بهترین جراح بینی تهران

بهترین جراح بینی تهران |چند راز مگو درباره انتخاب یک جراح رینوپلاستی!

بهترین جراح بینی تهران

بهترین جراح بینی تهران

سلام به دوستان خوب تهران اسکین

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

همیشه این سوال را از خودم می پرسیدم که چرا برخی افراد نتیجه ی خیلی خوبی از عمل جراحی بینی می گیرند اما برخی دیگر نه تنها زیباتر نمی شوند بلکه قیافه ی وحشتناکی برای خود درست می کنند. حتما شما هم متوجه آن چه می گویم شده اید. پیدا کردن مصداق های آن چندان هم سخت نیست. در کوچه و خیابان هزاران نمونه از عمل خوب و عمل بد بینی را می توانیم ببینیم. اما به نظر شما چرا این اتفاق می افتد؟

صرف نظر از ویژگی های فردی چهره ی هر شخصی، مسئله ی انتخاب یک جراح بینی خوب هم مطرح است. در شهر بزرگ تهران، صدها جراح و متخصص عمل بینی وجود دارد که هر کدام مهارت و تبحر خاص خود را دارند. برخی از آن ها کارشان بسیار طبیعی و عالی است اما بعضی دیگر هم چندان خوب نیستند و سپردن زیبایی چهره تان به آن ها می تواند کار بسیار اشتباهی باشد.

بهترین جراح بینی تهران
بهترین جراح بینی تهران

اما سوال اینجاست که از کجا تشخیص دهیم که بهترین جراح بینی تهران را انتخاب کرده ایم. در این مطلب تصمیم داریم به برخی از مهم ترین نکاتی که به هنگام انتخاب یک جراح بینی باید به آن ها توجه داشته باشید، اشاره کنیم. اما در صورتی که عجله دارید و می خواهید فوراً یک جراح خوب و خبره را پیدا کنید، ما برای شما پیشنهاد بسیار ویژه ای داریم:

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، از قدیمی ترین و بهترین مراکز زیبایی شهر تهران است که سال ها سابقه در زمینه ی انجام انواع عمل های رینوپلاستی را در کارنامه ی خود دارد. با بررسی و دیدن آلبوم تصاویر بیماران قبلی این مطب می توانید به کیفیت و مهارت پزشکان ما پی ببرید. هم چنین قیمت هایی که در این مرکز ارائه می شود، به نسبت مهارت پزشکان ما بسیار به صرفه و مناسب است. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از مرکز زیبایی شمال تهران به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید. همکاران ما به خوبی شما را راهنمایی خواهند کرد.

بهترین جراح بینی تهران

حالا که از معرفی بهترین جراح بینی تهران گذر کردیم، وقت آن رسیده که نکات مهم در انتخاب جراح بینی را با شما در میان بگذاریم. نکته ای که در وهله ی اول باید بدانید این است که چه هدفی از عمل بینی خود دارید. با ما همراه داشته تا جزییات بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم.

بهترین جراح بینی استخوانی

مهم ترین نکته در انتخاب جراح بینی این است که مطمئن شوید، جراحتان کاملا برای عمل بینی شما مناسب هست. یکی از رایج ترین عمل های بینی، مربوط به جراحی بینی استخوانی است. اما منظورمان از بینی استخوانی چیست؟

نکته ای که باید بدانید این است که بینی ها فرم های مختلفی دارند. برخی استخوانی هستند، برخی گوشتی و بعضی دیگر هم پهن!!

بهترین جراح بینی استخوانی
بهترین جراح بینی استخوانی

عمل بینی استخوانی شاید بهتر از دیگر فرم های بینی نسبت به جراحی واکنش نشان دهد. در طول این نوع از جراحی ممکن است بخشی از استخوان و غضروف بینی برداشته شود و مجدداً آن را فرم دهی کرد. هم چنین احتمال عمل اصلاح انحراف بینی نیز ممکن است. در هر صورت همان طور که گفتیم احتمال کسب نتیجه ی بهتر در طول جراحی بینی استخوانی بیشتر از دیگر انواع بینی هاست. چرا که وقتی که جراحی بینی استخوانی انجام شد احتمال بازگشت و رشد مجدد غضروف یا استخوان بینی وجود ندارد.

بهترین جراح بینی تهران

اما خیلی وقت ها جراحان بینی استخوانی، دچار اشتباهات وحشتناکی در طول جراحی می شوند که عوارض جانبی وحشتناکی برای فرد به همراه می آورد. بارها دیده ایم افرادی به مراکز مراجعه کرده اند و اصلا از جراحی خود راضی نبوده اند. چرا که دچار مشکلاتی مانند کجی بینی یا مشکلات تنفسی شده اند و نیاز به جراحی مجدد دارند. حتی خیلی وقت ها دیده ایم که بیماران از پزشکان خود شکایت کرده اند و درخواست غرامت کرده اند.

می خواهیم بگوییم که گرچه بینی استخوانی بهترین نوع بینی برای عمل جراحی است اما خیلی وقت ها هم در صورتی که جراحتان ماهر و خبره نباشد، مشکلاتی فراوانی برایتان به وجود می آید.

نکته ای که باید بدانید این است که اصولاً دسته بندی ای به نام بینی استخوانی یا گوشتی وجود ندارد. اما در کشور ما به عنوان یکی از قطب های جراحی رینوپلاستی در دنیا، برای این که بهتر بتوانند فرم بینی ها را تشخیص دهند، این دو نوع دسته بندی را به وجود آورده اند.

یکی از تفاوت های اصلی ای که میان بینی استخوانی و گوشتی وجود دارد، فرم استخوان آن ها نیست بلکه میزان چربی و ضخامت پوست روی بینی است. بینی های استخوانی پوست نازک و چربی کمتری روی بینی خود دارند. به همین خاطر است که واکنش بهتری نسبت به جراحی نشان می دهند. چرا که امکان تشکیل مجدد چربی یا پوست اضافه روی آن وجود ندارد.

نکته ی خیلی مهم: بینی های گوشتی راحت تر فرم می گیرند اما کوچک تر کردن بینی های استخوانی راحت تر و ساده تر است.

بهترین جراح بینی تهران

جراح بینی باید به خوبی بتواند که هم کناره های بینی را کوچک تر سازد و هم عملیات سخت روی نوک بینی را انجام دهد. در هر صورت همه چیز به مهارت جراح بینی بستگی دارد.

در طول جراحی بینی استخوانی ممکن است تیغه ای که بینی را به دو قسمت تقسیم کرده نیز اصلاح و ترمیم شود. معمولاً کجی این تیغه را انحراف بینی می نامند که ممکن است منجر به بروز مشکلات تنفسی و اختلالات خواب( مانند خروپف) شود.

در صورتی که لازم باشد که عملیات روی نوک بینی نیز انجام شود، جراح باید مطمئن شود که بیمار بعدها دچار هیچ گونه مشکل تنفسی نخواهد شد. این مهم ترین نکته ای است که بهترین جراح بینی استخوانی باید به ذهن داشته باشد.

بینی گوشتی یا آفریقایی

همان طور که قبلا هم گفتیم کسب نتیجه ی خوب برای بینی های گوشتی و مدل آفریقایی کار ساده ای نیست و برای این که بتوانید عمل خوبی روی بینی گوشتی انجام دهید، نیاز به یک جراح خیلی خوب دارید.

بینی گوشتی
بینی گوشتی

نکته ای که هر جراح خوبی می داند این است که برخلاف آن چه که از نام بینی گوشتی به ذهن متبادر می شود، این دسته از بینی ها گوشت زیادی روی خود ندارند. بلکه اصلی ترین ویژگی های آن ها شامل موارد زیر خواهد بود:

  • پوست ضخیم و چرب با داشتن منافذ واضح روی آن
  • نوک این دسته از بینی ها پهن است
  • تیغه ی این دسته از بینی ها ضخیم است
  • قسمت پایینی این دسته از بینی ها از بالایشان پهن تر است
  • غضروف این دسته بینی ها ضعیف تر است.

همان طور که می بینید ویژگی های خاص بینی های گوشتی باعث شده که کار انجام جراحی رینوپلاستی روی آن ها سخت تر باشد. به همین خاطر حتما جراحی را انتخاب کنید که تجربه ی خوبی در این زمینه داشته باشد.

بهترین جراح بینی تهران

بهترین جراح بینی طبیعی

اما مهم ترین نکته ای که در اول متن هم به آن اشاره کردیم این است که جراح بینی شما تا چه حد در انجام عمل بینی طبیعی مهارت دارد! در حقیقت بزرگ ترین مشکلی که خیلی از افراد بعد از عمل جراحی بینی دارند این است که شکل آن اصلاً طبیعی نیست و در همان نگاه اول هم مشخص می شود که عمل کرده اند.

بهترین جراح بینی طبیعی
بهترین جراح بینی طبیعی

خب طبیعی است که خیلی ها دلشان نخواهند به همه بگویند که عمل بینی را انجام داده اند. حتما شما هم با این دسته افراد مواجه شده اید که با قدرت عمل بینی خود را انکار می کنند. اما مهم نیست آن ها چه ادعایی دارند چرا که کاملاً مشخص است که بینی شان را عمل کرده اند. این مشکل معمولاً به خاطر این است که افراد تصور درستی از اجزای صورت خود ندارند.

برای این که عمل بینی شما کاملاً طبیعی باشد، باید با دیگر اجزای صورتتان کاملاً در هارمونی باشد. به عنوان مثال اگر دیگر اجزای صورتتان درشت است، نمی توانید بیش از حدّ سایز بینی خود را کوچک کنید. آن وقت تمام تناسب و زیبایی چهره تان را از بین خواهید برد.

یا این که خیلی وقت ها، افراد دلشان می خواهد که مدل های بینی عروسکی و باربی گونه داشته باشند. خب از همین ابتدا بگوییم که چنین مدل هایی اصلاً به ژنتیک صورت ما ایرانی ها نمی خورد. این نوع مدل ها معمولاً در کشورهای شرق آسیا مانند کره جنوبی طرفدار دارد چرا که با دیگر اجزای ظریف صورت آن ها هم خوانی دارد.

بهترین جراح بینی تهران

اما وقتی که ایرانی ها چنین عمل هایی را انجام می دهند، صورت های نامتقارن و ناموزونی برای خود می سازند که فرسنگ ها با زیبایی فاصله دارد. به همین خاطر توصیه می کنیم به توصیه های جراح بینی خود گوش دهید. او بهتر از هر کسی می داند که چه نوع عملی برایتان مناسب تر است و اجزای صورتتان را بهتر نشان خواهد داد.

جراح بینی بازیگران

خیلی ها وقتی به مراکز ما مراجعه می کنند، از ما می خواهند که مدل بینی آن ها مانند فلان بازیگر یا بهمان هنرپیشه شود. خب اجازه بدهید راز بزرگی را با شما در میان بگذاریم. خیلی وقت ها سلبریتی ها، برای تبلیغات به یک مرکز مراجعه می کنند و ادعا دارند که عمل بینی خود را در آن جا انجام داده اند. اما آن چه که باید بدانید این است که این بخشی از یک تبلیغ بزرگ است.

البته هیچ کس منکر این نیست که خیلی از بازیگران ما عمل بینی خیلی خوبی انجام داده اند. نمونه های آن هم کم نیست. از طناز طبابایی گرفته تا نیوشا ضیغمی!

در نظر داشته باشید که برای کسب بهترین نتیجه؛ خیلی وقت ها بازیگران عملیات ها و پروسیجرهای تکمیلی مانند تزریق ژل، زاویه سازی چانه و گونه نیز انجام می دهند.

بهترین جراح بینی تهران

در مرکز ما جراحی بینی خیلی از افراد مشهور انجام گرفته است اما به خاطر احترام به حقوق افراد، ترجیح می دهیم نامی نبریم. شما می توانید برای دیدن آلبوم تصاویر بیماران قبلی مرکز به مطب مراجعه کنید. همکاران ما با کمال خوشوقتی جوابگوی تمام سوالات شما خواهند بود.

جراحی بینی درد دارد؟

اگر بخواهیم درباره ی درد جراحی بینی چیزی بگوییم باید اشاره کنیم که تجربه ی درد جراحی بینی در خیلی از افراد متفاوت است. به عنوان مثال به نظر یکی از مراجعه کنندگان ما درباره ی این مسئله دقت کنید:

قبل از جراحی بینی، جراحم مدام به من می گفت که احتمالاً بعد از جراحی اصلاً نیازی به مُسّکن نخواهم داشت اما به خاطر استرس زیادی که به خاطر عمل داشتم اصلا متوجه نمی شدم که از چه حرف می زند.

با تشکر از مهارت جراح، خود عمل خیلی سریع پیش رفت. یک لحظه روی تخت دراز کشیده بودم و از استرس بیهوشی و خود جراحی ناخن هایم را می جویدم، لحظه ی بعد در بخش از حالت بیهوشی خارج شدم و پرستار در حال تنظیم تختم بود.

خوشبختانه همان روز مرخص شدم. اندکی سرگیجه و درد خفیف داشتم اما به طرز عجیبی در ساعت های بعد، احساس خیلی خوبی داشتم و اصلاً دردی را احساس نمی کردم. حتی نیازی به مصرف داروهای مسکنی که پزشک تجویز کرده بود هم نمی دیدم.

در نهایت متوجه شدم که حق با جراحم بوده است: رینوپلاستی آن قدر که می گویند درد ندارد. البته همه چیز به مهارت و کاربلدی خود جراح بینی هم بستگی دارد.

بهترین جراح بینی تهران

البته باید بگویم یکی از نکات خیلی مهمی که تقریباً هیچ کس به آن اشاره نمی کند این است که وقتی بینی مان با آتل و چسب و بانداژ پوشانده شده، با تنفس خود چه کنیم؟!

خب طبعاً باید از دهان نفس بکشیم اما وقتی که دهانمان خشک شد یا زمان خواب فرا رسید چه کار کنیم؟ یکی از راهکارهایی که خیلی خوب جواب می دهد این است که برای خشکی دهان یا گلو، بهتر است از دستگاه های بخورکن در اطراف تخت استفاده کنید. معمولاً نتیجه ی خیلی خوبی خواهید گرفت.

اما بهتر است خودتان را برای هفته ی ناراحت کننده ای آماده کنید. چرا که مشکل خشکی گلو و خواب ناآرام قطعاً آزارتان خواهد داد.

دکتر جراح بینی یا متخصص گوش، حلق و بینی؟

یکی از انتخاب های خیلی سختی که بر سر راهتان است این می باشد که بهتر است یک جراح بینی انتخاب کنیم یا متخصص گوش، حلق و بینی؟! خب در پاسخ به این سوال باید بگوییم همه چیز به شرایط شما بستگی دارد. اگر برای زیباتر شدن بینی تان جراحی بینی را انجام می دهید، انتخاب یک جراح زیبایی بهتر خواهد بود. اما در صورتی که از مشکلات تنفسی یا انحراف بینی رنج می برید، توصیه می کنیم به یک متخصص گوش، حلق و بینی مراجعه کنید.

در نهایت امیدواریم که این مطلب برایتان مفید بوده باشد و فراموش نکنید که انتخاب بهترین جراح بینی تهران ، یکی از مهم ترین گام هایی است که در طول زندگی خود می گیرید.

مترجم و محقق: ناصری

لینک منبع مقاله

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments