بهترین کرم مرطوب کننده برای خشکی پوست

معرفی بهترین کرم مرطوب کننده در سال 2018 برای پوست های خشک

خشکی پوست

یک مرطوب کننده خوب و با کیفیت باید قادر باشد خشکی پوست، خارش و تحریک و سوزش را تسکین بخشد. اما با وجود این همه محصولات فراوانی که در بازار به چشم می خورد، چطور می توان مناسب ترین کرم مرطوب کننده را برای خود انتخاب کرد؟! این موضوع به اولویت های شخصی ما نیز بستگی دارد. چنانچه اکنون در حال مطالعه این مطلب هستید، احتمالا شما نیز در انتخاب یک مرطوب کننده مناسب با مشکل مواجه شده اید. در ادامه، ما به معرفی 10 مورد از بهترین کرم های مرطوب کننده برای پوست های خشک پرداخته ایم و به طور کامل شرح داده ایم که چگونه یک مرطوب کننده مناسب را برای خود انتخاب کنید.

چگونه خارش و خشكي پوست را از بين ببريم؟

 

10 مورد از بهترین کرم های مرطوب کننده برای پوست های خشک:

1- کرم مرطوب کننده شب Andalou Naturals مخصوص پوست های خشک

کرم مخصوص پوست های خشک
کرم مرطوب کننده Andalou Naturals

این کرم شب که محصولی از Andalou Naturals است، با برخورداری از عصاره هویج و ویتامین C، بر روی بازسازی سلول های سطح پوست تمرکز دارد. این کرم به راحتی جذب پوست تان می شود و در طول شب به احیا و بازسازی پوست صورت می پردازد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

2- کرم مرطوب کننده Nivea Soft

Nivea Soft
کرم مرطوب کننده نیوا سافت

دومین کرم در فهرست بهترین مرطوب کننده ها، نیوآ سافت قرار دارد. این کرم نیوآ حاوی ویتامین E و روغن جوجوبا می باشد. به محض استفاده، این کرم به سرعت جذب پوست تان شده و بدون کوچک ترین اثر چربی به جای مانده، پوست را آبرسانی می کند.

 

3- کرم شب احیا کننده The Body Shop Oils of Life

کرم مرطوب کننده
کرم The Body Shop Oils of Life

این کرم مرطوب کننده به دلیل دارا بودن چندین روغن طبیعی در ترکیبات خود، به عنوان یک کرم شب بسیار موثر در نظر گرفته می شود. این کرم، بدن را آبرسانی می کند، اما به هیچ وجه سنگینی روی پوست ایجاد نمی کند.

 

4- بالم مرطوب کننده صورت Kiehl’s

مرطوب کننده صورت Kiehl’s

این بالم بدون عطر به گونه ای فرموله شده است که در برابر هوای سرد و خشک مقاومت بالایی داشته باشد. غلظت بالای این مرطوب کننده موجب تغذیه رسانی عمقی پوست های شدیدا خشک می شود.

 

5- کرم مرطوب کننده Eucerin مخصوص پوست های خشک

کرم اوره
کرم مرطوب کننده اوسرین

اوسرین، یک کرم مرطوب کننده تغذیه رسان، حاوی 5 درصد اوره است که به موجب آن پوست بازسازی شده و رطوبت به آن باز گردد. بر اساس مطالعات انجام شده، مرطوب کننده های حاوی اوره، با افزایش میزان جذب آب، موجب کاهش از دست دادن رطوبت پوست می شوند.

 

6- کرم آبرسان Avene

مرطوب کننده
کرم آبرسان آون

این مرطوب کننده غلیظ و کرمی آون، یکی از محبوب ترین محصولات آرایشی بهداشتی و دارویی فرانسه محسوب می شود. این کرم، علاوه بر آبرسانی فوق العاده، رطوبت را بر روی پوست تثبیت می کند. خواص تسکین دهنده کرم آون نیز پوست را بازسازی کرده و رطوبت را در آن متعادل می سازد.

 

7- مرطوب کننده دست و صورت St. Ives

مرطوب کننده دست و صورت سنت ایوز
مرطوب کننده دست و صورت St. Ives

این کرم مرطوب کننده، سرشار از کلاژن، الاستین و روغن دانه گلرنگ است؛ از این رو برای پوست تان نرمی و لطافت به ارمغان می آورد و پوست خشک شما را ترمیم و بازسازی می کند. غلظت متوسط کرم سنت ایوز موجب شده که انتخاب مناسبی برای استفاده در روز و شب باشد.

 

8- مرطوب کننده Weleda Skin Food

Weleda
مرطوب کننده ولدا

همانطور که از نامش پیداست، این کرم در حقیقت غذای پوست است. شما می توانید کرم ولدا  را در هر نقطه ای از پوست که احساس می کنید به توجه بیشتری نیاز دارد، استفاده کنید. این کرم با استفاده از عصاره گیاهان مختلف فرموله شده است. به همین دلیل برای بهبود و ارتقای پوست خشک و خشن بسیار مناسب می باشد.

 

9- کرم مرطوب کننده CeraVe

کرم CeraVe
کرم مرطوب کننده CeraVe

CeraVe، مرطوب کننده ای است که در حقیقت پوست را تغذیه رسانی و احیا می کند. این کرم که توسط متخصصین پوست بسیار توصیه شده است، حاوی سرامید هایی است که به حفظ رطوبت در پوست کمک می کنند و مانع از اثربخشی تاثیرات محیطی بر پوست می شوند. این کرم همچنین به افرادی که از خشکی پوست ناشی از پسوریازیس و اگزما رنج می برند نیز شدیدا توصیه می شود.

 

10- لوسیون مرطوب کننده Dermasil Labs مخصوص خشکی پوست

مرطوب کننده
لوسیون درماسیل لبز

این لوسیون بدون عطر ساخته شده است و درمان منحصر به فردی برای خشکی پوست شدید محسوب می شود. برای از بین بردن خارش، تحریک و سوزش ناشی از پسوریازیس و اگزما نیز می توانید از لوسیون درماسیل لبز استفاده کنید.

آیا مرطوب کننده ها می توانند از بروز چروک های پوستی جلوگیری کنند؟

شاد و سلامت باشید.

 

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع خارجی برای مطالعه بیشتر

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments