بهترین مرکز لیزر در ساری

با بهترین مرکز لیزر در ساری بیشتر آشنا شوید

بهترین مرکز لیزر در ساری

بهترین مرکز لیزر در ساری

لیزر موهای زائد به عنوان تنها روش دائمی رفع موهای زائد، در بین مردم ایران، یکی از بیشترین تاثیرات را روی پوست مردم ساکن خطه ی شمالی و به خصوص مازندرانی ها و ساروی های عزیز دارد!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

این اتفاق به خاطر پوست روشن شمالی های عزیز است. چراکه لیزر موهای زائد بهترین جواب را روی پوست های روشنی می دهد که موهای تیره دارند. به همین دلیل مازنی ها و ساروی های عزیز بهترین افراد برای لیزر کردن lوهای زائد بدن خود هستند.

بهترین مرکز لیزر در ساری
بهترین مرکز لیزر در ساری

اما باید به خاطر داشته باشید که لیزر مثل یک قرص شفا بخش نیست که بتوانید آن را در هر جا و از هرکس دریافت کنید. هرچند لیزر موهای زائد درمانی ساده و ایمن است، اما چنانچه در مرکزی معتبر، زیر نظر تکنسینی متخصص و با دستگاه های با کیفیت و جدید انجام نشود، میتواند خطرات زیادی برای شما به همراه داشته باشد.

بنابراین چنانچه قصد دارید با لیزر از شر موهای زائد بدن خود خلاص شوید، بهتر است به بهترین مرکز لیزر در ساری مراجعه کنید. یکی از این بهترین مراکز، مرکز تخصصی لیزر ساری، به عنوان یکی از شعب مجموعه مراکز معتبر تهران اسکین است.

این مرکز با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص یکی از بهترین مراکز برای لیزر در ساری است که خدمات با کیفیتش هیچ فرقی با بهترین مراکز لیزر تهران ندارند. مجهز بودن به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا، در کنار قیمت های استثنایی، مرکز لیزر ساری را به یکی از معتبرترین و در عین حال به صرفه ترین مراکز برای لیزر کردن موهای زائد تبدیل کرده است. شما می توانید برای آشنایی بیشتر با این مرکز و مشاهده ی لیست قیمت های آن به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید و برای گرفتن نوبت لیزر اقدام نمایید.
بهترین مرکز لیزر در ساری
بهترین مرکز لیزر در ساری

چرا لیزر؟

استفاده از تیغ و ژیلت شاید رایج ترین روش برای رفع موهعای زائد بدن باشد. خیلی ها، به ویژه خانم ها از روش های دیگری مانند اپیلاسیون و بند برای خلاصی از موهای زائد استفاده می کنند. اما علاوه بر عوارضی مانند التهاب و حساسیت پوست و درد و مهمتر از همه افزایش رشد موهای زائد در بلند مدت، هیچ کدام از این روش ها تاثیر پایدار و دائمی ندارند.

لیزر از طرف دیگر روشی است که با یک دوره انجام دادن آن تقریبا برای همیشه از شر رشد مجدد موهای زائد خلاص می شوید. این همه ی قصه نیست، بلکه لیزر منافذ پوست که جای ریشه های مو هستند ( دانه های سیاه) را می بندد و باعث می شود پوستی زیبا، صاف و صیقل خورده داشته باشید.

تعداد جلسات لیزر موهای زائد

لیزر یک درمان دوره ای است که به چند جلسه ی مداوم احتیاج دارد تا نتیجه بخش باشد. تعداد این جلسات به شرایط پوست و موی هر فرد وابسته است، اما به طور میانگین افراد معمولا به 6 الی 10 جلسه برای رفع کامل موهای زائد هر ناحیه از بدن نیاز دارند.

برای آشنایی بیشتر بهتر است این مقاله را مطالعه کنید.
بهترین مرکز لیزر در ساری
بهترین مرکز لیزر در ساری

فاصله ی بین جلسات لیزر

فاصله ی بین جلسات لیزر برای آن است که موهای لیزر و تضعیف شده دوباره اندکی رشد کنند تا آمادگی مجدد برای لیزر شدن را پیدا نمایند. این فاصله طبعا به سرعت رشد موی بدن هر فرد وابسته است، اما هرکس به طور میانگین به حدود 4 الی 6 هفته زمان نیاز دارد تا بدنش برای جلسه ی بعدی لیزر آماده شود.

هزینه ی لیزر موهای زائد در ساری

یادتان باشد که فارغ از هر هزینه ای، لیزر یک درمان به صرفه است. چون هم برای همیشه شما را از هرگونه هزینه ی دیگری برای رفع موهای زائد نجات می دهد، و هم اگر در مرکز تخصصی ساری لیزر را انجام دهید، هزینه ی آن به صورت جلسه ای دریافت شده و شما عملا کل قیمت دوره را به صورت قسط های ماهیانه می پردازید. ماهیانه بودن این اقساط به خاطر نفس فاصله ی بین جلسات است.

اما هزینه ی کلی لیزر به شرایط خاص هر فرد، بزرگی ناحیه ی تحت درمان، تعداد جلسات و غیره بستگی دارد. به همین علت بدون معاینه و دیدار اولیه نمی توان قیمت مشخصی برای لیزر ارائه داد. هرچند تعرفه های ما در صفحه ی تماس با ما مشخص است.

نکات مربوط به لیزر موهای زائد

چند نکته ی ساده هستند که بهتر است پیش از شروع لیزر و در فاصله ی بین جلسات لیزر آنها را رعایت کنید. اول اینکه پیش از شروع درمان، پزشک یا تکنسین متخصص را در جریان هرگونه سابقه ی بیماری ، حساسیت یا هر عارضه ی دیگری قرار دهید. شاید به نظرتان مهم نباشد، اما حتما این اطلاعات را با تکنسین در میان بگذارید. همچنین اگر باردار هستید یا فکر می کنید که به تازگی شده اید، نیز حتما به تکنسین بگویید. چراکه وضعیت شما ممکن است به گونه ای باشد که لیزر برایتان خطر داشته باشد.

بهترین مرکز لیزر در ساری
بهترین مرکز لیزر در ساری

در فاصله ی بین جلسات لیزر از اپیلاسیون و برداشتن موها با موچین اکیدا پرهیز کنید. این کار دوباره ریشه ی مو را تقویت می کند و باعث می شود در وقت لیزر ریشه ای روی پوست نباشد تا لیزر شود. به همین علت تاثیر درمان لیزر را خنثی می کند. هرچند توصیه ی ما این است که در فاصله ی بین جلسات از ژیلت هم استفاده نکنید، اما بهتر است در روز جلسه موهای رشد کرده را تیغ بکشید تا تنها ریشه هاباشند که بر سطح پوست باقی بمانند.

برنزه کردن پوست به هر روشی در فاصله ی جلسات نیز اکیدا ممنوع است و تغییر رنگ پوست و به خصوص تیره تر شدنش، موفقیت درمان را کم می کند و احتمال بروز عوارض خطرناک را بالا می برد. اگر می خواهید پوستتان را برنزه کنید بگذارید برای بعد از لیزر.

برای آشنایی بیشتر بهتر است این مقاله را هم مطالعه کنید.

عوارض جانبی لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یکی از درمان های ایمن و کم عوارض است که همه ی عارضه های آن سطحی و زودگذر هستند. این عارضه های سطحی که خود به خود بعد از چند روز از بین میروند عبارتند از:

سوزش، التهاب، قرمزی، کبودی سطحی، خراش سطحی

اما چنانچه در مرکز معتبری لیزر را انجام ندهید، احتمال بروز عوارض جدی تر مانند :

عفونت، تاول، زخم؛ لک پوستی، تغییر رنگ پوست، کبودی عمیق

زیاد می شود.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی عوارض لیزر را مطالعه کنید.
بهترین مرکز لیزر در ساری
بهترین مرکز لیزر در ساری

محقق : ندا ناصری

Laser hair removal

3.4 5 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

4 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
محمد
محمد
3 years ago

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما متخصصین عزیز …. برای پاک کردن تاتو میتونم خدمتتون برسم ؟

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  محمد

سلام دوست عزیز
لطفا با مرکز مدنظرتان تماس بگیرید همکاران راهنماییتان می کنند.

امیرعلی
امیرعلی
2 years ago

سلام وقتتون بخیر. ببخشید دستگاه پلاتینیوم برای لیزر در مرکز شما موجوده؟ اگر نه، مرکزی در ساری هست که دستگاه پلاتینیوم داشته باشه؟

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  امیرعلی

سلام دوست گرامی
با توجه به اینکه برندهای مرغوب تر و معتبر تری با جوابدهی بهتر در حوزه لیزر موهای زائد وجود دارد ما از این برند در شعبات خود استفاده نمی کنیم.