چربی به چه مناطقی از صورت منتقل می شود؟

چگونه بهترین نوع فیلر را انتخاب کنیم؟| بهترین دکتر تزریق ژل در اراک

بهترین نوع فیلر چیست؟

از فیلرها به عنوان معجزه ای در زیبایی یاد می شود چرا که می ‌توانند باعث برجسته شدن لب ها، لیفت ابرو، برجسته شدن گونه، و برطرف کردن خطوط صورت شوند و ظاهری جوان را به وجود بیاورند. انتخاب بهترین نوع فیلر مسئله بسیار مهمی است که باید برای جوان سازی صورت به آن توجه کرد چرا که انتخاب بهترین نوع فیلر تاثیر به سزایی در کسب نتایج دلخواه ایفا می کند.

تزریق فیلر چگونه انجام می شود؟

می توان فیلر را در بازه زمانی کوتاهی به درون ناحیه ای که قرار است درمان شود تزریق کرد. پس از تزریق فیلر شما نیازی به استراحت در منزل ندارید و می توانید به محل کار خود برگردید. عوارض جانبی تزریق فیلر خفیف است اما برخی از افراد به فیلر، واکنش آلرژیک خواهند داشت. معمولاً عوارض تزریق فیلر خود را به صورت تورم، کبودی و قرمزی خفیف در محل تزریق نشان می دهد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تزریق فیلر
تزریق فیلر

نکته مهم درباره تزریق فیلر این است که نتایج حاصل از آن موقتی است و پس از مدتی از بین می رود. گاهی اوقات تاثیرات حاصل از تزریق فیلر بر اساس نوع فیلر تا ۶ ماه باقی می ماند اما پس از گذشت این بازه زمانی باید برای تزریق مجدد به پزشک مراجعه کرد.

چگونه بهترین نوع فیلر را انتخاب کنیم؟

در حال حاضر انواع مختلفی از فیلر در بازار وجود دارد که انتخاب بهترین نوع آن به بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید، نظر پزشک، میزان آسیب دیدگی توسط نور خورشید و میزان الاستیسیته پوست شما بستگی دارد.

همیشه به خاطر داشته باشید ممکن است فیلری که برای دوست شما با تاثیرات عالی همراه بوده است چنین تاثیری را روی پوست شما نداشته باشد. اگر تصمیم خود را برای تزریق ژل در اراک گرفته اید نکات زیر می تواند به شما برای انتخاب بهترین نوع فیلر کمک کند.

 

فیلر را با بوتاکس و دیسپورت اشتباه نگیرید. اگرچه فیلر و بوتاکس به درون پوست تزریق می ‌شوند ولی هر یک از آنها عملکرد متفاوتی دارند. بوتاکس با شل شدن عضلات به رفع خطوط صورت کمک می کند و در صورتی که به همراه فیلر تزریق شود تاثیر بیشتری خواهد داشت.

تزریق ژل ژوودرم

ژودروم یک مجموعه از فیلرها است که انواع مختلفی از آن طراحی شده و برای نقاط مختلفی از صورت کاربرد دارند. به عنوان مثال ژوودرم والیوما ایکس سی برای زاویه سازی گونه ها به کار می رود که با گذر زمان صاف شده اند و از میزان برجستگی آنها کاسته شده است، همچنین می تواند خطوط پرانتزی اطراف بینی و دهان و خطوطی که از دهان به سمت چانه می روند را از بین ببرد.

بهترین نوع فیلر
بهترین نوع فیلر

ژوودرم اولترا ایکس سی باعث قلوه ای شدن لب ها می شود همچنین از آن برای برطرف کردن خطوط عمودی لب ها استفاده می شود. هیالورونیک اسید ماده اصلی ژوودرم است و یک نوع قند محسوب می شود که در بدن وجود دارد و باعث حفظ رطوبت و حجم پوست و الاستیسیته آن خواهد شد.

با بالا رفتن سن و کاهش سطح هیالورونیک اسید از حجم پوست کاسته می شود و ریسک بروز خطوط و چین و چروک صورت افزایش پیدا خواهد کرد. هنگامی که هیالورونیک اسید به درون پوست تزریق می شود همانند یک اسفنج عمل می ‌کند و آب را به سمت پوست می کشد و در نتیجه باعث افزایش حجم ناحیه ای که تحت درمان قرار گرفته است خواهد شد.

تزریق هیالورونیک اسید علاوه بر افزایش حجم ناحیه تحت درمان باعث می شود که توانایی پوست برای تولید کلاژن افزایش پیدا کند. این امر به معنای کاهش نیاز به تزریق مجدد هیالورونیک اسید است و در صورتی که نیاز به تزریق ضرورت پیدا کند شما به حجم کمتری از این محصول احتیاج دارید و در نتیجه هزینه کمتری به شما تحمیل خواهد شد.

یکی از مزایای عالی هیالورونیک اسید این است که در بدن نیز یافت می ‌شود و این مسئله ریسک بروز واکنش آلرژیک را به حداقل می ‌رساند.

نتایج حاصل از تزریق ژل ژوودرم تا چه مدت باقی می ماند؟

نتایج حاصل از تزریق ژل
نتایپ حاصل از تزریق ژل

معمولا آثار حاصل از تزریق ژوودرم حدود ۶ تا ۱۸ ماه باقی می ‌ماند و پس از این مدت بدن شروع به جذب آن خواهد کرد. چنان چه از نتایج به دست آمده از تزریق ژل ژوودرم رضایت نداشتید است نگران نباشید چرا که می ‌توان به کمک آنزیم هیالورونیداز اثر آن را از بین برد.

رستالین

رستالین نیز همانند ژوودرم یک خانواده بزرگ دارد که از آنها برای برطرف کردن خطوط صورت و چین و چروک های آن و افزایش حجم لب ها استفاده می شود. یک نوع رستالین که رستالین لیفت نام دارد برای بهبود خطوط اطراف بینی و دهان و افزایش حجم گونه ها مورد استفاده قرار می گیرد. سازمان غذا و دارو استفاده از آن را برای بهبود حالت دست ها تایید کرده است.

رستالین سیلک با هدف افزایش حجم لب ها طراحی شده است. تزریق رستالین نیز باعث تحریک تولید کلاژن می ‌شود و این فرایند به جوانسازی صورت کمک می کند. مطالعات بالینی نشان داده که با تکمیل طرح درمان نتایج حاصل از تزریق رستالین تا حدود ۱۸ ماه باقی می ‌ماند و شما می توانید از نتایج به دست آمده لذت ببرید.

ژل اسکالپترا

در ابتدا از این محصول برای درمان بیمارانی استفاده می شد که به ویروس اچ آی وی مبتلا بودند و چربی صورت خود را از دست داده بودند. امروزه از این محصول برای افرادی که به این ویروس مبتلا نیستند نیز استفاده می ‌شود و با افزایش حجم صورت به از بین بردن خطوط ریز و درشت آن کمک می کند.

جوان سازی صورت با تزریق ژل
جوانسازی صورت با تزریق ژل

از این محصول در اطراف چشم ها یا درون لب ها استفاده نخواهد شد. ماده فعال موجود در ژل اسکالپترا، پلی ال لاکتیک اسید است که به تولید کلاژن جدید کمک می کند به همین دلیل معمولاً چند جلسه درمان لازم است تا نتایج دلخواه به دست بیاید.

تعداد جلسات مورد نیاز برای کسب نتایج مورد انتظار به وسعت چین و چروک صورت بستگی دارد. معمولاً نتایج حاصل از تزریق اسکالپترا تا حدود دو سال باقی می ماند و شما می توانید از نتایج دلخواه خود لذت ببرید.

بهترین دکتر تزریق ژل در اراک

آراستگی و زیبایی ظاهری یکی از شروط لازم برای کار و فعالیت در دنیای امروز است. به طور کلی زیبایی باعث بهبود اعتماد به نفس همه افراد می شود و چه بسا در بازده کاری آنها تاثیرات مثبتی را ایفا می کند.

تزریق ژل در اراک
تزریق ژل در اراک

اگر شما هم با گذر زمان متوجه خطوط ریز و درشت روی صورت خود شده اید و دیدن این چین و چروک ها باعث ناراحتی شما شده است به نحوی که اعتماد به نفس خود را از دست داده اید خبر خوبی برای شما داریم. شما می ‌توانید با تزریق ژل از مزایای بی نظیر آن بهره مند شوید و ظاهر صورت خود را جوان کنید.

جوانسازی صورت و برطرف کردن چین و چروک به کمک بهترین نوع فیلر علاوه بر بهبود زیبایی شما باعث افزایش اعتماد به نفس تان نیز خواهد شد چرا که شما دیگر دغدغه دیده شدن چین و چروک صورت خود را نخواهید داشت. تزریق فیلر کاربردهای متعددی دارد و می ‌توان از آن علاوه بر برطرف کردن صورت برای بهبود وضعیت دست ها نیز استفاده کرد و آثار حاصل از پیری را از بین برد.

اگر خواهان زیبایی و زیبا شدن هستید می توانید به متخصصین ما مراجعه کنید تا پس از انجام ارزیابی‌ های اولیه برنامه درمان شما را فراهم کنند و به زیبایی بیشتر شما دامن بزنند.

سبز باشید

مترجم: لیلا عبدالملکی

لینک منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments