تجربه ی لیزر

تجربه ی لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر اسکلپیون | بهترین مرکز لیزر در تهران

تجربه ی لیزر موهای زائد

تجربه ی لیزر موهای زائد

جالب است بدانید که با همه ی ایمنی و بی خطر بودن لیزر، در کنار نتایج فوق العاده ای که اساسا باید داشته باشد، افراد زیادی را می بینیم که تجربه ی ناموفقی از لیزر داشته اند!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

امکان اینکه یک تجربه ی ناموفق از لیزر داشته باشید اتفاقا بسیار زیاد است. هرچند موفق یا ناموفق بودن تجارب لیزر به عوامل متعددی بستگی دارد، اما در نهایت فقط و فقط به یک موضوع برمی گردد. انتخاب مرکز لیزر.تجربه ی لیزر موهای زائد

خیلی ها هستند که لیزر را در سالن های آرایشی انجام می دهند. یعنی زیر دست اوپراتور غیر متخصص. البته بسیاری از مراکز درمانی هم هستند که با همه ی امکانات پزشکی باز هم نمی توانند تجربه ی موفقی از لیزر موهای زائد را برای مراجعینشان رقم بزنند.

تجربه ی لیزر
تجربه ی لیزر

کیفیت درمان لیزر موهای زائد به دو عامل اصلی بستگی دارد:تجربه ی لیزر موهای زائد

  • دستگاه لیزر مورد استفاده
  • تکنسین انجام لیزر

اگر تجربه ی شما از لیزر موهای زائد با دستگاه های قدیمی رقم بخورد، احتمالا درد زیادی را در حین انجام آن تجربه خواهید. در عین اینکه عوارض جانبی مانند سوختگی هم شما راحت نخواهند گذاشت. اما مهمتر از همه این است که بعد از تحمل همه ی سختی ها، پس از مدتی موهای زائد دوباره در ناحیه ی لیزر شده رشد خواهند کرد. یعنی پایداری اثر درمان اصلا آنطور که باید دائمی و همیشگی باشد، نیست.

این اتفاقات الزاما ناشی از استفاده ی از دستگاه های قدیمی لیزر نیست. بلکه اگر تکنسینی که لیزر را برای شما انجام می دهد هم تخصص، مهارت و تجربه ی کافی نداشته باشد، باز هم احتمال بروز همه ی مشکلات ذکر شده وجود خواهد داشت.

به همین خاطر بسیار مهم است که مرکز با کیفیتی را برای تجربه ی لیزر موهای زائد انتخاب کنید. تا علاوه بر دوری از همه ی معضلات بالا، از نتایج واقعا مثبت با اثر پایدار لیزر برای رفع موهای زائد به خوبی بهره مند شوید.

علاوه بر آن، قیمت لیزر هم اهمییت زیادی دارد. سعی کنید مرکزی را انتخاب کنید که به نسبت خدمات خوبش، قیمت مناسبی را هم به شما پیشنهاد کند.

در ادامه ی مقاله همراه ما باشید تا بیشتر با مواردی که کیفیت درمان لیزر موهای زائد را تضمین می کنند آشنا شوید.

تجربه ی لیزر
تجربه ی لیزر

تجربیات لیزر بیکینی

بهتر است در همین ابتدا با شما شفاف صحبت کنیم. مطلبی که در زیر می بینید اصلا و ابدا نوشته ی ما نیست و قصد تبلیغ از آن را نداریم، بلکه نظر یکی از مراجعین عزیز است که قبلا به مرکز ما مراجعه کرده:

فارغ از اینکه تجربه ی ناموفق این مراجعه کننده ی عزیز در کدام مرکز رقم خورده، باید در ابتدا به شما بگوییم که IPL با لیزر فرق دارد. Ipl یکی از روش های قدیمی و منسوخ در از بین بردن همیشگی موهای زائد است که علاوه بر درد زیاد، تاثیر چندانی هم ندارد.

اگر مرکز یا پزشکی به شما گفت که باید قبل از لیزر حتما ipl  بکنید، بدانید که هرگز حرف درستی نمی زند. ضمنا همه ی جلسات لیزر باید با یک دستگاه مشابه انجام شوند. اینکه بخشی از آن با یک دستگاه، و بخش دیگر با دستگاهی دیگر صورت پذیرد، ابدا کار درستی نیست.

چنین مواردی که این مراجعه کننده با آنها رو به رو شده، مشخصا عامل اصلی تجربه ی ناموفق او از لیزر در آن مرکز بوده اند.

بهداشت در لیزر موهای زائد

یک مرکز معتبر لیزر، اولا یک تکنسین خوب دارد، و ثانیا جدای از اینکه همه ی جلسات را با بهترین دستگاه های لیزر انجام می دهد، نکات بهداشتی لازم را نیز رعایت می کند. مثلا به این نظر از یکی دیگر از مراجعه کنندگان ما دقت کنید:

دستی یا تفنگی لیزر، دستگاهی است که بر سطح پوست کشیده می شود. یکبار مصرف هم نیست، یعنی قابل تعویض نمی باشد. اگر روی این دستگاه برای هر نفر سلفون کشیده نشده باشد، به معنی آن است که دستگاه قبل از اینکه به پوست شما کشیده شود، با پوست نفر قبلی تماس داشته. به همین خاطر ممکن است عامل اننقال کثیفی و حتی بیماری های پوستی بشود.چراکه هر روز به پوست بدن افراد زیادی برخورد می کند.

به همین خاطر مهم است که حتما پیش از شروع لیزر هر نفر، روی دستگاه سلفون بهداشتی کشیده شود.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

اگر به مرکز لیزر ما مراجعه کنید، می بینید که پیش از شروع لیزر در مورد شرایط خاص سلامتی شما ازتان سوال خواهد شد. در مورد بیماری هایی که دارید یا داشته اید و حساسیت هایی که درگیرشان هستید. دانستن سابقه ی پزشکی مراجعه کننده کمک می کند تا تکنسین بتواند تنظیم دقیقتری را روی دستگاه لیزر انجام دهد.تجربه ی لیزر موهای زائد

علاوه بر اینکه ما در مرکز لیزر برکه تمام تلاش خود را می کنیم تا محیطی کاملا سالم و بهداشتی، و در عین حال دوستانه و صمیمی برای شما به ارمغان بیاوریم تا کمترین نارضایتی از تجربه ی لیزر موهای زائد برای شما پیش نیاید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران
بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

جالب است که بسیاری از مراجعه کنندگان ما افرادی هستند که تجربه ی لیزر در مرکزی دیگر را دارند، اما ترجیح داده اند برای دریافت نتایج موثر مرکز برکه را انتخاب نمایند. این انتخاب دلیل دارد چراکه :تجربه ی لیزر موهای زائد

مرکز لیزر برکه در شمال تهران با کادری مجرب از تکنسین های متخصص و با تجربه، با مجهز بودن به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا، یکی از با کیفیت ترین و معتبر ترین مراکز برای انجام لیزر موهای زائد است. قیمت ها و تخفیف های استثنایی برکه آن را به مرکزی به صرفه نیز تبدیل کرده است. شما هم اکنون می توانید برای آشنایی با لیست قیمت ها و همچنین گرفتن تماس برای اخذ نوبت، به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

لیزر موهای زائد در دوران بارداری

تصور عموم مردم از لیزر موهای زائد، بیشتر شبیه فیلم های علمی-تخیلی است. بیشتر مردم فکر می کنند لیزر مانند اشعه ی ایکس یک اشعه ی نامرئی است که از بدن عبور می کند. در حالی که اصلا اینطور نیست. لیزر یک اشعه ی قدرتمند حرارتی است که به شدت قابل کنترل است.

اشعه ی مورد استفاده در درمان لیزر موهای زائد، برد مشخص و قابل اندازه گیری دارد، در عین اینکه شدتش فقط در حد سوزاندن ریشه ی مو است، نه بیشتر. به همین خاطر هرگز آنطور که تصورش را می کنید نمی تواند به شما آسیبی برساند.

اما از آنجایی که در دوران بارداری فعالیت های شیمیایی بدن مادر مدام در حال تغییر است و واکنشش به شرایط مختلف، هر بار با دفعه ی قبلی فرق می کند، توصیه می شود در دوران بارداری لیزر موهای زائد انجام نگردد.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی لیزر موهای زائد در دوران بارداری را مطالعه کنید.
لیزر موهای زائد در دوران بارداری
لیزر موهای زائد در دوران بارداری

مترجم : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments