لیزر خوب در ساری

چگونه یک مرکز لیزر خوب در ساری پیدا کنیم که قابل اعتماد باشد؟

لیزر خوب در ساری

لیزر خوب در ساری

پیدا کردن یک مرکز خوب لیزر در ساری یا در هر شهر دیگری، اهمییت زیادی دارد. لیزر موهای زائد درمانی محبوب و همه گیر است که طرفداران زیادی هم برای خود پیدا کرده.یکی از دلایل این محبوبیت ایمنی و کم عارضه بودن آن است. اما ضمانت این ایمنی تنها وقتی حاصل میشود که به مرکزخوبی برای لیزر کردن موهای زائد مراجعه کرده باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تجربه به ما نشان داده که درصد قابل توجهی از کسانی که برای لیزر مو به مرکز ما مراجعه می کنند، در واقع مشتری های ناراضی سایر مراکزهستند. کسانی که قبلا تجربه ی لیزر را داشته اند، اما به دلایل مختلفی هرگز نتیجه ی دلخواه را نگرفته اند.

لیزر خوب در ساری
لیزر خوب در ساری

مثلا یکبار خانمی پیش ما مراجعه کرده بود و ادعا داشت در مرکزی دیگر برای ماه ها لیزر را انجام داده، اما حتی بعد از اتمام دوره هم هنوز از شر موهای زائد خلاص نشده. با ادعای اینکه در آن مرکز کلاهش را برداشته اند پیش ما آمد تا بتوانیم با درمانی مناسب وضعیت موهای زائدش را اصلاح کرده و با لیزر آنها را برای همیشه از بین ببریم.

دلیل ناموفق بودن درمان قبلی او مشخص نبود تا اینکه نام IPL را آورد.او گفت که در مرکزقبلی به توصیه ی به ظاهر متخصص آنجا، بخشی ازدرمان را با IPL انجام داده و بخش دیگر را با لیزر. وقتی از او پرسیدیم چرا چنین حرفی را قبول کرده، صادقانه گفت که تنها به توصیه ی تکنسین آن مرکز گوش داده.

ریشه ی مشکل پیدا شد. لیزر درمانی است که بهتر است با درمان های دیگر ترکیب نشود. متاسفانه خیلی ازمراکز چون دستگاه های دیگر و مشابهی مانند  IPL یا الکترولیز دارند، برای اینکه بتوانند از آنها سود به دست آورند، با تبلیغات و توصیه های بی اساس سعی در قانع کردن مراجع به استفاده از آنها و پرداخت هزینه ی مازاد دارند.این امکان سوء استفاده عموما به خاطر بی اطلاعی مراجعین است.

ساروی های عزیز، بهترین مراکز لیزر موهای زائد که کیفیتی جهانی دارند در شهر شما حاضر هستند. دقت داشته باشید و سادگی به دام خیلی ازمرکازغیر معتبر نیفتید.

دراین مقاله قصد داریم اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم، تا بتوانید با آگاهی کافی و چشمان باز، یک مرکز لیزر خوب درساری را از یک مرکز بد تشخیص دهید. با ما درادامه همراه باشید.

لیزر خوب در ساری
لیزر خوب در ساری

روش های مشابه لیزر

در مجموع سه روش کلی برای رفع همیشگی موهای زائد با استفاده از تکنولوژی مکانیکی وجود دارد. IPL، الکترولیز و لیزر. اساس کار هرسه این روش ها بر سوزاندن ریشه ی مو ها است، اما تفاوت های عمده ای دارند.یادتان باشد که IPL  و الکترولیز هرگز دقت و عمق نفوذ اشعه ی لیزر را ندارند.و به همین خاطر اشعه ی پر حرارت آنها بیشتر از آنکه جذب ریشه ی مو شود، وارد بافت پوستی اطراف شده و به پوست آسیب می رسانند.

از طرف دیگر عدم عمق کاوی مناسب اشعه ی این روشها باعث می شود ریشه ی موهای زائد به درستی و آنچنان که باید از بین نروند.از این رو هر دو این راهکار رفته رفته به خاطر عوارض جانبی زیاد و تاثیر گذاری کم، امروزه دیگر منسوخ شده اند و از رده خارج به حساب می آیند. اما عموما هنوز هم به خاطر قیمت های اندکی ارزانترشان، مورد انتخاب برخی مراجعین قرار می گیرند.

دستگاه لیزر

دستگاه های لیزر هم قدیمی و جدید دارند.واقعیت آن است که دستگاههای قدیمی لیزر ازنظر ایمنی و اثر گذاری چندان تفاوتی با ناکارآمدی های IPL الکترولیز نداشتند. اما تفاوت اصلی لیزر پیشرفت مداوم کیفیت دستگاه های آن است.تا حدی که امروزه استفاده ازدستگاه های جدید لیزر، عملا تنها روش برای رفع دائمی موهای زائد به حساب می آید. روشی که در صورت درست انجام شدن می تواند بسیار تاثیر گذار و نتیجه بخش باشد.

لیزر خوب در ساری
لیزر خوب در ساری

اگر لیزر را در یک مرکز خوب و معتبر انجام دهید، می توانید صد در صد مطمئن باشید که نتیجه ی مطلوبی از آن خواهید گرفت. یکی از ملاک های پیدا کردن یک مرکز لیزر خوب این است که آن مرکز دستگاه های باکیفیت، جدید و به روز لیزر داشته باشد.بنابراین پیش ازشروع درمان حتما از نوع و مدل دستگاه مرکز مورد مراجعه مطمئن شوید.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی بهترین دستگاه های لیزر را مطالعه کنید.

لیزر دائمی موهای زائد

اینجا جا دارد تا نکته ی مهمی را به شما بگوییم که ممکن است همه صادقانه آن را با شما مطرح نکنند.نه لیزر، بلکه هیچ روشی دیگری تا به امروز در دنیا وجود ندارد که بتواند شما را به طور کامل و دائمی از شر موهای زائد خلاص کند. لیزر در واقع درمانی برای کاهش طولانی مدت سرعت رشد موهای زائد است.

پایدار کردن اثر لیزر و دائمی کردن نتیجه ی آن نیازمند پدیده ای است به نام جلسات ترمیمی. چند ماه بعد از اتمام دوره ی چند ماهه ی لیزر، باید برای 4 تا 5 سال، هر شش ماه الی یکسال یکبار، یک تک جلسه ی لیزر ترمیمی انجام دهید، تا اثر لیزر پایدار بماند.

لیزر خوب در ساری
لیزر خوب در ساری

دلیل آن به خاطر این است که بدن رفته رفته بعد از لیزر شروع به درمان مجدد خود و تولید دوباره ی فولیکول می کند. البته بخشی از فولیکول های زیر پوستی هم همیشه هستند که در عمق پنهان شده و از دسترس اشعه ی لیزر دور می مانند. به این دو علت اصلی بدن کم کم شروع به رشد دادن موی زائد در ابعاد کم کرده که لیزر های مجدد و ترمیمی تواند رفته رفته طی چند سال روند تولید مو را برای همیشه متوقف کند.

لیزر موهای زائد برای زیبایی پوست

 علاوه بر تاثیرات مهمی که لیزر در زمینه ی رعایت بهداشت فردی بر بدن دارد، نقش مهی هم در زیبایی پوست ایفا می کند. چون لیزر مو را از ریشه برداشته و از بین می برد، عملا بعد از آن پوستی صاف و صیق خورده خواهید داشت که منافذ دانه دانه ی آن بسته شده اند.

برای آشنایی بیشتر بهتر است این مقاله را مطالعه کنید.

بهترین مرکز لیزر در ساری

قصد آن را داریم که نه تنها یک مرکز خوب، بلکه بهترین مرکز لیزر در ساری را به شما معرفی کنیم.

مرکز تخصصی لیزر ساری، یکی ازبهترین شعب مجموعه مراکزمعتبر تهران اسکین در سراسر ایران است که قصد دارد تا با بهره مندی از بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر و ارائه ی تعرفه های حقیقتا به صرفه و مناسب، بهترین و باکیفیت ترین خدمات لیزر را به شما ساروی های عزیز ارائه کند. برای دیدن لیست تعرفه های قیمتی و همچنین گرفتن نوبت لیزر، بهتر است سری به صفحه ی تماس با ما بزنید.

لیزر چقدر طول می کشد؟

لیزر یک درمان دوره ای چند ماهه است که بسته به شرایط پوست و موی هر فرد، دوره ی کامل آن حدود 6 الی 10 ماه طول می کشد. این زمان به علت تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر و فاصله ی حدودا یک ماهه ی بین آنها است.

برای آشنایی بیشتر بهتر است این مقاله را هم مطالعه کنید.
لیزر خوب در ساری
لیزر خوب در ساری

محقق : ندا ناصری

Laser hair removal

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments