لیزر کردن صورت

لیزر کردن صورت | رفع دائمی موهای صورت | مرکز لیزر برکه + فیلم

لیزر کردن صورت

لیزر کردن صورت

رفع دائمی موهای زائد صورت با استفاده از لیزر، عموما به نام لیزر صورت شناخته شده و درمیان مردم جا افتاده است. هرچند لیزر کردن فقط به معنی از بین بردن موهای زائد نیست، اما در این مقاله به لیزر موهای زائد صورت خواهیم پرداخت.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

از بین بردن موهای زائد بدن در ایران ممکن است به اندازه ی از بین بردن موهای زائد صورت مهم نباشد. چراکه بیشتر نقاط بدن ما پوشیده است و تنها صورتمان است که نمود ظاهری دارد. از این رو مهمترین موهای زائدی که خانم ها برای از بین بردنش تلاش زیادی می کنند، موهای زائد صورت است.

لیزر کردن صورت
لیزر کردن صورت

خانم ها روشهای محدودی برای از بین بردن موهای زائد صورت دارند. عموما یا از پد موبر استفاده می کنند یا بیشتر اوقات موهای زائد را بند می اندازند. کمتر پیش می آید خانمی بخواهد موهای زائد صورتش را با ژیلت یا تیغ اصلاح کند!

اما خودتان هم می دانید که در کنار درد و عوارض روش هایی مانند بند انداختن، این کار تاثیر دائم بر توقف رشد مو ندارد. امروزه لیزر تنها راهکار موثر برای از بین بردن موهای زائد برای همیشه است. لیزر موهای زائد درمانی کم عوارض و ایمن است که می توانید برای رفع موهای صورتتان به آن اعتماد کامل داشته باشید.( لیزر کردن صورت )

برای آشنایی بیشتر مقاله ی لیزر موهای زائد صورت را مطالعه نمایید.

اما نکاتی در مورد لیزر موهای زائد وجود دارد که بهتر است آنها را بدانید تا بیشتر با این روش درمانی آشنا شوید. در ادامه به این نکات خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

عوارض لیزر موهای زائد صورت

پوست صورت یکی از حساس ترین پوست های بدن است. از آن طرف لیزر هم یکی از ایمن ترین و کم خطر ترین درمان هاست. اما به هر حال دقت لیزر موهای زائد صورت باید بیشتر از لیزر سایر نواحی بدن باشد. چون کوچکترین اشتباهی حتی اگر موجب عوارضی چند روزه شود، نمود ظاهری زیادی خواهد داشت.( لیزر کردن صورت )

هیچ درمانی بدون عوارض نیست، اما خوشبختانه عوارض جانبی لیزر صورت سطحی و زود گذر هستند ، یعنی خود به خود طی چند ساعت الی چند روز از بین می روند. عوارض عمومی لیزر صورت عبارتند از:

  • خارش
  • التهاب
  • قرمزی سطحی
  • کبودی سطحی
لیزر کردن صورت
لیزر کردن صورت

اما به یاد داشته باشید که اگر لیزر صورت را در مرکزی معتبر انجام ندهید و تکنسین متخصصی بالای سر شما نباشد، احتمال اینکه همین درمان ایمن بتواند خطرات نسبتا جدی برای پوست شما داشته باشد زیاد است. و از آنجایی که ناحیه تحت درمان پوست صورت است، پس اهمیت این عوارض دو چندان می شود. عوارض جانبی جدی لیزر صورت عبارت است از :

  • تاول
  • زخم
  • خونریزی
  • عفونت
  • لک پوستی
  • سوختگی

پس در انتخاب مرکز و متخصص لیزر صورت نهایت دقت را به خرج دهید.

لیزر صورت در دوران بارداری

دوران بارداری دوران ویژه ای است. در دوران بارداری هورمون های بدن دچار تغییراتی می شوند. این تغییرات هورمونی می تواند باعث رشد موهای زائد جدید در نواحی مانند قفسه ی سینه، شکم و صورت شود. این موهای زائد معمولا رنگشان از سایر موهای بدن تیره تر است و ضخیم تر هستند.

به همین علت و به خاطر اینکه در دوران بارداری دسترسی برای اصلاح کردن موهای زائد برخی از نقاط بدن دشوار تر می شود، لیزر موهای زائد در دوران بارداری گزینه ی مطلوبی به نظر می رسد.( لیزر کردن صورت )

لیزر کردن صورت
لیزر کردن صورت

از طرفی لیزر موهای زائد از اشعه ی غیر یونیزه استفاده می کند، یعنی اشعه ی مورد استفاده در لیزر موهای زائد بر خلاف اشعه ی مورد استفاده در درمان های جدی تر، آسیبی به پوست نمی رساند. چراکه کوتاه برد است و بیشتر از عمق ریشه های مو نفوذ نمی کند. پس قاعدتا نباید خطری داشته باشد.

اما تغییرات بدن و به خصوص تغییرات هورمونی در دوران بارداری ممکن است شکل طبیعی واکنش بدن به هر درمانی و به خصوص لیزر را تغییر دهد. بنابراین نه اینکه الزاما لیزر صورت خطری برای شما داشته باشد، اما ممکن است نتیجه ای را که در حالت عادی می توانستید از آن بگیرید را در دوران بارداری برای شما نداشته باشد.( لیزر کردن صورت )

نکته : استفاده از درمان لیزر موهای زائد در دوران شیردهی توصیه نمی شود.

از آنجایی که واکنش های بدن و پوست در دوران بارداری غیر قابل پیشبینی است و تاثیرات لیزر بر جنین هم هنوز مشخص نیست، بهتر است احتیاطاً در دوران بارداری از لیزر صورت استفاده نکنید.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی لیزر موهای زائد در بارداری را مطالعه کنید.

بهترین مرکز لیزر صورت در تهران

امروزه با محبوبیت و همه گیر شدن در مان لیزر موهای زائد، مراکز لیزر بسیار زیادی به وجود آمده اند. کار تا جایی جلو رفته که حتی سالن های آرایشی هم موهای زائد مشتری هایشان را لیزر می کنند. اما به یاد داشته باشید که همه ی این مراکز قابل اعتماد و با کیفیت نیستند.

هرچقدر که لیزر صورت ساده است، به همان اندازه حساس و دقیق هم هست. اگر تکنسین لیزر تخصص و مهارت کافی در این زمینه را نداشته باشد و نتواند تنطیمات دقیقی برای شخص شما انجام دهد، می تواند به راحتی به جای کمک کردن به شما، آسیب ها و صدمات جدی به پوستتان وارد کند.( لیزر کردن صورت )

 

در حالی که در یک مرکز لیزر معتبر پیش از شروع فرآیند یک متخصص پوست شما و شرایط پوست و مویتان را بررسی می کند تا ببیند اصلا شرایط لیزر را دارید یا نه. و اگر داشتید، شما را با گزارشی کامل پیش تکنسین می فرستد. تکنسین سپس بر اساس گزارش پزشک دستگاه را برای شما تنظیم مجدد می کند.

مرکز لیزر برکه در شمال تهران یکی از بهترین شعب مجموعه مراکز لیزر تهران اسکین در سراسر ایران است. برکه با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های لیزر متخصص و حرفه ای، یکی از بهترین مراکز لیزر صورت در شهر تهران می باشد. مجهز بودن به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا، در کنار تخفیف های استثنایی، برکه را به یکی از با کیفیت ترین و در عین حال یکی از به صرفه ترین مراکز لیزر تبدیل کرده است. شما هم اکنون می توانید برای آشنایی با لیست تعرفه های قیمیت و تعیین وقت مشاوره و درمان، اینجا را کلیک کرده و با برکه تماس بگیرید.

مترجم  و محقق : ندا ناصری

 بیشتر بدانید

مراکز درمانی

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments