آر اف فرکشنال در قزوین

تزریق ژل و بوتاکس به صورت در مرکز ژل زاهدان | متخصص پوست و مو

تزریق ژل و بوتاکس به صورت در مرکز ژل زاهدان | متخصص پوست و مو

تزریق ژل و بوتاکس به صورت در مرکز ژل زاهدان | متخصص پوست و مو

تزریق ژل و بوتاکس به صورت یکی از روش های پرطرفدار خانم هایی است که دوست دارند صورتی سینمایی و زیبا داشته باشند.  خانم ها در هر جای دنیا که باشند به دنبال زیباتر شدن هستند.  در شهر زاهدان هم خانم های زاهدانی مثل خانم های سایر شهرهای ایران دوست دارند صورتی زیبا داشته باشند.  تزریق ژل به صورت ، یک روش به صرفه و خیلی ارزان تر از جراحی است.

 

ژل یا پرکننده های صورت چیست؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

ژل یا پرکننده های صورت چیست؟

پرکننده های صورت محصولاتی از قبیل کلاژن ، اسید هیالورونیک و کلسیم هیدروکسیل آپاتیت هستند که با کاهش یا از بین بردن چین و چروک ، از بین بردن جای زخم ، تقویت لب ها و جایگزینی کاهش حجم بافت نرم از طریق تزریق ژل به صورت ، جوانسازی پوست صورت را انجام می دهند.

با افزایش سن ، پوست ما در برابر چین و چروک و افتادگی حساس تر می شود. قرار گرفتن در معرض آفتاب و سال ها حرکت ماهیچه ها (اخم کردن ، جویدن ، لبخند زدن) در شل شدن و افتادگی بافت پوست نقش دارد.

پرکننده های صورت درمانی موقتی برای رفع چین و چروک و افتادگی صورت هستند.  و با چند تزریق ریز به نواحی مشخص صورت انجام می شود.  انواع مختلفی از پرکننده های صورت در دسترس هستند.

هر کدام از این پرکننده ها با یک یا چند هدف برای کاهش چین و چروک و تقویت لب طراحی شده اند. یک متخصص حرفه ای می تواند به شما در تعیین اینکه کدام نوع تزریق و چه روش های پرکننده تزریقی برای صورت شما مناسب است ، کمک کند.

تزریق پرکننده صورت در مناطقی که چربی و کلاژن از دست داده اند ، چین و چروک های صورت را حجم می دهد.  اسید هیالورونیک ماده پرکننده طبیعی بدن است.  بالا رفتن سن حجم صورت و تولید کلاژن را از بین می برد.

در نتیجه چین های عمیق دو طرف بینی ، خطوط ماریونت دو طرف لب ، ظاهر می شوند.  چین های عمیق ظاهر می شود ، لب ها نازک می شوند و گوشه های لب پایین می افتد.

پرکننده های اسید هیالورونیک مانند Restylane و Juvederm پس از تزریق  درست در زیر این چین ها قرار می گیرد تا حجم از دست رفته را جایگزین کنند و ظاهری جوان تر در چهره ایجاد می کند.

از پرکننده های پوستی می توان برای خط لب بالا ، لب های نامتقارن در اطراف دهان ، تقویت لب و تکمیل موارد دندانپزشکی با استفاده از یک قاب زیبا و جوان به دور دندان استفاده کرد.

ادامه مطلب …..

درباره Botox و درمان های مرتبط بیشتر بیاموزید

با تشکر از  اسید هیالورونیک برای تزریق به صورت ، این ماده به سرعت به شما ظاهری جدید و تازه می دهد و به راحتی در دسترس همگان است.  با تزریق ژل و بوتاکس دیگر نیازی به جراحی لیفت صورت ندارید و 5 تا 10 سال جوان تر به نظر می رسید.

 

مطمئن ترین ژل پرکننده

مطمئن ترین ژل پرکننده

بعد از کلاژن و بوتاکس ، پزشکی زیبایی اکنون یک محصول پرکننده قابل اعتماد را ارائه داده که نتایج چشمگیری برای مقابله با اثرات پیری ارائه می دهد.  اسید هیالورونیک دارای خاصیت مرطوب کنندگی فوق العاده ای است که امکان استفاده از تکنیک های پیشرفته تزریق را فراهم می کند.

 

ژل هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی و قابل جذب است

وقتی نوبت به روش های زیبایی می رسد ، ما از ترس عوارض جانبی یا طبیعی نبودن نتایج به دست آمده از وارد کردن هر گونه مواد خارجی به بدن خودداری می کنیم.

خوشبختانه ، این موارد با تزریق اسید هیالورونیک برای صورت اتفاق نمی افتد ، زیرا مولکول های هیالورونیک اسید در بدن ما موجود است ، و بدن ما تقریباً روزانه 5 گرم از آن را برای تجدید سلول های پوستی تولید می کند.

ژل تزریقی از میکروارگانیسم هایی تشکیل شده است که مولکول اسید هیالورونیک را تشکیل می دهند. پس از تزریق ، این ژل به طور طبیعی با اسید هیالورونیک موجود در درم مخلوط می شود.  بنابراین هر گونه خطر آلرژِی را رد می کند و پس از مدتی به طور طبیعی در بدن شکسته می شود.

 

اسید هیالورونیک نتایج طبیعی دارد

اسید هیالورونیک یک ژل بسیار قابل انعطاف است.  پزشک فقط دوز آن را تنظیم کند تا به نتایج بهینه برسید.    پس از آن ، با تجدید تزریق هر 12 یا 18 ماه ، می توان اثرات تزریق ژل را حفظ کرد. پس از آن مقدار اسید هیالورونیک که باید تزریق شود ، کاهش می یابد.

 

اثر مرطوب کنندگی قوی

به دلیل اثرات پیری ، پوست شکننده ، نازک و خشک می شود. به همین دلیل پوست بزرگسالان نیاز به مراقبت بیشتری دارد. اسید هیالورونیک علاوه بر اینکه باعث پر شدن خطوط و چروک های عمیق می شود ، یکی از مزایای آن هیدراتاسیون (توانایی نگه داشتن آب در اعماق پوست) است.

 

تزریق ژل بدون درد

البته این روش درمانی بستگی به تکنیک ارجاع شده توسط پزشک معالج با تزریق ، استفاده از سوزن یا کانول مناسب دارد.  در مرکز تزریق ژل ، برای اینکه بیماران ما راحت تر باشند ، از ژل بی حسی چند دقیقه قبل از تزریق در مناطقی که تحت درمان قرار می گیرند استفاده می کنیم. بنابراین پوست در طول درمان بی حس می شود و بیمار در نقاط تزریق احساس درد نمی کند.

 

نتایج تزریق ژل چیست؟  

مدت ماندگاری تزریق ژل لب
نتایج تزریق ژل چیست؟

از زمان کشف این مولکول از 20 سال پیش ، تکنیک های تزریق برای موارد زیر استفاده می شود.  به ویژه برای :

  • کاهش خطوط و چین و چروک های ریز مانند چین و چروک های گوشه های دهان ، پره های بینی ، طراحی دهان و حلقه های تیره زیر چشم.
  • جبران از دست دادن حجم صورت. چون با افزایش سن ، پوست صورت در اطراف گیجگاه ها ، چانه و گونه ها حجم خود را از دست می دهد و پوست صورت شل و آویزان می شود. شما می توانید هر یک از این منطقه ها را با روش های غیر جراحی برای جوانسازی کل صورت خود استفاده کنید و به صورت جداگانه با فیلر و ژل پر کنید.    
  • تغییر فرم مجدداً لب ها ، حجم دهی به لب ها به تغییر شکل و کانتور لب ها کمک می کند و ضمن مرطوب کردن آنها ، لب ها را پر و متقارن تر می کند.
  • جای زخم های عمیق باقی مانده از آکنه و سایر شرایط را پر می کند.
  • تغییر شکل بینی (پل بینی ، نوک ، سوراخ ها) یا بهبود نتایج جراحی زیبایی بینی انجام می شود.
  • چروک های چانه را پر می کند و ظاهر چانه را اصلاح می کند.

 

مشاهده فوری اثرات تزریق ژل

برجسته نمودن گونه ها با تزریق فیلر های پوستی
مشاهده فوری اثرات تزریق ژل

نتایج تزریق ژل به هر منظوری که انجام شود ، چه برای پر کردن چین و چروک ها ، افزایش حجم   ، یا سایر درمان ها ، به محض پایان جلسه قابل مشاهده خواهد بود.  با جذب اسید هیالورونیک توسط بدن ، این نتایج پس از چند روز بعدی بهتر خواهد شد.

تأثیرات پیری روی پوست شما هر چقدر که باشد ، اسید هیالورونیک ممکن است راه حلی باشد که شما را سال ها جوان تر نشان بدهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تزریق ژل و بوتاکس و یا تماس با ما اینجا کلیک کنید.

وبسایت مرکز برکه : www.tehranskin.com

اینستاگرام مرکز برکه : berkelyzerr 

هزینه تزریق بوتاکس و ژل در مرکز برکه

رفع چین و چروک صورت با تزریق ژل و بوتاکس در مرکز برکه

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments