تزریق ژل لب در ساری

تزریق ژل لب در ساری |بهترین مارک ژل و فیلر |معتبرترین مرکز زیبایی در ساری

تزریق ژل لب در ساری

تزریق ژل لب در ساری را در کدام مرکز انجام  می دهید؟!

اگر اهل استان سرسبز مازندران هستید و به دنبال مرکزی معتبر برای تزریق ژل لب می گردید، پس به جای کاملا درستی آمده اید!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

شعب تهران اسکین در سرتاسر کشور، فعال می باشند و بهترین خدمات ممکن را به شما عزیزان ارائه می کنند.

واقعیت این است که دیگر انحصارطلبی شهر بزرگی مثل تهران در انجام عملیات های زیبایی به سر آمده است.دیگر نیازی نیست برای تزریقات زیبایی که به نسبت درمان های ساده ای به حساب می آیند، این همه راه را از شهرستان به تهران بیایید.

تزریق ژل لب در ساری
تزریق ژل لب در ساری

هزینه تزریق ژل لب در ساری

تا قبل از این ، اگر می خواستید که برای لب هایتان ژل تزریق کنید ، باید مسافت زیادی را تا تهران می آمدید و همین باعث می شد که هزینه های شما بسیار بالا برود.اما شعب تهران اسکین در سراسر کشور، کار را برای شما ساده تر کرده اند.شما می توانید به راحتی به شعبه ی تهران اسکین در شهر خود مراجعه کرده و دقیقا همان خدماتی که در تهران ارائه می شود را دریافت کنید.

این گونه هزینه هایتان به طرز قابل توجهی کاهش پیدا می کند.اصولا هزینه تزریق ژل لب در جاهای مختلف کشور تفاوت چندانی ندارد و به برندی که استفاده می کنید و مهارت پزشک بستگی خواهد داشت.

به عنوان مثال ژل های ژوویدرم و رستیلن در حال حاضر محبوب ترین فیلرهای بازار هستند.به همین خاطر ممکن است اندکی تفاوت قیمت وجود داشته باشد.

این ژل ها که حاوی هیالورونیک اسید می باشند ، هیچ گونه عوارض برای شما نخواهند داشت. هیالورونیک اسید نوعی مواد طبیعی است که در بدن وجود دارد و مسئولیت حفظ و نگهداری رطوبت را بر عهده دارد. اما متاسفانه با افزایش سن ، تولید این ماده در بدن کاهش پیدا می کند و به این ترتیب حجم و برجستگی صورت هم کم می شود.

اما با تزریق این ژل ها دیگر جای نگرانی نخواهد بود. به خاطر داشته باشید که کیفیت تزریق ژل خیلی مهم تر از قیمت آن است.

بهترین دکتر تزریق ژل لب در ساری

در تهران اسکین ، ما همواره به دنبال جذب بهترین پزشکان هستیم.به همین خاطر خیالتان را آسوده خواهیم کرد که با مراجعه به شعبه ی تهران اسکین در شهر خود، می توانید از خدمات بهترین پزشک زیبایی بهره مند شوید. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین دریافت آدرس شعبه ی شهرتان به این صفحه مراجعه کنید.
بهترین دکتر تزریق ژل لب در ساری
بهترین دکتر تزریق ژل لب در ساری

مراقبت بعد از تزریق ژل لب

مراقبت های مختلفی باید بعد از تزریق ژل داشته باشید که هیچ گونه عوارضی گریبان گیر شما نشود.

در وهله ی اول بهتر است که پزشکی معتبر و ماهر را انتخاب کنید که تجربه و مهارت زیادی در تزریق ژل  فیلر داشته باشد.

بعد از تزریق ژل توصیه می شود که اقدامات زیر را در نظر داشته باشید :

  • در صورتی که به زخم های سرد صورت مبتلا هستید، قبل از درمان به پزشک خود اطلاع دهید.پزشک می تواند با درمان داروهای خاص از عود کردن آن پیشگیری کند.
  • حتما و حتما تصور درست و دقیقی از آن چه که می خواهید، داشته باشید.مثل کوتاه کردن مو، اگر عکس هایی از آن چه که می خواهید ، با خود داشته باشید برای پزشکتان خیلی مفید و موثر خواهد بود
  • اما در عین حال بهتر است راجع به انتظارات خود واقع بین باشید.اگر تغییر بزرگی مثل تغییری که کایلی جنر کرد ، می خواهید بهتر است بدانید که این پروسه ای چند ماهه خواهد بود و به تدریج به نتیجه ی دلخواهتان دست پیدا می کنید.
  • برای اندکی درد و ناراحتی آماده باشید.همه ی فیلرهای پوستی که برای لب تزریق می شوند، خود حاوی مقادیری مواد بی حس کننده هستند اما در ناحیه ی حساسی مثل لب ها ، باز هم ممکن است اندکی درد نفوذ سوزن ها را احساس کنید اما به هیچ وجه غیر قابل تحمل نخواهد بود
  • بلافاصله بعد از درمان، روی محل تزریق یخ بگذارید، این کار از بروز کبودی جلوگیری می کند.اگر چند ساعت بعد از تزریق روی محل یخ بگذارید، به کاهش تورم کمک می کند.
  • در شب بعد از درمان ، بهتر است به نحوی بخوابید که سرتان بالا باشد، گذاشتن یک بالش اضافه زیر سر می تواند به پیشگیری از تورم کمک کند.
  • برای این که نتیجه ی کاملی از تزریق ژل روی صورت خود مشاهده کنید ، به مدت 1 هفته باید صبر کنید
  • قبل از درمان، از مصرف داروی آسپرین ، ایبوبروفن یا دوزهای بالای ویتامین E خودداری کنید.هر مکمل یا دارویی که موجب رقیق شدن خون می شود، می تواند احتمال بروز کبودی یا خونریزی را در محل تزریق افزایش دهد.
  • بعد از درمان به هیچ وجه لب های خود را ماساژ ندهید. این کار ممکن است سطح لب هایتان را صاف کرده و باعث کاهش اثرات حجم دهید فیلر شود.با انجام این کار هرچه هزینه کرده اید هدر خواهد رفت.
  • قبل از یک رویداد بزرگ، به هیچ وجه تزریق ژل را انجام ندهید.احتمال این وجود دارد که لب هایتان متورم شوند و قطعا شما تمایل ندارید با لب هایی ورم کرده به یک مراسم بزرگ بروید. توصیه می شود از یک هفته قبل، تزریق را انجام دهید تا کلیه ی عوارض برطرف شده باشند.
  • حتی اگر همه ی اقدامات قبلی را درست انجام داده اید و باز هم لب هایتان متورم یا کبود است ، نیازی نیست که بترسید.لب های شما ناحیه ای ظریف و حساس هستند و بعضی وقت ها بروز کبودی یا تورم اجتناب ناپذیر است
  • انتظار نداشته باشید که بهبود فرم لب هایتان همیشگی باشد.به شکل میانگین عموما تزریق ژل برای لب ها از 6 الی 9 ماه دوام و ماندگاری خواهند داشت
مراقبت بعد از تزریق ژل لب
مراقبت بعد از تزریق ژل لب

تزریق ژل لب مدل باربی

متاسفانه کره ای ها و چینی ها، رسم بدی را در فرم تزریق ژل لب پایه گذاری کرده اند و امروزه همه می خواهند که لب هایی عروسکی و باربی گونه داشته باشند. اما بهتر است قبل از این که تصمیمتان را برای تزریق ژل لب مدل باربی قطعی کنید ، با پزشک خود مشورت نمایید.

پزشکان متخصص پوست و زیبایی ، سال ها در زمینه ی بافت و ساختار چهره تحصیل کرده و آموزش دیده اند. یک پزشک ماهر و متخصص به خوبی می داند که چه نوع مدلی برای شما مناسب تر است.به همین خاطر توصیه ی اصلی ما به شما این است که به پیشنهادات پزشک خود گوش کنید.

تزریق ژل لب مدل باربی
تزریق ژل لب مدل باربی

طبعا برای تزریق مدل های غیر طبیعی ژل ، باید ساختار چهره ی مناسبی داشته باشید. به عنوان مثال اگر اجزای صورتتان درشت و بزرگ هستند، شاید انتخاب مدل باربی ، انتخاب چندان هوشمندانه ای نباشد.

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments