای تان برسید شانس احیا کردن آنها بالاتر خواهد بود.

آلوپسی آندروژنتیک چیست؟

آلوپسی آندروژنتیک یک نوع ریزش موی پیشرونده است که قسمت جلوی سر، فرق سر و موهای دو طرف سر را درگیر می کند. با گذر زمان فولیکول های مو به تولید موهای نازک، روشن و بسیار ضعیف می پردازند. نازک شدن موهای سر در پی فرآیندی که مینیاتوری شدن موها نام دارد رخ می دهد.

در فرآیند مینیاتوری شدن، موهای سالم و طبیعی تحت تاثیر هورمون دی هیدروتستوسترون ضعیف می شوند. این هورمون باعث می شود که چرخه رشد موها کوتاه شود و موهای نازکی به وجود بیایند. با گذر زمان فولیکول های مو که تحت تاثیر این هورمون قرار داشته اند بسته می شوند و به تدریج پوست سر قابل مشاهده خواهد بود.

مینیاتوری شدن موها
مینیاتوری شدن موها

یکی از مزایای لیزر تراپی مو برای شما عزیزانی که ساکن اهواز و شهرهای اطراف آن هستید این است که مینیاتوری شدن موها را از بین می ‌برد و باعث می ‌شود موها دوباره به طور کامل شروع به رشد کنند و موهایی سالم از فولیکول ها به سمت پوست سر رشد نمایند.

لیزر تراپی مو چیست؟

لیزر تراپی مو یک روش درمانی است که برای کمک به رشد مجدد موها مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش بافت های سر انسان در تماس با فوتون ‌ها قرار می ‌گیرند و این انرژی توسط سلول های ضعیف موها جذب خواهد شد. سلول ‌های مو به کمک این انرژی دوباره به موهای سالم تبدیل می شوند و چرخه رشد خود را از سر می ‌گیرند.

لیزر تراپی مو
لیزر تراپی مو

نور حاصل از دستگاه لیزر به تولید انرژی برای سلول های فولیکول مو می ‌پردازد و باعث می ‌شود که این سلول ها عملکرد بهتری داشته باشند و به تولید موهای سالم تر و ضخیم تر بپردازند. به این ترتیب از میزان طاسی سر کاسته می شود و شما دیگر نگران دیده شدن پوست سر خود نخواهید بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص لیزر تراپی مو در اهواز اینجا کلیک کنید

آیا لیزر تراپی مو عوارض دارد؟

این نوع لیزر که برای درمان ریزش موها مورد استفاده قرار می گیرد باعث سوختگی یا بریدگی و آسیب دیدگی پوست نمی ‌شود. بالغ بر ۳۰ سال است که از این روش در اروپا استفاده می شود و تا کنون هیچ گونه عارضه جانبی در ارتباط با استفاده از این روش برای کمک به رویش موها گزارش نشده است.

آیا لیزر تراپی مو واقعا به رویش موها کمک می کند؟

نتایجی که از لیزر تراپی به دست می ‌آید در همه افراد یکسان نیست و ممکن است نتیجه ای که یک فرد از درمان به دست می آورد با نتیجه ای که فرد دیگری به دست می آورد و کاملاً متفاوت باشد. اگر شما تصمیم دارید که برای لیزر درمانی موهای خود اقدام کنید باید به بهترین پزشک اهواز مراجعه نمایید تا اطمینان حاصل کنید که لیزر درمانی مو انتخاب خوبی برای درمان ریزش موهای شما است.

یک‌ روش جادوئی برای درمان ریزش مو
یک‌ روش جادوئی برای درمان ریزش مو

در صورتی که از لیزر درمانی در کنار سایر روش ها استفاده شود بدون شک نتایج بهتری به دست خواهد آمد. به عنوان مثال لیزر تراپی مو در کنار مصرف برخی داروها از قبیل مهارکننده های هورمون دی هیدروتستوسترون از قبیل فیناستراید می ‌تواند به رویش بهتر موها کمک کند. روش های درمانی موضعی از قبیل استفاده از ماینوکسیدل در کنار لیزر تراپی مو می تواند به بهبود نتایج حاصل از درمان کمک کند.

رشد موها تا زمانی ادامه پیدا می کند که روی سر فولیکول ‌های مو وجود داشته باشند. آن دسته از نقاطی که هنوز فولیکول های مو از بین نرفته اند پاسخ بهتری به لیزر تراپی خواهند داد و شما می توانید شاهد رشد بیشتر موهای خود باشید اما آن قسمت از نقاطی که دارای فولیکول های کمتری هستند موهای کمتری را به وجود خواهند آورد پس باید انتظارات شما از درمان واقعی باشد.

نظر پزشکان درباره لیزر تراپی چیست؟

ریزش مو ها فقط مخصوص آقایان نیست و تعدادی از خانم ها نیز به دلایل مختلف دچار ریزش مو می ‌شوند و به دنبال یک راه حل قطعی برای ریزش موهای خود هستند. لیزر تراپی یکی از روش هایی است که برای خانم ها و آقایان به یک اندازه مفید است.

برخی از خانم ‌ها متقاضی خوبی برای کاشت مو نیستند زیرا بانک موی خوبی ندارند به همین دلیل می ‌توانند از یک روش جایگزین که همان لیزر درمانی است برای کمک به بهبود وضعیت موهای خود استفاده کنند. لیزر درمانی به پایدار کردن رشد موها کمک می کند و باعث می شود شما موهایی پر پشت و شاداب داشته باشید. پزشکان از لیزر تراپی به عنوان یک روش جادویی یاد می کنند.

 

جمع آوری مطالب: لیلا عبدالملکی

لینک منبع اول

لینک منبع دوم

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments