تزریق چربی به سینه

تزریق چربی به سینه | بهترین راهکار برای حجم دهی سینه ها | مرکز زیبایی برکه

تزریق چربی به سینه

تزریق چربی به سینه

تزریق چربی یکی از عملیات های رایجی است که امروزه در مراکز زیبایی انجام می شود. در گذشته جراحی بهترین گزینه ی کوچک کردن یا بزرگ کردن پستان ها به حساب می آمد اما امروزه با گسترش فنون و تزریق چربی ، می توان از عوارض جانبی این گونه عمل های زیبایی اجتناب کرد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در عملیات تزریق چربی به سینه ، از لیپوساکشن استفاده می شود تا چربی ها را از دیگر نقاط بدن خارج کرده و به پستان ها تزریق کنند.

تزریق چربی به سینه
تزریق چربی به سینه

این عملیات، گزینه ی بسیار مناسبی برای آن دسته از زنانی است که سینه های کوچکی داشته و سایز طبیعی آن ها را می پسندند.

مزایای تزریق چربی به سینه

  • در این شیوه از چربی های خود بدن استفاده می شود و هیچ گونه مواد خارجی به بدن شما تزریق نخواهد شد. به همین خاطر می توان گفت که کلیه این عملیات کاملا طبیعی و بدون عوارض خواهد بود
  • این شیوه دو مزیت دارد، هم این که نقاط چربی دار بدن شما لاغر تر به نظر خواهند آمد و هم این که پستان ها افزایش حجم خواهند داشت.
  • از هیچ گونه ایمپلنت سیلیکونی استفاده نخواهد شد و چربی از بدن افراد دیگر به دست نخواهد آمد بلکه همه چیز روال طبیعی خود را طی خواهد کرد
  • می توان از بی حسی موضعی استفاده کرد و نیازی به زمان استراحت طولانی مدت نخواهید داشت و می توانید به محل کار خود برگردید.
  • نتایج حاصل از این عملیات دائمی خواهند بود، بر خلاف ایمپلنت که نیاز به جایگزاری مجدد دارد.
  • دوره بهبود آن کم خواهد بود
تزریق چربی به سینه
تزریق چربی به سینه

عملیات تزریق چربی به صورت سرپایی انجام می شود و از مواد بی حسی موضعی در طول این فرآیند استفاده خواهد شد.کل این تزریق تقریبا 1 الی 2 ساعت طول خواهد کشید (بسته به میزان چربی منتقل شده به سینه ها)

در طول این عملیات؛ چربی ها با ملایمت از ناحیه مورد نظر (عموما ران ها،باسن، شکم یا…) برداشته شده و با یک سوزن کوچک هایپودرمیک به اندازه ی محدودی خارج شده و هم چنین مراقبت می شود که به بافت سلولی چربی نیز آسیبی وارد نشود.

بعد از آن  چربی در یک سانتریفیوژ چرخانده می شود تا مایعات اضافی را از بین ببرد و سلول های چربی آسیب دیده برداشته شوند و تنها سلول های چربی نابالغ استفاده خواهند شد . سپس چربی با استفاده از یک سوزن کوچک جداگانه به شکل موضعی یا عمیق  درون عضلات تزریق می شود

تزریق چربی به سینه
تزریق چربی به سینه

چه کسانی کاندیدای مناسبی جهت انجام تزریق چربی هستند ؟

  • غیر سیگاری ها
  • اشخاصی که تمایل به داشتن سینه های بزرگ تر دارند
  • اشخاصی که از سلامت عمومی خوبی برخوردارند
  • زنان غیر باردار و غیر شیرده

دوره بهبود چقدر طول می کشد ؟

ممکن است پس از اتمام عملیات درمانی ، در ناحیه تزریق شده و هم چنین محل اهدا کننده ی چربی اندکی تورم، کبودی و قرمزی داشته باشید.

باید تا جایی که برایتان امکان دارد ، ناحیه تزریق شده و اهدا کننده چربی را برای چند روز اول پس از درمان ، استیلیزه و تمیز نگه دارید تا به چربی ها فرصت مناسبی داده باشید که خود را با ناحیه جدید تطبیق بدهند.

از انجام هرگونه ورزش سنگین و فعالیت های پرفشار تا دو هفته اجتناب کنید و این مسئله به میزان چربی تزریق شده بستگی خواهد داشت.

تزریق چربی به سینه
تزریق چربی به سینه

در صورتی که برای انجام این عملیات انتقال چربی مناسب نباشید ، شاید بهتر باشد که با پزشک متخصص زیبایی مشورت کرده و عملیات لیفت پستان را انجام دهید.

به خاطر داشته باشید که بهترین کار این است که همیشه توصیه های پزشک خود را جدی بگیرید و از تزریق بی رویه چربی خودداری نمایید.چرا که ممکن است دچار عوارض جانبی ناگواری شوید که برای همیشه سینه های شما را دچار مشکل کنند.

بهترین دکتر تزریق چربی به سینه

مرکز زیبایی برکه با در اختیار داشتن بهترین متخصصین زیبایی افتخار دارد که کلیه خدمات تزریق چربی به سینه را برای شما عزیزان ارائه کند. قیمت های منحصر به فرد و امکانات فوق العاده ، این مرکز را به یکی از بهترین مراکز زیبایی تهران تبدیل کرده است. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

آیا تزریق چربی خطرناک است

افراد بسیاری به هنگام تزریق چربی نگران این هستند که آیا این عملیات برای آن ها مضر است یا خیر ؟! آیا می توانند نسبت به نتایج حاصل از این عملیات اطمینان داشته باشند ؟ چه خطراتی ممکن است گریبان گیر آن ها شود ؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که تزریق چربی یکی از بی خطرترین کارهای زیبایی است چرا که از چربی های خود بدن برای حجم دهی استفاده می کند و نسبت به دیگر روش ها مانند جراحی و تزریق فیلر عوارض جانبی کمتری خواهد داشت. اما با تمام این تفاصیل باز هم باید در نظر داشته باشید که انجام ناشیانه این عملیات زیبایی و اطمینان به مراکز غیر معتبر می تواند موجب بروز برخی مشکلات شود. به همین خاطر توصیه اکید داریم که بهترین انتخاب ممکن را برای انجام تزریق چربی داشته باشید و همیشه مراقب تبلیغات سوء این گونه مراکز باشید.

تزریق چربی به سینه
تزریق چربی به سینه

در ادامه به برخی عوارض جانبی اشاره می کنیم که با انتخاب یک پزشک غیر متخصص ممکن است برای شما پیش آید :

  • بروز کیست ها
  • عفونت در ناحیه تزریق شده و اهدا کننده چربی
  • تجمع توده های چربی
  • نکروسیز ( مرگ سلول های چربی )
  • احتمال این که برخی چربی های منتقل شده ، ناحیه مورد نظر را ترک کنند

در نهایت این که تمام عوارض جانبی ای که در بالا به آن ها اشاره کردیم ، نادر هستند اما همیشه باید تمام جوانب را در نظر بگیرید.

تزریق چربی به سینه تهران

مرکز زیبایی برکه ، تلاش دارد تا از بهترین امکانات برای انجام چنین عملیات های زیبایی استفاده کند. کلیه تجهیزات استفاده شده در این مرکز برای تزریق چربی یک بار مصرف بوده و به همین خاطر خطر ابتلا به بیماری های ویروسی و هم چنین عفونت را بسیار کاهش داده است.

تزریق چربی به سینه
تزریق چربی به سینه

علاوه بر این جلسه ی مشاوره نیز برای شما عزیزان برگزار می شود که در طول آن می توانید هرگونه سوالی که درباره پروسه ی تزریق چربی به سینه را داشتید از پزشک متخصص این مجموعه بپرسید.

پس همین امروز با ما تماس گرفته و نوبت خود را دریافت کنید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments