تزریق بوتاکس در بوشهر

تزریق بوتاکس در بوشهر|هزینه تزریق بوتاکس در بوشهر| برطرف کردن چروک صورت در بوشهر

برطرف کردن چروک صورت با بوتاکس

رسیدن به دوران پیری و گذر از دوران طلایی جوانی، یک اتفاق ناخوشایند به لحاظ از بین رفتن جوانی و زیبایی صورت است. چروک روی صورت خبر از گذر عمر دارد و به قول قدیمی ها هریک از این چروک ها داستان های زیادی را در خود نهفته دارد. تعداد بسیار زیادی از افراد به دنبال آن هستند که به برطرف کردن چروک صورت خود بپردازند و به نحوی ظاهر صورت خود را جوان کنند.

امروزه بوتاکس توانسته است یک انقلاب عظیم را در عرصه زیبایی و رفع خطوط ریز و درشت صورت ایجاد کند و متقاضیان این روش از نتایج به دست آمده رضایت کامل دارند. با بالا رفتن سن حجم عضلات صورت افزایش پیدا می کند. افزایش حجم عضلات با کاهش سطح متابولیسم کلاژن کاهش پیدا می کند. کلاژن یک ترکیب در پوست است که روی عضلات را می پوشانند و از بین رفتن آن باعث به وجود آمدن خطوط و چین و چروک صورت می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تزریق بوتاکس
تزریق بوتاکس

در برخی از افراد به وجود آمدن خطوط صورت هیچ گونه مشکلی را برای آنها به وجود نمی ‌آورد و تعداد زیادی از آنها از چروک صورت خود به عنوان نشانه ای از یک زندگی کامل یاد می ‌کنند. اما در این میان افرادی نیز وجود دارند که دوست دارند از شر چروک‌ صورت خود رها شوند.

اجتناب از قرار گرفتن در مقابل نور مستقیم آفتاب و پرهیز از مصرف دخانیات از جمله روش های غیر تهاجمی برای از بین بردن چین و چروک صورت محسوب می شود، اما پیلینگ شیمیایی و تزریق بوتاکس نیز در برطرف کردن چروک صورت نقش دارند.

تزریق بوتاکس تاثیر به سزایی در از بین بردن خطوطی دارد که به علت برخی حالت های خاص بدن از قبیل لبخند زدن یا اخم کردن به وجود می آیند. در برخی از مراکز تخصصی زیبایی در کنار تزریق بوتاکس از تزریق فیلر نیز استفاده می شود تا نتایج بهتری به دست بیاید. در بخش به هفت نقطه از صورت اشاره می کنیم که می توان با تزریق بوتاکس چین و چروک آنها را برطرف کرد.

برطرف کردن خط اخم

استفاده از بوتاکس برای برطرف کردن خط اخم کاربرد بسیار زیادی دارد زیرا عمیق شدن خط اخم ظاهر نامناسبی را به وجود می ‌آورد و اکثر افراد از این وضعیت ناراحت هستند و دوست ندارند چهره ی آنها اخمو و خشن دیده شود به همین دلیل به سراغ بوتاکس می ‌روند تا این خطوط را برطرف نمایند.

خطوط دور چشم

برطرف کردن چروک دور چشم
برطرف کردن چروک دور چشم

خطوط دور چشم یا همان خطوط پنجه کلاغی به چروک کوچکی گفته می شود که در هنگام لبخند زدن در اطراف چشم ها دیده می شود. گاهی اوقات این خطوط بسیار عمیق می ‌شوند و حتی هنگامی که فرد نمی خندد نیز به چشم می ‌آیند.

البته خطوط دور چشم باعث می ‌شوند که صورت افراد مهربان به نظر بیاید اما تعدادی از خانم‌ ها از این شدن این خطوط ناراحت هستند و سعی می کنند از طریق روش های موجود به از بین بردن آنها بپردازند. این خطوط معمولاً نسبت به درمان با بوتاکس مقاوم هستند و به همین دلیل اکثر پزشکان ترجیح می دهند علاوه بر بوتاکس از تزریق فیلر نیز بهره بگیرند تا به طور کامل این خطوط را برطرف کنند.

از بین بردن چروک پیشانی

یک عضله نسبتاً بزرگ در صورت وجود دارد که قسمت پیشانی را پوشش می دهد و به آن عضله فرونتالیس گفته می ‌شود. هنگامی که این عضله منقبض می شود ابرو بالا می ‌آید و خطوط روی پیشانی به چشم خواهد آمد. در این حالت اگر خطوط پیشانی کوچک باشند تزریق بوتاکس برای از بین بردن آنها کافی است در غیر این صورت پزشک ترجیح می ‌دهد از تزریق فیلر نیز برای پر کردن این خطوط استفاده کند.

خطوط روی بینی

خطوط روی بینی معمولا روی تیغه بینی به وجود می ‌آیند و در مواردی که فرد برای از بین بردن خطوط دور چشم و خطوط بین ابرو از بوتاکس استفاده می کند این خطوط بیشتر دیده می شوند به همین دلیل افرادی که خطوط دور چشم و بین ابروی خود را از بین برده اند باید اقدام به برطرف کردن خطوط روی بینی نیز نمایند.

خطوط دور لب

از بین بردن خطوط دور لب
از بین بردن خطوط دور لب

خطوط دور لب به موازات خطوط روی لب بالا به وجود می ‌آیند. عوامل متعددی از قبیل وراثت، بالا رفتن سن، سیگار کشیدن و مواردی از این قبیل در به وجود آمدن این خطوط نقش دارند. خطوط اطراف دهان که به سمت چانه هدایت می ‌شوند گاهی اوقات آنقدر عمیق هستند که باید تحت درمان با بوتاکس و ژل قرار بگیرند.

مزایای تزریق بوتاکس برای برطرف کردن چروک صورت چیست؟

تزریق بوتاکس در زمره روش های زیبایی قرار دارد و این روزها متقاضیان بسیار زیادی پیدا کرده است. در حال حاضر خانم ها و آقایان از این روش جادویی برای از بین بردن چروک صورت خود استفاده می کنند تا ظاهر صورت خود را جوان کنند.

یکی از مزایای عالی بوتاکس این است که تزریق آن به سرعت انجام می ‌شود و یک روش بسیار ساده است. کافی از شما ناحیه که قرار است تحت درمان با بوتاکس قرار بگیرد را مشخص کنید تا پزشک همه اقدامات لازم را برای جوان سازی آن ناحیه انجام دهد.

اکثر افرادی که به تزریق بوتاکس پرداخته‌ اند ادعا می ‌کنند که بوتاکس یک روش مقرون به صرفه است و در مقایسه با آنچه که به دست می آورند هزینه زیادی را پرداخت نمی کنند. یکی دیگر از مزایای حیرت‌ انگیز تزریق بوتاکس این است که نتایج حاصل از تزریق به سرعت قابل مشاهده خواهد بود و این مسئله یک موفقیت بزرگ محسوب می ‌شود.

جوان سازی صورت در بوشهر با تزریق بوتاکس

برخی از افراد به واسطه شغلی که دارند اهمیت بیشتری به زیبایی خود می ‌دهند زیرا زیبایی ظاهری یکی از رموز موفقیت محسوب می شود. اکثر افرادی که تحت درمان با بوتاکس یا سایر روش های درمانی از قبیل تزریق فیلر قرار می ‌گیرند از نتایجی که به دست می آورند رضایت کامل دارند و پس از آن که اثر بوتاکس از بین رفت به دنبال تزریق مجدد آن خواهند رفت.

تزریق بوتاکس در بوشهر
تزریق بوتاکس در بوشهر

تزریق بوتاکس یکی از روش های جادویی برای برطرف کردن چروک صورت است و این روزها متقاضیان بسیار زیادی دارد. ما در مراکز تخصصی خود با استفاده از بهترین و شناخته شده ترین مارک بوتاکس به عنوان بهترین روش برای از بین بردن خط پیشانی، خطوط دور چشم، خطوط دور لب و خطوط روی بینی به شما کمک می کنیم صورتی جوان و شاداب داشته باشید.
ما در مرکز زیبایی خود علاوه بر تزریق بوتاکس به تزریق ژل و چربی، لیزر موهای زائد، جوان سازی پوست، لیفت صورت، لایه برداری و خدمات پاکسازی پوست نیز می پردازیم.
با ما زیبا شوید و زیبا بمانید

نکته آخر

تزریق بوتاکس مانند همه روش های زیبایی و حتی روش های پزشکی با عوارض جانبی خاص خود همراه است که خوشبختانه این عوارض موقت هستند. عوارض جانبی تزریق بوتاکس عبارت است از تورم، درد و ضعف عضلات.

نیکول کیدمن یکی از افرادی است که از بوتاکس برای زیبایی بیشتر صورت خود استفاده کرده است و از نتیجه ای که به دست آورده رضایت کامل دارد. اگر شما مایل به تزریق بوتاکس هستید می توانید با مراکز درمانی ما در بوشهر تماس بگیرید تا فرایند درمان شما آغاز شود و از شر چین و چروک صورت خود خلاص شوید.

مترجم: لیلا عبدالملکی

لینک منبع اول

لینک منبع دوم

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments