حذف موهای اندام تناسلی با لیزر شما را برای همیشه از تیغ زدن راحت می کند

حذف موهای اندام تناسلی با لیزر شما را برای همیشه از تیغ زدن راحت می کند

حذف موهای اندام تناسلی با لیزر شما را برای همیشه از تیغ زدن راحت می کند

حذف موهای اندام تناسلی با لیزر شما را برای همیشه از تیغ زدن راحت می کند
حذف موهای اندام تناسلی با لیزر شما را برای همیشه از تیغ زدن راحت می کند

 

از بین بردن موهای اندام تناسلی یکی از اولویت های شخصی است.  بعضی از دخترها موهای اندام تناسلی خود را اصلاح می کنند و یا به سالن زیبایی مراجعه می کنند و موم بیکینی انجام می دهند.  بعضی ها هم ترجیح می دهند فقط هر روز شیو کنند ، خیلی ها هم اصلاً کاری به آنها ندارند و به حال خود رهاشان می کنند.   اما از بین بردن موهای اندام تناسلی به حفظ بهداشت بدن کمک می کند.

 

روش های مختلف از بین بردن موهای اندام تناسلی

روش های مختلف از بین بردن موهای اندام تناسلی

شیو کردن : بعضی از دختران می گویند که شیو کردن موهای اندام تناسلی فقط برای دو سه روز است و بعد موها دوباره رشد می کنند.  در همین حال چون پوست در این ناحیه بسیار حساس است ، ممکن است دچار بریدگی و یا خارش و زخم بشود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

شیو کردن باعث نمی شود که موها ضخیم تر بشود و این فقط یک شایعه است.  با این حال ، اگر می خواهید این منطقه را  نرم و صاف نگه دارید ، باید از روش های دیگر مانند کوتاه کردن با قیچی ، کرم یا ژل اصلاح قبل از شیو کردن یا تیغ برقی استفاده کنید و هر روز دو بار آنجا را بشویید.

 

دپیلیتورها یا کرم های موبر:  این روش از بین بردن موهای زائد اندام تناسلی بدون درد است. اما باید بدانید که استفاده از هر نوع کرم موبری برای منطقه بیکینی مناسب نیست.  ابتدا برچسب محصول را بخوانید و دقیقاً و به ترتیب به دستورالعمل ها عمل کنید.  اگر متوجه قرمزی ، تورم یا بثورات بشوید ،  به این معنی است که به این کرم آلرژی دارید.

اپیلاسیون : در روش اپیلاسیون یک لایه از موم گرم روی موهای اندام تناسلی قرار می گیرد.   قبل از سفت شدن موم یک پارچه نازک یا کاغذ مخصوص روی موم قرار می گیرد.  چند ثانیه طول می کشد تا موم سخت شود. بعد از اینکه موم سفت شد ،  نوار پارچه ای یا کاغذی به سرعت کشیده شده می شود.    روش اپیلاسیون با سایر روش های حذف مو فرق می کند.  چون در این روش موها از ریشه کنده می شوند.  و دیگر به سرعت رشد نمی کند.

اگر تصمیم به حذف موهای اندام تناسلی خود با استفاده از موم دارید ، بهتر است آن را در یک سالن یا مرکز زیبایی انجام دهید.  چون اگر موم خیلی گرم باشد ، پوست خود را می سوزانید. هرگز قبل از اپیلاسیون اصلاح نکنید.

 

لیزر موهای زائد : حذف موهای زائد اندام تناسلی با لیزر روشی است که از پرتو قوی نور متمرکز استفاده می کند که به پوست نفوذ می کند تا فولیکول موها را از بین ببرد.  مو در نهایت می ریزد و از بین می رود.  در طول درمان ، حتماً باید از محافظ چشم استفاده شود.  نتایج ممکن است از فردی به فرد متفاوت باشد و برخی افراد ممکن است پس از درمان با قرمزی و تورم موقت روبرو شوند.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

مدت زمان این روش بستگی به مقدار موهایی دارد که حذف می شود.  شما باید در طول درمان مراقب چشم های خود باشید و حتماً از عینک های محافظ استفاده کنید.  حذف موهای با لیزر می تواند کمی گران باشد اما تقریباً دائمی است.  برای رسیدن به نتیجه عالی باید 6 جلسه یا بیشتر لیزر انجام بدهید.

اگر این روش حذف مو را انتخاب می کنید ، ابتدا به یک مرکز معتبر و خوشنام لیزر مراجعه کنید.  اطمینان حاصل کنید که سالن تمیز است و اپراتورهای با تجربه در آنجا حضور دارند.

در مرکز لیزر برکه ما از جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می کنیم.  این دستگاه که اسکلپیون مدیواستار نام دارد در سال  2018 به بازار عرضه شده و ساخت آلمان است.  درمان موهای زائد با این دستگاه به علت سرعت بالا و داشتن سیستم خنک کننده بدون درد است. 

الکترولیز: الکترولیز تنها روش حذف مو است که موها را برای همیشه برطرف می کند.  یک الکترود به شکل سوزن برای از بین بردن ریشه مو مورد استفاده قرار می گیرد.  درمان معمولاً یک بار در هفته یا یک هفته درمیان برای حدود یک سال است تا ریشه موها به طور کامل حذف شود.

هر جلسه می تواند 15 تا 60 دقیقه طول بکشد و هزینه ها بسته به محل درمان و سایر عوامل متفاوت باشد.  الکترولیز برخلاف لیزر که با یک شات چندین مو را از بین می برد ،  هر بار فقط بر روی یک دانه مو اثر می گذارد و به همین علت تعداد جلسات و مدت آنها خیلی زیاد است.

 

موارد احتیاطی برای شیو کردن موهای اندام تناسلی 

موارد احتیاطی برای شیو کردن موهای اندام تناسلی

  • از یک آینه دستی استفاده کنید تا بتوانید منطقه ای را که می خواهید شیو کنید ، ببینید.
  • قبل از شروع اصلاح موها را تا حد ممکن با یک قیچی تیز کوتاه کنید.
  • قبل از شیو کردن حداقل به مدت 5 دقیقه در اب گرم بنشینید تا پوست و موهای تان نرم شود.
  • کرم اصلاح یا ژل آلوئه ورا یا یک کرم نرم کننده دیگر را روی تمام مناطقی که قصد دارید اصلاح کنید ، اعمال کنید.
  • از یک تیغ تیغ نو و تیز یا تیغ های مخصوص ناحیه بیکینی استفاده کنید. از تیغ هایی استفاده کنید که نوار مرطوب کننده دارند.
  • با یک دست پوست خود را نگه دارید و با دست دیگر خودتراش را روی پوست بکشید. از فشار   بیش از حد بر روی پوست خودداری کنید.
  • خود تراش را در جهت رشد مو بکشید.
  • پس از انجام اصلاح پوست خود را با آب گرم بشویید و سپس خشک کنید.
  • پس از پایان کار ، روغن بچه یا لوسیون آلوئه ورا را روی منطقه شیو شده اعمال کنید. از محصولات معطر اجتناب کنید ، زیرا ممکن است پوست شما را ملتهب کند.

 

عوارض از بین بردن موهای اندام تناسلی

عوارض و خطرات احتمالی از بین بردن موهای اندام تناسلی عبارتند از:

  • سوختگی ناشی از تیغ کشیدن و بثورات ،
  • سوختگی پوست به علت مواد شیمیایی موجود در کرم های موبر ،
  • قرمزی ،
  • بریدگی ، جوش و یا تاول ،
  • خارش ،
  • عفونت در ریشه مو یا فولیکولیت که تراشیدن موها علت شایع آن است.

اگر پس از شیو کردن متوجه بثورات ، قرمزی و یا خارش در ناحیه بیکینی شوید ، می توانید از درمان های خانگی برای درمان آنها استفاده کنید.

در باره لیزر موهای زائد بیکینی بیشتر بخوانید

درمان های خانگی برای عوارض شیو کردن

راه هایی وجود دارد که می توانید برای درمان عوارض شیو کردن در خانه امتحان کنید. علائم معمولاً در عرض چند هفته از بین می روند.

  • نشستن در آب گرم یا دوش گرفتن ،
  • با یک حوله نرم یا با باد سرد سشوار خود را خنک کنید ،
  • لوسیون بدون عطر استفاده کنید ،
  • برای مدتی شیو کردن را متوقف کنید.


هزینه لیزر موهای زائد اندام تناسلی

هزینه لیزر موهای زائد اندام تناسلی

هزینه لیزر موهای زائد اندام تناسلی بستگی چند عامل دارد.  از جمله حجم موها.  هزینه ها پس از بررسی ناحیه ای که باید درمان شود و تعیین تعداد جلسات لیزر درمانی مشخص می شود.  در مرکز لیزر برکه تعداد جلسات معمولاً بین 4 تا 8 جلسه هر جلسه فقط به مدت حدود 5 دقیقه می باشد.

هر چند به نظر می رسد که از بین بردن موهای اندام تناسلی کار ناخوشایندی باشد ، اما حذف موها به سلامت محیط ناحیه تناسلی کمک می کند و از مبتلا شدن به بسیاری از بیماری های پوستی جلوگیری می شود.

اگر تصمیم دارید موهای اندام تناسلی خود را از بین ببرید ، بیشتر تحقیق کنید و روشی را انتخاب کنید که مطمئن تر ، با عوارض کمتر و تقریباً دائمی باشد.  اگر از سایر روش های حذف مو به غیر از لیزر موهای زائد استفاده می کنید ،  در صورت ایجاد فولیکولیت یا علائم عفونت با پزشک خود تماس بگیرید.

برای مشاوره و گرفتن وقت برای لیزر موهای زائد و عمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با مرکز لیزر و زیبایی برکه تماس بگیرید. 

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments