تزریق ژل به صورت | جوانسازی صورت با تزریق ژل | بهترین مرکز تزریق ژل شیراز

بهترین مرکز تزریق ژل صورت شیراز

تزریق ژل به صورت | جوانسازی صورت با تزریق ژل | بهترین مرکز تزریق ژل شیراز

اگر پزشک هستید یا یک مرکز زیبایی در شیراز دارید

و فکر می کنید که مرکز شما توانایی و شایستگی این را دارد که در صفحه اول گوگل و در این سایت معرفی شود، با ما تماس بگیرید ( برای جزییات بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید)

تزریق ژل به صورت به منظور جوانسازی صورت انجام می شود که پزشکان متخصص ما در شهر شیراز خدمات خود را در مرکز تزریق ژل شیراز در اختیار مراجعین عزیز شیرازی ارائه می دهند.  برای اینکه با خیال راحت به مرکز تزریق ژل و بوتاکس شیراز مراجعه کنید و با تزریق ژل یا بوتاکس صورت جوان تر و جذاب تری داشته باشید ،  این مقاله را در مورد تزریق ژل و انواع آن و همینطور عوارض جانبی آن برای شما  تهیه کرده ایم.  تا با خیال راحت خود را به دست متخصصین با تجربه و کار بلد ما در مرکز تزریق ژل و بوتاکس شیراز بسپارید.

ژل های پرکننده صورت مواد مصنوعی یا طبیعی هستند که به خطوط ، چین و چروک ها و بافت چهره تزریق می شوند تا چین و چروک های شما را کاهش دهند و صورت شما پرتر و در نتیجه جوان تر به نظر برسد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

این ژل های تزریقی به نام های دیگری مانند فیلر ، پرکننده های پوستی ، ایمپلنت های تزریقی ، پرکننده های چین و چروک و پرکننده های بافت نرم هم شناخته می شود.  از ژل و فیلرها برای از بین بردن خطوط لبخند و جوانسازی صورت استفاده می شود ، حجم گونه ها و لب ها را افزایش می دهند و زخم های آکنه را ترمیم می کنند.

چون اکثر پرکننده ها قابل جذب هستند ، بنابراین نتایج آنها موقتی است و از چند ماه تا چند سال ماندگار هستند.  ماندگاری ژل بستگی به کیفیت محصول و شخص مورد استفاده دارد.

برخی از پرکننده ها دائمی هستند و اثرات آنها تا چندین سال می تواند ادامه داشته باشد.

طبق گزارش انجمن جراحان پلاستیک آمریکا ، 2.7 میلیون مورد تزریق ژل به صورت در سال 2017   انجام شد که 3 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشت.

 

انواع ژل ها و پرکننده ها برای جوانسازی صورت

انواع ژل ها و پرکننده ها برای جوانسازی صورت

این روزها بازار پرکننده ها اشباع شده و حسابی گرم است.  تزریق ژل برای جوانسازی صورت طرفداران زیادی دارد.  چه برای خانم هایی که به علت بالا رفتن سن دچار افتادگی و شلی پوست شده اند و چه برای دختران و زنان جوان شیرازی که می خواهند لب ها و گونه های برجسته داشته باشند.

در حالی که نتیجه تزریق بسیاری از پرکننده های صورت فوری قابل مشاهده است ،  آکادمی پوست و   آمریکا (AAD) می گوید که تأثیر برخی از ژل ها پس از چندین بار تزریق دیده می شود و مواردی هم پیش می آید که باید تغییراتی در آن داد.

ژل هایی که معمولاً برای جوانسازی صورت استفاده می شوند عبارتند از :

ژل اسید هیالورونیک (HA)

اسید هیالورونیک HA) ) یک ماده ژل مانند است که به طور طبیعی در بدن یافت می شود.  از این ژل برای افزایش حجم پوست استفاده می شود و پوست را پر می کند.  همچنین برای حجم دهی به مناطقی از صورت مانند گونه ها و از بین بردن چین و چروک ها ، به ویژه در اطراف چشم ها ، لب ها و پیشانی استفاده می شود.

نام های تجاری معروف اسید هیالورونیک که بیشتر از دیگران مورد استفاده قرار می گیرند ، عبارتند از :

  • Juvéderm
  • Restylane

از آنجا که بدن اسید هیالورونیک را به تدریج در طول زمان تجدید می کند ، نتایج معمولاً به مدت 6 تا 12 ماه طول می کشد.  به گزارش هیئت آمریکایی جراحی زیبایی  (ABCS) پیشرفت هایی در افزایش این پرکننده های پوستی دیده شده که باعث می شود اثرات آن معمولاً 12 ماه یا بیشتر طول بکشد.

ژل کلسیم هیدروکسی آپاتیت (CaHA)

ژل کلسیم هیدروکسی آپاتیت (CaHA) از کلسیم به صورت ذرات میکروسکوپی استفاده می کند و آن را به یک ژل اضافه می کند که سپس تزریق می شود.  هیئت آمریکایی جراحی زیبایی  می گوید : ژل کلسیم هیدروکسی آپاتیت  از اسید هیالورونیک HA) ) غلیظ تر است.  غلیظ بودن این ژل باعث می شود که ژل کلسیم هیدروکسی آپاتیت برای چروک های عمیق تر مناسب تر باشد.

نام تجاری این محصول CaHA  می باشد و ماندگاری آن در حدود یک سال طول  می کشد.

ژل اسید لاکتیک Poly-L-

ژل اسید لاکتیک Poly-L-  ، به جای “پر کردن” چروک ها ، باعث تحریک تولید کلاژن در پوست می شود.  ژل اسید لاکتیک Poly-L-  باعث استحکام پوست می شود و ظاهر چین و چروک را کاهش می دهد.

این ژل با نام  تجاری Sculptra Estetic به بازار عرضه شده است.  ژل اسکالپترا ، پرکننده ای است که از آن برای درمان چین و چروک های عمیق و افزایش حجم چربی از بین رفته استفاده می شود.  ژل اسکالپترا به تدریج عمل می کند ، اما می تواند نتایج را برای حداقل دو سال فراهم کند، و یک پرکننده نیمه دائمی محسوب می شود.

ژل پلی متیل متاکریلات  (PMMA)

این پرکننده حاوی ذرات کوچکی است که میکروسفر نامیده می شوند و کلاژن که حجم  پوست را افزایش می دهد.  در مورد این ژل شایعاتی بر سر زبان ها ست.

اگر چه این نوع پرکننده  که ژل بلافیل  Bellafill نامیده می شود نوعی پر کننده دائمی است و ماندگاری آن تا پنج سال است ، با این وجود معمولاً اولین انتخاب پزشکان نیست.

بر اساس تحقیقات انجام شده ، پرکننده های پوستی با اثر طولانی مدت دارای عوارض بیشتری نسبت به سایر ژل ها هستند.  از جمله این عوارض عفونت و گلوله شدن ژل است.

 

تزریق چربی یا پیوند چربی اتولوگ

در این روش پزشک متخصص از قسمت هایی از بدن شما ،  مانند باسن که دارای چربی است ، مقداری چربی را گرفته و آن را برای حجم دادن به قسمت هایی از صورت تزریق می کند.

این چربی معمولاً از بدن شما با استفاده از لیپوساکشن حذف می شود.  در روش لیپوساکشن چربی از طریق یک لوله توخالی داخل شکافی در پوست شده و چربی را از آن خارج می کند.

این روش نیاز به استفاده از آرام بخش دارد و شاید دوره بهبودی یک یا دو هفته طول بکشد.  در اغلب موارد ، پیوند چربی نتایج طولانی مدت را فراهم می کند.

 

عوارض جانبی ژل ها و  پرکننده های صورت

عوارض جانبی ژل ها و پرکننده های صورت

عوارض جانبی رایج تزریق ژل به صورت

عوارض جانبی زیر که معمولاً در اطراف محل تزریق رخ می دهند ، بلافاصله بروز می کنند ، اما معمولاً در 7 تا 14 روز از بین می  روند :

  • قرمزی ،
  • ورم ،
  • درد ،
  • کبودی ،
  • خارش ،
  • راش.

 

عوارض جانبی نادر تزریق ژل به صورت

در حالی که عوارض جانبی نادر کمتر اتفاق می افتد ، لازم است که شما از آنها  آگاه باشید :

  • عفونت ،
  • بیرون ریختن پرکننده از محل تزریق ،
  • گلوله شدن ژل در اطراف محل تزریق ، که ممکن است لازم باشد با جراحی برداشته شوند ،
  • Granulomas ، یک نوع واکنش التهابی به پرکننده ،
  • حرکت مواد تزریق شده به یک منطقه دیگر ،
  • آسیب رساندن به رگ های خونی ،
  • نابینایی ، که در هنگام تزریق پرکننده به یک شریان اتفاق می افتد ، و باعث مسدود کردن جریان خون به چشم می شود ،
  • مرگ بافت ، به دلیل مسدود شدن جریان خون.

 

نکات مهم برای تزریق ژل به صورت

نکات مهم برای تزریق ژل به صورت

در حالی که پرکننده های صورت اصلاً خطرناک نیستند ، اما رعایت موارد زیر می تواند استفاده از این ژل ها و فیلرها را با اطمینان تضمین کند :

نکته اول : تزریق ژل را حتماً توسط پزشک متخصص (متخصص پوست یا جراح پلاستیک) انجام بدهید.

نکته دوم : تزریق ژل را در یک مرکز معتبر و در یک محیط پزشکی انجام دهید نه در سالن های زیبایی .

نکته سوم : هر چه تجربه پزشک در تزریق ژل بیشتر باشد ، احتمال عوارض جانبی کمتر خواهد بود.

نکته چهارم : از پزشک خود در باره نوع خاص پرکننده ای که انتخاب کرده اید ، سؤال کنید.  هر چه این ژل بیشتر مورد استفده قرار گرفته باشد ، بهتر است و نشانه کییفیت آن می باشد.

نکته پنجم : از پلمب بودن محصول پرکننده مطمئن شوید.

نکته ششم : اطمینان حاصل کنید که ژل مورد نظر شما توسط  FDA  و برای این منظور تأیید شده است.

 

هشدارها :  در صورتی که هر یک ازمشکلات زیر را دارید ، از پرکننده ها استفاده نکنید :

  • اگر پوست شما به هر دلیلی ملتهب است (از قبیل : راش ، آکنه فعال ، تاول و غیره) ،
  • شما به هر یک از مواد تشکیل دهنده پر کننده حساسیت دارید (برچسب را بخوانید) ،
  • شما اختلال خونریزی دارید ،
  • اگر در دوران بارداری ، شیردهی یا زیر 18 سال هستید (ایمنی در گروه سنی کمتر مطالعه نشده است) ،
  • پوست شما به زخم حساس است (به عنوان مثال ، کلوئید یا رشد بیش از حد بافت اسکار).
ساکنان شهرهای اطراف شیراز مانند فسا ، جهرم ، فیروز آباد و شهر جدید صدرا هم می توانند با ما تماس بگیرند و برای دریافت خدمات به کلینیک تزریق ژل در شیراز مراجعه کنند.
برای اطلاع بیشتر در باره تزریق ژل به صورت این مقاله را مطالعه کنید.

اگر پزشک هستید یا یک مرکز زیبایی در شیراز دارید

و فکر می کنید که مرکز شما توانایی و شایستگی این را دارد که در صفحه اول گوگل و در این سایت معرفی شود، با ما تماس بگیرید ( برای جزییات بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید)

هزینه تزریق بوتاکس و ژل در مرکز برکه

رفع چین و چروک صورت با تزریق ژل و بوتاکس در مرکز برکه

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments