چیزهایی که باید در باره فیلرها بدانیم | تزریق فیلر در مرکز لیزر برکه

چیزهایی که باید در باره فیلرها بدانیم | تزریق فیلر در مرکز لیزر برکه

چیزهایی که باید در باره فیلرها بدانیم | تزریق فیلر در مرکز لیزر برکه

چیزهایی که باید در باره فیلرها بدانیم | تزریق فیلر در مرکز لیزر برکه

گونه های برجسته ، پوست صاف ، لب های زیبا و جذاب را بعضی از افراد به طور طبیعی دارند.   در حالی که دیگران برای به دست آوردن چنین مشخصاتی از متخصصین پوست کمک می گیرند که با استفاده از فیلرها و پرکننده های پوستی آنها را زیبا تر کنند.  اگر در مورد پرکننده ها کنجکاو هستید ، این ها چیزهایی هستند که باید قبل از تزریق فیلر بدانید.

پرکننده های ساخته شده از اسید هیالورونیک که به طور طبیعی در پوست یافت می شود ، به عنوان فیلرها مورد استفاده قرار می گیرند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

کلاژن یکی از پرکننده هایی است که زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. اما امروزه اکثر پرکننده ها مانند Restylane  و Juvéderm از اسید هیالورونیک استفاده می کنند.  فرم تزریقی اسید هیالورونیک با توجه به توانایی آن برای ذخیره رطوبت ،  پوست را حجم دهی و هیدراته می کند.

اما فرم کرم ها یا سرم های حاوی اسید هیالورونیک قادر به بازگرداندن حجم صورت نمی باشد.  فقط فرم تزریقی اسید هیالورونیک حجم دهی به صورت را انجام می دهد.  هنگامی که اسید هیالورونیک تزریق می شود ، می تواند تولید طبیعی اسید هیالورونیک بدن شما را افزایش دهد ، که در این صورت جوان تر به نظر می رسید.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه تزریق بوتاکس و فیلر و لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.

یک بار تزریق می تواند حجم پوست را برای چند ماه و حتی بیشتر افزایش دهد

یکی از دلایل اینکه تزریق پرکننده های پوستی مبتنی بر اسید هیالورونیک به طور فزاینده ای بیشتر از سایر فیلرها مورد استقبال واقع می شوند ، توانایی آنها برای افزودن حجم و کاهش چین و چروک ها با یک بار تزریق توسط دکتر است.

ماندگاری نتایج معمولاً به مدت سه تا شش ماه  با توجه به محل تزریق می باشد.  تحقیقات نشان می دهد که تزریق HA می تواند تولید کلاژن را تحریک کند ، و منجر به داشتن پوستی شاداب تر می شود.

 

تزریق پرکننده خوب صورت شما را طبیعی نشان می دهد

لب ماهی و لب اردکی یک علامت واقعی از تزریق پرکننده است. اما هنگامی که فیلر به طور معقول تزریق می شود ، ظاهر صورت باید طبیعی باشد. یک متخصص پوست می گوید: ” تغییراتی که ما می توانیم انجام دهیم بسیار ظریف است به طوری که هیچ کس متوجه آن نمی شود.”

 

تزریق فیلرها در سن بالا خیلی خوب جواب می دهد

تزریق فیلرها در سن بالا خیلی خوب جواب می دهد

این به این دلیل است که تکنیک های تزریق پرکننده ها پیشرفت کرده است.  اگر خطوط اطراف دهان خود را در نظر بگیرید ، تا یک دهه یا چند سال پیش پرکننده اغلب به چروک های اطراف دهان و بینی تزریق می شد ، و یا فیلرها خطوط خنده و چروک ها را پر می کرد.

این روزها ، هدف این است که فیلر در قسمت های دیگر صورت تزریق شود تا نتایج طبیعی تر به نظر برسد.  Whitney Bowe MD، یک متخصص پوست در شهر نیویورک می گوید: “هنگامی که سن شما بالا تر می رود ، استخوان های شما نازک تر می شوند و لایه های چربی  به پایین می روند و پوست صورت آویزان می شود.

به همین علت اغلب فیلرها را در نزدیکی استخوان گونه تزریق می کنند تا حجم صورت را بهبود ببخشد ، صورت را لیفت کند و خطوط لبخند را کاهش دهد.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

مهم است که چه کسی فیلرها را تزریق می کند 

پل جارود فرانک ، M.D.، یک متخصص پوست در نیویورک  می گوید: ” نگرانی ما از تزریق فیلر این است که صورت شما مصنوعی به نظر برسد.  تزریق پر کننده یک هنر است. بنابراین شما باید یک پزشک را پیدا کنید که کار خود را به خوبی انجام بدهد. به همین دلیل بهتر است قبل از تزریق فیلر از پزشک خود بخواهید عکس هایی از تزریق های قبلی خود به شما نشان بدهد.

خجالت نکشید و در مورد دوره های آموزشی و داشتن مدرک نیز از پزشک خود سؤال کنید.   اگر چه پرکننده های پوستی درهمه جا در دسترس هستند ، اما فقط باید پزشکان دارای مجوز و آموزش دیده   تزریق فیلر را انجام بدهند.

درست مثل هر روش پزشکی ، اگر تزریق به درستی انجام نشود،  خطر عفونت ، تغییر رنگ و ناهمواری پوست وجود دارد.

پرکننده ها می توانند برای پیشگیری از چین و چروک و همچنین برای درمان چروک هایی که دارید ، تزریق شوند  

پرکننده ها می توانند برای پیشگیری از چین و چروک و همچنین برای درمان چروک هایی که دارید ، تزریق شوند مرکز لیزر برکه

اگر چه قبل از اینکه  اولین چین و چروک خود را مشاهده کنید ، نیازی به تزریق مواد پرکننده نیست ، اما برخی از افراد در سنین جوانی شروع به درمان با فیلر می کنند.  به گفته آکادمی آمریکایی جراحی پلاستیک و ترمیم صورت ، در سال 2015  افراد زیر 30 سال بیشتر از هر سال برای تزریق فیلر مراجعه کرده اند.

به یاد داشته باشید ، راه های دیگر و ارزان تری هم از قبیل استفاده از کرم های ضد آفتاب و استفاده از رتینول ها برای جلوگیری از پیری وجود دارد.

 

فیلرها ی مختلف کارهای مختلفی انجام می دهند

در حالی که اکثریت پرکننده ها با اسید هیالورونیک ساخته می شوند ، دوزهای مختلف تزریق نتایج مختلفی به دست می دهد.  تزریق دوز های بالا برای مناطقی از صورت مانند استخوان گونه ها برای حجم دهی لازم  است.

در حالی که از دوزهای پایین تر برای درمان خطوط خفیف و حجم دهی به لب ها استفاده می شود.    متخصص پوست شما برنامه تزریق را برای شما توضیح می دهد. اما لازم است بدانید که نتایج طبیعی  ممکن است نیاز به بیش از یک بار تزریق داشته باشد.

 

ممکن است تزریق فیلرها بد انجام شود   

اگر از ظاهر خود پس از تزریق پرکننده ناراضی هستید ، لازم نیست نگران نباشید. زیرا قابل ترمیم است.   یک متخصص پوست ممکن است تزریق مکمل اضافی برای ترمیم تزریق قبلی انجام بدهد و اثر تزریق قبلی را از بین ببرد.

دکتر شامبن می گوید: “چیز فوق العاده در مورد پرکننده های اسید هیالورونیک این است که یک آنزیم وجود دارد که می تواند به محل تزریق شود تا اثر آن را از بین ببرد.”  به همین راحتی!

 

اگر قیمت خیلی خوب است ، باید مراقب باشید و بیشتر بررسی کنید!

اگر در یک مرکز زیبایی یک قیمت خیلی پایین برای تزریق فیلر به شما پیشنهاد شد ، بهتر است شک کنید و مراقب باشید.  زیرا پرکننده های تقلبی و رقیق هم وجود دارد.  البته قیمت این پر کننده ها بسته به مقدار مورد نیاز متفاوت است.

 

در چه مواقعی نباید فیلرها تزریق شوند

در چنین مواقعی نباید فیلرها تزریق شوند

اگر چه تزریق فیلرها روشی مطمئن است ، اما دلایلی هم برای تزریق نکردن وجود دارد.  اگر باردار هستید یا به نوزاد خود شیر می دهید ، یا به عفونت سینوسی مبتلا هستید ، بهتر است فیلر تزریق نکنید.

زیرا هر گونه عفونت در ناحیه صورت می تواند به محل تزریق گسترش یابد   همچنین درست قبل از جرم گیری دندان ها و یا سایر روش های دندان پزشکی ، فیلر تزریق نکنید.  این روش ها نیاز به فشار و کشش چهره دارند که به طور بالقوه می تواند باعث جابجایی پرکننده ها بشود.  بهتر است تزریق پرکننده ها حداقل چند روز یا ترجیحاً یک هفته پس از مراجعه به دندان پزشکی صورت بگیرد.

 

اگر چهره خود را پس از تزریق فبلرها دوست دارید ، می توانید بعد از چند ماه دوباره تزریق انجام دهید  

پس از حدود شش ماه ، پرکننده های اسید هیالورونیک به طور طبیعی توسط بدن دفع می شوند.  بنابراین شما باید یک بار یا دو بار در سال برای تزریق فیلرها به مرکز لیزر و زیبایی برکه مراجعه کنید.  این خبر خوبی برای شما است.

از آنجایی که اثرات فیلرها بدون هیچگونه عارضه ای محو خواهند شد ، مهم این است که توجه داشته باشید که پر شدن پوست شما پیری را به طور کامل  پیری متوقف نمی کند.  بنابراین با بالا رفتن سن ممکن است شما به دوز بالا تری از پرکننده ها نیاز داشته باشید تا در طول زمان نتایج مشابهی پیدا کنید.

برای مشاوره و گرفتن وقت برای تزریق بوتاکس و فیلر و لیزر موهای زائد وعمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با مرکز لیزر و زیبایی برکه تماس بگیرید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

 

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments