عوارض لیزر صورت

عوارض لیزر صورت : آیا خطر بیماری های پوستی وجود دارد؟

عوارض لیزر صورت

 

سلام به تمام دوستان و همراهان همیشگی تهران اسکین

معمولا دو عوارض جانبی اصلی به هنگام لیز موهای زائد ممکن است رخ دهد،که اولین آن ها قرمز شدن ناحیه و دیگری ورم کردن فولیکول مو است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

هر دوی این عوارض جانبی به شدت موقتی هستند و پس از چندین جلسه درمانی و به مرور زمان به آن ها عادت کرده و دیگر کمتر رخ می دهند

هنگامی که جلسات لیزر موهای زائد را آغاز می کنید ،موهای صورت شما بسیار ضخیم و سیاه هستند که برای عملیات لیزر درمانی بسیار مناسب است چرا که ملانین های (رنگدانه های قهوه ای) زیادی در ناحیه تحت درمان وجود دارد.لیزر طراحی شده است تا توسط ملانین جذب شود به همین خاطر هرچه تعداد ملانونین ها در مو بیشتر باشد ،هدف بهتری برای لیزر خواهند بود

در ابتدای جلسات درمانی، یک نوع جذب بسیار شدید گرمای لیزر وجود دارد.گرچه این گرما بی خطر است اما ممکن است موجب عوارض موقتی روی پوست شود.( عوارض لیزر صورت)

مرکز لیزر برکه افتخار دارد که کلیه خدمات لیزر موهای زائد را به شما عزیزان و همراهان همیشگی ارائه کند.شما می توانید جها کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین مشاهده تعرفه قیمت ها اینجا را کلیک کنید

بعد از لیزر زائد موهای صورت، پوست به چه صورت خواهد بود ؟

بلافاصله پس از لیزر موهای زائد، پوست صورت شما ممکن است کاملا قرمز باشد و احساسی شبیه به این داشته باشید که دچار یک آفتاب سوختگی خفیف شده اید.

این احساس به سرعت از بین خواهد رفت.یک لایه نازک از شیره آلوئه ورا(که مستقیم از فریزر آمده باشد) را می توانید روی پوست صورت خود بگذارید تا قرمزی و التهاب آن را کاهش دهد.

به شدت مهم است که از کرم های ضد آفتاب SPF50 استفاده کنید تا نور خورشید مستقیما به پوست شما نتابد. ( عوارض لیزر صورت)

هم چنین باید از این کرم های ضدآفتاب در طول دوره درمان خود بر روی پوست بزنید  تا از بروز رنگدانه های تیره جلوگیری شود.

عوارض لیزر صورت
عوارض لیزر صورت

علاوه بر این ها ممکن است یک سری برآمدگی های جوش مانند ،بر روی پوست خود و پس از درمان ببینید.این جوش ها کاملا عادی و طبیعی هستند و ممکن است قرمز یا سفید باشند.خیلی مهم است که اصلا به این جوش ها و صورت خود دست نزنید تا به صورت طبیعی و پس از چند ساعت از بین بروند.

اگر پوست خیلی حساسی دارید ممکن است این عوارض یکم بیشتر طول بکشند. مصرف آنتی هیستامین می تواند سرعت بازگشت به پوست طبیعی تان را افزایش دهد. ( عوارض لیزر صورت)

دستورالعمل هایی برای کاهش قرمزی پس از لیزر موهای زائد

  • آلوئه ورا در یخچال خود نگه دارید و لایه ی خنک و نازکی از آن را روی ناحیه تحت درمان(صورت ) خود بزنید
  • توصیه می کنیم که پس از لیزر درمانی، از مواد آرایشی طبیعی و یا کانسیلرهای معدنی روی پوست خود استفاده کنید
  • پس از جلسه لیزر خود ،به پوست دست نزنید و آن را ماساژ ندهید
  • از رفتن به باشگاه،سونا و شنا کردن در استخر و یا هر چیزی که موجب گرمای بیشتر در ناحیه تحت درمان می شود ، خودداری کنید
  • از مصرف هر گونه ماسک لایه بردار یا محصولات این چنینی به مدت 4 الی 5 روز پس از جلسه لیزر درمانی خود اجتناب کنید

سوال : قرمزی صورت پس از جلسه ی لیزر درمانی چه مدت طول می کشد ؟

این قرمزی معمولا 3 الی 4 ساعت پس از لیزر موهای زائد از بین خواهد رفت ،گرچه ممکن است به علت برخی فاکتورهای خاص بیش از این دوام داشته باشد(این که پوستتان تا چه حد حساس است و این که موهای صورت تا چه حد ضخیم بوده اند)

هرچه بیشتر در جلسات درمانی خود پیش بروید؛ میزان این قرمز شدن ها کاهش پیدا می کند چرا که موهای زائد نازک تر شده و در نتیجه جذب گرمای لیزر کم می شود و به این ترتیب اثرات کمتری روی پوست شما خواهد گذاشت. ( عوارض لیزر صورت)

پس از جلسه درمانی ، پوست شما به شدت حساس می شود و نمی توان به آن دست زد، و علاوه بر این فولیکول های مو باز خواهند ماند و باکتری و التهابات می توانند به راحتی وارد پوست شوند.به همین خاطر بسیار مهم است که پس از لیزر موهای زائد خود از محصولات محافظتی پوست استفاده کنید تا میزان این التهابات پوستی کاهش پیدا کند.

در صورتی که از موهای زائد صورت خود خسته شده اید و به دنبال راه حلی با دوام تر جهت رفع آن ها می گردید ، ما به شما لیزر موهای زائد صورت را توصیه می کنیم.شما می توانید همین امروز با ما تماس گرفته و نوبت بگیرید

آیا لیزر موهای زائد سرطان زاست ؟

خب این یکی از سوالات رایجی است که به طور مکرر و مداوم از ما پرسیده می شود.در پاسخ به شایعاتی که درباره سرطان زا بودن لیزر وجوددارد ، باید بگوییم که خیر…به هیچ وجه خطر سرطان وجود ندارد.چرا که اشعه ی لیزر تنها لایه ابتدایی پوست را هدف قرار می دهد و تا فولیکول های مو نفوذ می کند.

به همین خاطر اثرات سطحی دارد و جای نگرانی برای بروز سرطان نخواهد بود.علاوه بر این دستگاه هایی که در مرکز ما استفاده می شود از بالاترین کیفیت و پیشرفته ترین تکنولوژی برخوردار هستند و به این ترتیب خطر هرگونه عوارض جانبی کاهش می یابد .

خارش بعد از لیزر موهای زائد

خارش یکی از رایج ترین و شایع ترین عوارضی است که ممکن است پس از لیزر دچار آن شوید.این عارضه کاملا طبیعی است و توصیه ما به شما این است که ابدا با ناخن پوست خود را نخارانید و در صورتی که خارش شدیدا شما را کلافه کرد، می توانید از کمپرس یخ یا پارچه ای نرم استفاده کنید و به آهستگی و با ملایمت به صورت خود بزنید.

خارشی که به وجود می آید به علت التهاباتی است که در سطح پوست بروز پیدا کرده و پس از چند ساعت خود به خود از بین خواهد رفت.

عوارض لیزر موهای صورت

علاوه بر مواردی که بر شمردیم در صورتی که پوست شما بیش از حد حساس باشد، ممکن است دچار احساس سوزن سوزن شدن در پوست صورت خود شوید.اما همان گونه که گفتیم تمام این عوارض کاملا موقتی بوده و پس از چند ساعت از بین خواهند رفت

هزینه لیزر موهای زائد صورت

هزینه ها ی لیزر موهای زائد صورت ممکن است متفاوت باشد و این تفاوت به میزان موها و هم چنین مقدار کاری بستگی دارد که بر روی موهای شما انجام می گیرد.مرکز برکه به شما تضمین خواهد داد که تمام پولی که صرف لیزر موهای زائد خود می کنید ، کاملا ارزش دارد و شما می توانید بهترین نتیجه ی ممکن را از این شیوه درمانی حاصل کنید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مرکز لیزر و زیبایی برکه

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments