درمان سوختگی بیکینی بعد از لیزر

درمان سوختگی بیکینی بعد از لیزر؛ درمان قرمزی پوست بعد از لیزر

درمان سوختگی بیکینی بعد از لیزر

درمان سوختگی بیکینی بعد از لیزر

سلام و سلامت باشید.

موضوع متن زیر: بهترین روش پیشگیری و درمان سوختگی و قرمزی بیکینی با لیزر

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

دوستی دارم که دکتری جامعه شناسی داره و یکی از فعالیتاش دادگاه خانواده و مسائل زناشویی هست. از یه مسئله جالب می گفت: اینکه بعضی از خانومایی که درخواست طلاق میدن از روابط جنسی و مِن جمله اهمیت ندادن همسر به تمیزی بدن و رفع موهای زائد تناسلی و زیر بغل ناراضی هستن. اونا دوست دارن شوهراشون عطر بزنن و بوی عرق ندن و ناحیه تناسلی شون رو تمیز و بدون مو نگه دارن. حالا…

…سوال از شما خانوما:
همسرتون یا همسر آینده تون رو در مدل موهای مختلف زائد و غیر زائد در صورت و بدن تصور کنین. چه طوریشو بیشتر می پسندین؟ جذابیت جنسی مردان در کدام حالت بیشترینه؟ آیا موهای زائد بدن مردتون رو می پسندین، برای مثال در قسمت سینه و غیره؟ احتمالا تصور موهای زائد زیر بغل و بوی عرق اونا تهوع آور نیست، چیزی شبیه بوی یک داعشی؟ برا پوست خودتون چی؟ چه حسی از موهای زائد جلو روی شوهره دارین؟ به نظرتون اون بدش نمیاد یا حق نداره بدش بیاد؟ کیفیت اعتماد به نفس و قدرت زنانه شما هیچ رابطه ای با رفع موهای زائد داره؟

سوال از شما آقایون:
چرا وقتی دوست دارین خانومتون پوست تمیز، زیبا و مدل مانندی داشته باشه براش خرج نمی کنین؟ چرا کمکش نمی کنین جلسات لیزرش رو تا آخر ادامه بده؟ آیا فکر می کنین مدل های ماهواره ای و خانومهای زیبای بیرون هیچ زحمتی برا زیباتر شدن نکشیدن و خرج نکردن؟ خدمت شما بگم که زیبایی موندگار نیست و شما هم بهتره به پوستتون برسین تا از چشم همسرتون نیفتین چون قدر زر زرگر شناسد. اگه فکر می کنین هزینه های لیزر موهای زائد برای خانوم یا خودتون زیاده، سخت در اشتباه هستین.

مقاله زیر کمکتون می کنه بهترین لیزر بیکینی و تناسلی بدون درد بهترین نتیجه ی ماندگار رو اونم با صرف کمترین هزینه و وقت تجربه کنین. با ما همراه باشین.


لیزر بیکینی زنان-لیزر ناحیه تناسلی زنان

لیزر بیکینی زنان-لیزر ناحیه تناسلی زنان

“اولین بار که لیزر بیکینی کردم پوستم حسابی سوخت. اون موقع نمی دونستم طول موج لیزر سنگین بوده. بعدا که دستگاه لیزر مناسب پوستمو شناختم هیچ مشکلی برام پیش نیومد.”

پوست ناحیه بیکینی حساسه و برا اینکه به عوارض دچار نشین انتخاب دستگاه لیزر خیلی مهمه. اگه سوختگی بیکینی و پوست با لیزر شدید باشه، امکان درمان کامل وجود نداره پس چه بهتر که از همون اول بهترین مرکز لیزر بیکینی رو انتخاب کنیم تا از عوارض در امان بمونیم.

اما چه لیزری برای بیکینی بهترینه و در اون هیچ خبری از عوارض سوختگی و قرمزی و تاول نیست؟ اگه احیانا با لیزر بی کیفیت دچار سوختگی بیکینی شدیم بهترین درمان چیست؟

جواب فوری:

اگه دنبال یه دستگاه لیزر بیکینی بدون درد، بدون عارضه قرمزی و سوختگی، بدون عوارض و تاول و تحریک پوستی هستین،

لیزر مدیواستار اسکلپیون رو پیشنهاد می کنیم.


مدیواستار به چندین دلیل منطقی یک انتخاب عالی برای نتیجه گیری سریع و کم هزینه تر از لیزر هست. عنوان بعدی دلایل رو کامل توضیح دادیم.

لینک زیر تفاوت ها بین تجارب افراد مختلف از لیزر بیکینی و کل بدن رو با انواع دستگاه های لیزر نشون میده. به سوالات واقعی که از طرف خود مردم مطرح شده پاسخ های به درد بخوری داده شده.
shift+click همزمان بزنین تا صفحه فعلی بمونه و جدیده جداگانه باز شه:

لینک: نظرات مردم درباره لیزر بیکینی و لیزر با انواع دستگاه ها


لیزر ناحیه تناسلی مردان

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی برای مردان دارای دو جنبه مثبت هست: 1. ارتقاء بهداشت جنسی و سلامت بدن، 2. ارتقاء سطح روابط جنسی زناشویی

و اما پوست ناحیه تناسلی مردان بسیار حساس هست و برای جلوگیری از عوارض، انتخاب دستگاه لیزر مناسب اهمیت بسیار زیادی داره. لیزر موهای زائد تناسلی به شرط دارا بودن شرایط لیزر هیچ آسیبی به باروری و سلامت دستگاه تناسلی آقایون نمیرسونه. نور لیزر فقط ریشه موی زائد رو هدف میگیره و در عمق پوست نفوذ پیدا نمیکنه.

بهترین دستگاه لیزر بدون درد و سوختگی ناحیه تناسلی مردان چیست؟

لیزر مدیواستار اسکلپیون مخصوص رفع موهای زائد کل بدن ساخته و طراحی شده. این لیزر چند تا ویژگی بسیار برتر از لیزرهای دیگه داره:

1. مدیواستار تنها لیزر بدون درد در ایران هست که هیچ حساسیتی برای پوست ایجاد نمی کنه.

2. سرعت و اثربخشی لیزر مدیواستار چند برابر لیزرهای دیگه هست و تعداد جلسات لیزرتون کاهش پیدا می کنه. در نتیجه، از نظر پرداخت پول و گذاشتن وقت برای شما مقرون به صرفه تره.

3. تنها لیزری هست که، به غیر از هدف گیری رنگدانه ریشه ی مو، عروق تغذیه رسان به موی زائد رو غیرفعال میکنه.

4. با مدیواستار امکان انتقال هر گونه آلودگی به بدن شما از بین خواهد رفت؛ با سلفون یکبار مصرف بهداشتی روی سر هندپیس لیزر و روی پوست شما، امکان انتقال میکروب ها به صفر میرسه.

5. مدیواستار برا همه تیپ های پوست و مو، (از جمله پوست تیره، سبزه گندمی) از جمله موهای نازک کرکی جواب داده.

6. مدیواستار متعلق به شرکت های زایس و مدیواستار در آلمان هست. زایس جزو مشهورترین کمپانی های سازنده تجهیزات لیزر در جهان هست.


علت سوختگی لیزر بیکینی

پوست منطقه بیکینی (زیر بغل، تناسلی و زیر شکم) خیلی حساسه. اگه در لیزر بیکینی یه سری نکات و مراقبت ها رو در نظر نگیریم، امکان بروز عوارضی مثل سوختگی، قرمزی، تاول و از این قبیل هست.

سوختگی پوست می تونه یکی از عوارض لیزر باشه. اما چرا این اتفاق میافته؟

  1.  اگه از همون اول کاندید مناسبی برای لیزر بیکینی نباشیم ولی لیزر کنیم. برای مثال، ابتلا به بیماری تبخال و زگیل تناسلی، ضایعه پوستی در محل لیزر، پرفشاری خون، دوران بارداری، بیماری های خاص، تاتو در محل لیزر،…
  2. طول موج سنگین لیزر برای پوست حساس: برای مثال، ان دی یاگ 1064 نانومتری یا اربیوم یاگ.
  3. مصرف داروهای تحریک کننده و مسبب قرمزی و سوختگی پوست حداقل دو هفته قبل و بعد از لیزر. برای مثال، داروی ضد آکنه و جوشِ راکوتان (رتینوئید/ایزوترتینوئین).
  4. . لیست این داروها در لینک زیر:

لینک: سوختگی لیزر-دارو

4. دستگاه لیزر بی کیفیت و نامناسب

نکته: برخی تبلیغات دستگاه خود رو الکساندرایت یا دایود معرفی می کنن اما در واقع از دستگاه های بی کیفیت استفاده می کنند. اصطلاح الکس یا دایود برند نیستن بلکه فن آوری لیزری هستن. خود الکساندرایت چندین برند از چینی تا اروپایی و آمریکایی داره.

5. تماس پوست بیکینی با موارد زیر به فاصله کمی از لیزر:
شوینده مضر، اسپری و عطر سنگین، اشعه ماوراء بنفش و نور خورشید، صابون، محلول ها یا مواد مضر و تداخل کننده با لیزر…


قرمزی بعد از لیزر موهای زائد

“هنوز ندیدم دستگاه لیزری که موهای زائد رو رفع کنه و بعدش پوستتو قرمز نکنه الا یکی: مدیواستار اسکلپیون.
من قبلش با کندلا لیزر کرده بودم یه چهار جلسه ای رفته بودم که اسم مدیواستار به گوشم خورد. کندلا با پوستم سازگاری داشت ولی درد و قرمزی زیادی داشت. اما تجربه مدیواستار یه چیز دیگه و خارق العاده بود. درد خاصی حس نکردم و اصلا پوستم قرمز نشد چه برسه به اینکه بسوزه یا تاول بزنه!
خیلی ها دنبال مدیواستار می گردن ولی هر مرکزی این دستگاه رو نداره. برا من که از نظر هزینه و وقت خیلی به صرفه تر از لیزرای دیگه بود. تعداد جلساتم کمتر و رضایتم بیشتر بوده. با مدیواستار، کاهش موهای زائد بیکینی برا من خیلی چشمگیر بود.”

در لینک زیر یه مقایسه بسیار خوب بین انواع دستگاه های لیزر و مدیواستار ارایه شده:

لینک معرفی کامل بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بیکینی مدیواستار اسکلپیون

درمان سوختگی بیکینی بعد از لیزر

درمان قرمزی پوست با لیزر؟ درمان تاول بعد از لیزر؟

دوست عزیز، به هر دلیلی اگه دچار سوختگی لیزر شدیم، نکات زیر کمک کننده هست:

برای انتخاب بهترین راه درمان، در وهله اول تشخیص درجه و نوع سوختگی با لیزر مهمه. ممکنه یه روش درمان رو پوست شما جواب نده اما برای دوست تون خوب باشه. سوختگی های سطحی معمولا با کمی قرمزی و درد و تورم و پوسته شدن همراهن. این وضعیت رو تا یکی دو روز احساس می کنین. این نوع سوختگی فقط لایه رویی پوست رو درگیر می کنه. در این صورت، درمان های خانگی کفایت می کنه و نیازی به مراجعه به پزشک نیست. قبل از هر چیزی، به مدت 10 دقیقه کمپرس سرد بذارین ولی یخ اصلا استفاده نکنین. یخ پوستو بیشتر تحریک می کنه. گذاشتن ژل آلوئه ورا به تسکین درد و سوختگی خیلی کمک می کنه. اگه وسعت سوختگی سطحی زیاد باشه ممکنه تا 20 روز طول بکشه تا کامل خوب شین. اما در وسعت کم، چند روزی درگیرین. مسکن استامینوفن و ایبوبروفن هم کمک می کنن.

درمان سوختگی بیکینی بعد از لیزر

در سوختگی درجه دوم، تاول و درد و تورم به لایه های زیرین پوست سرایت می کنه و به درمان پزشکی نیازه.دکتر ممکنه کرم آنتی بیوتیک، پماد یا هیدروکورتیزون تجویز کنه. توصیه می کنیم محل رو اصلا با بانداژ سفت نبندین و اجازه بدین دکتر این کارو انجام بده. اگه محل تاول زد اصلا فشار ندین چون منجر به زخم و عفونت میشه.

اگه درمان پزشکی صورت نگیره، امکان موندن جای سوختگی و تبدیل شدنش به جای زخم وجود داره. ضمن اینکه مراقبت های بعد از لیزر از این موندگاری جلوگیری می کنن.


درمان قرمزی پوست بعد از لیزر co2

لیزر دی اکسید کربن جزو لیزرای تهاجمی به حساب میاد چون طول موج سنگینی داره. گرمای تولید شده با این لیزر خیلی زیاده و برای تبخیر بافت فرسوده و پیر کاربرد داره؛ اما در عین حال، به بافت های سالم مجاور آسیب می رسونه.

♦ اگه احیانا با یه لیزر نامناسب سروکار داشتین و دچار سوختگی پوست شدین،

♦ اصلا از یخ استفاده نکنین

♦ محل رو با آب ولرم یا خنک (نه سرد) شستشو بدین

♦ از قرص های مسکن مانند استامینوفن یا ایبو بروفن برای تسکین درد کمک بگیرین

♦ روی محل رو فشار ندین

♦ در موارد سوختگی شدید، مراجعه به پزشک لازمه

نکته: حتی بعد از فروکش کردن قرمزی پوست، مراقبت های بعد از لیزر رو رعایت کنین چون پوست هنوز حساس مونده و احتمال زخم وجود داره.


مراقبت های بعد از لیزر بیکینی

اگه قبل و بعد از لیزر بیکینی بایدها و نبایدهای زیر رعایت شن هیچ مشکلی از بابت عوارض سوختگی و تاول پیش نمیاد:

  1. اولین و مهمترین مراقبت پرهیز از هر گونه محرک های پوستی ست. برای مثال، مصرف داروهای محرک ضد جوش و آکنه، داروهای ضد افسردگی، داروهای آنتی هیستامین، داروهای ضد لخته خون مثل وارفارین، آسپرین و … و غیره.
  2. پرهیز از نور آفتاب و اشعه های مضری مثل ماوراء بنفش
  3. پرهیز از حمام آفتاب یا برنزه کردن پوست یا سونا
  4. پرهیز از تماس با شوینده های شیمیایی یا مواد شیمیایی تحریک آمیز با پوست بیکینی
  5. نزدن محلول ناسازگار، عطر و اسپری سنگین به پوست بیکینی
  6. انجام ندادن لیزر پوست یا هر گونه میکرودرم و میکرونیدلینگ یا طب سوزنی چون این موارد پوست رو تحریک و بدتر می کنن. در کل، لیزر موهای زائد با لیزر پوست جور در نمیاد و هر کدوم پروسه جداگانه می خواد. مورد داشتیم که به یه مرکز نامعتبر مراجعه کرده و همزمان با لیزر بیکینی همون محل رو برا روشن سازی پوست لیزر کرده و بدجوری به سوختگی و تاول و زخم دچار شده. در لینک نظرات (بالا)، کاربران به این عوارض اشاره کردن.

بهترین مرکز درمان قرمزی پوست تهران

بهترین مرکز درمان سوختگی بیکینی بعد از لیزر

دوستان عزیز، بذارین چند تا واقعیت رو درباره مراکز لیزر بیکینی بگیم که ممکنه به گوشتون نخورده باشه:

  1. هر تبلیغ الکساندرایت یا دایود واقعی نیست. خیلی وقتا دستگاه لیزر آی پی ال یا لایت شر هست (که واقعا بی کیفیت هستن و رشد موی زائد رو دو برابر می کنن!)
  2. اگه مرکزی از دستگاه مدیواستار بدون درد با اپراتورهای باتجربه آقا و خانم بهره مند هست بهتره انتخابش کنین. البته به شرط ارایه تخفیف های واقعی ویژه.
  3. هر تخفیفی واقعی نیست. در بهترین مرکز لیزر بیکینی، شات لیزر نامحدوده و هیچ تاثیری در قیمت نداره.
  4. قیمت های بهترین مرکز لیزر بیکینی دایم و به روز روی سایت رسمی زده شده و نیازی نیست از این و اون بپرسین.
  5. بهترین تخفیف های لیزر حول و حوش تعطیلی های مهم ملی-مذهبی مثل عید فطر، عید نوروز، تولد پیامبر اکرم، یا روز مادر، روز معلم، روز دانشجو، و این دست موارد ارایه میشن. تخفیف هایی که با فواصل ارایه میشه ارزان تر هستن.
  6. تخففی واقعی یعنی اینکه دستگاه لیزر سالم، اصل و باکیفیت باشه نه اینکه روز تخفیف بیان با آی پی ال لیزر کنن و روزای دیگه با لیزر اصلی!
  7. در یه مرکز درست حسابی، دستگاه لیزر از همون اول تا جلسه آخر یکی هست و وسط کار عوض نمیشه!
  8. قیمت تخفیف لیزر برای کل جلسات هست نه فقط جلسه اول. بعضی مراکز تو سایتای تبلیغی می نویسن تخفیف برای کل بدن ولی وقتی مراجعه می کنین فقط برا جلسه اول و تازه فقط برای قسمتی از بدن تخفیف میدن!
  9. یه مرکز معتبر از یه سایت رسمی و معتبر برخورداره و بازدیدخور مطالبش نسبتا بالا و انواع خدمات لیزر رو یکجا ارایه می کنه.

لینک تماس با بهترین درمان سوختگی بیکینی بعد از لیزر

مرکز لیزر شریعتی شمال تهران رو به عنوان یکی از بهترین مراکز لیزر موهای زائد بیکینی میشناسیم و پیشنهاد می کنیم. حق انتخاب با خود شماست.

شاد و سلامت بمانید.

سراسر ایران سربلند و سرای همگی ماست.


source 1

source 2

source 3

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
سارا
سارا
11 months ago

با سلام من بکینی مو با لیزر اپراتور ناوارد سوخته یه قسمتشو
چکار باید بکنم

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  سارا

سلام دوست گرامی
جهت پاسخ دقیق در این خصوص، نیاز به معاینه پوست شما می باشد. توصیه می شود پوست این ناحیه توسط پزشک مرکزی که لیزر انجام داده اید بررسی گردد تا راهکار مناسب اتخاذ گردد. در این شرایط نیار به مصرف داروی ترمیم کننده می باشد. معمولا کرم های ترمیم کننده زینک، آلفا، ریکاو و … مناسب می باشد. اما قبل از مصرف، حتما پزشک پوست را معاینه نماید.