مدت زمان لیزر کل بدن

تجربه خانم های ایرانی از مدت زمان لیزر کل بدن و نتیجه لیزر موهای زائد در یک جلسه

مدت زمان لیزر کل بدن

مدت زمان لیزر کل بدن
ماندگاری  لیزر کل بدن با بهترین دستگاه لیزر مدیواستار

سلام دوستان و سلامت باشید.

تا حالا به عبارت لیزر ماندگار فکر کردین؟ لیزر ماندگار یعنی بعد از پایان مدت زمان لیزر کل بدن اونقدر عالی از موهای زائد شما کم شه که دیگه به اون صورت به تمدید لیزر نیاز پیدا نکنین.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در متن زیر می خوایم از تجربه های مفید دوستان، کاربران و مردم از لیزر کل بدن براتون بگیم.
بذارین مثالی بزنم. فرض کنین برا اولین بار تبلیغات الکس-دایود رو می شنوین. همزمان تبلیغات الکساندرایت یا دایود هم خودنمایی می کنن. اینجا شاید فکر کنین الکس-دایود عالیه چون ترکیب هر دوتاشونه و دیگه سراغ الکس یا دایود نمیرین! ولی واقعیت این نیست و چنین تصوری کاملا اشتباهه! واقعیت اینه که تکنولوژی اولی ضعیفه و از شرکت های چینی دست چندم به ایران وارد شده و چون ارزونتره بیشتر در دسترسه؛ در نتیجه، موج تبلیغات و مانور هم روش بیشتره.
فراموش نکنیم که همه ی تبلیغاتی که اون بالا توی صفحه اول گوگل چشمک میزنن و شما رو به خالی کردن جیبتون تشویق می کنن واقعی نیستن! البته در مقابل، تبلیغات درست حسابی هم داریم که توی گوگل بالا میان.
کار ما اطلاع رسانی درست درباره لیزرهاست. دقیقا چون حجم تبلیغات لیزر گسترده هست و ممکنه انتخاب دستگاه یا مرکز لیزر براتون ساده نباشه، این جور متن ها رو می نویسیم تا کمکتون کنیم دستگاه پیشرفته و سازگار با پوستتون رو تشخیص بدین. با داشتن اطلاعات مفید و خلاصه ی لیزر هم پولتون هدر نمیره و هم گرفتار مراکز سودجو نمیشین.

با ما همراه باشین.


تجربه مدت زمان لیزر کل بدن

“ما سه چهار نفر دوستیم که همه مون لیزر موهای زائد کل بدن کردیم. من خداییش با لیزر راحت شدم. خیلی برام سخت بود که هر دو سه روز یه بار شیو کنم. موم هم خیلی دردناک بود. شیو که می کردم تا دو سه روز پاهام و زیر بغلم خارش داشت و پوستم قرمز و دون دون میشد. ولی با 8 جلسه لیزر خدا رو شکر الان مشکلی ندارم. هم دستگاه عالی بود هم ماندگاری لیزر. مدتیه موهای زیر بغلم به شدت ریخته و حسابی تر تمیز شده. شوهرمم راضیه میگه دوست نداشتم همسرم موی زائد داشته باشه و الان خوب شدی.”

شیوا فقط با شش جلسه لیزر از شر موهای زائد خلاص شده و به مدت طولانی نیازی به تمدید نداشته. اما نگین 13 جلسه کامل لیزر کرده. افسون 4 جلسه لیزر با برگشت موهای زائد و نتیجه ی معکوس رو تجربه کرده و خود منم 8 جلسه لیزر کردم تا نتیجه گرفتم.
افسون با الکس-دایود چینی لیزر کرده. من و شیوا با یه دستگاه فوق پیشرفته آلمانی لیزر کردیم: مدیو استار اسکلپیون. نگین هم یه لیزر الکساندرایت.
تیپ و رنگ پوست و موی هر کدم از ما متفاوت بود. ژنتیک و واکنش بدن هر یک از ما نیز به لیزر فرق داشت. به علاوه، دستگاه لیزرا یکسان نبودن و مراقبت های قبل و بعد از لیزر رو یکسان رعایت نکردیم.

دوره ی لیزر موهای زائد

راستی، مدت زمان لیزر کل بدن برای شما چقدر بوده؟ ماندگاریش چی؟ آیا وقت و هزینه ای که گذاشتین ارزش لیزر رو داشته؟

در متن زیر چند راه ساده به شما نشون میدیم تا با صرف وقت و هزینه خیلی کمتری لیزر موی زائد کل بدن رو با ماندگاری خیلی بالا و عوارض صفر انجام بدین.

سوالات متداول لیزر موهای زائد

سوال 1:

— تا حالا شده لیزر موی زائد انجام بدین و موهای شما بعد از مدت کوتاهی دوباره رشد کرده و حتی ضخیم تر بشن؟ یا برعکس، نتیجه ی لیزر شما خوب بوده؟

سوال 2:

— آیا به مدت یکی دو ساعت زیر دستگاه لیزر درد و سوزش ناخوشایندی حس کردین؟ عوارض قرمزی و سوختگی و لک چی؟

سوال 3:

— مدت زمان لیزر موهای زائد برای شما چقدر بوده؟ چند جلسه طول کشیده؟

اگه سه تا سوال بالا رو از هر کی که لیزر رو تجربه کرده بپرسیم جواب های متفاوتی می شنویم. جواب سوال سوم رو که بالا نوشتیم. اجازه بدین دو سوال اولی رو در عنوان های بعدی بررسی کنیم.

برگشت موهای زائد بعد از لیزر

چند روزی بعد از اولین جلسه لیزر، موهای زائد شما شروع میکنن به ریزش. بعضیشونم زیر پوست می مونن چون به اندازه کافی رشد نکردن که بیان بیرون. این موها شبیه موی تازه روییده هستن و باید حدودا دو روز صبر کنین تا خودشون بریزن. با این موها با نرمش و ملایمت برخورد کنین و با فشار اونا رو ریشه کن نکنین.

واقعیت اینه که جلسه اول حدود 20 درصد از موها تحت تاثیر لیزر قرار میگیرن. برای نتیجه گیری، باید جلسات لیزرتون رو تا آخر ادامه بدین. میانگین تعداد جلسات لیزر 6 تا 8 تا هست. ممکنه برای شما کمتر یا بیشتر باشه.
به طور معمول، رشد موهای زائد ما ایرانی ها قابل توجهه و باید با یه دستگاه لیزر خوب جلسات لیزرمون رو تا آخر ادامه بدیم. تعداد جلسات فردی هست و به ژنتیک، تیپ و رنگ پوست و مو، نوع دستگاه لیزر، مراقبت ها، عدم تداخل دارو و اختلالات هورمونی با لیزر و این قبیل چیزا بستگی داره.

دوستایی مثل افسون داشتم که بعد از لیزر با اتفاق بدی مواجه شدن: دو برابر شدن رشد موهای زائدشون. ناراحت شده بودن! خب، علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر چیه؟ آیا مشکل فقط از دستگاه لیزر هست یا علت های دیگه ای هم داریم؟

علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر

اگه چرخه رشد موهای زائد بدن شما سالم کار کنه و هیچ تداخل خاصی در کارکردش ایجاد نشه، بعد از هر جلسه لیزر، موهای زائد شما بیشتر از دفعه ی قبلی میریزن. اگر نه، احتمال ضخیم تر شدن یا افزایش رشد اونها وجود داره.

نکته: اگه دستگاه انتخابی شما شبه لیزر بوده (مانند IPL، SHR،… و گاهی الکس-دایود) یا موهاتون نازک کرکی بوده و با طول موج نامناسب لیزر کرده باشین، احتمال سیاه تر و ضخیم تر شدن موها وجود داره. ضمن اینکه رفع چنین موی زائدی سختتره!

چرخه ی رشد موهای زائد تحت تاثیر عوامل زیر هست:

♦ تغییرات هورمونی. برای مثال، دوران بارداری و شیردهی، پرمویی هرسوتیسم¹ (ترشح مازاد هورمون مردانه آندروژنی)، اختلالات تیروئید، و غیره.

♦ مصرف برخی داروهای محرک رشد مو مانند داروهای پرپشت کننده موی سر که همزمان موهای زائد بدن رو زیاد می کنن. برای مثال، ماینوکسیدیل، زاندروکس، و قرص هایی مانند آسپرین،…

♦ بیماری هایی مانند سندرم تخمدان چند کیستی،…

♦ اضافه وزن زیاده

♦ ناباروری

“من مشکل هورمونی داشتم درمان شدم و بعد لیزر کردم. قبلش هم لیزر کرده بودم که نتیجه نداد و انگار پول و وقتمو الکی هدر داده بودم.”

عوارض لیزر موهای زائد

چند تا از عوارض رایج لیزر موهای زائد عبارتن از:

درد و سوزش

قرمزی و تحریک پوست

خارش و کهیر

تورم

تغییر رنگدانه پوست در محل لیزر و تفاوت با رنگ اطرافش

ایجاد لک و دانه دانه شدن

تاول و عفونت (در موارد عدم رعایت بهداشت دستگاه لیزر و عدم رعایت مراقبت ها)

این عوارض به چند علت بوجود میان.:

علت عوارض لیزر موهای زائد

“یکی از اشتباهاتم این بود که به محض اینکه یه تبلیغ صفحه اول گوگل دیدم فکر کردم همین بهترینه چون اوله و چمشک میزنه! نوشته بود دستگاه الکس و منم باورم شد. اینا که میگم قبل از تحقیق درباره بهترین دستگاه لیزر مناسب پوست و موهام بود. من موهام مشکی و پوستم تقریبا روشن و حساسه.
فکر کنین بعد از لیزر چه بلایی سرم اومد: دستگاهه الکساندرایت نبود و طول موج سنگینی داشت که هم دردناک بود و هم پوستمو حسابی سوزوند. رنگ پوستم تغییر کرد و لکِ لک شد. جای زخمش هنوزم مونده. مرکز که زیر بار نرفت و گفت مشکل از خودته که مراقبت قبل و بعد لیزر رو رعایت نکردی!”

در عنوان ذیل به رایج ترین علل عوارض لیزر موی زائد اشاره می کنیم.

7 تا از مهمترین دلایل عوارض لیزر موهای زائد

  1. مناسب نبودن طول موج دستگاه لیزر برای تیپ پوست و موی شما
  2. تحریک پوست بعد از لیزر با نور آفتاب، اشعه ماوراء بنفش، شوینده های شیمیایی یا اسپری معطر و از این دست.
  3. مصرف داروهایی که با لیزر تداخل دارن. برای مثال، داروی ضد آکنه و جوش رتینوئید یا ایزوترتینوئین

لینک: لیست کامل تمام داروهای تداخل کننده با لیزر

  1. اقدام به برنزه و لیزر پوست، پیلینگ شیمیایی، میکرودرم، میکرونیدلینگ، و عمل های زیبایی که با لیزر موای زائد تداخل دارند
  2. از همان اول کاندید مناسبی برای لیزر نباشیم. مثال، ابتلا به عفونت و ضایعه ویروسی در محل لیزر مثل تبخال ویروسی یا بیماری لوپوس یا تورم غدد لنفاوی برای لیزر زیر بغل
  3. داشتن اختلالات هورمونی که با لیزر پوست بدتر می شود. مثال: کم کاری غده تیروئید
  4. تجربه عوارض لیزر به علت تغییرات هورمونی در دوران بارداری و شیردهی (برای بعضی خانم ها و بستگی با ناحیه لیزر).

نتیجه لیزر موهای زائد در یک جلسه

بهترین دوره ی لیزر اونی هست که چند روز مونده به لیزر شیو نکنیم (ژیلت بهتره) تا فولیکول های موی زائد پیدا باشن. جلسه اول تمام بدن لیزر میشه. دو سه روزی صبر می کنین و یه سری موها میریزن و یه سریشون نه. نگران نباشین چون میزان مقاومت و رشد موها و فاز رشد موهای زائد با هم فرق داره.

البته ما دستگاه مدیواستار اسکلپیون رو پیشنهاد می کنیم چون ماندگاریِ کاهش موی زائد با این دستگاه خیلی عالیه.
چرا انتخاب دستگاه لیزر مدیواستار به نفعتونه؟
چون تنها لیزر بدون درد در ایران هست. دستگاه های دیگه درد چند برابر دارن!
چون علاوه بر طول موجهای تنظیم پذیر و درجه بندی ظریف لیزری، یه طول موج جداگانه برای غیرفعال سازی عروق تغذیه رسان به موی زائد داره.
همچنین، سلفون یه بار مصرف رو پوست و سر هندپیس لیزر احتمال انتقال هر گونه میکروب رو به صفر میرسونه.
ضمن اینکه مدیواستار برا موهای کرکی رنگدانه دار خوب جواب میده و بعد از لیزر این جور موها ضخیم نمیشن! مدیواستار برای پوست های روشن، گندمی، سبزه و تیره (همه شون) عالی جواب داده اونم بدون درد و عوارض.

با ادامه ی جلسات لیزر، هر بار شاهد کاهش قابل توجه منحنی رشد موی زائد هستین.


بهترین فاصله زمانی بین دو لیزر

بهترین فاصله زمانی بین دو جلسه لیزر بین 4 تا 6 هفته هست. البته تعیین زمان برای جلسه بعدی بستگی به فاز رشد موهای زائد داره. تازه فاز رشد برای قسمت های مختلف بدن با هم فرق می کنه. گاهی فاز رشد موهای ساق پاها با زیر بغل ممکنه یکی باشه. به هر حال، فاصله جلسات لیزر توسط پزشک یا اپراتور باتجربه تعیین میشه.

استفاده از ژیلت قبل از لیزر

چند روزی مونده با لیزر نباید شیو کنین. این کار برای اینه که فولیکول موی زائد پیدا باشه و لیزر راحت تر هدف گیری ش کنه.

نکته: بین جلسات لیزر از موچین یا موم کردن بپرهیزید. موچین و موم چون موها رو از ریشه در میارن جلوی کار لیزر رو میگیرن. اما به جاش می تونین شیو کنین.


ورزش بعد از لیزر موهای زائد

بهتره تا 24 ساعت بعد از لیزر ورزش نکنین. عرق کردن و افزایش حرارت بدن با ورزش برای پوست ضرر داره و به تحریک و خارش و درد پوستی منجر میشه.

دوش گرفتن بعد از لیزر

“در حالت عادی بعد از ژیلت اگه مام بزنم پوستم به شدت میسوزه. بعد از لیزر زیر بغلم می تونم مام استفاده کنم؟ بعد از لیزر میشه حمام کنم؟”

بعد از لیزر می تونین با آب خنک یا ولرم دوش بگیرین یا یا حمام کنین. آب گرم چون پوستو تحریک میکنه ضرر داره. تا یه هفته رعایت کنین بهتره.
سعی کنین بین جلسات لیزر از نور آفتاب و برنزه اجتناب کنین.
تا یکی دو روز، از هر ماده شوینده عطری و شیمیایی یا محلولی که پوستو تحریک میکنه پرهیز کنین. برای مثال، به زیر بغل اسپری یا مام ضد تعریق نزنین. اگه رعایت نکنین، احتمال ایجاد لک و تغییر رنگ پوست وجود داره.

آرایش و میک آپ بعد از لیزر موهای زائد

بهتره تا 24 ساعت بعد از لیزر میک آپ نکنین (به خصوص فونداسیون و کانسیلر). اگه شدیدا اهل آرایش هستین، بهتره بعد از 24 ساعت، مواد آرایشی معدنی استفاده کنین. اگه منافذ پوستی در محل رویش فولیکول موی زائد بسته بشن احتمال جوش زدن و تحریک پوستی و تداخل در چرخه ریزش موی زائد وجود داره.


اگر بین جلسات لیزر فاصله بیافتد

فاصله نرمال بین هر جلسه لیزر موی زائد با جلسه بعدی از 4 تا 6 ماه هست.

اگه به هر دلیلی فاصله بیش از حد شد، توصیه می کنیم به مرکز لیزر مراجعه کنین تا چرخه ی رشد موهای زائد رو برای قسمت مورد نظر بررسی کنن. اونچه که مهمه اینه که موی زائد در فاز رشد خودش به سر ببره نه در فاز استراحت یا توقف رشد.

اگه در این فاصله ریشه ی موی زائدتون رو با موچین یا موم کندین، باید باز صبر کنین تا موی جدید مجدد رویش کنه و از پوست بیرون بزنه تا بشه با لیزر رنگدانه در ریشه مو رو هدف گرفت.


لیزر کل بدن چند دقیقه طول میکشد؟

لیزر کل بدن بین یک ساعت و نیم تا دو ساعت طول میکشه. برای مثال، یکی دو دقیقه برای لب بالا، زیر بغل کمتر از 10 دقیقه، هر دوی پاها کامل حدود نیم ساعت، و غیره.

البته مدت زمان لیزر کل بدن در یک جلسه یا برای یک دوره کامل بستگی به وسعتِ ناحیه لیزر، مقدار موهای زائد، مقاومت موها، ژنتیک موی زائد و این قبیل تفاوت های فردی داره.

توصیه می کنم برای اطلاعات دقیق تر با مرکز لیز شریعتی (لینک زیر) تماس بگیرین:

مدت زمان لیزر کل بدن در مرکز لیز شریعتی


مدت زمان هر جلسه لیزر

در هر جلسه لیزر، مدت زمان لیزر بستگی به ناحیه مرد نظر داره. اگه زیر بغل رو می خواین لیزر کنین 7 تا 8 دقیقه بیشتر نمیشه. هر چه وسعت ناحیه لیزر کمتر باشه زمان صرف شده کمتر خواهد بود.


فاصله جلسات لیزر بیکینی

فاصله جلسات لیزر بیکینی برای هر فردی ممکنه فرق کنه اما به طور میانگین 6 یا 7 هفته هست. در مقایسه با قسمت های دیگه بدن، فاز رشد موی زائد بیکینی کندتر هست.


چند روز بعد از لیزر موها میریزد

جواب سوال فوق: از دو سه روز تا یک هفته بعد از جلسه لیزر


بهترین فاصله زمانی بین دو لیزر-فاصله جلسات لیزر بدن

فاصله بین جلسات لیزر صورت

بهترین فاصله زمانی بین دو لیزر یا همون فاصله جلسات از 4 تا 6 هفته هست. اینکه فاصله جلسات برای شما کمتر یا بیشتر باشه بستگی به فاز رشد موهای زائد ناحیه مورد نظرتون داره. فاصله بین جلسات لیزر صورت ممکنه بین 4 تا 5 هفته باشه. نژاد و ژنتیک افراد بشر با هم فرق داره و ممکنه فاصله جلسات لیزر برای یک اروپایی با پوست روشن با یک ایرانی فرق کنه.


تماس با بهترین مرکز لیزر موهای زائد تهران

سلامت باشید و لبخند زندگی نصیبتان.

منبع 1

منبع 2

2.5 4 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
Savash
Savash
3 years ago

سلام میخواستم بدونم لیزر کل بدن با صورت در هر جلسه چقدر زمان میبرد؟ مثلا یک ساعت یا …چقدر؟ البته بادستگاه الکساندار

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  Savash

سلام دوست عزیز
بستگی به برند دستگاه، جثه و میزان دقیق نواحی دارد.
با مرکز مدنظرتان تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.