بهترین پزشک تزریق ژل لب در ارومیه

تزریق ژل لب در ارومیه|هزینه تزریق ژل لب در ارومیه چقدر است؟

تزریق ژل لب در ارومیه

تزریق ژل لب در افرادی که از لب های باریک خود ناراضی هستند و دوست دارند لب های برجسته ای داشته باشند یک انتخاب عالی است. تزریق ژل لب در سراسر جهان طرفداران بسیار زیادی دارد چرا که اکثر افراد به ظاهر دلخواه خود دست پیدا می کنند. تزریق ژل لب در ارومیه نیز طرفداران زیادی دارد و به یکی از روش های محبوب در عرصه زیبایی تبدیل شده است.

اکثر افرادی که قصد تزریق ژل لب در ارومیه را دارند با این سوال مواجه می ‌شوند که نکات مهم قبل از تزریق ژل لب چیست و باید قبل از تزریق ژل چه اقداماتی را انجام دهند. این مسئله باعث شده که در این مقاله به بیان تجربیات متقاضیان تزریق فیلر بپردازیم و جزئیاتی را در این خصوص توضیح دهیم اما نکته بسیار مهمی که باید درباره تزریق ژل به شما گوشزد کنیم این است که تزریق ژل باید انتخاب خود شما باشد و رضایت کامل در خصوص تزریق ژل به لب را داشته باشید و پشیمان نشوید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

درباره تزریق ژل لب تحقیق کنید

بهترین پزشک تزریق ژل لب در ارومیه
بهترین پزشک تزریق ژل لب در ارومیه

انتخاب بهترین پزشک برای تزریق ژل اولین و مهمترین نکته ای است که باید به آن توجه کنید زیرا در صورتی که پزشک فاقد اطلاعات کافی و تجربه لازم در خصوص تزریق ژل لب باشد مشکلات متعددی برای شما به وجود خواهد آمد. لطفاً اشتباه من را انجام دهید و کاملا احتیاط کنید و به هیچ عنوان قیمت پایین تزریق ژل شما را وسوسه کند.

قبل از انتخاب پزشک برای تزریق ژل لب در ارومیه از دوستان و آشنایان خود که به تزریق ژل پرداخته اند سوال کنید و به کسب اطلاعات بپردازید. از وب سایت مرکز تزریق ژل لب بازدید کنید و نظرات دیگران را در این باره بخوانید.

بهترین پزشک برای تزریق ژل کسی است که به شما این اطمینان را بدهد که هیچ اتفاقی برای لبخند زیبای شما نمی ‌افتد و لب شما ظاهر نا مطلوبی پیدا نمی کند. اصلا عجله نکنید چرا که همیشه برای تزریق ژل به لب وقتی داری پس کامل هوش مندانه به انتخاب پزشک خود بپردازید تا یک عمر دچار پشیمانی نشوید.

درباره اندازه لب خود فکر کنید

قبل از آنکه برای تزریق ژل لب در ارومیه اقدام کنید به اندازه ای که دوست دارید لب شما بزرگ شود فکر کنید. به عنوان مثال من دوست داشتم که هر دو لبم را بزرگ کنم تا قلوه ای تر به نظر برسد.

تزریق ژل لب
تزریق ژل لب

در چند سال اخیر اکثر افراد فکر می ‌کردند که تزریق ژل لب هیچ تغییری در ظاهر آنها ایجاد نمی ‌کند و تزریق ژل فقط به معنای هدر دادن پول است، اگر شما هم جزء این گروه از افراد هستید با پزشک خود در این باره صحبت کنید تا بتواند شما را در خصوص ظاهر مناسب لب با صورت تان راهنمایی کند.

برای برجسته کردن لب باید ژل به طور مستقیم به درون لب تزریق شود اما چنان چه می خواهید لب های شما ظاهری طبیعی تر داشته باشند باید ژل به حاشیه لب تزریق شود.

برای تزریق ژل آماده شوید

یک هفته قبل از زمان تعیین شده برای تزریق ژل در لب نباید از آسپرین، داروهای ضد التهاب از قبیل ایبوپروفن، روغن ماهی، انواع مولتی ویتامین ها، و ویتامین e استفاده کنید زیرا برخی از این ویتامین ها و داروها باعث رقیق شدن خون شما خواهد شد و ریسک بروز کبودی پس از تزریق ژل را افزایش می دهد. به همین دلیل بهترین کار این است که ۲۴ ساعت قبل از تزریق ژل از مصرف الکل و کافئین نیز خودداری کنید تا ریسک بروز تورم لب کاهش پیدا کند.

تزریق ژل لب به سرعت انجام می شود

معمولا فرایند تزریق ژل در لب طی مدت یک ساعت انجام می شود. پزشک برای این کار به کمک یک ماژیک سفید نقاطی که باید به درون آنها ژل تزریق شود را مشخص می کند. شما می توانید فورا پس از تزریق ژل شاهد نتایج مورد انتظار خود باشید. معمولاً تورم لب پس از تزریق ژل باید به مدت سه روز برطرف شود.

در صورتی که هر گونه توده ای را روی لب خود حساس کردید به این معنا است که ژل در نزدیک سطح پوست تزریق شده است. در صورتی که پزشک از ژل ژوودرم برای برجسته کردن لب های شما استفاده کرده باشد می توانید پس از ۴۸ ساعت به آرامی لب های خود را ماساژ دهید تا توده ایجاد شده از بین برود اما بهتر است با پزشک خود در این خصوص صحبت کنید.

قبل از تزریق ژل از استفاده از پماد بی حس کننده خودداری کنید

از بیحس کننده استفاده نکنید
از بیحس کننده استفاده نکنید۰

اکثر افراد قبل از تزریق ژل از پماد بی حس کننده استفاده می کنند تا در طول تزریق هیچ گونه دردی را احساس نکنند. اکثر افرادی که به تزریق ژل لب پرداخته اند می گویند که پماد بی حس کننده به طور طبیعی باعث تورم لب ها می شود به همین دلیل نمی توان اثر واقعی فیلر را پس از تزریق روی لب مشاهده کرد. تزریق فیلر با درد بسیار کمی همراه است و می توانید به خوبی آن را تحمل کنید.

مزایای تزریق فیلر را به خوبی بشناسید

تزریق ژل به لب همانند روش های زیبایی با عوارض جانبی خاص خود همراه است و برخلاف آنچه که اکثر افراد تصور می کنند تزریق فیلر می تواند باعث بروز واکنش آلرژیک شود همچنین می تواند ریسک بروز عفونت را مطرح نماید. اگر شما به صورت مکرر تبخال می ‌زنید بهتر است سه روز قبل از درمان از داروهای ضد تبخال استفاده کنید.

هزینه تزریق ژل لب در ارومیه چقدر است؟

هزینه تزریق ژل لب به عوامل مختلفی از قبیل نوع ژلی که قرار است به درون لب تزریق شود، موقعیت فیزیکی مطب پزشک، مهارت و تخصص او و مواردی از این قبیل بستگی دارد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه تزریق ژل لب در ارومیه با پزشک خود صحبت کنید.

آیا می توان به تخلیه ژل لب پرداخت؟

گاهی اوقات ممکن است برخی از افراد پس از تزریق ژل لب از ظاهر ایجاد شده رضایت نداشته باشند یا لب های آن ها بیش از حد بزرگ شده باشد در این شرایط این گروه از افراد به تخلیه ژل فکر می کند. برای تخلیه ژل باید به پزشک مراجعه کنید تا با تزریق یک ماده مخصوص که قابلیت از بین بردن ژل تزریق شده را دارد نتیجه دلخواه را به وجود بیاورد.

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments