درمان ریزش مو

درمان قطعی ریزش مو با مزوتراپی

درمان قطعی ریزش مو با مزوتراپی

مزوتراپی، یک درمان جایگزین و قطعی برای طاسی و ریزش مو در زنان و مردان محسوب می شود. این روش همچنین می توانید روند طاسی با الگوی مردانه را نیز با تعویق بیاندازد.

 

علائم و نشانه های بالینی

علائم آلوپسی

هم زنان و هم مردان از نازک شدن تارهای مو و ریزش آن رنج می برند. به همین دلیل، هر دو به دنبال درمان ریزش مو هستند. الگوی طاسی مردانه، یکی از جدی ترین مشکلاتی است که بخش عمده ای از جامعه با آن دست و پنجه نرم می کنند. هر یک از این شرایط، تحت یک اصطلاح پزشکی، به نام “آلوپسی” قرار دارند. علائم و نشانه های آلوپسی عبارت هستند از:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

  • طاسی سر (ریزش مو)
  • ریزش مو سکه ای
  • ریزش مو پیشرفته

اکثر شکل های ریزش مو به دلایل زیر اتفاق می افتند:

  • عدم تعادل هورمون ها در فولیکول مو و اطراف آن
  • کمبود مواد مغذی مناسب
  • کاهش گردش خون

بر اساس برخی مطالعات، هورمون دی هیدروتستوسترون (DHT) که به طور طبیعی تولید می شود، یکی از عوامل موثر در ریزش مو محسوب می شود.

درمان مزوتراپی قادر است همه علائم فوق را بر طرف سازد و سبب تحریک رشد طبیعی مو شود و ریزش مو را فورا درمان کند.

 

شرح مزوتراپی و درمان های آن

مزوتراپی مو

مزوتراپی، یک روش غیر تهاجمی بر اساس ریزنشت های سطحی است که درست زیر اپیدرم و در بافت های مورد هدف تزریق می شود. اصطلاح “مزو (meso)”  از مزودرم گرفته شده است که لایه میانی پوست می باشد. در این روش، جهت از بین بردن بسیاری از مشکلات مربوط به مو، مزودرم تحریک می شود.

روش های مورد استفاده در مزوتراپی برای ریزش مو از خود مزوتراپی نشات می گیرند. ممکن است واژه هایی چون مزوپلاستی یا مزوی مو به گوشتان خورده باشد. در هر دوی این روش ها نتایج مثبتی در درمان ریزش موی مردانه و زنانه حاصل شده است.

در روش مزوتراپی، یک محلول تخصصی که اساسا به طور گسترده ای محتوی ویتامین های تقویتی، املاح و مواد معدنی، اسید های آمینه، اسید های نوکلئیک و کوآنزیم ها است به پوست سر تزریق شده و سبب بهبود گردش خون در این ناحیه می شود. این محلول می تواند بر اساس نیاز های هر فرد، نسبت به فرد دیگر متفاوت باشد. گردش خون بهتر به فولیکول های مو کمک می کند که بهتر تغذیه شوند. در نتیجه، مو برای رشد مجدد تحریک می شود.

محلول مزوتراپی به مرور زمان، هورمون DHT را خنثی می کند و سبب رشد مجدد مو می گردد.

ممکن است پیش از حصول نتایج قابل توجه لازم باشد 4 الی 5 جلسه در جلسات درمان مزوتراپی شرکت کنید که بین 4 تا 6 ماه به طول خواهد انجامید. در صورتی که به درمان های بیشتری نیاز داشته باشید، مزوتراپیست شما را نسبت به این موضوع آگاه خواهد ساخت.

امروزه، این موضوع به اثبات رسیده است که مزوتراپی به مراتب موثر تر از قرص های بازسازی و ترمیم مو است.

 

فرآیند درمان

درمان مزوتراپی

فرآیند درمان بین 10 الی 30 دقیقه طول خواهد کشید که به گستردگی منطقه تحت درمان بستگی دارد. معمولا جهت تحریک رشد مو، دست کم به 10 جلسه مزوتراپی نیاز دارید. توصیه می کنیم درمان خود را با دوره های درمان شدید آغاز کنید که هر 2 هفته یک بار است و به مدت 2 الی 3 ماه طول می کشد.

 

نگهداری و بقا

درمان ریزش مو

به منظور حفظ ماندگاری نتایج مزوتراپی، معمولا لازم است هر 2-3 ماه، یک بار جهت درمان نگهدارنده به مرکز مزوتراپی مراجعه نمایید. مزوتراپی به طور بالقوه ای نیاز شما نسبت به انجام جراحی پیوند را بر طرف می سازد. با این حال، به یاد داشته باشید زمانی مزوتراپی بهترین نتیجه را دارد که سموم را از زنجیره غذایی خود حذف کرده و یک برنامه ورزشی مدون را دنبال نمایید.

 

شاد باشید.

 

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.londonhairlossclinic.com/mesotherapy/” ]لینک مطلب[/button]

[button color=”red” size=”small” link=”http://mesotherapy.in/hair_loss.html” ]لینک مطلب[/button]

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments