آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی میشود؟

آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی میشود؟ عوارض لیزر بیکینی چیست ؟

آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی میشود؟

آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی میشود؟ آیا لیزر ناحیه بیکینی عوارض خطرناکی به همراه دارد ؟ این دسته از سوالات، یکی از رایج ترین سوالاتی است که افراد مختلفی که به مرکز ما مراجعه می کنند ، می پرسند.

بیشترین نگرانی بانوانی که تصمیم به لیزر ناحیه بیکینی می نمایند این است که مبادا این شیوه ی درمانی موجب ناباروی و نازایی آن ها شود ؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در این مقاله تصمیم داریم به این سوال مهم و حیاتی پاسخ مناسبی دهیم. پس با ما همراه باشید

مرکز لیزر برکه مفتخر است که با در اختیار داشتن بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت (اسکلپیون 2018 ) کلیه خدمات لیزر موهای زائد را برای شما عزیزان ارائه کند.شما می توانید جهت اطلاع از تعرفه قیمت ها و اخذ نوبت اینجا را کلیک کنید

لیزر موهای زائد ، معمولا و غالبا اثرات خود را فقط بر روی فولیکول های موجود در درمیس(بخشی از پوست) می گذارد.این قسمت از پوست واقعا و حقیقتا فاصله بسیار زیادی با رحم، ارگان ها و اندام های آن و هم چنین دهانه رحم دارد.

واقعا هیچ گونه راهی وجود ندارد که اشعه ی ناشی از لیزر درمانی بتواند از پوست و لایه سطحی آن عبور کرده و به اندام های تولید مثل برسد و موجب آسیب دیدن و نابودی آن ها شود به همین خاطر پاسخ به این سوالی که در بالا مطرح شد ، خیر است .هیچ گونه امکان نازایی و ناباروری به هنگام لیزر موهای زائد بیکینی و بدن وجود ندارد.

آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی میشود؟

گرچه باید دراین جا عنوان کرد که لیزر موهای زائد برای آن دسته از زنانی که باردار هستند یا این که احتمال بارداری آن ها می رود ، توصیه نمی شود.این توصیه معمولا از سوی کارخانه هایی است که دستگاه های لیزر را تولید می کنند گرچه هیچ گونه تحقیقات علمی و منطقی در این باره وجود ندارد اما باز هم به هر حال هیچ گونه مرکز لیزری، به خاطر این که کارخانه ی تولید کننده ی دستگاه این توصیه را کرده است ،  این عملیات را برای زنان باردار انجام نمی دهند .

 

آیا لیزر موهای زائد سرطان زاست ؟

لیزر موهای زائد شاید انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد اگر که از دست روش های سنتی رفع موهای زائد خسته شده اید.روش های سنتی رفع موهای زائد که استفاده می شوند شامل ، موچین ،شیو کردن، الکترولیز ،بند انداختن ،کرم های موبر،یا وکس کردن می باشد که به نظر می رسد امروزه دیگر به طور کلی بی فایده باشند و نیازمند روش ها و متدهای بهتری هستیم که علاوه بر درد و عوارض جانبی این روش ها را نیز نداشته باشند.

 

همان گونه که در بالا ذکر کردیم شما می توانید روش لیزر موهای زائد را که بهترین روش برای رفع موهای زائد و ناخواسته از روی صورت،دست ها و پاها می باشد، انتخاب کنید .

این روش می تواند بهترین انتخاب شما برای داشتن پوستی بدون مو و نرم باشد.

احتمالا وقتی که این روش را به کار بردید ، می توانید نتایج فوق العاده ی آن را بهتر مشاهده کنید. علاوه بر این ، لیزر موهای زائد به راستی روشی به حساب می آید که برای همیشه موهای زائد را کاهش داده و رشد آن را با تاخیر همراه می سازد.

در صورتی که تمایل به انجام لیزر موهای زائد خود دارید می توانید از اینجا با مرکز برکه تماس بگیرید.

آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی میشود؟
آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی میشود؟

اما از آن جایی که این شیوه ی درمانی شامل اشعه های انرژی و حرارت و گرما می شود، ممکن است موجب پدیدار شدن سوالی جدی در ذهن شما شود که آیا این روش ،عوارض جانبی نخواهد داشت ؟ ایا ممکن است منجر به بیماری های کشنده ای مثل بیمارهای پوستی و یا حتی سرطان پوست شود ؟

البته این سوال کاملا طبیعی است و شما به عنوان شخصی که می خواهید این روش را به کار بگیرید ، قطعا با چنین سوالاتی در ذهن خود مواجه می شوید ، اما باید در پاسخ به این سوال گفت که جای هیچ گونه نگرانی نیست.

همان گونه که در بالا ذکر کردیم ، اشعه های انرژی دستگاه لیزر تنها فولیکول های مو را هدف قرار می دهند و همان طور که احتمالا خودتان نیز می دانید ، این فولیکول ها در لایه ی بالایی و سطحی پوست قرار دارند و هیچ گونه خطر سرطان پوست یا دیگر عارضه های وخیم پوستی وجود نخواهد داشت.

علاوه بر این دستگاهی که ما در مرکز لیزر برکه از آن استفاده می کنیم (الکساندرایت اسکلپیون 2018) ساخت کمپانی زایس بوده است و اولین دستگاهی است که خطر عوارض جانبی و التهابات را تقریبا به صفر رسانده است چرا که در طول این پروسه ، برای هر شخصی از سلفون یک بار مصرف جداگانه ای بر روی هندپیس استفاده می شود

 

عوارض لیزر بیکینی

لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی یکی از جذاب ترین نواحی خصوصا برای بانوان متاهل و یا ورزشکار است.

اما سوالی که در این باره وجود دارد این است که آیا لیزر بیکینی عوارضی به همراه دارد ؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که تنها عارضه ای که ممکن است بعد از لیزر این ناحیه به آن مبتلا شوید ، قرمزی و التهاب و شاید اندکی درد باشد که البته با استفاده از جدیدترین دستگاه الکساندرایت اسکلپیون ، میزان این درد و عوارض جانبی به شدت کاهش پیدا کرده است و بیشتر مراجعه کنندگان ما به ندرت حتی درد را احساس می کنند.

آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی میشود؟
آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی میشود؟

شایعاتی که درباره امکان ناباروری و نازایی به هنگام لیزر موهای ناحیه بیکینی وجود دارد نیز کاملا بی اساس و غیر علمی می باشد و تا کنون هیچ گونه تحقیق مستدل و علمی ای نتوانسته چنین مسئله ای را به اثبات برساند.

عوارض لیزر موهای زائد

عوارض لیزر موهای زائد به راستی زیاد نیستند و شما می توانید با خیالی آسوده آن را به کار بگیرید ، با ممکن است به برخی از عوارض جانبی ای که در ادامه به آن اشاره می کنیم دچار شوید :

  • قرمزی
  • جوش زدن
  • التهاب
  • درد
  • تاول
  • کهیر
  • عفونت خفیف

تمام مواردی که در بالا ذکر کردیم ، در گذشته و به هنگام استفادهاز دستگاه های قدیمی تر رایج بوده است اما امروزه دستگاه های بسیار جدید تر و بهتری مانند الکساندرایت اسکلپیون 2018 به بازار آمده است که خطر این عوارض را به راستی و حقیقتا کاهش داده است و افراد می توانند بدون نگرانی از آن استفاده کنند.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مرکز لیزر برکه

 

 

 

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments