بهترین مرکز تزریق فیلر به چانه و فک در شهر ساری | دکتر خوب تزریق فیلر 

بهترین مرکز تزریق فیلر به چانه و فک در شهر ساری | دکتر خوب تزریق فیلر 

بهترین مرکز تزریق فیلر به چانه و فک در شهر ساری | دکتر خوب تزریق فیلر

بهترین مرکز تزریق فیلر به چانه و فک در شهر ساری | دکتر خوب تزریق فیلر

ساروی های عزیز اگر از فرم گونه ها و یا خط فک خود ناراضی هستید ، به بهترین مرکز تزریق فیلر چانه و فک در شهر ساری مراجعه کنید.  پزشکان بسیار با تجربه و فعال ما در کلینیک زیبایی ساری می توانند به شما کمک کنند تا زیبایی خود را چندین برابر کنید.  ما در مورد خواسته های شما صحبت می کنیم و یک برنامه درمانی احتمالی را با شما تعیین می کنیم.

 

درمان شلی و افتادگی خط فک چیست؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

خط فک با افزایش سن تغییر می کند. علت آن  از دست دادن حجم صورت است.  افتادگی خط فک نتیجه کاهش طبیعی عضله و توده استخوانی است.

اولین علائم افتادگی صورت در حدود 30 سالگی شما قابل مشاهده می شوند. در بعضی از افراد ، حتی پیری قبل از 30 سالگی دیده می شود. با یک درمان پرکننده موضعی با اسید هیالورونیک ، این فرآیند به راحتی برعکس می شود و زندگی دوباره لذت بخش می شود.

 

تزریق فیلر به چانه در کلینیک زیبایی ساری  

تزریق فیلر به چانه در کلینیک زیبایی ساری
تزریق فیلر به چانه در کلینیک زیبایی ساری

 آیا چانه شما خیلی کوچک یا کوتاه است؟ آیا روی چانه ، چروک یا خط دارید؟ پوستان ترک خورده؟

اگر چانه نسبت به بقیه صورت خیلی کوچک یا کوتاه باشد ، می توانیم با استفاده از پرکننده هایی مانند       Juvéderm یا  estylane  ، چانه شما را به خوبی ترمیم کنیم.

تزریق فیلر حجم بیشتری به چانه می بخشد و باعث بزرگ تر شدن آن می شود. این روش درمانی تهاجمی و بدون درد است. (برخلاف عمل چانه که تا همین اواخر تنها راه حل بود).

علاوه بر این اسید هیالورونیک ، پوست خشک و ترک خورده شما را هیدراته می کند. برای رفع چاله ها ، چروک ها و خطوط ، ما با بوتاکس کار می کنیم.

تزریق بوتاکس باعث می شود انقباض عضلات از بین برود و چانه شما صاف و بدون چروک دیده شود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد تزریق فیلر این مقاله را بخوانید

 

مشورت با متخصص در کلینیک زیبایی ساری قبل از درمان  

قبل از شروع درمان ، همیشه با متخصصین ما در بهترین مرکز زیبایی ساری مشورت کنید. این مشاوره رایگان و بدون تعهد است. در طول مشاوره ما در مورد روش های مختلف درمانی با شما حرف می زنیم و در صورت تمایل شما را تحت درمان قرار می دهیم.

البته خواسته ها و انتظارات شما هم بررسی می شوند و پس از توافق در مورد روش درمان  ، ما برنامه درمان را به طور خاص برای شما شروع می کنیم.

ابتدا باید در مورد سابقه پزشکی ، روش های درمانی قبلی و استفاده از هر نوع دارو به منظور از بین بردن خطرات ، اطلاع کافی داشته باشیم.

سپس یک تصویر سه بعدی از چهره شما ایجاد خواهیم کرد. این به ما اجازه می دهد تا تغییرات را بهتر تجزیه وتحلیل کنیم. این تصویر سه بعدی توسط پزشک قابل ویرایش است ، بدین معنی که  قبل از درمان نتیجه درمان برای شما قابل مشاهده خواهد بود.

 

بهترین درمان برای زاویه سازی فک

بهترین درمان برای زاویه سازی فک
بهترین درمان برای زاویه سازی فک

برای زاویه سازی فک ، پزشکان متخصص زیبایی ما روش درمانی خاصی را تدوین کرده اند که در آن پزشک ، یک حجم دقیق اندازه گیری شده از فیلر را در مکان های مختلف تزریق می کند.

این تزریق ها باعث لیفت صورت از جمله فک و چانه می شود ، بدون اینکه روی قیافه تأثیر بگذارد. شما خیلی بهتر و زیباتر به نظر می رسید ، اما هیچکس متوجه نمی شود که چطوری زیباتر شده اید.

تزریق فیلربا استفاده از بی حسی و کانول ،  تقریباً بدون درد است.  مهم ترین چیز این است که شما درمان   راحتی خواهید داشت.  بعد از درمان ، می توانید پوست خود را با یک کمپرس سرد ماساژ بدهید.

این درمان در حدود سی دقیقه تا یک ساعت طول می کشد.  مدت زمان دقیق به اندازه و پیچیدگی درمان بستگی دارد.  هیچ زمان ریکاوری وجود ندارد ، به این معنی که می توانید نتایج را بلافاصله مشاهده کنید.

اگر خط فک شما کمی انحنا دارد ، ممکن است با تزریق آن را اصلاح کنیم.  پرکننده های موقت می توانند فک و چانه شما را بیشتر مشخص کنند. اگر خط فک شما کوچک و گرد باشد ، معمولاً چروک های ریز و پوست شل دارید.

یک خط فک کوچک و گرد را می توان با تزریق پرکننده ها ، بخصوص در ناحیه چانه (C4) و گوشه فک (JW1) بهبود بخشید.

برای به دست آوردن بهترین نتیجه ، لازم است که فیلر مستقیماً روی استخوان گونه تزریق شود.

 

بهترین درمان برای چانه در مرکز تزریق فیلر ساری

بهترین درمان برای چانه در مرکز تزریق فیلر ساری 
بهترین درمان برای چانه در مرکز تزریق فیلر ساری

اگر چانه شما خیلی کوتاه  یا کوچک یا خیلی کوتاه باشد ، می توانیم با تزریق پرکننده ها ، آن را به نسبت صورت شما بازسازی کنیم.  وقتی حجم اضافی به چانه تریق می شود ، چانه شما بزرگ تر و متناسب تر می شود. این درمان تهاجمی و اساساً بدون درد است.

برای ترمیم افتادگی چانه در اثر از بین رفتن حجم چربی ، از اسید هیالورونیک ( Juvdderm و     Restylane ) استفاده می کنیم.  هنگامی که اسید هیالورونیک به درستی زیر پوست تزریق می شود ، فرم چانه شما اصلاح می شود.  این روش خاصیت لیفت دارد و باعث بهبود پوست از داخل به خارج می شود.

برای رفع گودی ها و چین و چروک و یا خطوط ریز چانه نیز از بوتاکس استفاده می کنیم.  با تزریق مقدار کمی بوتاکس بسیاری از ناهمواری های صورت از بین می روند.

نتیجه درمان به عوامل مختلفی بستگی دارد که در مشاوره قبل از درمان در مورد آنها با شما گفتگو می کنیم.

 

بعد از درمان

بلافاصله پس از درمان ، بی حسی را تجربه خواهید کرد. به طور استثنایی ، تورم نیز وجود دارد که به مرور زمان از بین می رود. در موارد استثنایی تر، ممکن است بعد از درمان کبودی ایجاد شود.  که این هم با گذشت زمان از بین می رود.

اگر از این قاعده مستثنی هستید ، برای جلوگیری از تغییر رنگ پوست  از قرار گرفتن در نور خورشید خودداری کنید.

اسید هیالورونیک دو هفته طول می کشد تا به بافت اطراف برسد. ژل چند روز به جذب شدن نیاز دارد. در هفته اول پس از درمان ، اسید هیالورونیک ممکن است تغییر کند و تا حدودی نامنظم به نظر برسد. در طول معاینه ، دو هفته بعد از درمان ، در صورت لزوم می توانیم این کار را اصلاح کنیم.

اسید هیالورونیک بعد از 1.5 تا 2 سال به آرامی تجزیه می شود. با این حال ، تفاوت های فردی زیادی وجود دارد.  برای اکثر مردم ، فیلر خیلی طولانی تر باقی می ماند.  توصیه می کنیم منتظر نمانید تا نتایج به کلی از بین بروند ، بلکه قبل از اینکه همه چیز خراب شود ، برای درمان مجدد نزد ما برگردید.

 

درمان موضعی با فیلرها در کلینیک زیبایی ساری

بسته به میزان افتادگی خط فک و دلیل آن ، متخصصین ما درمانی را به شما توصیه می کنند که مناسب شما باشد.  این روش ها درمان های غیر تهاجمی و اساساً بدون درد هستند.

در صورت وجود گونه های افتاده وقتی 45 ساله و بیشتر هستید ، همیشه توصیه می کنیم یک Facelift   Liquid   انجام دهید. علت این مشکل بیشتر از بین رفتن حجم گونه ها در خواب و تحلیل رفتن استخوان گونه ها است.

چه شما انتخاب کنید که با یک پرکننده موضعی و چه با Facelift Liquid تحت درمان قرار بگیرید ، نتیجه همیشه داشتن صورتی جوان و شاداب تر خواهد بود

مرکز تزریق ژل و بوتاکس در ساری با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه زیبایی همراه با مدرن ترین روش های زیبایی می باشد.  برای ارتباط با مراکز تهران اسکین و تماس با ما اینجا کلیک کنید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی  minoo shafie

وبسایت مرکز برکه : www.tehranskin.com

اینستاگرام مرکز برکه : berkelyzerr  

هزینه تزریق بوتاکس و ژل در مرکز برکه

رفع چین و چروک صورت با تزریق ژل و بوتاکس در مرکز برکه

 

1 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments