بهترین مرکز کاشت مو در تهران: مراکز تهران اسکین

بهترین مرکز کاشت مو در تهران، دکتر خوب برای کاشت مو و جدیدترین روش کاشت مو؟

و

بهترین مرکز کاشت مو در تهران

 

بهترین مرکز کاشت مو در تهران: مراکز تهران اسکین

سلام و درخت زندگی تان پر برگ و بار

آسانترین راه برای داشتن موهای پرپشت و بلند کدام است؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

از اول تاریخ زندگی بشر تاکنون، ریزش مو به علل بیماری، زخم عفونی، و طاسی هورمونی (آندروژنی) یک دردسر بزرگ بوده.  هفتاد سال پیش، اولین بار ژاپنی ها بودند که علم پیوند مو به روش استخراج واحدهای فولیکولی (برداشت سلول های ریشه مو=لوله های تولید کننده رنگدانه مو) را به آمریکا و اروپا انتقال دادند. آن روزها، روش های پیوند مو به اندازه امروز پیشرفته نبودند و باید از آزمون و خطا می گذشتند تا بالاخره بی عارضه ترینشان انتخاب می شدند.

در کاشت مو یک چیز از قدیم تاکنون ثابت مانده: برداشت تار یا فولیکول مو از منطقه ی اهداکننده (اغلب از پشت سر= بانک مو که به ریزش مقاوم است) و انتقال آن به منطقه ی دریافت کننده. برای مثال، از پشت سر به جلوی سر، به مژه ها، به ابروها، سینه، و غیره.

 در روش های سنتی کاشت مو بهترین نتایج و شانس برای آن هایی بود که موی نازک یا خاکستری رنگ داشتند (برعکسِ لیزر موهای زائد: البته پیش از اختراع لیزر فوق پیشرفته اسکلپیون مدیواستار). اما در روش های جدید کاشت مو، موهای سیاه و ضخیم و پوست رنگ پریده (خالی از مو) نیز شانس زیادی برای پرپشت شدن دارند.

جدیدترین روش کاشت مو SUT در جهان

کاشت مو و رفع کم پشتی مو

روش SUT امکان کاشت تقریبا 14000 تار مو را در یک جلسه فراهم می کند.

نکته: فریب تبلیغات کاشت بیش از 14000 تار مو در یک جلسه را نخورید. به لحاظ علمی-پزشکی نیز این مقدار کاشت در یک جلسه ممکن نیست.

حداقل عوارض خونریزی، درد و سریع ترین زمان بهبودی از مزایای روش غیرجراحی SUT می باشند. برداشت و پیوند گرافت ها توسط دستگاه (نه به صورت دستی) انجام می شود.

نکته: فراموش نکنیم که هنوز برخی روش های سنتی یا دستیِ کاشت مو نتایج خیلی خوبی دارند. البته میزان دقت و مهارت پزشک است که درصد جوابدهی را در کاشت مو بالاتر یا پایین تر می برد.

 روش های کاشت مو FUTو FIT

روش FUT در کاشت مو

روش FUT ( جزو مطمئن ترین روش های کاشت مو اما از نوع تهاجمی) نوعی برداشت نواری نازک از واحدهای فولیکولی مو از پوست پشت سر است.هر واحد فولیکولی شامل غدد چربی، اعصاب، یک عضله باریک، و تعدادی موی فوق باریک خاص است. این ترکیب برای پیوند و جان گرفتن موی تازه در محل فاقد مو (سایت دریافت کننده) لازم است.

این روش جدید نوعی تقلید از الگوی طبیعی رشد موهاست. هر گرافت FUT حاوی 7000 تا 9000 تار موست.

روش غیرجراحی FIT در کاشت مو

روش FIT کنونی نسخه جدیدتری دارد. قبلا جراحی طولانی، بی هوشی، درد و خونریزی و نقاهت بلند مدت از عوارض این روش بودند. اما اکنون، در روش جدید FIT، سوراخ های ایجاد شده در نوار گرافتِ پشت سر آنقدر ظریفند که احتیاجی به بخیه پوست سر نیست. از پانچ ها (نوعی سوزن) بسیار ظریف یک میلی متری (قطر) برای خارج کردن فولیکول های مو استفاده می شود.

نکته: گرافت ها (دسته های تار مو) در روش FIT بسیار شکننده اند. بنابراین، حتما یک پزشک متخصص کاربلد باید این روش را به کار گیرد. دقت در حفاظت از گرافت اهمیت زیادی دارد.

عوارض روش FUT در کاشت مو

ممکن است چند عارضه موقتی را پس از کاشت مو تجربه کنید:

بی حسی، خارش و ناراحتی

ریزش موی ناگهانی که ظرف سه تا شش ماه بعد دوباره موها می رویند.

تورم موضعی و گاهی عفونت (خیلی نادر در صورت عدم مراقبت؛ با مصرف آنتی بیوتیک پیشگیری و رفع می شود)

ایجاد زخم در برش نواری از پوست سر

دوره ی بهبودی شما طول می کشد زیرا روش FUT تهاجمی ست.

تا چهار هفته پس از کاشت مو نباید فعالیت سنگین یا نیمه سنگین داشته باشید.

درمان قطعی ریزش مو قبل از کاشت مو

ریزش موی هر فرد دلایل خاص خودش را دارد.به طور معمول، ریزش مو بین 25 تا 100 تار مو ی شما در روز طبیعی ست. اما بیشتر از آن غیرطبیعی ست که باید درمان شوید.

اگر ریزش مو تدریجی باشد بهتر است سریع به پزشک مراجعه و تا دیر نشده درمان کنیم. درمان ریزش موی ناگهانی خیلی راحت تر از ریزش موی تدریجی ست. پزشک معمولا سوالاتی از شما درباره ی شروع زمان ریزش مو، اینکه در کلیپس جا می شوند یا نه، مصرف داروهایتان، بارداری یا شیردهی، نوع شامپوی مصرفی تان، سبک زندگی و آب و هوای محل سکونت و کارتان، بیماری های پوستی تان و غیره می پرسد. همچنین، پوست سر شما را معاینه می کند.

نکته: روی هر شامپو ترکیبات و مواد سازنده نوشته شده. بسیاری از این ترکیبات برای پوست سر شما ضرر دارند. اگر می خواهید دقیق بدانید که کدام ترکیبات مضر و کدام مفیداند، لینک زیر را کلیک کنید.

لینک لیستی از بدترین و بهترین شامپوهای سر که موجب ریزش مو یا جلوگیری از ریزش مو می شوند؛ کلیک کنید.

اگر می خواهید بدانید چرا ریزش مو اتفاق می افتد،کلیک کنید:

دلایل ریزش مو و درمان ریزش مو در طب سنتی (کلیک)

اگر می خواهید ریزش مویتان قطعی و دایمی درمان شود، مزوتراپی را پیشنهاد می کنم.

لینک مزوتراپی برای درمان ریزش مو

دکتر خوب برای کاشت مو

همچون یک فیلم برتر هالیوودی، در کاشت مو پزشک نقش اول را بازی می کند. خیلی خیلی مهم است که پزشک پوست و موی شما تا چه حد سواد و تجربه درمان ریزش مو، پیوند مو و کاشت مو را داشته باشد. نقش دوم متعلق به روش کاشت موست. یک دکتر خوب کاشت مو با بهترین روش های کاشت مو آشناست و مناسب ترین آن ها را برای شما انتخاب خواهد کرد.

نقش پزشک از این جهت اهمیت دارد که می تواند از قبل مشکلات و عوارض احتمالی کاشت مو را در شما بررسی و پیش بینی کند. کاشت مو هم علم است و هم هنر. یک هنرمند تمام عیار می خواهد نه هر پرمدعای کم سواد در هر مرکز پوست و مویی.

فراموش نکنیم که کار پزشک کاملا متفاوت با خط تولید یک محصول در کارخانه جراحی است! یعنی، پوند موی همه افراد را با یک فرآیند مشابه انجام نمی دهد و از قبل به حساسیت ها و شرایط پزشکی هر شخص اهمیت می دهد. شاید فردی کاندید مناسبی برای کاشت مو نباشد یا شاید مراقبت ها برای هر فرد متفاوت باشد. پزشک خوب تمامی شرایط و تفاوت های بیماران را در نظر می گیرد.

شعارهایی که یک دکتر خوب کاشت مو نمیدهد

دکتر خوب برای کاشت مو شعارهای زیر را نمی دهد:

من چنین و چنانم: “می توام بیش از 14000 تار مو در یک جلسه برای شما کاشت کنم!!!” (کاشت اینقدر تار مو در یک جلسه امکان پذیر نیست). ” رشته دانشگاهی ام تخصص کاشت مو بوده و از آمریکا و اروپا مدرک گرفته ام” (چیزی به نام رشته کاشت مو نداریم، بلکه تخصص پوست و مو و زیبایی داریم). ” دستگاه و روش پیوند موی من انحصاری ست!” (چیزی به نام انحصار یعنی بی وجدانی پزشک!)

فراموش نکنیم که حتی برای اجرای ساده ترین روش های پیوند و کاشت مو، پزشک (جراح و متخصص پوست و مو) باید حداقل دو سال مداوم تجربه کاری داشته باشد. کیفیت گرافت های مو در کاشت مو بسیار پراهمیت است و این کیفیت بدون مهارت پزشک به دست نمی آید.

در سال های اخیر، توقع مردم از پزشکان متخصص خیلی بالا رفته و همین سبب شده برخی پزشکان ادعاهایی فراتر از واقعیت داشته و در اینترنت و فضای مجازی شعارهای معجزه آمیز و فریبنده ای بدهند. بنابراین، بهتر است 1. بیمار سطح توقع خود را برای نتایج کاشت مو متعادل کند و 2. پزشک امید واهی یا خارج از امکان پزشکی ندهد!

جدیدترین روش کاشت مو هم اکنون و در آینده

در حال حاضر بهترین روش کاشت مو استخراج و پیوند واحدهای فولیکولی مو می باشد که به “استاندارد طلایی” معروف است. واحدهای فولیکولی حاوی سلول های بنیادین ریشه مو هستند و زیر میکروسکوپ با دقت دید بالا از هم جداسازی می شوند تا در گرافت های منظم در نقاط خالی پوست سر کشت شوند.

تجویز داروهای فیناسترید کمک زیادی به جلوگیری از ریزش مو کرده. در آینده، محققان روش هایی را ابداع خواهند کرد که به کمک آن ها بتوان ذخایر نامحدودی از بهترین و سالمترین واحدهای فولیکولی مو کلونی شده را تهیه کرد. در آینده نزدیک، به جای جراحی کاشت و پیوند مو، درمان طاسی یا ریزش بیش از حد مو با اصلاح ژنتیکی و شیمیایی (پوست سر و بدن) انجام خواهد شد.

بهترین درمان ریزش مو مردان و زنان قبل از کاشت مو

دوستی دارم که در بانک کار می کند. به من می گفت که موهای بالای پیشانی اش کم شده اند و نمی داند بهترین راه درمان چیست. از زبان کارشناسان مرکز برکه، مزوتراپی برای رفع کم پشتی مو عالی جواب می دهد.

دوست عزیز، اگر ریزش موی شما به مرحله ی طاسی نرسیده، بهترین درمان ریزش مو تزریق PRP و مزوتراپی (گاهی در ترکیب با میکرونیدلینگ)ست. لینکی در ذیل گذاشتم که کامل توضیح داده:

لینک مزوتراپی و پی آر پی برای درمان ریزش مو

مراقبت های قبل و بعد از کاشت مو (کلیک)

کاندید نامناسب کاشت مو: موارد ممنوعه (کلیک)

درمان ریزش مو با آب پیاز قبل از کاشت مو

یکی از بهترین راه های تقویت پیاز مو پیازدرمانی هست. پیازدرمانی برای تقویت باروری هم خیلی جواب داده. پیاز خاصیت ضدعفونی کننده دارد، ضد شوره سر است و می تواند موهای سفید را سیاه کند. ضد التهاب، ضد خارش و ضد سوزش پوست سر است. ترکیبات طبیعی پیاز عبارتند از: کلسیم، گوگرد طبیعی، پتاسیم، منیزیم، کاروتن، آهن و انواع ویتامین های مفید برای پوست است.

حتما می دانید که پروتئین نقش مهمی در جوانسازی پوست و مو دارد. پیاز حاوی پروتئین های مفید برای رشد و تقویت موهاست.

جالبه که بدانید مزوتراپی که جزو جدیدترین روش های تقویت مو هست از همین  الگوی خواص مواد طبیعی برای رشد موها تقلید می کند. به عبارتی، مهمترین ترکیباتی که با سوزن مزوتراپی به زیر پوست در ناحیه رویش مو تزریق می شوند تقلیدی از ترکیبات طبیعی موجود در طبیعت هستند که به خونرسانی به فولیکول ها (سلول های ریشه مو) و تغذیه موها کمک می کنند. تمام روش های جوانسازی پوست و مو، چه مدرن و چه سنتی و خانگی، در جهت تقویت خونرسانی برای رسیدن مواد مغذی به سلول ها عمل می کنند.

فیلم مزوتراپی سر و صورت مکمل کاشت مو

برای دیدن ویدئوهای جالب (سلامت و سرگرمی) پوست و مو و لیزر، مغز و اعصاب و روان، زوج درمانی، س ک س تراپی،… کلیک کنید.

پیش از کاشت مو: ماسک پیاز برای رشد و تقویت موها

شما می توانید مقداری پیاز را با یکی از این سه مورد: دو سه قاشق غذاخوری روغن زیتون یا روغن نارگیل و یا عسل (و مقدار خیلی کمی آب، اگر لازم شد)در یک مخلوط کن یا خردکن له کنید. از این مایع (پس از صافی کردن تفاله پیاز) برای مالش به ریشه و ساقه موهای سرتان استفاده کنید. نیم ساعت بماند و سپس بشویید. یک روز در میان این کار را تکرار کنید. با روغن نارگیل، می توانید یکی دو ساعت روی سر نگه دارید. روغن زیتون گرم است و ممکن است بیش از زمان لازم پوست شما به آن واکنش نشان دهد.

روغن های دیگری را نیز می توانید با پیاز استفاده کنید. البته مراقب واکنش پوست سر شما به هر یک از محلول ها و روغن های طبیعی-سنتی باشید. برای مثال، من یکبار از سیر برای تقویت ابرویم استفاده کردم و پوست ابرویم به شدت تاول زد. پوست هر شخصی واکنش های متفاوتی به مواد نفوذی نشان می دهد. بهتر است از قبل با پزشک مشورت کنید.

نشانی تماس با بهترین مراکز پوست و مو و کاشت مو تهران اسکین (کلیک).

لیست مراکز کاشت مو

برای ارتباط با بهترین مراکز کاشت مو در تهران و شهرستان ها (پزشک مجرب و متخصص، دستگاه مرغوب، تخفیف های واقعی، قیمت های منصفانه و …)، کلیک نمایید.

شادمان باشید و زندگیتان پربرکت

مریم اکبری زاده: دپارتمان پژوهشی مرکز برکه و تهران اسکین

 

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments