لیزر کردن موهای زائد بدن

بهترین مرکز برای لیزر کردن موهای زائد بدن در همدان

لیزر کردن موهای زائد بدن

لیزر کردن موهای زائد بدن

همدانی های عزیز ، اگر شما هم می خواهید برای همیشه از شر رشد موهای زائد روی بدنتان خلاص شوید، لازم نیست دست به دامن داروهای گیاهی و شیمیایی شوید، یا برای این منظور حتما به شهر دیگری مراجعه کنید. مراکز با کیفیت لیزر موهای زائد همین الان در شهر زیبای همدان به سادگی و آسانی در دسترس شما هستند. می توانید با مراجعه کردن به بهترین مرکز لیزر در همدان خود را برای همیشه از شر موهای زائد هر ناحیه ای از بدن خلاص کنید.لیزر کردن موهای زائد بدن

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر موهای زائد یا به اصطلاح دقیقتر “laser hair remal” تنها راهکاری است که می تواند موجب توقف کامل رشد موهای زائد بدن شود. اگر یک جستجوی ساده در اینترنت بکنید و به سایت های معتبری مانند نی نی سایت مراجعه کنید، می بینید که خیلی ها در مورد مزیت ها و قابلیت های این درمان صحبت می کنند و نظراتشان را بیان می نمایند. برای مثال به نظر این کاربر محترم در نی نی سایت دقت کنید:

لیزر کردن موهای زائد بدن

اگر همانطور که گفتیم بخواهید در اینترنت در مورد لیزر موهای زائد تحقیق و بررسی کنید، احتمالا با اطلاعات ضد و نقیض زیادی رو به رو خواهید شد. اما قصد ما در این مقاله این است که بی طرفانه و صادقانه در مورد همه ی جنبه ها، فواید و ضرر های احتمالی لیزر با شما صحبت کنیم. تا متر و معیار مناسبی برای آشنایی کامل با این درمان نوین در دست داشته باشید. بعد از مطالعه ی این مقاله به خوبی می توانید تصمیمی بگیرید که آیا لیزر کردن موهای زائد ارزشش را دارد یا نه؟

لیزر موهای زائد مردان

اولین نکته ی مهم و قابل ذکر در مورد لیزر کردن موهای زائد این است که این درمان هرگز تنها مختص خانم ها نیست. جالب آنکه از آنجاییکه مرد ها معمولا موی زائد بیشتری روی بدن خود دارند، لیزر اتفاقا می تواند فواید زیاد تری برای آنها داشته باشد.

اما وقتی از لیزر موهای زائد در ایران صحبت می کنیم، باید بگوییم که متاسفانه خیلی از آقایان ایرانی به واسطه ی باور های غلط رایج و سنتی، از بین بردن موهای زائد را عیب و کثر شأن می دانند. هرچند این باور های نادرست در حال افول هستند اما به هرحال هنوز هم درمیان خیلی از مردان رایجند.

لیزر کردن موهای زائد بدن

یادتان باشد که لیزر کردن موهای زائد تنها برای زیبایی ظاهری اندام شما نیست. بلکه مهمترین کاربرد آن در زمینه ی رعایت بهداشت فردی است. در گرمای روزافزونی که سالهای اخیر کشور ما را در بر گرفته، و مخصوصا در فصول گرم سال، داشتن موهای زائد زیاد، مساوی است با عرق کردن بیش از حد. عرق هایی که لابه لای موهای زائد می مانند و احتمال بروز عفونت را زیاد می کنند. لیزر بهترین روش برای خلاصی از این موها و در نتیجه راحت شدن از دست گرماو عفونت است.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی لیزر موهای زائد آقایان را مطالعه کنید.

آیا لیزر تاثیر دائمی دارد؟

هرچند این درمان بیشتر با عنوان لیزر دائمی موهای زائد معرفی می شود، اما بهتر است بدانید که در واقع راهکاری برای کاهش بسیار زیاد سرعت رشد موهای زائد است. در حال حاضر هیچ درمانی وجود ندارد که بتواند موهای زائد را برای همیشه از بین ببرد. به همین دلیل فریب خیلی از تبلیغات را نخورید.

لیزر یک درمان دوره ای است که پس از اتمام جلسات آن رشد موهای زائد برای مدتی طولانی متوقف می شود. اما بدن بعد از مدتی چند ماهه( حدودا 6 تا 8 ماه) دوباره آرام آرام شروع به تولید موهای زائد می کند. از همین رو، چنانچه می خواهید تاثیر لیزر پایدار یا به اصطلاح دائمی باقی بماند، باید بعد از اتمام دوره ی لیزر هر شش ماه الی یکسال یکبار ، برای یک جلسه ی ترمیمی دوباره به مرکز لیزر مراجعه کنید.

اگر این جلسات ترمیمی را برای چهار یا پنج سال آینده انجام دهید، رفته رفته بدن به عدم تولید موهای زائد عادت می کند و شما می توانید برای همیشه از شر آنها خلاص شوید.

یادتان باشد که بعد از دوره لیزر، چنانچه موهای زائد رشد کنند، باز هم در تعداد کم و نازک تر خواهند بود.

لیزر کردن موهای زائد بدن

لیزر چگونه موهای زائد را از بین می برد؟

لیزر یک اشعه ی حرارتی است که اساس کارش بر سوزاندن ریشه های مو است. اما علت اصلی سوزاندن ریشه ی مو از بین بردن ماده ای به نام فولیکول ( عامل اصلی رشد موها) است که در پیاز مو وجود دارد.

فولیکول ماده ای طبیعی در بدن است که چنانچه طی جلساتی منظم و مرتب از بین برود، بدن رفته رفته به صورت خودکار تولید آن را کم و کمتر ودر نهایت متوقف می کند. به همین علت هم هست که لیزر یک درمان دوره ایست.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی عملکرد لیزر را مطالعه کنید.
لیزر کردن موهای زائد بدن
لیزر کردن موهای زائد بدن

درمان های مشابه لیزر

در دوره های اخیر درمان های دیگری هم هستند که ادعا دارند تاثیری مشابه لیزر موهای زائد خواهند داشت. هرچند که این درمان های مشابه تکنولوژی و سیستمی قدیمی تر دارند.

روش های IPL و الکترولیز، دو رقیب اصلی لیزر به حساب می آمدند. از فعل گذشته استفاده کردم تا بدانید که امروزه لیزر بی رقیب است. چراکه این دو روش به خاطر تاثیر نه چندان زیاد و عوارض جانبی خطرناک، امروزه از دور خارج شده و منسوخ گشته اند.

ممکن است به مرکزی بربخورید که به واسطه ی قیمت های کمی ارزانتر،  IPL را به شما توصیه کند. اما توصیه ی ما به شما این است که هرگز IPL را به لیزر ترجیح ندهید. چراکه به واسطه ی تاثیر ناپایدار و خطراتش عملا دور ریختن پول وبه خطر انداختن سلامتی است.

لیزر کردن موهای زائد بدن
لیزر کردن موهای زائد بدن

عوارض جانبی لیزر موهای زائد

برخلاف درمان های مشابه لیزر یکی از ایمن ترین و کم عارضه ترین درمان های در دسترس می باشد. نمی گوییم بی عوارض ، چون هیچ درمان بدون عارضه ای وجود ندارد. بلکه عوارض جانبی لیزر سطحی هستند و خود به خود در مدت کوتاهی از بین می روند. این عارضه های سطحی عموما عبارتند از:

  • قرمزی
  • التهاب
  • خراش های سطحی
  • کبودی سطحی
  • احساس سوزش خفیف
لیزر کردن موهای زائد بدن
لیزر کردن موهای زائد بدن

اما به یاد داشته باشید که سادگی انجام لیزر باعث شده خیلی از مراکز در انجام آن سهل انگاری کنند. کاری که در نهایت می تواند موجب بروز عوارض جدی و خطرناک گردد. چنانچه مرکز خوبی را برای لیزر کردن موهای زائد انتخاب نکنید ممکن است دچار این عوارض شدید شوید:

  • سوختگی
  • لک پوستی
  • تغییر رنگ پوست
  • زخم
  • عفونت
  • تاول
  • کبودی جدی

بنابراین همواره سعی کنید بهترین مرکز را برای لیزر موهای زائد انتخاب کنید.

بهترین مرکز لیزر همدان

مرکز تخصصی لیزر همدان یکی از بهترین شعب مجموعه مراکز لیزر تهران اسکین در ایران است که با کادری مجرب از تکنسین های متخصص، در عین مجهز بودن به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا، آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان با قیمت ها و تعرفه های استثنایی می باشد. برای آشنایی بیشتر با این مرکز و تماس جهت اخذ نوبت، به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.
لیزر کردن موهای زائد بدن
لیزر کردن موهای زائد بدن

محقق : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments