تکنیک های کاشت مو | تکنیک میکروپیگمنتاسیون پوست سر | تکنیک تریکوپیگمنتاسیون

انواع روش های کاشت و پیوند مو | بهترین دکتر کاشت مو | کاشت مو با جراحی

انواع روش های کاشت و پیوند مو |  بهترین دکتر کاشت مو | کاشت مو با جراحی

انواع روش های کاشت و پیوند مو | بهترین دکتر کاشت مو | کاشت مو با جراحی

پیوند مو شامل برداشتن پیوند های کوچک با پانچ از پوست سر یا یک قطعه بزرگ تر از ناحیه اهدا کننده و برش دادن آن به قطعات کوچک تر برای استفاده به عنوان پیوند است. سپس این پیوند ها در ناحیه کم موی پوست سر قرار داده می شود.

پیوند های ایجاد شده به این صورت در اندازه و شکل با یکدیگر متفاوت هستند.  پیوند پانچ گرد معمولاً حاوی حدود 10 تا 15 مو است.  مینی گرافت ها حاوی حدود دو تا چهار مو است ؛ و میکرو گرافت  یک تا دو مو را شامل می شود.  پیوند نواری طولانی و باریک است و حاوی 30-40 مو است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

به طور کلی ، برای رسیدن به نتیجه رضایت بخش ، ممکن است چند جلسه جراحی مورد نیاز باشد  و معمولاً توصیه می شود که چندین ماه فاصله برای زمان بهبودی بین هر دو جلسه باشد.

ممکن است دو سال طول بکشد تا نتیجه نهایی را با یک سری پیوند کامل ببینید. میزان پوشش مورد نیاز شما تا حدی بستگی به رنگ و بافت موهای تان دارد.  موهای خاکستری ،  یا روشن و بلوند پوشش بهتری را نسبت به موهای نرم و یا تیره رنگ نشان می دهد.

تعداد پیوند های انجام شده در جلسه اول در هر فرد متفاوت است ، اما میانگین آن حدود 50 تا است. برای مینی گرافی یا میکرو گرافت ، این تعداد می تواند تا 700  پیوند در هر جلسه باشد

درست قبل از جراحی موهای “ناحیه اهدا کننده” کوتاه می شود تا گرافت ها به راحتی قابل دسترسی و برداشت باشند.

 

پیوند مو به روش پانچ یا FIT   

انواع روش های کاشت و پیوند مو | بهترین دکتر کاشت مو | کاشت مو با جراحی

برای کاشت مو به روش پانچ ، پزشک شما ممکن است از یک ابزار ویژه لوله مانند ساخته شده از فولاد کربن تیز استفاده کند که پیوند های گرد را از سایت اهدا کننده خارج کرده و در سایت دریافت کننده قرار می دهد ،  که معمولاً شامل خط موی پیشانی می شود.

برای انواع گرافت های دیگر، پزشک شما از یک اسکالپل برای حذف بخش های کوچک پوست مودار سر استفاده می کند که به بخش های کوچک تقسیم می شود و در حفره های کوچک یا شکاف های داخل پوست سر پیوند می شود.

هنگامی که پیوند انجام می شود ، پزشک شما به طور مداوم می تواند مقادیر کمی از محلول سالین را به پوست سر تزریق کند تا بتواند قدرت مناسب پوست را حفظ کند.

سوراخ های سایت اهدا کننده ممکن است با بخیه بسته شوند.  برای پیوند پانچ ، ممکن است تنها یک بخیه کافی باشد.  برای انواع گرافت های دیگر، یک جای بخیه خطی باقی خواهد ماند.  بخیه ها معمولاً با موهای اطراف پنهان می شود.

برای حفظ گردش سالم خون در پوست ، گرافت ها در حدود یک هشتم اینچ در هر بخش از پوست قرار داده می شوند.  در جلسات بعدی ، فاصله بین این گرافت ها با گرافت های اضافی پر می شود. دکتر شما برای اطمینان از اینکه موهای پیوند زده شده در جهت طبیعی رشد می کنند ، مراقبت های زیادی را در هنگام برداشتن و قرار دادن پیوند ها انجام می دهد.

پس از پایان جلسه پیوند ، پوست سر تمیز شده و پانسمان می شود.  ممکن است به مدت یک یا دو روز باند فشاری داشته باشید. بعضی از پزشکان سر بیمار خود را پانسمان نمی کنند.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

جراحی ترمیمی گسترش بافت

انواع روش های کاشت و پیوند مو | بهترین دکتر کاشت مو | کاشت مو با جراحی

یکی دیگر از تکنیک های استفاده شده در درمان طاسی ، جراحی ترمیمی گسترش بافت است.  جراحان پلاستیک این نوع جراحی را انجام می دهند.  جراحی ترمیمی گسترش بافت یک روش معمول در جراحی ترمیمی برای بهبود زخم های ناشی از سوختگی و جراحات با از دست دادن قابل توجه پوست است.

کاربرد آن در جراحی پیوند مو نتایج قابل توجهی را به میزان بسیار در مدت زمان نسبتاً کوتاه به دست آورده است.

در این روش ، یک دستگاه شبیه به بالون به نام دستگاه گسترش دهنده بافت زیر پوست سر مو که در کنار یک منطقه طاسی وجود دارد ، قرار داده می شود.

این وسیله به تدریج در طی یک هفته از طریق آب شور جذب می شود و موجب رشد و افزایش سلول های پوستی می شود. این روش باعث می شود که بافت زیر پوست موی سر، به ویژه پس از چند هفته افزایش پیدا کند.

هنگامی که پوست زیر مو به اندازه کافی کشیده می شود ، معمولا حدود دو ماه پس از اولین عمل ، یک عمل مشابه  دیگر برای گسترش پوست برای پوشش دادن به منطقه  بدون موی مجاور انجام می شود.

 

جراحی فلاپ برای پیوند مو

انواع روش های کاشت و پیوند مو | بهترین دکتر کاشت مو | کاشت مو با جراحی

جراحی فلاپ در پوست سر بیش از 20 سال است که انجام شده است. این روش قادر است به سرعت مناطق بزرگ طاسی را بپوشاند و برای همه بیماران یکسان عمل می کند.  اندازه فلپ و قرار دادن آن تا حد زیادی بستگی به اهداف و نیازهای بیمار دارد. یک فلاپ می تواند کار 350 یا بیشتر پانچ گرافت را انجام دهد

در روش جراحی فلپ بخشی از پوست طاس سر برداشته مي شود و يك فلاپ پوست مو بريده می شود ، در حالي كه انتهاي آن به پوست متصل است.  سپس فلپ مو به موقعیت جدید خود منتقل می شود و در جای خود قرار می گیرد ، در حالی که هنوز به منبع  اصلی خون خود متصل می باشد. همانطور که شما بهبود می یابید ، متوجه خواهید شد که پوست سر که در لبه های برش بزرگ رشد کرده اند ، با مو پوشانیده می شود.

در سال های اخیر، جراحان پلاستیک پیشرفت قابل توجهی در تکنیک های فلپ ، ترکیب جراحی فلپ و کاهش  پوست سر برای پوشش دادن بهتر به تاج سر؛ یا با گسترش بافت ، برای پوشش بهتر بخش جلویی سر با موهای طبیعی تر انجام می دهند.

 

کاهش پوست سر یا اسکالپ ریداکشن

انواع روش های کاشت و پیوند مو | بهترین دکتر کاشت مو | کاشت مو با جراحی

این تکنیک گاهی اوقات به عنوان جراحی فلپ پیشرفت شناخته می شود.  زیرا بخش هایی از پوست سر برای درمان طاسی سر و برای پر کردن جلوی سر کشیده می شوند.

کاهش پوست سر برای پوشش دادن به مناطق طویل در بالا و پشت سر است.  این روش برای پوشش خط پیشانی مؤثر نیست.

پس از آنکه یک بی حس کننده موضعی به پوست سر تزریق شد، یک قسمت از پوست سر برداشته می شود.  بزرگی بخشی از پوست که برداشته می شود  بسته به اهداف بیمار، متفاوت است.

اگر مقدار زیادی از پوست مورد نیاز باشد ، پزشکان معمولاً یک قسمت از پوست سر را به شکل Y معکوس برمی دارند.  برش  ممکن است مانند یک U ، بیضی شکل یا شکل دیگری برش داده شود.

سپس پوست اطراف ناحیه برش کشیده می شود ، به طوری که بخش هایی از پوست سر که برش داده شده اند به هم نزدیک شده و بخیه زده می شوند.

افرادی که می خواهند پیوند مو انجام دهند باید موهای پشت و دو طرف سرشان سالم باشد تا از آنها به عنوان ناحیه اهدا کننده استفاده شود.

برای مشاوره و گرفتن وقت برای تزریقات زیبایی و لیزر موهای زائد وعمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با مرکز لیزر و زیبایی برکه تماس بگیرید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments