Thena Sitz Bath Soak

بهترین و جدیدترین درمان های هموروئید در سال 2019 | بهترین جراح هموروئید

بهترین و جدیدترین درمان های هموروئید در سال 2019 | بهترین جراح هموروئید   

جدیدترین و بهترین درمان های هموروئید در سال 2019 در 9 روش عرضه شده است.  این روش ها عبارت هستند از :

درمان سریع هموروئید با لیدوکایین

 

بهترین و جدید ترین درمان های هموروئید در سال 2019 | بهترین جراح هموروئید

پماد لیدوکائین 5 درصد ، قوی ترین پماد موجود برای درمان هموروئید برای متوقف کردن سریع درد و خارش است.  گلیسیرین موجود در پماد هموروئید از پوست محافظت می کند و پوست شما را نرم می کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پماد لیدوکائین فقط برای استفاده خارجی است و با دیدن اولین نشانه های هموروئید باید تا چهار بار در روز استفاده شود.  افرادی که از این پماد استفاده کرده اند می گویند که درد را به سرعت برطرف می کند.   برخی نیز می گویند پماد لیدوکایین در درمان کیسه های پف آلود زیر چشم معجزه می کند.

جراحان متخصص ما انواع کاملی از روش های مختلف را برای جراحی هموروئید انجام می دهند و شما را به نتایج مطلوب و دلخواه تان می رسانند. برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

استفاده از دستمال مرطوب ، پد خنک کننده پزشکی  

هنگامی که  می خواهید درد را به سرعت برطرف کنید ، از این پد های خنک کننده پزشکی استفاده کنید.  در این پد ها از عصاره نارون استفاده شده است.  از عصاره نارون برای درمان سوزش و خارش استفاده می شود. پس از هر بار توالت رفتن و تخلیه روده می توانید تا شش بار در روز از این دستمال های مرطوب کننده استفاده کنید.  این پد ها را می توانید به غیر از برای درمان علائم هموروئید پس از زایمان یا عمل جراحی رکتوم یا واژن مورد استفاده قرار دهید تا مناطق زخمی را تسکین دهند.

یکی از افرادی که از این پدها استفاده کرده می گوید :  “پس از اینکه سال ها از مشکلات هموروئید رنج می بردم ،  بالاخره تصمیم گرفتم این پدهای خنک کننده را بخرم و استفاده کنم.  این دستمال ها آنقدر سریع ناراحتی های مرا کاهش داد که خودم هم باور نمی کردم.”

 

جدیدترین پماد هموروئید و فیشر دکتر باتلر  

پماد هموروئید و فیشر دکتر باتلر خارش ، سوزش ، خونریزی و علائم دیگری را که همراه با هموروئید است ، به سرعت از بین می برد.  این پماد جدید توسط FDA تأیید شده است و قوی ترین پماد موضعی  آنتی هموروئید و حاوی لییدوکائین 4 درصد است.

پماد هموروئید و فیشر دکتر باتلر همچنین حاوی ترکیبی از گیاهان دارویی ، اسیدهای آمینه و مواد معدنی است که موجب آرامش و بهبود علائم می شوند.  این پماد همراه با یک اپلیکاتور عرضه می شود و باید سه بار در روز استفاده شود.

بیماران بی شماری در مورد این پماد نظر داده اند و می گویند زمانی که هیچ درمان دیگری کار نمی کند ، این پماد علائم شما را درمان می کند.   بعضی نیز از آن به عنوان یک “کرم جادویی” و “نجات دهنده” نام می برند.

 

جدیدترین دارو برای استفاده در لگن آب گرم

Thena Sitz Bath Soak

هنگامی که شما از درد هموروئید رنج می برید ، نشستن در یک لگن آب گرم می تواند تسکین دهنده باشد.  قبل از نشستن در وان آب گرم مقداری از کرم تنا را به آب اضافه کنید.  Thena ترکیبی از نمک اپسوم و نمک دریای مرده و دیگر مواد تشکیل دهنده ارگانیک است. این ماده نه تنها در حالی که شما در وان نشسته اید ،  به شما کمک می دهد ، بلکه پس از بیرون آمدن از آب نیز تأثیر گذار است و به کوچک شدن هموروئید کمک می کند.

روغن نارگیل ارگانیک ، روغن بادام شیرین ، اسطوخدوس و روغن گریپ فروت یک تجربه آرام بخش   را برای بیماران فراهم می کند. افرادی که از این روغن ها استفاده کرده اند می گویند که ماده ای نرم کننده و مؤثر با بویی شگفت انگیز است.

متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه هموروئید ، لیزر موهای زائد و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.

 

جدیدترین و بهترین قرص های گیاهی برای درمان هموروئید   

بهترین و جدید ترین درمان های هموروئید در سال 2019 | بهترین جراح هموروئید

اگر شما نمی خواهید از کرم ها ، پماد ها و یا سایر روش های ذکر شده استفاده کنید ، این کپسول های طبیعی کنترل کننده همورویئد یک جایگزین مناسب را به شما ارائه می دهند.  مصرف این کپسول ها باعث آرامش بیمار ، ترمیم  و کمک به بهبود هموروئید و مناطق آسیب دیده از داخل رکتوم می شود.

این کپسول ها از ترکیبی از مواد گیاهی تشکیل شده اند که برای کمک به عادی سازی عملکرد هضم و جلوگیری از هموروئید ها  ساخته شده اند.

مانند هر مکمل گیاهی دیگر ، قبل از مصرف این مکمل نیز باید با پزشک خود صحبت کنید.  بسیاری از مصرف کنندگان این مکمل می گویند که تأثیر قابل توجهی در درمان هموروئید دارد.  بعضی ها می گویند برای دیدن نتیجه درمان با این مکمل ها باید اندکی صبر داشته باشید.  اما بعضی دیگر بعد از شروع قرص ها ، به سرعت متوجه پیشرفت در درمان می شوند.

بسیاری از کسانی که ابتدا در مورد نتیجه مصرف این مکمل شک و تردید داشتند می گویند از مشاهده  نتایج درمان راضی هستند و بسیار خوش شانس بوده اند که با این مکمل آشنا شده اند.

 

جدیدترین و بهترین کرم هموروئید ترونولان

هنگامی که برای درمان هموروئید خود به دنبال پمادی هستید که کمتر روغنی باشد ،   پماد ترونولان Tronolane  می تواند یک جایگزین خوب باشد.  پماد آنتی هموروئید ترونولان حاوی مواد بی حس کننده  برای کمک به از بین بردن درد ، خارش و سوزش و خاصیت کوچک کردن هموروئید ها برای کمک به پروسه بهبودی شما است.

این پماد بدون رنگ و بو را می توانید تا 5 بار در روز برای استفاده خارجی مصرف کنید.  کسانی که از این پماد استفاده می کنند ، می گویند که این کرم تسکین دهنده درد است و خاصیت نرم کنندگی دارد.

 

بهترین درمان هموروئید در دوران بارداری Motherlove Organic Rhoid Balm

 بهترین و جدید ترین درمان های هموروئید در سال 2019 | بهترین جراح هموروئید

از این پماد می توانید در دوران حاملگی برای از بین بردن عوارض جانبی ناراحت کننده برخی از مشکلات مانند هموروئید استفاده کنید.  این پماد Motherlove Organic  به طور خاص برای زنان باردار مبتلا به هموروئید طراحی شده است.  این پماد 100 درصد از مواد آلی است و با ترکیبی از عطر و طعم روغن زیتون ، موم زنبور عسل ، برگ های درخت نارون ، گیاه بومادران و گل همیشه بهار تهیه شده است.  خانم های باردار می توانند آن را چند بار در روز برای استفاده خارجی ، مصرف کنند.

مصرف کنندگان این ماده می گویند که به سرعت تأثیر می گذارد ، بوی عالی می دهد و آنها می توانند بدون نگرانی از مواد شیمیایی مضر ، این کرم حاوی مواد طبیعی را مصرف کنند.  مانند هر درمان دیگری در دوران بارداری ، قبل از مصرف این کرم ، ابتدا باید با پزشک خود چک کنید.   این فراورده برای آنهایی خوب است که  به هموروئید خفیف مبتلا هستند.

 

بهترین بالش برای درمان هموروئیدها

هنگامی که به هموروئید مبتلا هستید ، حتی نشستن هم برای تان دردناک است. نشستن بر روی این بالش دونات شکل می تواند به کاهش فشار کمک کند. این بالش از فوم متراکم ساخته شده است و مانند یک شیرینی دونات شکل  گرفته است.  این بالش را می توانید در هر کجا از جمله در صندلی های هواپیما ، در صندلی های ویلچیر و حتی در تخت استفاده کنید.  پوشش این بالش از جنسی است که دچار لغزش نمی شود و در محلی که قرار گرفته ثابت می ماند.   روکش آن قابل تعویض و قابل شستشو در ماشین لباسشویی می باشد.

این بالش ممکن است برای بعضی ها کمی بیش از حد سفت باشد ، اما اکثر افرادی که از آن استفاده کرده اند ، می گویند که راحت است و می توانند در موقعیت های مختلف از آن استفاده کنند.  این بالش با استفاده کردن در طول زمان صاف نمی شود و به غیر از هموروئید به کاهش درد ناشی از بیماری های مختلف نشیمنگاه  کمک می کند.  از جمله در دوران بارداری و بعد از زایمان و جراحی نیز مورد استفاده واقع می شود.

 

بهترین درمان هموروئید با کمپرس یخ 

بهترین و جدید ترین درمان های هموروئید در سال 2019 | بهترین جراح هموروئید برای کاهش درد هموروئید می توانید از بسته یخ  Hemorrwedge  استفاده کنید که به معنای واقعی کلمه درد شما را کاهش می دهد.  پس از استفاده از این بسته یخ دیگر مجبور نیستید با کرم ها، لوسیون ها یا سایر درمان ها آشنا شوید.  فقط کافی است که آنها را در فریزر قرار دهید و سپس هر وقت که به آن نیاز دارید ، آن را از فریزر بیرون بیاورید.

این بسته یخ به طور خاص طراحی شده و به راحتی بر روی منطقه هموروئید قرار بگیرد و درد و تورم را فوری تسکین  دهد.  در هر بسته بندی دو عدد بسته یخ  گنجانده شده است.  بنابراین شما می توانید از یکی استفاده کنید و یکی را برای بار بعدی آماده داشته باشید.  این بسته های یخ با رعایت بهداشت تهیه شده اند.

بسته های یخ Hemorrwedges  را می توان به تنهایی یا همراه با سایر روش های هموروئید استفاده کرد.  این بسته ها بهتر از کمپرس یخ کار می کنند.  زیرا فرم آنها به صورتی است که استفاده از آنها ساده و آسان و مؤثر می باشد.  اگر سرمای آن بیش از حد زیاد بود ، آنها را زیر آب ولرم بگیرید و یا در دمای اتاق نگه دارید تا از سرمای آنها کاسته شود.

در صورتی که به هموروئید مبتلا هستید ، با یک متخصص جراحی  معتبر و با تجربه مشورت کنید.  متخصصان جراحی ما آماده مشاوره و ارائه خدمات درمانی به شما عزیزان می باشند.  برای گرفتن وقت از مرکز زیبایی و لیزر برکه اینجا کلیک کنید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments