دوره لیزر موهای زائد

بهترین مرکز لیزر موهای زائد بیکینی و زیربغل در تهران چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین مرکز لیزر موهای زائد بیکینی در تهران چه ویژگی هایی دارد؟

شایعه ها و حقیقت ها در مورد لیزر موهای زائد | مزایای لیزر موهای زائد نسبت به اپیلاسیون و شیو

سلام دوستان. روز و شب تان به نیکی.

شاید برای بعضی از شما سوال پیش بیاید که آیا لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی یا همان شرمگاهی ضرر دارد؟ آیا در قوانین کشور ما چنین اجازه ای داده شده؟ یا اینکه شرایط مناسب برای لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی (پستان ها، زیر بغل و زیر شکم و تناسلی…) چیست؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در متن زیر به این سوالات پاسخ داده ایم.

موضوع امروز: لیزر موهای زائد بیکینی و زیر بغل: حساسیت ها، عوارض، موارد ممنوعه، بهترین مرکز لیزر؛ حکم لیزر موهای زائد بیکینی در ایران

لیزرموهای زائد بیکینی: شرایط و کاندید مناسب

چند پرسش و پاسخ از مرکز لیزر برکه در تهران در مورد لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی داریم:

س. آیا لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی ناباروری و عقیمی می آورد؟ 

ج. خیر. امواج لیزر آنقدر نفوذ ندارند که به درون دستگاه رحمی یا تناسلی راه یابند. فقط فولیکول موی اضافه هدف گرفته می شود و نور لیزر فقط در حد چند میلی به زیر پوست میرسد.  

س. آیا همه ی افراد می توانند لیزر بیکینی انجام دهند؟

ج. خیر. فقط افرادی که پوست و مویشان به هیچ بیماری خاص و جدی ای مبتلا نباشد. برای مثال، زگیل تناسلی ویروسی یا عفونت فعال نداشته باشند. همچنین، خانم های باردار نیز نباید لیزر بیکینی انجام دهند هر چند خطرات لیزر در بارداری هنوز کامل اثبات نشده. رعایت احتیاط در بارداری عاقلانه تر از انجام لیزر است.

س. چه دستگاهی برای لیزر بیکینی از دستگاه های دیگر بهتر است؟

ج. در حال حاضر دستگاه اسکلپیون مدیواستار بهترین و پیشرفته ترین لیزر موهای زائد است زیرا مخصوص رفع موهای زائد ساخته شده. برای اینکه بدانید چرا اسکلپیون از دستگاه های کندلا، آپوجی و نسل لیزرهای قبلی بهتر است، اینجا را کلیک کنید.

بهترین دستگاه لیزر برای رفع موهای زائد بیکینی و تناسلی

آیا می دانید در لیزر پوست و مو، به خصوص ناحیه بیکینی و صورت، انتخاب نوع دستگاه اهمیت فوق العاده ای دارد؟

اگر طول موج دستگاه (حتی دستگاه های پیشرفته) با تیپ پوستی یا همان نوع پوستتان مناسب نباشد (برای مثال، پوست تیره)، احتمال بروز نقطه نقطه های سفید روی پوست پس از لیزر وجود دارد. هر دستگاه لیزری برای پوست و موی شما مناسب نیست. برای مثال، الکس ۷۵۵ نانومتری بیشتر برای پوست های روشن تا زیر سبزه کاربرد دارد. اما دایود ۸۱۰ نانومتری بیشتر به درد افرادی با پوست های سبزه تا کمی تیره می خورد.

در این میان، بهترین دستگاهی که می توانیم برای همه افراد توصیه کنیم دستگاه اسکلپیون مدیواستار است که طول موج های متفاوتی دارد، سر هندپیس با سلفون یکبار مصرف پوشانده می شود تا از تماس مستقیم با پوست افراد جلوگیری شود. اسکلپیون برای هر نوع پوست و مویی خوب جواب داده و عوارضی چون بر هم خوردن رنگدانه پوست در تیپ های تیره تر را ایجاد نمی کند.

برای اطلاعات کامل دستگاه لیزر موهای زائد اسکلپیون در مرکز برکه، اینجا کلیک کنید.

فیلم لیزر موهای زائد بیکینی و زیر بغل

برای دیدن ویدئوهای جالب پوست و مو، جوانسازی، مغز و اعصاب و روان و واقعیت مجازی، اینجا کلیک کنید. 

لیزر موهای زائد بیکینی در بارداری و شیردهی

خانم های باردار و مادران شیرده عزیز، با آرزوی سلامتی برای شما و کوچولوی دلبندتان،

  لیزر موهای زائد بدن در بارداری و شیردهی در اغلب مطالعات نشان از عوارض ناخوشایند دارد. هر چند هنوز این عوارض به صورت یکجا مطالعه و اثبات نشده اند، بهتر است از لیزر موهای زائد در دوران بارداری و شیردهی اجتناب کنید چه برسد به لیزر منطقه ی تناسلی و زیر شکم.

یک لینک خیلی مفید برای شما گذاشته ایم. یکی از بهترین پاسخ ها به لیزر موهای زائد در بارداری این است:

“در دوران بارداری، هورمون های بدن دیگر به مانند گذشته در سطح متعادلی ترشح نمی شوند. تغییرات هورمونی موجب برهم خوردن چرخه ی رشد، استراحت و ریزش موها می شود. حتی اگر لیزردرمانی در بارداری هیچ خطری هم نداشته باشد، فاز رشد موها چندان مشخص نیست و ممکن است موهایی که با صرف هزینه لیزر کرده اید دوباره در جلسات بعدی ظاهر شوند.”

در لینک مقاله زیر نتیجه ۱۲ تحقیق معروف درباره ی اثر لیزر بر بدن زن باردار، جنین و شیرده بررسی شده:

برای مقاله کامل لیزردرمانی در دوران بارداری و شیردهی و نظر بهترین پزشکان متخصص، اینجا کلیک کنید.

حکم لیزر موهای زائد بیکینی در شرع

رفع موهای زائد منطقه بیکینی (زیر بغل) از نظر هر دو شرع و قانون وزارت بهداشت مشکلی ندارد؛ اما برای ناحیه شرمگاهی ممکن است نظر شرع چیز دیگری باشد که می توانید از مراجع سوال کنید.
از نظر پزشکی زیبایی، لیزر موهای زائد بیکینی در نواحی زیر ناف و شرمگاهی شرایط خاص خود را می طلبد و فرد باید از سلامت عمومی، به خصوص در ناحیه تناسلی، برخوردار باشد.

ممکن است همه ی افراد کاندید مناسبی برای این کار نباشند. برای مثال، فردی که به تازگی جراحی ای در ناحیه تناسلی انجام داده و یا فردی که زگیل تناسلی (هرپس) دارد، نباید لیزر موهای زائد تناسلی را انجام دهد زیرا احتمال سرایت آلودگی به پوست سالم در اطراف و یا افزایش عفونت می رود.

برای اطمینان خاطر از نظر رازداری پزشک و جنبه های روانشناختی-فردی، حتما مرکزی انتخاب کنید که از هر جهت به رعایت اصول وزارت بهداشت و اخلاق مقید است. ضمن اینکه می توانید برای حفظ زیبایی از زیر ناف تا مرز ناحیه شرمگاهی را نیز لیزر موهای زائد کنید که از نظر شرع نیز هیچ مانعی ندارد.

عوارض لیزر موهای زائد بیکینی

دوست عزیز. اگر بگوییم لیزر موهای زائد اصلا هیچگونه عوارضی ندارد درست نیست. بحث عوارض لیزر به موارد متعددی بستگی دارد. شما باید برای لیزرِ هر قسمت از بدنتان، به خصوص ناحیه زیربغل و تناسلی، شرایط لازم را داشته باشید. به عبارتی، کاندید مناسبی برای لیزر باشید.

برای مثال، شخصی به زگیل تناسلی ویروسی مبتلاست. لیزر موهای زائد نواحی زگیل دار ممکن است عواقبی داشته باشد که یکی از آن ها انتقال ویروس به پوست سالم و پخش آن می باشد. همچنین، اگر عفونت پوستی در محل لیزر موهای زائد یا لیزر پوست فعال باشد، این عفونت به نقاط سالم سرایت می کند و وضع سلامت پوست بسیار بدتر خواهد شد.

فرقی نمی کند شما لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی انجام دهید یا دست و پاها. اگر سلامت شما در نتیجه ی لیزر مخدوش شود، کاندید مناسبی برای لیزر نخواهید بود.

عوارض لیزر از نظر بهترین مرکز لیزر موهای زائد بیکینی

هر چند مراکزی ادعا می کنند که لیزر تناسلی شرط و شروط خاصی نمی خواهد و بی ضرر است. مرکز برکه چنین ادعایی را درست نمی داند؛ بلکه، بدن شما باید شرایط فیزیکی-پزشکی مناسبی برای لیزر داشته باشد. مرکز برکه لیزر ناحیه تناسلی و زیر شکم را برای خانم باردار انجام نمی دهد و توصیه می کند که این کار را به  بعد از پایان بارداری و شیردهی موکول کنید.

نکته مهم: درصدی از عوارض لیزر به نوع دستگاه لیزر نیز بستگی دارد. بعضی دستگاه های لیزر مرغوب و باکیفیت نیستند. حتی بهداشتی هم نیستند. اینکه پزشک فقط الکل به سر هندپیس (ابزار انتقال امواج لیزر به پوست) بزند و این هندپیس را در تماس با پوست تک تک مراجعه کننده ها قرار بدهد چندان بهداشتی نیست. خود هندپیس می تواند منشاء انتقال میکروب و ویروس از شخصی به شخص  دیگر باشد.

مرکز برکه به بهداشت هندپیس لیزر بسیار اهمیت می دهد. در دستگاه اسکلپیون مدیواستار، از سلفون های بهداشتی، یکی برای سر هندپیس و یکی روی پوست شما، استفاده می کند. در این صورت، خیال شما از جهت رعایت استانداردهای بهداشتی راحت خواهد بود.

لینک جامع عوارض لیزر: اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد بیکینی نی نی سایت

نی نی سایتی های عزیز، اگر به دنبال مقالات جامع، به روز و علمی درباره ی لیزر موهای زائد بیکینی هستید، سایت تهران اسکین را پیشنهاد می کنیم. اگر مایل به دریافت تخفیف های واقعی و به دور از سیاست بازی هستید، مرکز لیزر برکه را پیشنهاد می کنیم. چندین دلیل داریم که مرکز برکه از نظر ارایه ی تخفیف بر مبنای رعایت انصاف، راستی و درستکاری عمل می کند:

دستگاه لیزر موهای زائد در مرکز برکه، از جمله بیکینی، جزو پیشرفته ترین نسل لیزر موهای زائد است که از کمپانی معروف مدیواستار (اسکلپیون: Asclepion) در آلمان تهیه شده است. این کمپانی  دهها سال است که در زمینه اختراع بهترین دستگاه های لیزر در سراسر دنیا شهرت و اعتبار زیادی دارد. دستگاه اسکلپیون بر خلاف دستگاه های قبلی برای انواع پوست و مو جوابدهی خوبی دارد و به جلسات کمتر و صرف هزینه ی کمتری نیاز می باشد. ضمن اینکه عوارض در مقایسه با لیزرهای قبلی یا ناچیز است و یا اتفاق نمی افتد.

لیزر توسط پزشک متخصص و جراح عمومی انجام می شود که خانم هستند و سال هاست در زمینه اجرای انواع روش های جوانسازی پوست و مو تجربه های ارزشمندی دارند. تعهد، دلسوزی و جدّیت تیم پزشکان تهران اسکین حرف ندارد.

قبل از لیزر، شرایط سلامت کلی پوست و موی شما بررسی خواهد شد.

تخفیف های مرکز برکه واقعی ست نه دروغین و از قبل هیچ پورسانت ای در نظر گرفته نشده؛ اگر نیاز به مدرک کافی دارید، لینک زیر را کلیک کنید:

لینک تخفیف لیزر موهای زائد بیکینی در مرکز برکه

محیط لیزر برکه بسیار آرام بخش، زیبا، تمیز و کادر برکه بسیار خوشبرخورد می باشند. به دلیل نظارت مستقیم مجموعه تخصصی تهران اسکین بر مرکز برکه، شکایت های شما (که تا به حال شکایتی نبوده) حتما پیگیری خواهد شد.

برای تماس با مرکز لیزر برکه، اینجا کلیک نمایید. در همین لینک قیمت ها درج شده.

اینستاگرام: berkelyzerr

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments