لیزر موهای زیر بغل

با لیزر از شر موهای سمج بدن خود خلاص شویم | لیزر موهای زیر بغل ، گردن ، نوک پستان

با لیزر از شر موهای سمج بدن خود خلاص شویم | لیزر موهای زیر بغل ، گردن ، نوک پستان

لیزر موی زائد زیر بغل

لیزر موهای زیر بغل

بر خلاف موهای پاها ، که بسیاری از زنان هر روز انها را شیو و اصلاح نمی کنند ، ناحیه زیربغل منطقه ای است که احتمالاً باید  به صورت روزانه تراشیده  شود. درمان های دیگر مانند اپیلاسیون در این ناحیه بیشتر از سایر نقاط بدن دردناک است.  زیرا پوست زیر بغل از پوست قسمت های دیگر نازک تر است.

علاوه بر این ، اصلاح مکرر پوست زیر بغل می تواند چربی زیر بغل را از بین برده وموجب آسیب و خشکی پوست و افزایش بوی نامطبوع بدن بشود.  آسیب دیدگی و خشکی پوست و از بین رفتن چربی پوست باعث تولید بیش از حد ترشحات برای  جبران آن می شود. و  مشکلات  بهداشتی برای افراد به وجود می آورد.  به همین دلیل مجبور می شوید که هزینه بیشتری صرف خرید اسپری های ضد عرق و دئودورانت کنید. حذف موهای زائد زیر بغل با لیزر مؤثرترین راه برای رسیدن به یک اثر طولانی مدت است که بسیاری از این عوارض ناشی از از بین بردن موها با سایر روش ها را برطرف می کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بسیاری از افراد به خصوص زنان در طول زندگی خود صدها و شاید حتی هزاران بار مو های زیر بغل خود را شیو می کنند. رها کردن این کار خسته کننده می تواند برای شما به نظر جذاب باشد ، در صورتی که شما بدانید جایگزین مناسبی برای این کار وجود دارد.  از بین بردن موهای زائد زیر بغل با لیزر روشی است که به صورت دائمی انجام می شود و بهترین جایگزین است.

لیزر موهای زائد زیر بغل همانند لیزر سایر قسمت های بدن  ، به علت چرخه رشد موهای انسان ، ممکن است لازم باشد چندین بار تکرار شود.  تعداد جلسات معمولاً  بین 6 تا 12 جلسه و با توجه به نوع موی افراد می باشد. با توجه به کوچک بودن محدوده تحت درمان ، هر جلسه نباید بیشتر از 15 تا 20 دقیقه وقت بگیرد. اگر لیزر درمانی صحیح و درست انجام شود ، باید بدون درد (یا با ناراحتی کمی) باشد. و معمولاً هیچ عوارض جانبی نامطلوبی نخواهد داشت.  نتیجه درمان قطعی است و زیر بغل شما صاف و نرم و زیبا خواهد شد.

 

لیزر موهای زائد نوک پستان

لیزر موهای زائد نوک پستان

خیلی از خانم ها از دیدن مو در کنار نوک پستان خود تعجب می کنند.  اما وجود این موهای نرم کاملاً طبیعی است.  با توجه به نژاد شما ، حتی ممکن است شما موهای تیره تر و یا ضخیم تری در این ناحیه  داشته باشید. همچنین نوسانات طبیعی در سطح هورمون ها در طول زندگی یک زن می تواند بر رشد موهای بدن او تأثیر بگذارد.  سالمندی ، بارداری و یائسگی همه نشانگرهای شناخته شده ای هستند که زنان ممکن است تغییرات متفاوتی در رشد موهای خود داشته باشند. به طور کلی این تغییرات کاملاً طبیعی هستند. اگر چه ممکن است در ابتدا باعث خجالت یا نگرانی شود.

با این حال ، یکی از مهم ترین نکاتی که در مورد لیزر موهای زائد نوک پستان باید در نظر داشته باشید طبیعت و طول مدت رشد موی غیر عادی در این منطقه است. همه زنان باید نظارت دقیق بر روی هر تغییری در سینه خود داشته باشند. نه فقط توده های جدید و غیر معمول ، بلکه تورم یا تغییر رنگ ، و رشد ناگهانی و غیر عادی موها را هم در نظر بگیرید. در صورت مشاهده هر یک از این علائم ، ضروری است که بلافاصله با پزشک تماس بگیرید.

حذف موهای نوک پستان از طریق لیزر درمانی باید توسط فردی که در این نوع روش خاص تجربه کافی دارد ، انجام شود. پوست نوک پستان به خصوص بسیارحساس است و به همین دلیل ممکن است عوارض بالقوه مانند سوزش یا زخم بیشتری نسبت به سایر نقاط ایجاد شود.  اما با این وجود بروز بعضی از عوارض ناشی از درمان تا زمانی که درمان با توجه به روش های ایمن انجام شده باشد ، بسیار بعید است. مدت زمان درمان برای هر سر سینه حدود 5 تا 10 دقیقه است.  تعداد جلسات برای رسیدن به نتیجه مطلوب توسط پزشک معالج شما تعیین خواهد شد.

هیچ فرقی نمی کند که موهای زائد نوک پستان به علت بارداری یا یائسگی باشد و یا  اینکه می خواهید فقط چند تار مو را از بین ببرید ، در هر حال با مراجعه به کلینیک های ما توانید این موهای زائد و ناخواسته را از بین ببرید.

خوشبختانه به لطف بهترین کلینیک های مجموعه لیزر درمانی تهران اسکین از بین بردن موهای نوک پستان با لیزر در حال حاضر به سرعت و به طور دائمی امکان پذیر است.  هزینه لیزر درمانی  برای مو های سرسینه بسیار مقرون به صرفه است.، شما می توانید با یک کلیک اینجا لیست قیمت ها را مشاهده کنید.

 

لیزر موهای زائد پشت گردن

بهترین درمان با لیزر برای رفع موهای گردن

لیزر موهای زائد  پشت گردن در واقع هم برای مردان و هم برای زنان انجام می شود.  موهای ضخیم و زبر معمولاً روی گردن مردان رشد می کنند. و  می تواند ظاهری ناخوشایند داشته باشد. اگر چه اغلب این موها زیر یقه لباس قرار می گیرند و دیده نمی شوند. و یا شما آنقدر موهای خود را بلند می کنید که  پشت گردن تان را بپوشاند.  اما گاهی اوقات متوجه می شوید که به طور خود آگاه در مورد آن فکر می  کنید و دنبال راه چاره ای می گردید.  از آنجا که تمیز کردن موهای پشت گردن کار سختی است و هیچکس به تنهایی نمی تواند این کار را انجام بدهد.  زیرا دسترسی به پشت گردن آسان نیست.  کلینیک های ما این کار را آسان کرده اند و به شما کمک می کنند تا از شر موهای زائد و غیر قابل دسترس گردن خود برای همیشه خلاص شوید.

با لیزر موهای زائد از شر موهای اضافی پشت گردن تان خلاص شوید.  شاید با کوتاه کردن پشت موها جذاب تر به نظر برسید.  خانم ها نیز دیگر می توانند با خیال راحت موهای خود را ببندند یا جمع کنند.  بدون اینکه نگران دیده شدن موهای اضافی پشت گردن خود باشند. پایین و پشت گردن بیشترین قسمتی است که نیاز به لیزر درمانی دارد.

از بین بردن موهای گردن ساده نیست.  تراشیدن و یا وکس کردن موهای گردن توسط خود شما کار سختی است.  بعضی از خانم ها ترجیح می دهند برای پوشاندن موهای گردن خود موها را باز بگذارند.  اما وقتی موهای خود را می بندند موها کاملاً دیده می شوند. درمان موهای زائد گردن با لیزر می تواند این مشکل شما را حل کند. زیرا نتایج لیزر درمانی بلند مدت می باشد.

 

عوارض جانبی لیزر موهای زائد گردن  

عوارض جانبی لیزر موهای زائد گردن مشابه عوارضی است که ممکن است پس از لیزر برای هر قسمت دیگر از بدن شما اتفاق بیفتد. عوارض جانبی بالقوه شامل زخم ، سوختگی و تغییرات رنگدانه می باشد. به همین دلیل توصیه می شود قبل از شروع درمان ، یک آزمایش پچ انجام دهید.

 

لیزر مناسب برای حذف موهای زائد گردن چیست؟

لیزر موهای زائد گردن  برای کسانی که پوست روشن و موهای تیره دارند ، بهتر انجام می شود. تمام انواع سیستم های لیزری را می توان برای موهای گردن استفاده کرد. پزشک شما بهترین روش درمان را برای شما را توصیه خواهد کرد.  بهتر است شما نیازهای خاص خود را در نظر بگیرید.

علاوه بر این ، تمام کلینیک های لیزر موهای زائد هر نوع دستگاه لیزر مو را ندارد.  مرکز لیزر و زیبایی برکه با بهره گیری از جدید ترین و مدرن ترین دستگاه لیزر الکساندریت مدیو استار برای انواع رنگ پوست و رنگ مو مناسب است.  درمان با این لیزر بدون درد است و با سیستم خنک کننده کار می کند.  مزایای دیگر لیزر مدیو استار را اینجا بخوانید.

 

تعداد جلسات مورد نیاز برای حذف موهای گردن

تعداد جلسات درمان برای بهره گیری از بهترین نتایج لیزر موهای زائد گردن و هر منطقه دیگری از بدن  بستگی به عوامل متعددی از قبیل نوع و رنگ پوست و نوع و رنگ موهای شما دارد.  قبل از شروع جلسات درمان به مرکز لیزر برکه مراجعه کرده و مشاوره انجام دهید.  سپس در جلسات درمانی شرکت کنید.  طول زمان درمان شما برای هر جلسه بسیار کوتاه خواهد بود. زیرا گردن منطقه وسیعی نیست. همچنین مانند لیزر درمانی برای سایر قسمت های بدن ، تکرار جلسات درمان در آینده برای حفظ نتایج شما ضروری خواهد بود.

 

هزینه های درمان لیزر موهای زائد گردن

هزینه درمان لیزر موهای زائد گردن بستگی به درمان انتخاب شده و پزشک شما دارد.  تعداد جلسات درمان و سرعت رشد موهای گردن نیز در تعیین هزینه ها تأثیر دارد.  با شرکت در جشنواره لیزر موهای زائد کلینیک برکه از تخفیفات این جشنواره استفاده کنید.  جدول قیمت های جشنواره ما را اینجا ببینید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

پزشکان متخصص  در کلینیک تهران اسکین روش های خاصی برای درمان های زیبایی با لیزر به مراجعین ارائه می دهند.  شما هم می توانید با مراجعه به کلینیک های ما زیبایی خود را چند برابر کنید.
                                                      برای تماس با کلینیک تهران اسکین اینجا کلیک کنید.
0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments